@Joseetje. ronde 1 ben ik op dag 21 in het zh geweest. Mijn tempkaart liet een ei zien op dag 14, ik had op dag 14 's avonds krom gezeten van de ei pijn. En ik had een gesprongen ei blaasje en dik bmslijm. Op dag 28 werd ik ongesteld... dus alles prima. Ik heb de afspraak met de gyn dat ik het nu 3 ronde zelf probeer ik moet me melden als: 1. Mijn cyclus langer is dan 35 dagen 2. Ik me zorgen maak 3. ik niet in de 4 rondes zwanger ben 4. ik zwanger ben Gezien ik 2 jaar geleden in 2 rondes zw was en ik ook nu weer prima op de medicijnen regaeerde hebben we dit afgesproken. Dus ik ga ergens rond dag 32 een afspraak maken voor 21 aug... dat is dag 35. Dan volgt een fm en eventueel een bloedtest. Als ik voor die tijd ongesteld wordt dan ga ik zelf verder. Dan moet ik maar naar de apotheek om de Clomid te gaan halen (ik heb een recept voor 2 rondes meegekregen omdat ik nog 2 rondes had liggen van 2006 die zijn inmiddels op...)
YESSSSS Ik heb een goed EI! Hij is 20mm groot en gaat morgen of overmorgen springen volgens de arts. Heb dus mijn donor gevraagd morgen en overmorgen te komen! Spannend! Ga vanmiddag even op iedereen reageren! Nu even genieten van mijn blijheid! Liefs Ylona
@Ylona....hou je er wel rekening dat door Clomid je ei later kan springen. Bij mij zeiden ze dat mijn ei vorige week maandag zou springen (22mm). Ik heb echter afgelopen vrijdag en zaterdag pas krom gelopen van de eipijn en een positieve ovutest gehad. @Joseetje...welkom terug van vakantie. Hier vandaag bloedprikken voor progesteron. Volgende week maandag de uitslag. Ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.
Ik zal er rekening meehouden. Moet alleen ook rekening houden met mijn donor! Ik denk dat ik 2 a 3 keer ga insemineren. Dat betekent morgen donderdag en zaterdag. Dan heb ik een ruime marge toch? Hoe is het met de rest van afspraken gegaan vandaag? Liefs Ylona
meiden ff snel een berichtje...Ik was het van de HSG Vanmorgen geweest voor de 2de FM, net als afgelopen vrijdag een beetje activiteit rechts. Twee follikels rond de 9mm, maar dus nog ruim voor de eisprong. Ik moet donderdag terug komen voor de 3de FM. Omdat ik nog ruim voor mijn eisprong zat mocht de HSG vanmiddag gewoon doorgaan. De HSG was erg pijnlijk helaas Gelukkig heeft de goede uitslag, mij de pijn snel doen vergeten. Beide eileiders zijn toegankelijk! Nu weten we dat we met de hormonen op de goede weg zijn, als de hormonen zorgen voor een goede eisprong, maken we een goede kans! Ik ben enorm opgelucht, ik was zo bang voor slecht nieuws, maar gelukkig alleen maar goed nieuws...
He naatje, Jij dus!Oei nu maak je me wel een beetje zenuwachtig. Heb zelf een afspraak voor de volgende cyclus in het ziekenhuis voor hsg. Je hoort zoveel verschillende verhalen..........Nou ja. gewoon maar over me heen laten komen. dikke kus
He Meiden @Ylona,Super uitslag van vandaag kan me voorstellen dat je blij bent. Geniet ervan! @Naatje wat vervelend dat het zo pijnlijk was wel lekker dat beide eileiders goed en toegankelijk zijn. Super meid. Groetjes Esde
hallo meiden. hahahah cecealia mijn berichtje over checkronde was bedoeld voor natasja, we heben vast gelijktijdig zitten typen... ik weet toch dat het bij jou goed gaat ylona wat fijn dat je een ei hebt ,super die marge van om de dag klinkt echt goed. bij mij zagen ze op dag 12 een ei van 20mm en toen sprong hij 2 dagen later. brenda hoe is het? heb je nog ongiekrampen? of is het nu weg? hoe voel je je? ik zat net een stukje te lezen waarin veel vrouwen dat ook hadden en toch zwanger waren, positief denken he? winny de pooh , hadden ze het ei bij jou 5 dagen te vroeg voorspeld? sjonge het blijft ook maar gissen he? zucht wat moet een regelmatige cyclus toch heerlijk zijn... ik hoop op mooie progesteronwaarde voor jou naatje wat fijn dat de hcg goed was, hoelang duurd zoiets nou? en zetten ze dan echt een bouwlamp op je mik of is het net zoals bij een echo donker ( ben ik altijd zo blij om), maar stel dat het nou niet goed was geweest? spuiten ze ze dan ter plekke door ofzo? als ik over 3 rondes nog niet zwanger ben ga ik er ook om vragen. nou hier weet ik het niet, ik ben aangekomen en m,n boobies doen zeer. vanavond was ik erg misselijk en ik voel me een beetje opgeblazen.. maarja vanmiddag had ik een lichte ongiekramp... beetje weeeig gevoel. ik heb echt geen idee wat m,n nod nu is want vorige keer kwam de ongie 14 dagen na ei en de andere keer 16 dagen na ei, ben op m,n banner maar van het langste uitgegaan. verder geen nieuws hier... moet wel steeds mezelf tegenhouden om te gaan testen, helemaal toen ik erachter kwam dat ik zo,n 30 zwangerschapstesten thuis heb liggen, een pakje besteld... en iedere keer als ik ovutesten bestel krijg je er gratis zwangerschapstesten bij ook als je er maar weinig besteld.... hahahah dus ja genoeg testjes te verspillen ravi ,hoe is het? ben zo benieuwd hoe je je voelt, gr jose
Brenda, idd maak je niet druk, iedereen ervaart het weer anders. Laat het idd maar gewoon over je heen komen, heb ik ook gedaan en ik ben de pijn al weer vergeten joseetje, mijn HSG duurde al met al zo'n 20 min, volgens mij normaal 15 min. Bij mij lukte het inbrengen van het slangetje de eerste keer niet goed en moesten ze het opnieuwd inbrengen. Ik lag daar idd met een bouwlamp op mijn mik, dus echt ontspannen lukt dan niet echt. Zodra het slangetje op zijn plek zit gaat de lamp uit en spuiten ze langzaam de contrastvloeistof in en maken ze een aantal foto's, ik kon gewoon meteen meekijken. Ik weet eigenlijk niet wat ze meteen iets kunnen doen, volgens mij niet.
