@Gaby, hoi welkom hier! Ken je al van het augustus forum! Meiden, vandaag dag 28 en ik ben al sinds gisteren een beetje misselijk... maar dat zijn denk ik de zenuwen. Ik ben ervan overtuigd dat dit een langere cyclus wordt als de vorige (waarom.... weet ik niet goed...) Maar vindt het toch weer enorm spannend. Ik ga op z'n vroegst zondag testen.... Vindt het extra spannend omdat mijn zus zwanger is (van IVF poging 1 !)
spannend ceacilia! Jeetje ivf poging 1. dat is super joh. Dan heeft ze vast ook al een heel traject achter de rug. Ik ga voor je duimen zondag. Ik ga dinsdag pas testen. Op dit moment helemaal geen symptomen.........En word toch niet ongi omdat ik utrogestan opsteek drie keer per dag. Dus broekkoekeloere hoef ik gelukkig niet. fijne avond!
brenda, even antwoord op je vraag. Ik merkte aan mijn tepels dat ze anders werden, dat zei mijn vriend ook. Alsof er een soort laagje opkwam. Verder had ik extreem het gevoel ongesteld te moeten worden, enorme buikkrampen en rugpijn. Verder is het voor een aantal van jullie superspannend! Ik duim voor jullie allemaal! Ik ben vandaag een dagje thuisgebleven van mijn werk, ik was enorm duizelig. Dat schiet niet op als je dan de hele dag in het ziekenhuis patienten aan het helpen bent. Maar, ik heb het er allemaal voor over . ik ga een poging doen om mijn echo's in mijn fotoalbum te zetten! Iedereen succes en sterkte! knuffel!
@Suzanne: gefeliciteerd met je 12 weken! @Ceacilia: gefeliciteerd met je zus! Is het iets erfelijks bij jullie dat zij IVF heeft moeten doen? Het wordt weer spannend hier zie ik! Wat ontzettend jammer dat ik zondagmorgen al heel vroeg op vakantie ga! Ben hartstikke benieuwd naar jullie testjes natuurlijk!
ik heb nog iets heel leuks aangeschaft. Echt een tip voor allemaal als het bij iedereen zover is! een angelsound. Dat is een dopplerapparaatje waarmee je gewoon thuis op de bank naar het hartje van de kleine kunt luisteren, wanneer je maar wilt. Dat is om nog meer te genieten van die kleine in je buik. Het is ook superleuk voor je partner.
Hoi hoi, Heb mn internet maar even via de vaste kabel. Mijn ruzie met Ziggo is nog niet ten einde.... Suzanne, echt leuk zo'n angelsound. Zou ik ook wel willen. Kun jij je baby nu al (12 wkn) horen en word je niet ongerust wanneer je het niet hoort? Tezz, lekker even op vakantie! Ben je niet misselijk? Brenda, hoe is het bij jou in de klas? Alles weer op orde? Ik mag donderdag testen. Laten we hopen dat we massaal in het roze mogen! Ylona, goed van je dat het insemineren al goed gelukt is. Een keertje extra kan natuurlijk nooit kwaad . Misschien beetje een raar vraagje: krijg jij het zaad vers aangeleverd of vries je het in? Gaby, welkom hier. Fijn dat je zo'n goed ei EN positieve gyn hebt! Dat geeft de burger moed Jose, fijn dat de antibiotica goed aanslaat. Veel plezier op je weekendje weg! Naatje, lekker gaan broeden meid, dan moet dat ei wel flink gaan groeien Hier nog steeds op het wachtbankje. Nog een weekje. Heb al wel twee dagen wat rozige afscheiding. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken... Na het weekend weer voor de klas. Die pubers bieden meer dan voldoende afleiding Liefs
@Suzanne: hier de angelsound al in huis vanaf 8 weken. En toen ook al het hartje gevonden! @Elke: Ben nog steeds snel misselijk en al 3 kilo kwijt (van de 5 van de clomid, dus dat gaat wel aardig ). De laatste paar dagen gaat het redelijk, maar lust alleen nog maar brood, groente en fruit Maar hoop dat het nu een beetje begint af te nemen aangezien de 12 weken in zicht beginnen te komen Jij rozige afscheiding? hmmm...durf het bijna niet te zeggen, maarreh..innestelingsbloeding? Alvast trustuh iedereen! Liefs Tezzz
@Tezz, Nee niets erfelijks. mijn zus heeft cycli tussen de 24 en 29 dagen... ik heb PCO... Nee ze heeft allemaal andere oorzaken.... (verklevingen in eileiders, beginnende baarmoederhalskanker waardoor een deel van de bmhals is verwijderd, en nog meer...) Maar is nu zwanger!
