wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Jose en Brenda, :( :( :( :( :( Wat enorm jammer...
    Wil jullie heel veel sterkte en succes wensen in de volgende ronde.
    Brenda misschien nog een klein sprankje hoop...?

Esde, hoe is het nu met je?

Naatje, heel veel succes morgen!

Groetjes

ps. Wie spuit er nog meer gonal of puregon en heeft ook vaak last van hoofdpijn?

2. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hoi hoi,

Joseetje: wat jammer zeg, op naar de volgende ronde, hoe moeilijk het ook elke keer weer is. Ik dacht ook binnen 3 maanden wel een keertje zwanger te zijn, helaas is dat niet voor iedereen weggelegd (dacht het eigenlijk omdat mijn collega met de 1ste kuur zwanger is geraakt, ik dacht dan moet dat bij mij ook wel lukken, lekker naïef).

Elke en Brenda : spannende dagen voor jullie.. duim duim

Caecillia: jammer van de negatieve test. Hopelijk is ie over 2 dagen toch positief (?)..

Volgens mij zit de folikel er nog en is deze nog niet gesprongen. Mijn man komt vannacht thuis :p . Hopelijk zit het er nog ;)

3. Niet meer actief

Elke ik heb puregon gebruik bij onze IVf behandelingen, ik had daar ook steeds hoofdpijn van.

4. Natasja1981

Jul 22, 2008
    40
    0
    0
    Helaas gister ongesteld geworden en niet zo'n klein beetje ook!
    Waarschijnlijk door de clomid dus 5 dagen te vroeg. Ik weet zeker dat het geen innestelingsbloeding is, want dat voelt anders aan (niet deze onwijze ongi-kramp en is anders van kleur).
    Hopelijk heeft de volgende ronde wel het goede resultaat.......

5. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    Hoi allemaal,

Vandaag weer negatief getest. Ga stoppen met de pillen en dan word ik waarschijnlijk woensdag ongesteld.
    We balen ontzettend en vooral mannetje zit er helemaal doorheen.
    Mijn eerste werkweek staat weer vol afspraken in de kliniek en daar baal ik ook wel van.
    Ik ga proberen hier iets minder aanwezig te zijn......en me maar even op mijn werk te storten!

xxx

6. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    @Natasja, Brenda en Joseetje...hè wat vervelend zeg.
    Vol goede moed naar de volgende maand dan maar......Knuf van mij.

@Caecilia....hopend op een late positest voor jou....

Rest heb ik helaas niet bij kunnen lezen. Sorry.

Hier vorige week heel de week enorme buikpijn gehad. Dacht dat ik een blaasontsteking had, maar de test bij de HA was negatief. Vrijdag was het plotseling over. Heeft iemand dit ook weleens gehad? Ik had het zo,n dag of vier na mijn ei tot 8 dagen na mijn ei. Nu een beetje weeig gevoel, maar ik zal mezelf wel weer voor de gek houden. VAn het weekend weet ik meer.

Groetjes Winnie.

7. Niet meer actief

He meiden,

@Brenda balen zeg dat het niet goed gegaan is.
    Succes meis en rustig aan.

@Natasja altijd weer balen dat de duivels er weer door komen. Op naar de volgende ronde, We gaan voor roze.

@Caecillia succes met testen.

@naatje succes morgen met de mm meting! Hopelijk gaat ie goed.

@josseetje weer die rode duivels ipv roze balen hoor. Hou je haaks he? Kop op.

@Ylona spannend hoor dat wachten succes hoor denk aan jullie allemaal.

@Elke bedankt voor je berichtje het gaat nog niet geweldig, vannacht zo'n buikpijn gehad dat ik niet meer kon lopen. Vanmorgen bij mijn huisarts geweest en deze denkt aan nierstenen. Alles is getest zwangerschap blaasontsteking en hb. Alles was goed ofwel negatief. Ga vanmiddag voor een echo naar het ziekenhuis, kijken of er stenen zitten.
    Maar even een dag verlof genomen van mijn werk.

Groetjes Esde

8. Niet meer actief

Esde,Veel succes vanmiddag en dikke knuf

Natasja en brenda, balen he, ook dikke knuf voor jullie! Ik wens jullie alle geluk voor deze nieuwe ronde!

