wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    He Esde
    Krijg je geen opwekkers voor je menstruatie?
    Ik heb denk ik even een stukje gemist, maar wanneer heb je een afspraak in het ziekenhuis dan?
    Dit is inderdaad wel heel vervelend.....

STerkte XXXX

2. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Wat vervelend Esde! Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt.
    Hier vanochtend een negatieve ovulatietest! Ik ga er dus vanuit dat ik mijn eisprong heb gehad. Toen ik vanochtend wakker werd had ik een vervelend gevoel in mijn buik. Kon hem ook niet goed aanraken. Weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen maar nu is het weer voorbij!

Fijn weekend iedereen!

Liefs Ylona

3. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

Apr 23, 2008
    242
    0
    0
    Esde, je zou inderdaad om een opwekker moeten vragen, dan kun je tenminste weer verder.
    Maar ik zou ook, voor de zekerheid, om een controle door het ziekenhuis vragen. Die witte vloed zou een symptoom kunnen zijn van zwangerschap. En ik had mijn positieve test ook pas na 2 weken overtijd. Achteraf bleek dat ik dus pas langer na het spuiten van de pregnyl zwanger ben geworden. Dat had de gyn ook niet verwacht. Misschien zit jij ook wel anders in elkaar :D .
    Sterkte ermee!

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Esde, met Clomid hoort je cyclus binnen 35 dagen te vallen. Duurt het langer... helaas het heeft niet goed gewerkt. Na 35 dagen mag je altijd met het zh bellen en kunnen ze middels echo/bloedtest bepalen of je een ei hebt gehad...

2 jaar geleden wist ik dat ook niet en heb ik ook tijdens de MMM een keer zitten wachten op een cyclus van 80 dagen... (was wel voor de Clomid) mijn fert. arts had echt zoiets van... domme meid...had dan even gebeld...

Mijn temp was vanmorgen nog steeds 37 graden... Maar zegt nog steeds niet veel meer dan dat ik iig op 10 a 11 dpo zit...

5. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ja bij mij is ook gezegd dat als ik niet ongesteld word ik moet bellen zodat het weer opgewekt kan worden. Anders blijf je maar wachten lijkt mij.
    Ik moet nog zo lang wachten tot de test lijkt wel al is het nog maar 10 dagen. Hebben de andere dames al gestest? Ben benieuwd!

Liefs Ylona

6. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    Nee heb nog niet getest, maar weet toch dat het niet raak is.
    Heb niet echt symptomen....behalve een beetje rommelige darmen. Ook een klein beetje rode plekjes op mijn bosten, maar dan moet je wel heel goed zoeken. :cry: Ook een klein beetje last van mijn onderrug.

Maar denk dat ik er teveel op zit te letten.

Andere vraag: Als ik dinsdag m'n iui heb gehad is dan twee weken later mijn nod op dinsdag of is het die woensdag? Heb dat eigenlijk nooit begrepen. Blond he!

7. Niet meer actief

He meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Heb nog geen clomid in gebruik we gaan begin september voor het eerst naar de fertiliteit. Dus voor nu nog even afwachten. Voor jullie ook succes en slaap lekker

Groetjes Esde

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    He Meiden,

Goedemorgen!

Getsie, wat ben ik al vroeg wakker. Komt denk ik omdat ik morgen weer moet gaan beginnen. Morgen om deze tijd lekker op het fietsje naar school en kennismaken met mijn nieuwe schatjes! Altijd zo spannend :confused: . Je moet het toch een heel jaar met elkaar zien te rooien...

Esde, voordat ik bij de gyn liep, gebruikte ik altijd teunisbloemoliecapsules om mijn cyclus een beetje acceptabel te houden. Werkte prima...

Brenda, ik denk zelf dinsdag. Want dat is de 14e dag na de IUI. Als je het aan het ziekenhuis zou vragen zullen zij denk ik (mijn gyn kennende) zeggen woensdag of donderdag. Zij houden altijd wat langer aan. Weet eiegenlijk niet zo goed waarom...

Ylona, welkom op het wachtbankje!

Caecilia, ik temp ook. Vind het iedere ochtend wel spannend en zoek voor iedere schommeling een verklaring. Ik denk dat ik misschien de volgende ronde alleen temp rond mn eisprong en verder niet mee. Word er toch wel een beetje zenuwachtig van. Hoe is dat bij jou?

Suzanne, hoe kan het dat jij pas na de pregnyl een eisprong hebt gehad. Een tweede eisprong dan misschien?

Jojoba, you go girl! Perfect gedaan. Zo'n mooi ei. Dat moet wel een succesverhaal worden ;) . Mijn eitjes groeien onder invloed van clomid door tot wel 30 mm. Dus geef de moed nog niet op en flink aan de klus morgen!

