@Brenda: Wat vervelend meisje, ik hoop dat je vrijdag een informatief gesprek hebt. Sterkte! @Jojoba: Af en aan steken in de buurt van mijn baarmoeder, pijnlijke tepels en iets pijnlijkere borsten. En ik heb geregeld hartkloppingen. Maar kan allemaal net zo goed voorbode zijn voor ongi. NOg 6 nachtjes slapen
jammer Brenda! Ik ken de teleurstelling van een maand overslaan! Dus ik moet gisteren als eerste dag zien? Het is nog weinig menstruatie maar zo begint het bij mij meestal wel! vandaag al wat meer helder bloedverlies! Morgen maar even de arts bellen om te kijken wat hij er van denkt! Liefs Ylona
Hallo allemaal, Brenda, wat een rotnieuws zeg ! Sterkte meis! Ylona, in ieder ziekenhuis gaan ze anders om met 'dag 1'. In het ene ziekenhuis is dag 1 als je rood bloed heb, bij de ander is het dag 1 als het bloed voor 12.00 die dag is. Dus als je het echt zeker wil weten zou ik even bellen met het ziekenhuis. Sophia en jojoba, succes met de laatste dagen. Hopelijk gaan jullie even voor wat meer roze zorgen hier! Haan, super om te lezen dat het wat beter met je gaat! Fijn dat je steun hebt aan die paragnost. Kan die niet zien wanneer er een beebje komt, of mogen ze over dat soort zaken geen uitspraken doen? En wat een gave vakantie zeg! Elke, hoe gaat het met je? Met het spuiten alles goed? Ravi en Tezz, goed zeg dat het zo goed gaat bij jullie. Lekker van genieten! Marykay, jeetje wat schrikken zeg. Maar het schijnt inderdaad goed doorbloed te zijn daar. Ja nadeel dat het zomer is, moet je wat langer wachten totdat het donker is ! Wat zijn nu de volgende stappen qua behandeling? winnie pooh, bah wat een rotspul is die Clomid ook. Hoop dat de bijwerkingen al weer wat minder zijn! Hier nog steeds geen ongi te bekennen, maar ja dat heb je met PCO. Ik heb alleen nu wel al een paar dagen erg veel afscheiding (gelig) en een enorme jeuk daar beneden . Vorige week ben ik aangevallen door een kat, ik heb dus lekker een tetanus injectie gekregen en zit nu voor een week aan een anti-biotica kuur. Zou het daarvan kunnen komen? Liefs Daan
Brenda: Oh, wat erg voor jullie zeg! Totaal begrijpelijk dat jullie verdrietig zijn. Wat een teleurstelling moet dit zijn zeg! En dan nog eens extra omdat je de vakantie ervoor hebt afgezegd. Sterkte! Ik hoop dat er vrijdag meer duidelijk gaat komen voor jullie en dat dat misschien nog wat rust geeft! Ylona: idd heeft elke arts een eigen mening over wat je nu als dag 1 moet beschouwen. Naar mijn weten gewoon de eerste dag dat je helder rood bloed verliest. Daan81: Jeetje zeg, aangevallen door een kat! Deed het zeer? Wel een hele nasleep nog daardoor...tetanus en anti-biotica! Van de anti-biotica heb ik vaak wel dat mijn urine wat meer ruikt en dat mijn haar wat makkelijker uitvalt. Misschien zijn de klachten die jij hebt daar ook van...Geen idee... De paragnost doet over een termijn geen uitspraken. Wel laat hij blijken dat het geen jarenplan wordt. Dus dat het echt komt, maar dat ik wel een beetje geduld moet hebben en er absoluut NIET GEFOCUST op moet zijn. Dat schijnt zo'n enorme invloed te hebben op je hormonale gestel. In het ziekenhuis gaven ze ook aan dat het statitisch is bewezen dat stress en een enorme drang zwanger worden in de weg kan staan. Maar ja...makkelijker gezegd dan gedaan. Vandaag op mijn neefje gepast de hele dag! Lekker in de tuin gespeeld, gefietst en gewandeld. Kortom...heel relaxed van het weer genoten met een vrolijk klein mannetje! Toen hij weg was snel nog even gezogen en gedweild, wasmachine aangezet en dan straks nog even een boekje lezen. Doeiii
Een klein vraagje nog! MOet ik nu stoppen met de duphaston of moet ik de kuur afmaken (nog 2 dagen)? Liefs Ylona
