Sjee wat lekker die vakantiegangers... wij hebben het al lang en breed gehad ben alweer toe aan een nieuwe hihihihi Maak gebruik van die vakantie dames, we willen meer rose in de lijst Nog 1 week te gaan..................... LIEFS
Hey meiden, ik heb mijn vakantie er weer op zitten, na 2 weken genoten te hebben in het zonnige frankrijk, zijn we vanmorgen vroeg weer thuis aangekomen. We hebben het echt heerlijk gehad en ik moet zeggen dat de rust en even geven forum's mij goed heeft gedaan. Ik heb ook echt geprobeerd niet bezig te zijn met zwanger worden, de kans was voor deze maand toch al nihil omdat de clomid niet meer is aangeslagen deze keer. Ik ben wel in frankrijk doorgegaan met de ovulatietesten. Op 19 juli had ik een een iets donkerder streepje dan normaal, maar echt positief mag je dat niet noemen, daarna zijn de streepjes alleen maar lichter geworden. Dus ik denk dat ik mijn ongie ronde 31 juli kan verwachten, dan gaan we starten met 100mg. De afgelopen weken hebben echt bijna dagelijks alleen maar zon gezien, echt heerijk. Het was wel erg druk om met twee gezinnen, 5 kids in een huisje te zitten, maar we hebben ons prima vermaakt! Maar toen we gister middag klaar waren met inpakken, wilde we allemaal naar huis ipv zaterdag ochtend. We hebben hele nacht lekker door kunnen rijden tot bijna de grens met Nerderland. Toen kregen we een lekke band helaas, maar gelukkig lekte de band niet zo hard en konden we steeds even doorrijden en dan weer pompen. Eigenlijk is het al met al reuze meegevallen gelukkig, maar ben blij weer thuis te zijn!
he Naatje, Leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad op vakantie. Lekker volgende week weer beginnen met clomid. Het gaat dan best al wel weer snel. xx p.s. iedereen die gaat....een fijne vakantie!
Hoi Nog steeds stilletjes hier. Toch maar even een berichtje van mij. Misschien kan iemand mij geruststellen. Ben net naar kliniek geweest. Had ei van 13 mm al op dag 8. Bmsv was nog erg weinig. Aan linkerkant had ik een cyste van 30 mm. Zij zei dat het wel vaker voorkwam (met spuiten) en maakte zich er niet druk over. Wordt waarschijnlijk een vroege eisprong / iui. Maar dan met die cyste? Iemand ervaring mee? gr brenda
@Brenda: Geen ervaring mee, maar als de gyn het niet erg vindt, zal het wel goed zijn toch? Wat goed dat je ei al zo groot is! Ik hoop dat je een iui hebt met een mooi roze resultaat! @All: vakantie-tijd hier he? 't is zo rustig! Iedereen knuffies van mij! Denk aan jullie!
brenda, ik heb ook een cyste, gyn zei dat het iid door de hormonen komt. Hij denkt dat het rond de 12 weken wel weg zal zijn. Tijdens mijn clomidkuren heb ik ook een cyste gehad en deze is na een week of 8 (denk ik) vanzelf verdwenen. Daar hoef je je nu dus nog geen zorgen over te maken! Dat doet de gyn wel als het nodig is! Ik heb vrijdag weer een echo gehad en alles gaat goed! Dat is toch elke keer weer een opluchting. 13 augustus mag ik weer! voor iedereen een fijne vakantie!
Hiet is hier volgens mij echt komkommertijd. Iedereen gaat maar op vakantie.....Pfff.wij hebben het al gehad en moeten nog tot september wachten tot we weer mogen. Hopenlijk hebben we dan mooi weer, want we blijven dan in Nederland. Afgelopen zaterdag weer de laatste clomid ingenomen en ik krijg nu laast van de bijwerking....humeurig, maar vooral OPVLIEGERS! Niet echt lekker bij deze temperaturen. Lang leve de airco en deo..... Vrijdag 1 aug. (dag 13) een FM. Ben benieuwd. Voor degene die gaan...Prettige vakantie toegewenst met veel vruchtbaar klusplezier. Groetjes Wendy.
