Daan, wat verwarrend weer! PCO blijft iets raars, maar mijn duimen draaien voor je! Elke, sterkte straks weer op de wachtbank ik hoop nu echt dat het je laatste keer is. Het wordt tijd voor een iui-zwangerschap hier. Naatje, oeh die vervelende clomid ook ik hoop dat je een mooie eisprong krijgt. Jojoba, spannend hoor morgen. Ik heb voor jou en Sophia al steeds een heel goed gevoel. En bij Sophia is het uitgekomen nu jij nog! Ik duim nog vrolijk voor je door en ik hoop hier morgen rose te zien. Sterkte bij het broekeloere! Tezz, wat geweldig dat je zo'n mooi kloppend hartje kreeg te zien. Haan, hoe gaat ie met jou? Loop je naast een paragnost nou ook nog bij een accupunturist? Ik zit daar nl. ook over na te denken omdat te doen. Met mij gaat het goed vandaag voor controle bij de gyn geweest. Het begon vanochtend al goed toen ik mijn temp op fertitlityfriend invulde, die gaf aan dat ik waarschijnlijk zaterdag een eisprong heb gehad! Gister zag ik het allemaal nog pessimistisch in, maar werd vanochtend meteen een stuk vrolijker. Bij de gyneacoloog was het ook helemaal goed. De wonden van cystes genezen goed. Mijn eierstokken zagen er goed uit geen PCO-beeld meer! Het baarmoederslijmvlies was mooi dik en werd al wittig. Een teken dat ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad heb. Ik had hem mijn temp-lijstje ook laten zien en dat stemde hem ook positief, maar daar moest ik wel mee stoppen. Veel te intensief en te stressvol en ook niet volledig betrouwbaar. Ik vind het zelf wel meevallen, maar ik heb het hem en mijn lief nu beloofd dat ik er mee zal stoppen. Vandaag is mijn bloed geprikt en vrijdag nog een keer en dan hoor ik dinsdag de uitslag of het daadwerkelijk een eisprong was.
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 21 augustus Bijzonderheden: 3e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 12 aug telefonisch Voor: uitslag bloedtest Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: di 2 sept 9.00 uur Voor: eerste intake! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 Uitgerekend: ca. 11 april 2009 Bijzonderheden: Zwanger na 3 ronde Clomid met Pregnyl Volgend bezoek gyn: 19 augustus Voor: Eerste echo Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 30 juli Voor: voor 10 weken echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg->niet meer aangeslagen, wachten op ongie dan start 100mg Volgend bezoek gyn: 7/8/08 Voor:kijken voor evt een HSG of laproscopie volgende ronde en 8/8/08 1ste follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) Hihi, grappig ik heb vorige keer mijn NOD goed gegokt het is idd 16 aug als ik fertilitiefriend moet geloven.
Esde en Natasja: Welkom hier! Sophia:GEFELICITEERD! Geniet er maar lekker van......... Jojoba: jij maakt het wel erg spannend! Ik duim echt voor je dat je Sophia achterna gaat! Kom mij morgen in ieder geval weer even melden... Tezz: goed he zo'n mooie echo! Wees er trots op... Ik moet toevallig ook 2 september naar de verloskundige terug! Iedereen op het wachtbankje: zet hem op he! Het moet hier steeds rozer!!!!worden Iedereen met minder geluk deze maand: een dikke knuffel! Ik ben zelf vandaag met een zwanger collegaatje op jacht geweest naar een witte positiewerkbroek, maar helaas niet gelukt! In de bedrijfskledingwinkel kreeg ik een broek maat S in handen gedrukt, maar daar kon een olifant in!Toen ik de broek aanhad en losliet lag ie weer op de grond!Degene die die broek heeft ontworpen dacht zeker dat iedere zwangere meteen een tientonner is......Daarna hebben we de hele stad nog gehad maar overal zijn de witte broeken al weer uitverkocht natuurlijk. Hebben nu op het werk via een boekje maar een aantal broeken besteld om te zien of het wat is, anders moeders aan het werk zetten en mijn werkkleding van een band voorzien.... Verder vandaag een proefritje gemaakt in een andere auto want in die MINI van mij past geen kinderwagen, dus die gaat de deur uit, helaas Maar ja daar krijgen we weer iets moois voor terug Zo dat waren weer mijn avonturen van vandaag! Liefs en dikke kus Kelly