Zo meiden, sorry ik kom er even snel tussendoor met een update-je en dan ben ik weer weg van ZP. Vandaag naar een andere fert.arts geweest. (eerste is met zw. verlof) Is niet zo goed gegaan met afvallen laatste weken, is ook erg moeilijk. Ben een emo eter en zit niet lekker in mijn vel. Guess why? In ieder geval kwam het er op neer dat de artsen niet weten wat wijsheid is voor ons. Ze gaan het nu bespreken in de eerstvolgende vergadering. Eerst mij alleen clomid geven en zo proberen? Of meteen IUI omdat mannetjes zwemmers niet zo goed zijn. Dit was wel een leukere arts dan die ik hiervoor had. Ze zei heel lief dat ik absoluut niet dik ben en normaal gezien al zwanger had kunnen zijn met mijn gewicht, ze willen alleen het zekere voor het onzekere. Ook zei ze dat ze zeker wist dat wij zwanger zullen raken, het duurt alleen wat langer. Jullie willen niet weten hoe blij dat ene zinnetje me heeft gemaakt. In ieder geval blijf ik tot 2 september doorgaan met afvallen, en nu ECHT mijn best doen en niet teveel schommelen en dan krijgen we EINDELIJK een behandelplan. We zijn dan al 1 jaar en 7 maanden bezig. En dan moet het dus nog beginnen. Meiden voor jullie ook allemaal een dikke knuffel. Mijn gedachten zijn bij jullie allemaal en al onze lotgenoten. Liefs Zora
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 23 juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 5 aug Voor: controle na LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 3 augustus 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg, 4 juli 3e ronde Clomid 100 mg en 18 juli Pregnyl spuit Volgend bezoek gyn: ? Voor: om te vertellen dat ik zwanger ben.... Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 30 juli Voor: voor 10 weken echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juli Voor: 5e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Goedemorgen meiden! Daan, je bent er weer! Fijn meissie! Jammer dat je nog niet ongi bent. Hoop dat het snel komt! Had je ruzie gemaakt met je eigen kat of was het een vreemd exemplaar ? Wat betreft die afscheiding, dat herken ik helaas wel een beetje. Vorige maand had ik vlak voor mijn menstruatie ook ineens last van veel afscheiding en jeuk. Ikke naar de huisarts; bleek het een candida (schimmel) en het kwam door de hormonale inbalans. Tja en daar hebben wij met onze behandelingen weleens last van Het is vrij goed te behandelen, maar ik zou als het met een dag niet weg is, naar de ha gaan voor uitsluitsel. Als het candida is, dan is de kans bijzonder groot dat je menstruatie ook snel komt, want die twee vallen vaak gezellig samen. Brenda, wat enorm balen . Is ook 1 van mijn grote angsten om een maand over te moeten slaan. Het duurt toch allemaal al zo lang... Wij gaan ook niet op vakantie om de behandelingen door te kunnen laten gaan, maar we gaan volgende week wel lekker 4 dagen naar Antwerpen. Misschien voor jullie nu ook fijn om er even tussen uit te gaan? Zora, wat een opkuchting dat de arts wat duidelijkheid geeft! Wel een hele opgave om je weer een paar maanden intensief op het lijnen te moeten storen! Knap van je hoor! Vind wel dat de artsen erg lang doen over een behandelplan voor jou... Volgende keer moet er iets gaan gebeuren of ben je zelf nog heel geduldig? Ylona, idd gewoon afmaken en bij twijfel even het ziekenhuis contacten. Tis alleen flutweer om de op bezoek te hebben. Ik had het van de week > BLEHHHHHHHHHH Haan, heb jij ook al weleens iets gelezen of gehoord over accupunctuur? Ben ik nl ook bijzonder in geinteresseerd. Gezellig zijn neefjes en nichtejes, ik kan daar ook helemaal mn ei bij kwijt Sophia en Jojoba, veel succes met wachten! Marykay, hoe gaat het met jou? Liefs Elke ps beste vriendinnetje is twee dagen geleden bevallen van een wolk van een zoon> blijft dubbel...