Hoi Tezz/ Suzanne: nou dan maak ik me ook maar geen zorgen. Gelukkig zit de cyste aan de andere kant dan het gegroeide eitje. Wendy: wij lopen helemaal gelijk zie ik. Leuk! Veel sterkte met je bijwerkingen. Heb er vorige week ook flink last van gehad. Wist gewoon niet wat ik met mezelf aan moest. xx
Hmmm... mijn herstel gaat toch niet zo snel als ik dacht. Na weken gingen me lief en ik er vanochtend voor. Voor het eerst weer sinds de LEO-operatie dat is nu 2 weken geleden. Maar de opwinding duurde niet al te lang. Ik begon nl. te bloeden, echt knalrood. Dat was wel even schrikken, vooral voor mijn lief. Ik baal er ook zo van ik had er zo'n zin in. Meteen het ziekenhuis gebeld, maar die hebben ons gelukkig gerust gesteld. Het is de plek van de verwijderde cyste vlak bij mijn baarmoedermond. Het bloeden kan geen kwaad zolang het maar niet meer als bij een menstruatie. Misschien vanavond allebei een blinddoek voor.... Brenda en Wendy heel veel succes deze ronde ik hoop dat er vrijdag een mooi follikel te zien is! Suzanne, wat fijn dat je afgelopen vrijdag weer zo'n mooie echo had! Op naar de volgende! Tezz, nog een week en dan mag je ook naar frummel gluren. Spannend! Jojoba en Sophia, nog een paar nachtjes tot jullie NOD houden jullie het nog een beetje vol! Naatje, welkom thuis lekker dat je vakantie zo heerlijk was. Ik hoop dat je ongie weg blijft donderdag! Voor mij duurt de vakantie nog even. Ik ga wel aankomend weekend heerlijk zeilen met mijn schoonfamilie. Daarna een maandje hard werken en pas begin oktober 2 weekjes naar Madeira! Ravi, Daan, Haan en Elke hoe gaat het met jullie? Jullie zijn toch niet met vakantie? liefs, marykay
Jeetje Markay, wat zal je zijn geschrokken. Kan me voorstellen dat alle opwinding zo verdwenen was! Gelukkig hoef je je geen zorgen te maken. Inderdaad blinddoeken hihihi ook spannend! Het wachten gaat me redelijk af, ik voel helaas vanalles. Maar ik doe het maar af als ongiklachten. Dan valt het tenminste niet al te hard tegen..... Nog 1 weekje! LIEFS
@Marykay: getsie, wat een nare verrassing! Maar het is ook zo goed doorbloed daar, dat ik me kan voorstellen dat het al gauw te veel wordt Ik durfde al niet eens sex te hebben de eerste weken van mijn zwangerschap! Zoooo bang dat er dan een adertje zou springen of zo! We hebben pas sinds een week of 2 de draad weer heel voorzichtigjes aan opgepakt Nog maar even kalm aan doen dus jullie! 't is nu trouwens tóch veel te klef om klef te doen @alle dames die net de clomid weer achter de kiezen hebben: veel sterkte met deze warmte! Voor de spuiters onder ons natuurlijk ook Ik hoop dat er mooie bevruchte eitjes uit tevoorschijn komen! Iedereen een lente-kindje! Vandaag over een week heb ik eindelijk de echo gehad! Ik zit er vreselijk naar uit te kijken! En over 3 weekjes gaan wij ook een weekje op vakantie! Heb er nou al zin in Laterrr liefies! Liefs Tezzz
Hee hoi, @Marykay, wat vervelend zeg, balen! Hoe gaat het met het temperaturen? Kun je er een beetje wijs uit worden? Hier alles prima, behalve vermoeidheid en af en toe een beetje misselijk heb ik nergens last van. Mijn buik begint wel wat op te zetten........