Ik had gister en vanmorgen een positieve ovulatietest voordat ik ging voor de 4de follikelmeting. Op de echo was links een mooie follikel van ongeveer 22mm en zeer waarschijnlijk zal die dus vandaag gaan springen, omdat mijn lh piek gister al is begonnen. Klusdagen zijn dus weer begonnen ;) :oops:

9. haan

haan Actief lid

Apr 10, 2007
    135
    0
    0
    Hallo dames!

Vanuit hier geen bijzonderheden!
    Geen ongi, niet zwanger....
    We gaan over 3 dagen op vakantie, en we hebben zoiets van daarna zien we wel verder.
    We zijn er ook niet zo enorm mee bezig.
    Vandaar dat ik hier ook niet veel te vinden ben.

Helaas geen nieuwe zwangere hier gezien!
    Ik hoop na mijn vakantie wel weer een nieuwere zwangere te zien!

Kom op hè allemaal!

10. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Hallo meiden,

Ja daar ben ik weer terug uit het regenachtige Frankrijk :( . Wel heel veel gezien maar was dus koud en elke dag regen...

Haan, jij veel plezier op de vakantie! Geniet er lekker van meis!

Elke, he hoe gaat het met je? Hoe voel je je? Het begint natuurlijk nu wel echt spannend te worden. Ik duim echt zo hard voor je! Ik heb trouwens ook vaker last van hoofdpijn als ik Puregon spuit. Dus het klinkt bekend!

Brenda, he shit zeg! Wat balen... Trek je het allemaal nog een beetje?

Esde, jeetje nierstenen, au au au. Hoe is het vanmiddag gegaan?

Naatje, ik hoop dat je dit niet leest en dat je hard aan het klussen bent ;) !

Joseetje, shit zeg. Ik had goede hoop... Succes maar weer!

Jojoba, veel plezier vannacht!

Ik heb vandaag het laatste pilletje duphaston geslikt, dus nu maar hopen dat de ongi heeeeel snel gaat komen zodat ik weer een junkie kan worden!

Liefs Daan

11. Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

@Naatje spannend joh hoop voor je dat het raak is nu! Succes met klussen.

@Daan Hoop dat je ondanks de regen toch een fijne vakantie hebt gehad. Fijn dat je weer terug bent.

@all we hebben gisteren veel gedokterd. De huisarts had gezegd dat ik niet boven de 38 graden koorts mocht krijgen dat ik dan terug moest bellen. Kwamen we gisteren van de echo(Blaas en nieren echo) thuis had ik 38.2. Dus ik meteen aan de telefoon. hebbben ze er spoed achter gezet om te kijken of de uitslag van de echo al binnen was. Werd door de huisarts rond half 5 teruggebeld en er waren geen nierstenen gevonden, maar ze had me wel aangemeld bij de eerste hulp en kon via de eerste hulp naar de gyneacoloog. In verband met mijn verleden wou ze het toch uitgezocht hebben.
    Tijdens mijn echo bij de Gyn. bleek ik een eisprong te hebben gehad en een hele heftige ook. Dus net zoals ik voor mijn pilgebruik had een cyste van grotere centimeters dan de eierstok. Moest het rustig aandoen want er kan ook nog sprake zijn van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    We zijn in ieder geval blij dat we een antwoord hebben nu.

Groetjes Esde

12. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Jeetje Esde wat een verhaal. Wanneer hoor je dan of het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is of niet?

Bij mij is er niet zoveel aan de hand.MOet alleen al 3 nachten rond 3 uur plassen. Normaal hoef ik nooit in de nacht!

Liefs Ylona

13. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hoi allemaal
    ik ben trg van weg geweest
    ben nu met mijn de ronde clomid bezig na mijn mk ( nu in totaal 4de ronde clomid)

ben gisteren geweest voor mijn fm en der zitten 2 hele mooie grote eitjes van 1.91 aan mijn rechterkant :D ,zal straks mijn echo van mijn eitjes in mijn album plaatsen
    dus nu moeten we klussen klussen en nog eens klussen

aan iedereen heel veel succes

ik ben de draad verloren over iedereen, maar ik ga vanaf nu trg weer mee volgen! ( was depri van ons boeleke dat we verloren hebben ) het spijt me

xxxxsjes lovely

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    He Meiden,

Alles goed hier?
    Moet nog een paar daagjes (wil nu echt proberen tot vrijdag te wachten... :oops: ). Heb weinig tot geen kwaaltjes, alleen zere borsten en vandaag had ik even een misselijk moment > maar dat kan ook door mn pubers komen :p .