Hallo meiden, ik heb ff een vraagje: wanneer hadden jullie een eisprong met Clomid? Na hoeveel dagen?
Zo ik heb gebeld.Ik moet de kuur afmaken en morgen als dag 1 rekenen omdat het nog niet heel veel was. Nou leg ik de tel nog niet op en het breekt door. Ik reken vandaag dus als dag 1! Overmorgen weer beginnen met de clomid en dan maar hopen dat het nu wel aanslaat. Haan: lekker is dat he met je neefjes en nichtjes spelen! Ik kan er helemaal van genieten. Mijn nichtje wordt maandag alweer 4 dus een verjaardag! Iedereen succes! Liefs Ylona
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 23 juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 5 aug Voor: controle na LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 3 augustus 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg, 4 juli 3e ronde Clomid 100 mg en 18 juli Pregnyl spuit Volgend bezoek gyn: ? Voor: om te vertellen dat ik zwanger ben.... Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 30 juli Voor: voor 10 weken echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juli Voor: 5e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 23 juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 5 aug Voor: controle na LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 3 augustus 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg, 4 juli 3e ronde Clomid 100 mg en 18 juli Pregnyl spuit Volgend bezoek gyn: ? Voor: om te vertellen dat ik zwanger ben.... Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 30 juli Voor: voor 10 weken echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) Brenda wat vervelend dat die cyste dan bij jou toch wel in de weg zit! Ik hoop dat er vrijdag een prettig gesprek is!
Nu staat mijn nieuwe lijstje er niet in Kan iemand die er in zetten voor mij? Dank je wel Greetz Ylona
Kom net van de verloskundige vandaan: alles goed met de kleine spruit! al weer zo'n 4,5 cm haha. Was vrolijk aan het jumpen in mijn buik hihi, heb helaas geen echo meegekregen anders had ik het in mijn album gezet. We laten een combinatietest doen, dus met 12 weken ongeveer weer een echo. Heb wel foto's gemaakt van de echo's van de vorige keer maar weet niet hoe ik ze in mijn album krijg! kan iemand mij het uitleggen?
Hai, Kelly, fantastisch dat de kleine het zo goed doet, lekker van genieten! Ylona, dan zou ik ook vandaag als dag 1 rekenen. Succes met de Clomid maar weer! Ryanne, dat is bij iedereen zeer verschillend. Volgens mij is hier onlangs ook een topic over geopend... Elke, het was een kat tijdens een huisbezoek (voor mijn werk) bij binnenkomst werd ik al gelijk gegrepen. Denk je dat je een maand rust heb met prikken en medicatie :-s. Eerlijk gezegd hoop ik dat mijn ongi de komende 8 maanden nog uitblijft . Vandaag is de jeuk al wat minder. Ik had alleen vanochtend een enorme slijmprop (doorzichtig/wit). Had jij dit ook? Ik hoop dus echt niet dat dit een teken is van een naderende ongi . En dat dubbele gevoel, tja herkenbaar. De afgelopen twee weken zijn 3 vriendinnen bevallen en in september zijn er nog 2 uitgerekend. Je bent blij voor hun, maar ik wil het ook zooooo graag! Liefs Daan
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 23 juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 5 aug Voor: controle na LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 3 augustus 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg, 4 juli 3e ronde Clomid 100 mg en 18 juli Pregnyl spuit Volgend bezoek gyn: ? Voor: om te vertellen dat ik zwanger ben.... Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 30 juli Voor: voor 10 weken echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) Brenda wat vervelend dat die cyste dan bij jou toch wel in de weg zit! Ik hoop dat er vrijdag een prettig gesprek is![/quote]