Ravi, wat fijn dat je je goed voelt. Rustig aan doen, kan het kindje flink groeien! Tezz, het is idd te klef om klef te zijn . Ben blij dat ik nog niet in de vruchtbare periode zit hihi Sophia, lastig altijd, die wachtweken. De eerste twee zijn zo voor bij, maar die laatste . Veel succes! Marykay, dat is idd iets waar je niet op zit te wachten... Je mannetje mag nog eventjes uit de buurt blijven . Hoop dat het bloeden nu voorbij is en dat je er snel geen last meer van hebt. Ennnnnn dat je mannetje de schrik te boven is Brenda, heb jij ook bijwerkingen van de spuiten? Waar heb je zoal last van? Pooh, veel sterkte met de clomid. Die mis ik dus echt niet . verschrikkelijk spul! Suzanne, wat fijn dat de echo was. Dat zal vast een enorme geruststelling zijn! PROFICIAT! Liefs Elke ps hier weinig nieuws> volgende week maandag naar de gyn voor een fm
Zo ik ben even weggeweest! Zat in Groningen. Ik moet nog 3 dagen duphaston slikken maar sinds vandaag verlies ik al wat bloed. Moet ik dit dan als dag 1 zien of...... Ik hoop dat ik snel kan beginnen met clomid 100mg. Ikmoet nog even weer bijlezen hoor! Liefs Ylona
Hoi Elke: weet af en toe niet wat ik met mezelf aanmoed. Door de cyste heb ik ook last van diarree (heb ik nu een aantal dagen en daarvoor nooit!) en opgezette buik. Ylona: Eerste dag rood bloedverlies is cyclusdag 1! Ravi: spannend hoor! toch ook wel leuk he als je buikje begint te groeiend! fijne dag Ik mag om half drie naar de gyn. Kijken hoe het met eitje en cyste is. Misschien donderdag al iui. Dat zou razendsnel zijn! xx
Hallo allemaal, Suzanne26: fijn dat de echo weer goed was! Blijf maar op die roze wolk zitten en stuur er maar een paar hierheen... Winniepooh: succes vrijdag Brenda: succes voor straks Marykay: jammer dat de operatie op dat soort momenten nog wat nasleep geeft! Ik hoop dat het de volgende keer wat beter zal gaan. En anders idd maar die blinddoek gebruiken, haha... Jojoba en Sophia: redden jullie het nog op de wachtbank? Naatje: fijn zeg dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad...Nog even afwachten en dan ook je NOD toch? Tezz: Nog maar 7 nachtjes slapen... Ylona25: Succes met de 100mg! Hopelijk gaat het hiermee wel goed komen. Hier alles goed... Ik zit nog steeds wel wat beter in mijn vel gelukkig! De paragnost had 2 weken geleden gezegd dat ik een eisprong had gehad. Vorige week kreeg ik wat bruinverlies, maar dit hield na een paar dagen op. En nu is er helemaal niets meer. Gisteren weer bij hem geweest. Ik heb die eisprong, volgens hem, echt gehad. Maar het schijnt zo te zijn dat het niet altijd tot een bloeding hoeft te lijden...Beetje vaag...ga ik straks toch nog even opzoeken op het internet. Volgens hem gaat het lichamelijk erg goed en zullen er niet veel menstruaties meer komen. We will see! Ik kijk er in ieder geval weer wat positiever tegenaan, dus dat is alvast 1 ding! Over 3 weken op vakantie en daar heb ik zo enorm veel zin in! 2 weken Tanzania/Zanzibar... Zojuist weer wat dingetjes gekocht voor op vakantie...Nu alleen nog aftellen! Het ziekenhuis laten we nog even voor wat het is. We vinden het zo'n opluchting dat ik die hormonen niet meer hoef te slikken en we houden het nu gewoon even bij mijn oom de paragnost. En we gaan heerlijk op vakantie! Daarna zien we wel weer verder. Doeiii
AMPER hiihihihih, nee hoorgaat wel! . Ik heb soms ook bijna geen bloeding, maar dan is je baarmoederslijmvlies gewoon niet goed gegroeid want dat is je menstruatie! Zo heb ik dat begrepen van mijn arts.
@Haan: hou het wel redelijk vol op zich, heb het behoorlijk druk met van allerlei dingen, dus denk ik er ook minder aan. Fijn dat het met jou wat beter gaat en laten we hopen dat jouw paragnost gelijk heeft @Brenda: succes vanmiddag! @Marykay: wat ontzettend balen, hopelijk lukt het snel weer. @Tezz: nog een paar nachtjes, spannend hoor! @Sophia voel je al wat? Hier voel ik niet zo heel veel, op de gebruikelijke klachtjes na. Heb nog wel wat steken in mijn buik/eierstokken, heel erg moe (maar dat kan ook door het weer komen), duizelig en een klein beetje last van mijn tepels/borsten (beetje branderig gevoel). Maar dat zijn eigenlijk allemaal klachtjes die ik normaal ook heb. Liefs Jojoba
Hoi allemaal. Hier even teleurstellen berichtje. 3e iui wordt bij mij gekapt. Eitje niet gegroeid door cyste. Vrijdag hier een gesprek over. Zaterdag de opwekkers nemen. We waren speciaal niet op vakatnie gegaan voor de 3e iui en dan krijg je dit.... We zijn dan ook erg verdrietig........