Echt weer wennen zo aan het werk. Gelukkig zijn de kinderen leuk en luisteren ze vrij goed. Ben wel benieuwd voor hoelang, het schijnt namelijk een erg bewerkelijke groep te zijn. Mis ook mijn vriendinnetje dat tevens collega is. Zij zit lekker thuis met haar pasgeboren beepje en ikke maar hard aan het werk :(

Lovely, heel veel succes met de ronde! Vind het heel erg om te horen van jullie Boeleke...

Esde, wat een toestanden allemaal. Maar het komt erop neer dat er een cyste is gesprongen? Bijzonder vervelend allemaal! Als je straks fijn onder behandeling bij de gyn bent, doen ze follikelmetingen en dan komen dat soort excessen hopelijk niet meer voor. Veel beterschap meissie!

Daan, welkom terug van vakantie! Al wat zicht op een ongi? Heb geen idee hoe lang dat duurt met jouw medicatie, dus misschien vraag ik wel iets heel doms :oops: Hoop dat het snel doorbreekt en dat je weer vooruit kunt!

Haan, fijne vakantie, lekker van genieten :D

Naatje, jahoe! Dat is goed nieuws, zo'n mooi ei. hopelijk vindt een mooi zaadje haar snel zodat jullie derde wonder onderweg is :)

Winnie, nog even succes op het wachtbankje! Dit zijn de ergste dagen :evil:

Brenda, balen zeg. Veel succes volgende week met je nieuwe groep. Welke groep had jij ook alweer? Hoop dat jij en je mannetje je snel wat beter voelen. De kids zorgen gelukkig gevraagd en ongevraagd voor een hoop afleiding hihi

Natasja, succes in de volgende ronde.

Jojoba, en flink geklust de afgelopen dagen? Neem maar lekker plaats op het wachtbankje kun je even uitrusten ;)

Liefs

Liefs

15. Lotje2

Lotje2 Actief lid

Feb 28, 2008
    362
    0
    0
    Hey meiden,

Even een update van mij.
    Afgelopen week een paar keer een follikelmeting gehad en zondag en maandag had ik een positieve lh-test. Maandag gebeld met duitsland en we konden meteen komen voor de insiminaties (met donorzaad). Op weg daar heen was alles goed, alleen in de wachtkamer kreeg ik ineens zo verschrikkelijk mijn twijfels (ik moest echt mijn best doen om daar niet te huilen). Samen met mijn vriend heel sterk overwogen om het niet door te zetten (ook al kost het ons een berg met geld) maar omdat we vonden dat we het niet konden maken om zomaar rechtsomkeerd te gaan toch maar gewacht tot we binnengeroepen werden door de arts. Ook daar (naast de insiminatiestoel) flink zitten twijfelen, maar omdat we al zovergekomen waren het toch maar laten gebeuren.
    Eerst kreeg ik een echo en de arts noemde mijn ei "een joekel"! Hij was 22 mm.

Eenmaal thuis kwamen de tranen. Zooo erg. Ik wil niets liever dan zwanger worden, maar toch ben ik er (omdat het niet via mijn mannetje kan) verschrikkelijk bang en verdrietig onder.
    Maar goed het is gebeurd en nu is het afwachten.

Ik zit dus net als sommige van jullie nu op het wachtbankje.

Trouwens. Mijn vorige cyclus en deze waren zonder clomid heeel netjes en voor het eerst (+- 35 dagen)! Geen idee hoe het bij anderen uitwerkt, maar stoppen met clomid heeft bij mij dus goed uitgepakt.

Elke, spannend joh! ik duim voor je dat het nu raak is!

liefs lotje

16. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

kan ik zo af en toe met jullie meepraten?

ik weet sinds vrijdag dat ik pcos heb en ben vorige maand al wel begonnen met provera en clomid en had vrijdag dus mijn eerste echo maar het was niets. ze waren nog te klein 3 mm. dus moest ik vandaag terug en waren ze nog steeds 3mm! en moet ik nu dus elke 3 dagen terug om te kijken of de eitjes rijpen.

17. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    nou ik heb me eisprong vorige week gehad ,man ow man wat had ik een pijn !
    hadden jullie dat ook ? net of me eitje door een te kleine leiding werd heen getrokken :)
    nu nog een weekje en dan kan ik testen , heb al wel allemaal klachten maar dat kan ook me lichaam zijn die me aan het foppen is ;)
    maar ik moet al 3 nachten achter elkaar s'nacht naar de wc (heb ik nog nooit gehad)
    heletijd steekjes bij me linker heup en sins vandaag link trekkerig in me lies , en een soort spierpijn in me benen!
    maar ik weet dat ik me niet blind moet staren naar syptomen en we wachten rustig verder ;)

18. Natasja1981

Jul 22, 2008
    40
    0
    0
    Ik heb 2 dagen verschrikkelijke buikpijn gehad. Helemaal onderin mijn buik, achter mijn schaambot. Echt verschrikkelijk was dat. Alleen helaas geen positieve ovu-test gehad. Misschien dat ik er net naastzat? Ik zit nu eigenlijk wel een beetje tegen de volgende keer op en hoop op minder buikpijn. Als ik moet werken heb ik dan toch wel een probleem (0-uren contract en weinig geld, dus moet eigenlijk wel werken).

19. Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb inmiddels ook plaatsgenomen op het wachtbankje, de klusdagen zijn weer voorbij. Nog 12 dagen wachten en dan weten we of we er iets moois van hebben gemaakt?
    Vandaag een drukke dag, onze oudste dochter is jarig. 10 jaar al weer, wat gaat dat snel! Van prematuurtje (32w 5d) naar een tiener, ik begin oud te worden haha

Daan, hihi idd je berichtje gemist, te druk geweest met klussen :oops:
    Wat vervelend dat jullie zo veel regen hebben gehad in Frankrijk.
    Ik hoop dat jullie het verder wel fijn hebben gehad.
    Nu in afwachting van je ongie, ik hoop dat het snel komt. Dan kun je weer van start met een neiuwe ronde...succes!

haan, ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wens je een fijne vakantie!

Esde, tjonge dat was vast even schrikken! Ik hoop niet dat het een bbz is...dikke knuf voor joe!

Ylona, wie weet is het een goed teken over een paar dagen zullen we het weten :thumup:

lovely,welkom terug! Ik kan me voorstellen dat je de draad even kwijt was na je mk. Helaas heel herkenbaar...dikke knuf!
    Ik hoop dat deze nieuwe klusronde geluk zal brengen! succes!

Elke, spannend, ik hop dat je het vol kan houden tot vrijdag, succes! :thumup:

Lotje, ik begrijp je gevoel heel goed, het is zo dubbel allemaal :( Ik wens jullie heel veel succes en sterkte op het wachtbankje!

agneta, Welkom,natuurlijk kan je lekker met ons meekletsen!

xgabyx, ik had die pijn ook de eerste ronde met clomid en deze ronde heb ik het de afgelopen dagen weer gehad.
    succes op het wachtbankje! :thumup:

Natasja, ja heel vervelend als je door die pijn niet kan werken, ik hoop voor jou dat je de volgende keer minder pijn zal hebben.

20. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hier nog volop aan het klussen, had gisteren en vandaag een positieve ovulatietest. Gelukkig waren we dan toch niet te laat. Het is zo wel een hele mooie cyclus van 28 á 29 dagen. Dat heb ik al heel lang niet meer gehad. Heb wel heel veel pijn van mijn ovulatie. Net als wat xgabyx zegt, net of er er een te groot ei door te kleine eileiders wordt getrokken. :pale:

Esde: sterkte ermee. Wel fijn dat je nu weet waarom het allemaal zo lang duurt. Hoop voor je dat het geen bbz is.

Elke: spannend, duim duim duim! Knap hoor dat je het zo lang vol kan houden om te gaan testen.

Lotje: wat goed van jullie dat jullie er toch mee door zijn gegaan. Heb echt respect voor jullie. Weet niet wat ik zou doen als ik in jullie schoenen zou staan. Hopelijk komt het langverwachte kindje er snel. Heel veel sterkte met alles.

Naatje: succes op het wachtbankje!

xx Jojoba

Share This Page