hoi Elke, de baby kan altijd wat dieper in de buik liggen, dat je hem niet/minder goed hoort. Maar het is wel heel bijzonder, maakt het een stuk echter ik zal voor je duimen donderdag! groetjes
Hey Elke, Nee ik krijg het vers aangeleverd en betaal hem reisgeld! Dus heel vaak insemineren zit er niet in, hij woont namelijk een uurtje bij mij vandaan. Invriezen kan niet in de gewone vriezer. Ik ga morgen gewoon even bellen of ik voor een controle echo kan! Dan weet ik het gewoon zeker. Liefs Ylona
mijn eitje was een woensdag morgen 22 mm! ik had eerst me 2de samelevinstest en toen maakte hij de echo! en dus gister (donderdag ) is hij gesprongen
@Caecilia klopt ken jou ook via nod , gezellig @elke29 hij is echt heel positief en het geeft je heel veel moed heb je nog nooit rozige afscheiding eerder gehad ? liefs gaby
Vanmorgen was mijn temp 37 graden dus dat is voor mij een hoge temp. Mooi maar ik weet mijn temp pas vanaf dag 21... dus alles wat ik 'zeker' weet is dat ik minimaal een dag of 10 na dpo ben... Zit hier beetje misselijk te zijn... maar dat zijn denk ik echt de zenuwen.... Hihi gisteren nogmaals met hubbie afgesproken. Testen doe ik niet voor zondag!
Spannend Caecelia! Gaby bedankt voor je antwoord! Ik kan er dus wel van uitgaan dat ik een eisprong heb gehad. Heb vandaag nog wel gebeld en ik kon wel een controleecho krijgen maar niet meer vandaag. Er zaten namelijk al een stuk of 30 mensen in de wachtkamer. Ik moest maar een LH test doen volgens de assistent. Die ga ik straks maar halen. Als hij nu erg negatief zou zijn zou het toch zijn dat ik mijn eisprong heb gehad? Liefs Ylona
hmmm geen positieve ovulatietest maar ook niet helemaal negatief. Mijn donor toch maar even mailen of hij morgen nog een keer kan! En morgen nog maar een keer testen. En anders ga ik maandag langs in het ziekenhuis voor een echo. Ik snap ook nooit wat van die ovulatietesten! Liefs ylona
Net met mijn zoon naar de feestelijke opening van het nieuwe winkelcentrum geweest. Was een draaimolen. De vorige keer dat hij erin is geweest heeft hij heel hard gehuild.... dus ik nu met hem erin geweest... ik heb mijn lunch nog net binnen kunnen houden...
Hallo, Caecillia en Elke: klinkt goed hoor! Spannend.. Ben net naar de gyn geweest en heb een folikel van 20 mm op dag 10! Heb ik nog nooit zo vroeg gehad en net nu is mijn man naar Lowlands het weekend. Dus eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk. We hebben woensdag en gisteren nog wel geklust, dus hoop dat hij zondag nog een beetje op tijd terug is. *zucht* gaat het ooit nog een keertje lukken. Ben natuurlijk heel erg blij met de grootte van mijn folikel, maar minder blij als hij daadwerkelijk ook dit weekend gaat springen, vandaag of morgen mag nog, maar niet op zondag. Liefs jojoba
MMm Jojoba, Nu dus maar hopen dat hij nog niet gaat springen. Toen hij bij mij 20mm was zei de arts dat hij over 1 a 2 dagen ging springen dus dat zou betekenen zondag! Ik ga voor je duimen! Ik ga morgen waarschijnlijk nog een keer insemineren! Donor kon nog wel een keer Liefs Ylona
Hallo Allemaal, Heb alle verhalen eens even terug gelezen, erg spannend allemaal. Hoop voor jullie op roze en eitjes die springen. Even een ego berichtje, sorry meiden. Bij ons gaat alles zo zijn gangetje voel me goed kl...! Ben het echt zat niet ongesteld te worden. We hadden gisteren een bruiloft en toen voelde ik het stromen (sorry voor het onsmakelijke) Dacht dat ik ongesteld was geworden maar in de wc bleek het witte vloed te zijn. Zo erg heb ik het nog nooit gehad. De blaasontsteking is weer over en ook de schimmelinfectie is weer weg. Heb een enorme opgezette buik. Dus ben ik het alweer goed zat allemaal. Snap niets meer van mijn lijf. De vorige keer had ik een blijvende hoge LH piek en dit keer helemaal niets. Nu ook in mijn menstruatie week iedere dag 1 dun streepje bloed gehad en oud bruin, Maar geen positieve test hoor. Sorry meiden maar heb een enorme dip. Groetjes Esde