wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

He meiden,

@Tezz heb een tijd lang als patient in groningen rond gehobbeld en deze zag alleen de kralenkrans maar er was niets te vinden in het bloed. Nu we er dan toch echt voor willen gaan worden we naar de fertiliteit gestuurd. Was er gelukkig al helemaal op ingetseld dat het nog niet raak was, Maar je weet maar nooit. Vind het leuk om te zien dat jij met de derde ronde al zwanger bent. Dat geeft de burger moed.

@naatje we waren er gelukkig al wel op ingesteld dus de terleurstelling was niet zo groot. We gaan gewoon verder dokteren.
    Jij zit ook aardig in de medische molen! Niet leuk hoor meid erg heftig allemaal. Maar wat heerlijk dat je al zo snel voor de hsg kunt. Hopelijk zien je stokjes er goed uit meid. Succes! ben benieuwd maandag.

@all wens jullie een fijne en gezellige avond toe.

Groetjes Esde

2. Niet meer actief

Esde, ja idd wij zitten aardig in de MMM en we hebben de afgelopen 2 jaar al heel wat moeten doorstaan, maar we geven de moed niet op!

3. Niet meer actief

Ik ben vanmorgen voor de eerste FM geweest.
    Links was er helmaal geen activiteit, maar rechts waren er twee follikels wat actief. Beide nog niet groter dan zo'n 8 à 9 mm maar dat wil nog niets zeggen op cyclus dag 8.
    De fertillietietsverpleegkundige vond het ook heel fijn dat ik maandag al terecht kan voor een HSG in Eindhoven, maar ze wil me maandag ochtend eerst in Boxmeer terug zien voor de tweede follikelmeting om zeker te zijn dat er nog geen eisprong aan zit te komen. Een HSG mag namelijk alleen voor de eisprong, dan heeft het geen invloed op de cyclus en mag je gewoon zwanger worden deze ronde. Nou maandag een beetje druk met ziekehuisbezoeken, 9.00 uur in Boxmeer voor de FM en als alles er goed uitziet dan om 12.00 uur in Eindhoven voor de HSG. Super spannend dus!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Naatje: Heftig dagje voor de boeg dus :( Wat zal jij lekker slapen maandagavond! :confused: Alvast veel succes en sterkte gewenst voor maandag!

Hier alles goed. Misselijkheid begint gelukkig iets af te nemen, wat mijn huis vooral erg kan waarderen ;) En ben vandaag alweer 10 weken! Over een weekje gaan we op vakantie en dan mag ik het eindelijk aan de kids vertellen! Hoeven ze nog maar 6 dagen hun klep te houden tegenover de rest van de familie als we weer thuis zijn ;)

Succes allemaal dames! Heeeeeel veeeeel sterkte met dat vreselijke afwachten!

Liefs Tezzz

5. Niet meer actief

He Naatje,

Spannend hoor klinkt goed! Ze gaan er in ieder geval zorgvuldig mee om en das wel prettig.
    Word maandag echt een ziekenhuis dagje voor jullie.
    Succes hoor! Ben benieuwd naar je verhalen maandag.

Groetjes Esde

6. Niet meer actief

meiden bedank!

Tezzz, 10 weken al weer, wat gaat dat snel! wat super spannend he dat je het bijna aan de kids kan vertellen, wat zullen ze blij zijn! :)

7. Niet meer actief

He Tezz,

Wat zullen je kids een gat in de lucht springen.
    Lekker met vakantie. Waar gaan jullie naar toe?
    Geniet ervan hoor!

Groetjes Esde

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    thnx!

Wij gaan naar Denemarken, wel een hele week!

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    He Meiden!

Hoop alles goed hier. Ben lekker 4 dgn naar Antwerpen geweest. Heerlijk geshopt terrasje gepikt enne... heel veel geklust voor een Belske :oops:
    Woensdag pregnyl gezet en alles op alles gezet... Nu weer op het wachtbankje...

Tezz, heel veel plezier op vakantie. Lekker bijtanken> HEERLIJK!

Naatje, een hsg :confused: . Ben wel heel benieuwd hoe het jou vergaat. Mijn gyn wil als ik over twee mnd nog niet zwanger ben er ook een doen. Weet jij al precies wat het inhoudt?

Esde, heb je je draai hier al een beetje gevonden ;) ?

Jojoba, wat jammer meissie! Veel sterkte!

Balen, grrrr kan niet verder terug kijken. hoop dat het met alle andere meiden goed gaat. Dikke knuffel voor jullie

Liefs Elke

10. Niet meer actief

Hoi Elke,

Hoop dat jullie heerlijke dagen in antwerpen hebben gehad en dat de uitslag straks roze zal zijn. Fijn dat je weer terug bent.
    Heb mijn draai goed gevonden hier!