Daan, Haan, Marykay, Marieke en Lot, ik mis jullie hier wel :(

Liefs Elke

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Elke, hier ook iedere morgen de zenuwen hoor!
    Maar ik heb deze ronde pas vanaf dag 21 getempt... en de onzekerheid of ik nu wel of geen ei heb gehad vind ik erger dan de duidelijkheid van de thermometer.

Vanmorgen was temp weer 37. Dus we hebben er een test tegenaan gegooid... helaas...negatief...

10. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    jammer caecilia! Ik had het zo gehoopt voor je maar misschien is ie over een paar dagen wel positief!

Ik duim verder voor je!

Liefs Ylona

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Geloof nooit zo in dat laat positief testen... Bij mijn zoon getest op dag 29 en het spatte van de test af... Dus als er nu niet eens een vaag lijntje is heb ik weinig vertrouwen in een positieven uitslag...

12. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

Apr 23, 2008
    242
    0
    0
    Elke,
    de gyn snapte er ook weinig van. Het is zeker geen 2e eisprong geweest want ik had maar 1 eitje en zelfs die was aan de kleine kant. Het blijft dus een raadsel. gewoon een vertraagde reactie op de pregnyl denken we...het maakt mij niet uit hoe en wanneer het is gebeurt, ik ben gewoon blij dat het is gebeurt :D
    Succes morgen weer met je eerste schooldag!

13. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    Ceacilia: Jammer zeg. Maar wie weet over 2 dagen . Je hoort het wel vaker toch?

Hier zijn alle symptomen, en dus ook de hoop, verdwenen. Op naar de 4e iui. Hopelijk meer kans na de HSG (dat zeggen ze toch altijd?).

Elke: Ik heb nog een weekje vakantie, maar kan me voorstellen dat je licht zenuwachtig bent. Altijd weer spannend he. Ik heb de eerste week gelijk drie afspraken staan in de kliniek. Lekker getimed, maar ja.........

14. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hey hallo,

Ben je al ongie dan Brenda?

HIer gaat alles prima. Heb alleen heel veel zin in eten, maar dan vooral kaas. Misschien is het mijn geest die me voor de gek houd ik weet het niet. Nog 9 daagjes wachten en dan kan ik lekker testen.

Liefs Ylona

15. Niet meer actief

Elke, spannende dagen voor jou...ik duim voor je! :thumup:

Caecilia, balen he, maar zolang er geen bloed is, is er hoop :thumup:

Ylona, nog 9 daagjes volhouden op het wachtbankje, op naar een positieve test!

Suzanne, het maakt idd niet meer uit hoe het gebeurt is,het is gewoon een echt wonder ;)

Brenda, is dat zo dat je meer kans hebt naar een HSG? Ik heb zelf afgelopen maandag een HSG gehad, maar wist niet dat je dan meer kans hebt om zwanger te worden daarna.

Hier vandaag op CD17, maar nog steeds geen positieve ovulatietest. :( Morgen de 4de follikelmeting, ik hoop dat er morgen toch eindelijk echt iets aan het groeien is...

16. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    Ylona: Nee maar dat word ik ook niet met die pillen....Als ik ermee stop dan word ik ongi.

xxx

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    nou meiden, hier game over deze ronde, ben vanmorgen ongie geworden....

ceceallia wat vervelend...... ik hoop toch op een laat positieve test maarja... ga je het zh bellen?

ylona lekker op het wachtebankje! spannend hoor.

brenda hoe weet je zo zeker dat het over en uit is deze ronde?

naatje ja na een hcg heb je meer kans om zwanger te worden.

esde, wat vervelend dat je je zo rot voelt... kop op meid.. het gaat echt goed komen alleen moeten we er gewoon wat meer voor doen.

jojoba dat ei klinkt super.... hopelijk lukt het op tijd te klussen

elke hoe voel je je? wat denk je ervan?

xxxx jose

18. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    He Joseetje,

Balen zeg! Ooit gaat het ons nog wel lukken!

Ik weet hetniet helemaal zeker. Test vandaag was negatief twee dagen voor nod. Dus ja.........

dikke kus iedereen

19. Niet meer actief

joseetje, balen he! Dikke knuf om vol goede moed aan de nieuwe ronde te beginnen

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    dank jullie wel meiden... ik had toch weer goede hoop...
    ik hoop echt dat het volgende ronde gaat lukken.. ik had echt bedacht dat ik na 3 maanden wel zwanger zou zijn ,nou ja ik ben in ieder geval blij dat m,n cyclus binnen de 35 dagen is gebleven. maar hij word wel steeds langer he? ik begin het wachten zat te worden... word ook steeds zenuwachtiger ervan....

gr jose

Share This Page