Nooit van gehoord helaas! In België zijn toch ook Kruitvats? Ben erg tevreden met de kruidvattest namelijk
ja maar had gene bus meer naar daar denk niet dat ik zwanger zal zijn ze een test liegt nooit bij mij
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 21 augustus Bijzonderheden: 3e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 5 aug Voor: controle na LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 Uitgerekend: ca. 11 april 2009 Bijzonderheden: Zwanger na 3 ronde Clomid met Pregnyl Volgend bezoek gyn: 19 augustus Voor: Eerste echo Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 30 juli Voor: voor 10 weken echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg->niet meer aangeslagen, wachten op ongie dan start 100mg Volgend bezoek gyn: 7/8/08 Voor:kijken voor evt een HSG of laproscopie volgende ronde en 8/8/08 1ste follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds juni 2008 (voor een tweede) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 1ste ronde clomid (vorige zwangerschap na 2de ronde raak na clomid na 36 rondes zonder clomid en geen zwangerschap). Geen eisprong. Volgend bezoek gyn: - Voor: - -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 21 augustus Bijzonderheden: 3e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 5 aug Voor: controle na LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: di 2 sept 9.00 uur Voor: eerste intake! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 Uitgerekend: ca. 11 april 2009 Bijzonderheden: Zwanger na 3 ronde Clomid met Pregnyl Volgend bezoek gyn: 19 augustus Voor: Eerste echo Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 30 juli Voor: voor 10 weken echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg->niet meer aangeslagen, wachten op ongie dan start 100mg Volgend bezoek gyn: 7/8/08 Voor:kijken voor evt een HSG of laproscopie volgende ronde en 8/8/08 1ste follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Goedemorgen Allemaal, Ontzettend leuk dat jullie hier een kleiner forum hebben opgestart voor pco. Heb nog geen clomid maar hoop wel dat ik me aan mag sluiten. Het is hier een stuk overzichtelijker als het grotere forum. Ook fijn om te lezen dat er meiden tussen zitten die zwanger zijn geraakt. @sophia Gefeliciteerd met je zwangerschap. Echt super dat het werkt met de clomid. @Tezz jij bent nu ook gelukkig in de prijzen gevallen. Super! Zelf gaan we 9 september voor het eerst naar de fertiliteitsafdeling. Daar hopen we meer te horen. Loop op dit moment erg te knoeien met mijn buik. Heb afgelopen week al blaasontsteking gehad en ik denk sinds vanmorgen aan een vaginale schimmelinfectie. Had zoveel afscheiding en nu veel buikpijn. We gaan vandaag maar even naar de dokter. Nou meiden tot horens. Groetjes Esde
Hoi Esde, Je bent er al Gezellig! Kom hier maar lekker meekletsen! Heb zelf vorige maand ook een schimmelinfectie gehad. Kan een gevolg zijn van hormonale inbalans. Maar is vooral heel vervelend . De huisarts schrijft allerlei middeltjes voor waarbij de klachten gelukkig erg snel weg zijn. Succes! Liefs
Esde en Natasja, welkom op dit forum. Gezellig dat jullie hier mee willen kletsen! Lovely: weet je al meer? Elke: wat goed dat je al zo'n superei hebt, succes met klussen en heel veel plezier in Antwerpen Sophia: hoe is het daar op de roze wolk? Hier nog steeds alles rustig. Heb nog steeds ongipijnen en denk de hele tijd "nou komt het". Blijf aan het onderbroekkoekeloere. Fijne dag allemaal!
Natasja en Esde, Welkom hier, gezellig dat jullie mee komen kletsen! Hier vandaag dag 5 van mijn cyclus en de derde dag clomid 100mg, helass betekend het voor mij dat de dubbele dosis ook dubbele bijwerkingen zijn. De opvliegers zijn dit keer meteen na de eerste inname begonnen, maar nu ben ik ook nog heel erg moe en zie ik wat wazig waardoor ik duizelig ben. Maar als ik aan het einde van deze cyclus een positieve test in handen heb, heb ik het er graag voor over gehad
@jojoba ja meid gisteren zo'n test gedaan (quid) en die was negatief he deze morgen tampontest gedaan, en der zijn op komst dus deze ronde niks op naar de volgende dan maar he voor iedereen op de wachtbank veel succes he meiden
Oh jammer lovely, hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen. Succes! Naatje, ja dat herken ik ook van de 100 mg. Kreeg er ook vreselijke opvliegers van en duizelig. Maar goed het is voor een goed doel hé haha...
Hallo allemaal, Jojoba, jij maakt het wel spannend! Ga je morgenvroeg gelijk testen? Duim duim duim.. Lovely, balen meid. Is toch altijd weer een teleurstelling. Succes maar weer! Esde, welkom! Ook ik heb op het moment te kampen met een schimmelinfectie. Ik ben gisteren begonnen met een 3-daagse kuur. Hopelijk ben je er snel vanaf, het is zo irri ](*,) . Naatje, sterkte met de bijwerkingen! En inderdaad en positieve test maakt natuurlijk alles goed! Natasje, jij ook welkom! Ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest met het motto het zekere voor het onzekere nemen. Ik moet namelijk anders donderdag weer beginnen met duphaston. De gyn kon niets vinden van een evt. zwangerschap (ze zei ook dat dat ook niet zou kunnen :-s zo vroeg), er was ook geen eitje in de maak te zien. Dus ik moet nu morgen voor alle zekerheid een zwangerschapstest doen. Maar eigenlijk gaan zowel de gyn als ikzelf ervanuit dat deze lange cyclys komt door de PCO. Jullie horen het morgen wel! Allemaal nog een fijne dag!
Jojoba, idd het goede doel, waar we alles voor over hebben! Voor jou wordt het echt spannend nu...ik duim voor je! Daan, toch spannend als je morgen een testje moet wagen, je hop toch altijd dat hij positief zal zijn...
Hoi Nou iui achter de rug, maar geen goed gevoel over. HEb het idee dat ik maandag mijn eisprong al heb gehad. We hadden ook een andere gyn en het duurde erg lang. Weet het gewoon niet......we zullen zien. xx