Groetjes Esde

11. Niet meer actief

Ennuh Tezz,

Denemarken moet errug mooi zijn. Geniet ervan!
    Veel plezier.

Groetjes Esde

12. Niet meer actief

Elke, fijn dat je dagen in Anwerpen heerlijk waren. Ik duim een positieve uitkomst! :thumup:
    Ik ben trouwens ook benieuwd naar de HSG, weet eigenlijk niet veel meer dan dat het een baarmoederfoto is en dat ze dmv contrastvloeistof dan de doorgankelijkheid van mijn eileiders kunnen bekijken. Ik laat het maar over me heen komen :confused:

13. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    He naatje,

Als het deze ronde niet raak is mag ik ook een hsg laten maken. Word dan denk ik begin september.
    Hoop dat het niet nodig is, maar ja.....denk het eigenlijk wel.

Hoop dat het allemaal meevalt voor je!

x

14. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

Apr 23, 2008
    242
    0
    0
    Voor een hsg raadden ze je wel aan om de avond van tevoren en de ochtend zelf pijnstilling te nemen. Het is nogal een pijnlijk onderzoek! Bereid je daar dus maar op voor, dan kan het alleen maar meevallen. Ik was niet voldoende voorbereid en het was voor mij de meest pijnlijke ervaring in mijn leven! ik ben dan ook flauwgevallen :oops: . Maar het is lang niet bij iedereen zo pijnlijk!

Je komt op een 'bed; te liggen met je benen in die steunen en dan brengen ze met een soort catheter in, waardmee ze die contrastvloeistof inspuiten (dat is het meest pijnlijke, die catheter inbrengen en dan die vloeistof inspuiten) en dan nemen ze een aantal foto's! Het fijne is wel dat je meteen de uitslag weet en als het goed is mee kunt kijken. Toen ik weer bijgekomen was lieten ze mij de foto's zien op een groot televisiescherm. Ik had nog 2 dagen buikpijn ervan, maar dan ben je in ieder geval vast voorbereid op hoe de bevalling zal zijn :p
    in ieder geval succes en ik hoop dat het voor jou meevalt!

15. Ravi

Ravi Actief lid

Feb 27, 2008
    394
    0
    0
    juf
    Ter geruststelling, bij mij viel de hsg wel mee. Niet geheel pijnloos hoor, het voelde een beetje als hele erge menstruatiepijn. 's avonds kon ik wel weer volleyballen. Heel veel succes!

16. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Ook ik had nergens last van. Oke het was geen fijn gevoel maar het was echt te doen hoor. Ik had na de behandeling helemaal geen napijn en kon alles weer doen wat ik wilde. Gewoon goed ontspannen en van te voren even een pijnstiller innemen.
    Niet tegenop zien!

Liefs Daan

17. Niet meer actief

Meiden bedankt voor jullie reactie's, lief dat jullie zo meeleven!
    Ik laat het maar over me heen komen maandag. Ik zal voor de zekerheid maandagochtend aan mijn fertilliteitsverlpeegkundige vragen of ik iets moet innemen tegen de pijn. Maar ik heb vorig jaar 3x een punctie gehad bij de IVF en ook dat heb ik overleefd, ga er van uit dat dit ook wel goed zal komen.

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden ,hier ben ik weer terug uit het warme frankrijk..
    heerlijke vakantie gehad al waren wij wel de enigen op de camping zonder kids...
    wel een ei gehad maar pas rond dag 17, terwil ik al op dag 11 een licht posi ovu test had die daarna steeds weer lichter werd... dus 7 dagen op een rij geklust totdat we er doodziek van waren en ja hoor precies daarna kwam m,n ei en kon manlief niet klaarkomen... we waren moe, verbrand en dronken hahahaha aanklooien dus... dus ik weet het deze ronde weer niet.... we proberen volgens mij iets te hard.....
    zucht......... maar misschien is het toch wel raak... volgende ronde pakken we het gewoon anders aan. trouwens mijn cyclussen worden steeds langer.. deze zal ongeveer 33 of 34 dagen duren, zou ik langzaam resistent worden?

xxx jose

19. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben de komende periode afwezig, want lig vanaf morgen met mijn kont in Frankrijk op het strand te bakken! Joehoe!

Ik hoop dat als ik terug kom er veel roze te zien is!

Liefs Daan

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Hoi hoi allemaal,

Daan, een super fijne vakantie gewenst. Ga maar lekker genieten!

Jose, fijn dat je er weer bent, enne wie weet; er hoeft maar een spermacel te blijven hangen...

Naatje, veel succes maandag!

Allemaal fijn weekend!

Liefs

Share This Page