He meiden, Heb ik net een hele lap tekst getypt> klapt mn internetverbinding er uit . Bovendien moet ik eventjes orde op zaken gaan stellen in mn klaslokaal. Volgende week gaan we weer beginnen... Doe vanavond een nieuwe poging! Liefs Elke
Hoi Elke: dus jij moet maandag weer beginnen. Ik heb nu nog twee weken vrij. Ook al druk aan het voorbereiden dus. Ja de ongi krampen waren gisteren al voorbij. Maar dat was de vorige keer ook zo. Ach, we zullen wel zien. Ben al blij dat ik een afspraak voor de hsg heb de volgende cyclus. x
Hoi allemaal, Hier nog een berichtje van mij, ben nu met mijn laatste clomid bezig vandaag en dan vrijdag weer voor de follikelmeting, spannend weer en dan weer afwachten. Ik ga gelukkig volgende week vrijdag op vakantie dus dan lijkt het wachten niet zo lang . Ik probeer nu een beetje afstand te nemen van het forum. naatje30: wat balen dat het zeer deed. Ik had bij mijn HSG nergens last van. Zo zie je maar weer, iedereen ervaart het anders en iedereen heeft een ander lichaam. joseetje: wat fijn dat je weer terug bent van vakantie. Heb je het leuk gehad? Het wordt nu spannend voor jou, ik duim voor je! ylona: gefeliciteerd met je superei winnie de pooh: ik had dat inderdaad de vorige keer ook dat mijn ei pas een week later sprong dan dat de gyn had voorspelt. Als ik nog iemand vergeten ben, succes met alles en het wachten etc.
Nou ik heb vanochtend weer geinsemineerd! Donderdag weer en dan misschien zaterdag nog een keer! Mijn baarmoedermond staat open dus dat betekend wel dat ik in mijn vruchtbare dagen zit! Ohh zoo spannend! Jojoba ik ga voor je duimen vrijdag! Hopen dat jij ook een superei he! Liefs Ylona
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 21 augustus Bijzonderheden: 3e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 19 aug let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, nu eigen eisprong gehad! Volgend bezoek gyn: als ik na 2 maanden geen regelmatige cyclus heb Voor: onderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: di 2 sept 9.00 uur Voor: eerste intake! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 Uitgerekend: ca. 11 april 2009 Bijzonderheden: Zwanger na 3 ronde Clomid met Pregnyl Volgend bezoek gyn: 19 augustus Voor: Eerste echo Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 6 september?? Bijzonderheden: 5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: vrijdag 15 augsustus 14:50 Voor: 1ste folikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 2 september, (12 augustus combinatietest in ziekenhuis) Voor: controle verloskundige met 15 weken Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg->niet meer aangeslagen, wachten op ongie dan start 100mg Volgend bezoek gyn: 7/8/08 Voor:kijken voor evt een HSG of laproscopie volgende ronde en 8/8/08 1ste follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: - -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
heee marykay ik zie een eisprong jihoe! wat goed meid! dus je cyclus komt goed op gang zeg na die leo... en heb je netjes geklust? elke fijn he die computers grgrgrggrgrgrgr jojoba nou duimen maar, hoop dat alles op schema blijft. ylona wat goed dat je geinsemineerd hebt, hoe weet je dat je baarmoedermond open staat? fff een stomme vraag.... ben je dan niet geneigt die slang er zo ver mogelijk in te douwen? ik zou echt zoiets hebben van hup! dan zijn ze maar zo dicht mogelijk op plek van bestemming... nou hier een baaldag... heb een blaasontsteking.... enorme pijn etc... misschien waren het uds wel geen ongiekrampen die ik voelde... ik mag morgen pas antibiotica want ivb met evt zwangerschap mag ik niet zomaar alles hebben schijnt pfffff vandaag voor niets erheen, nou ja de diagnose is in ieder geval gesteld. ik zat al te fantaseren.... dat de huisarts zou zeggen: ik heb goed nieuws en slecht nieuws, het slechte nieuws is dat u een blaasontsteking heeft en het goede nieuws is dat u zwanger bent.... hahahahah dat zou echt cool zijn... nou ik hang er mooi morgen een test in gr jose
Joseetje: vervelend he zo'n blaasontsteking! De laatste keer dat ik dat had was vlak voordat ik zwanger werd en bleek een acute blaasontsteking te zijn........De tranen bikkelden over mijn wangen! Ik hoop voor je dat er morgen toch al positief nieuws is Heb vandaag de combinatietest gehad en we krijgen de uitslag volgende week donderdag. Nekplooi was 2,1 mm, en wat ik heb begrepen is dat alles onder de 3 mm een goed teken is............In ieder geval weer de kans gehad om de beeb te zien, lag lekker te slapen en moest wakker gemaakt worden voor de meting hihi Ik ga ze zo in mijn album proberen te zetten! Liefs Kelly