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 21 augustus Bijzonderheden: 3e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 12 aug telefonisch Voor: uitslag bloedtest Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: di 2 sept 9.00 uur Voor: eerste intake! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 Uitgerekend: ca. 11 april 2009 Bijzonderheden: Zwanger na 3 ronde Clomid met Pregnyl Volgend bezoek gyn: 19 augustus Voor: Eerste echo Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 2 september, (12 augustus combinatietest in ziekenhuis) Voor: controle verloskundige met 15 weken Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg->niet meer aangeslagen, wachten op ongie dan start 100mg Volgend bezoek gyn: 7/8/08 Voor:kijken voor evt een HSG of laproscopie volgende ronde en 8/8/08 1ste follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Hallo, Zo wat is er veel geschreven! Ben in Groningen geweest omdat mijn nichtje 4 jaar werd! Heb vandaag mijn laatste tabletjes Clomid geslikt en nu op naar maandag. Maar nu ben ik sinds gisteren ook weer erger ongesteld. Heb nu al meer dan een week een bloeding. Is dat normaal naar Duphaston en Clomid? Maandag moet ik voor de echo en ik hoop net als iedereen hier goed nieuws ga krijgen! Liefs Ylona
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 21 augustus Bijzonderheden: 3e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 12 aug telefonisch Voor: uitslag bloedtest Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: di 2 sept 9.00 uur Voor: eerste intake! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 Uitgerekend: ca. 11 april 2009 Bijzonderheden: Zwanger na 3 ronde Clomid met Pregnyl Volgend bezoek gyn: 19 augustus Voor: Eerste echo Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 2 september, (12 augustus combinatietest in ziekenhuis) Voor: controle verloskundige met 15 weken Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg->niet meer aangeslagen, wachten op ongie dan start 100mg Volgend bezoek gyn: 7/8/08 Voor:kijken voor evt een HSG of laproscopie volgende ronde en 8/8/08 1ste follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Hmmm.... nog steeds geen positieve ovu-test! Hoeveel dagen na jullie ongi hebben jullie een positieve test gehad? Ik zit nu op 14. (Dag 5 -10 clomid).
Goedemorgen Allemaal, Bedankt voor jullie warme welkom hier op dit forum. Ga gezellig meekletsen. @Ylona Heb voor een paar maanden terug ook provera gehad en de maand erna was ik om de week ongesteld, Heb ook al weleens gehoord dat het inderdaad ook langer kan duren. Verschillende mogelijkheden. Succes! @Lovely Wat duurt wachten dan lang he? En de spanning erbij maakt het ook niet gemakkelijker. @Daan Heb gister zonder afspraak bij de ha ook een drie daagse kuur gekregen. Canesten normaliter kreeg ik gyno daktarin. Voel me vandaag al iets beter maar het is inderdaad behoorlijk beroerd. Heb je al getest? Ben benieuwd. Wij zitten precies zo, misschien te vroeg met testen en misschien wel zwanger. Blaasontsteking gehad en nu schimmelinfectie. Succes hoor. @all Kan ik ook op de lijst gezet worden. Naam: Esde Leeftijd:31 Bezig sinds: Maart Kinderen: bezig voor de Eerste Nod: 25 Juli Bijzonderheden: 9september voor het eerst naar de fertiliteit. Alvast bedankt Groetjes Esde
Hoi ALlemaal, Pfoeh...ik krijg het niet allemaal bijgelezen. Wel een nieuwe zwangere zag ik. Sophia...gefeliciteerd. Hier een kleine update van mij. We zijn met de 2e ronde clomid begonnen en heb veel last van bijwerkingen. Maandag bij de gyn geweest en had aan iedere kant een eitje zitten van zo.n 22mm. Dus klusadvies gekregen. We zijn dus flink bezig, maar ik heb nog steeds negatieve ovutesten. Ik vermoed ook dat ik de vorige cyclus pas rond dag 20 mijn ei heb gehad, dus we klussen en testen deze week nog maar even vrolijk door. Groetjes Winnie.
Hier zijn vanmorgen de duivels weer op bezoek geweest Toen ik opstond was er nog niets aan de hand, dus ging niets vermoedend testen, negatief natuurlijk. En toen ik de test weggooide was het doorgebroken. Verschrikkelijk balen natuurlijk, vooral omdat mijn man en ik dachten dat het nu eindelijk een keertje raak zou zijn. Ben de helft van de dag best verdrietig geweest, maar nu sta ik er weer helemaal positief tegenover. Volgende week vrijdag moet ik weer voor een eerste folikelmeting. En we hebben nu zoiets, is het niet deze ronde dan wel de volgende. Een keer moet het gewoon lukken toch?
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 21 augustus Bijzonderheden: 3e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 12 aug telefonisch Voor: uitslag bloedtest Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: di 2 sept 9.00 uur Voor: eerste intake! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 Uitgerekend: ca. 11 april 2009 Bijzonderheden: Zwanger na 3 ronde Clomid met Pregnyl Volgend bezoek gyn: 19 augustus Voor: Eerste echo Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 6 september?? Bijzonderheden: 5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: vrijdag 15 augsustus 14:50 Voor: 1ste folikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 2 september, (12 augustus combinatietest in ziekenhuis) Voor: controle verloskundige met 15 weken Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg->niet meer aangeslagen, wachten op ongie dan start 100mg Volgend bezoek gyn: 7/8/08 Voor:kijken voor evt een HSG of laproscopie volgende ronde en 8/8/08 1ste follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Hoi Misschien kan iemand esden op de lijst zetten. Ik ben daar zelf niet zo goed in haha. Jojoba: Balen meid, Ik dacht het echt bij jou zeg. Inderdaad gewoon weer volgende ronde. Ronde 5 is jouw ronde! Wij hebben gisteravond nog maar even geklust. Wie weet. Zelf hebik het idee dat ik mijn ei maandagnacht heb gehad. Eitje blijft toch 24 uur leven? De iui is om half twee dinsdag geweest. Hoop het echt heel erg, maar heb er niet zo;n goed gevoel over. Mijn temp was gesteden vanmorgen, maar ik had ook al twee capsules utrogestan ingebracht. Kan ook verhoging teweeg brengen. Al vind ik na een halve dag wel erg snel, dus hoop dat het van de eisprong komt. Vandaag hebben we lekker gevaren over de kagerplassen met een sloepje van vrienden. Erg gezellig en ook erg verbrand......................Word vanzelf weer bruin he.... dikke kus
Hey Girls, @Jojoba balen hoor dat je toch weer ongesteld bent geworden. De spanning vooraf en het testen is killing. Kan me enorm goed voorstellen dat je er even verdrietig van bent geweest maar kop op hoor, we gaan ervoor meid! Hopen dat het snel raak is voor je. @Brenda Bedankt meid wil graag bij jullie toegevoegd worden en weet niet wie de lijst beheert. Hopelijk is er maandag toch een eisprong geweest voor je en is het raak. Toi Toi Toi. @Elke heb je een pb'tje gestuurd meis! Even een wijziging heb mijzelf aan de lijst toegevoegd alleen niet in de gezellige kleurtjes die jullie hebben. Slaap lekker en tot morgen. Groetjes Esde
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 21 augustus Bijzonderheden: 3e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 12 aug telefonisch Voor: uitslag bloedtest Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: di 2 sept 9.00 uur Voor: eerste intake! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 Uitgerekend: ca. 11 april 2009 Bijzonderheden: Zwanger na 3 ronde Clomid met Pregnyl Volgend bezoek gyn: 19 augustus Voor: Eerste echo Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 6 september?? Bijzonderheden: 5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: vrijdag 15 augsustus 14:50 Voor: 1ste folikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 2 september, (12 augustus combinatietest in ziekenhuis) Voor: controle verloskundige met 15 weken Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg->niet meer aangeslagen, wachten op ongie dan start 100mg Volgend bezoek gyn: 7/8/08 Voor:kijken voor evt een HSG of laproscopie volgende ronde en 8/8/08 1ste follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: - -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
@Esde: Je staat erop! Welkom hier! @ Jojoba: sh*t zeg! Wat goed dat je alweer met goeie moed verder gaat! Knap hoor! Ik herinner me nog levendig hoe hard ik gehuild het na m'n tweede ronde clomid. Ik zat er ongelooflijk doorheen! Ik hoop zo dat het komende ronde raak is! Voor jullie allemaal natuurlijk Knuffels all around! Liefs Tezzz
He Tezz, venks hoor! Ben jij zwanger geraakt met clomid of was je al aan het spuiten? @all heb vanmorgen nog een test gedaan en deze was duidelijk negatief. Dus we zijn niet zwanger. Helaas. Groetjes Esde
@Esde: Kijk maar op de lijst Ik ben met de derde ronde clomid 50 mg zwanger geraakt. Jij klinkt wel erg pco-erig met 14 dagen overtijd en een nega test Komt mij errug bekend voor! Hoop dat je snel goed aan de slag kan als je in september bij de gyn bent langsgeweest!
Jojoba, balen he! Dikke knuf! Esde, toch altijd weer zuur zo'n negatieve test. Ik hoop dat je straks met de clomid snel roze zal kleuren! Ik ben vanmiddag naar de gyn geweest die mij een half jaar weer heeft geopereerd. De gyn ziet het nog steeds positief in gelukkig. Hij vond het wel erg jammer dat het nog niet gelukt was mbv de clomid, daarom vond hij het nu toch wel tijd voor een HSG. De gyn heeft ook een kweek genomen van mijn baarmoedermond, daar krijg ik 14 augustus de uitslag van. Toen was het tijd om te kijken wanneer we de HSG konden plannen en we hadden het al over volgende cyclus, maar toen vroeg de gyn mij wanneer mijn laatste menstruatie was. Dat was 1 augustus, nou dat was heel mooi, dan konden we meteen een HSG plannen. het volgende wat ik hoorde was, volgende week maandag 11 augustus. WOOOOW dat gaat wel heel snel, maar eigenlijk ben ik wel heel opgelucht. Na de HSG weten we ten minste of mijn eileiders goed toegankelijk zijn en of we met de hormonen op de goede weg zijn.