Elke, nog 1 nachtje en dan testen duim duim duim ik hoop zo dat het nu eindelijk raak voor je is. Jojoba en Naatje veel sterkte op het wachtbankje broed maar goed! Haan, geniet van je vakantie in Afrika. Heerlijk, zou ik ook wel willen. Lotje, allereerst gefeliciteerd met je mooie ei,je cycli en dat je na zo'n lange tijd op het wachtbankje zit! Ik kan me voorstellen dat je je zo voelde en op eens twijfelde. Zo heb je het natuurlijk nooit voorgesteld toen jullie samen voor een beebje gingen. Ik duim hard dat jullie een mooi beebje krijgen en een mooi gezin vormen. Daan, en lijkt er op dat de duivels er snel aankomen. Ik hoop het dat kan weer snel verder en hopelijk voor het laatst. Esde, jee wat een verhaal. Hoe gaat het nu met je? Lovely, heel veel succes deze ronde. Winnie sterkte bij de laatste dagen op de bank. Ylona jij ook nog een weekje geduld toch? José en Brenda heel succes deze ronde ik duim dat het raak zal zijn. Ceacilia, heb jij al nieuws? Met mij gaat het goed. Ik ben officieel 2 dagen overtijd! Gister getest maar negatief. Maar op een of andere manier denken we dat het toch raak is. Op 5 augustus was te zien dat mijn ei net gesprongen was en de bloedtesten wezen dat ook uit. Ik heb enorm zere boobs, ben erg emo en niets lijkt er op dat ik ongi ga worden. Ik heb gister meteen 2 gevoelige testen van matcare besteld en ga vrijdag op de verjaardag van mijn mannetje testen. Nog even afwachten.. pfff Suzanne, jij had pas heel laat een positieve test toch?
Meiden bij mij is het vandaag weer dag 1... Ben even heel erg verdrietig... Morgen even bellen met de gyn over hoe en wat nu verder...
Oh marykay spannend, zal heel hard voor je duimen! Ceacillia: balen joh, snap helemaal hoe je je voelt, sterkte ermee en op naar de volgende ronde... xx Jojoba
marykay, spannend, ik duim ook voor je Ceacillia, wat balen he! Elke keer weer die teleurstelling, dikke knuf! Helaas nieuwe ronde, maar ook zeker weer nieuwe kansen...
He meiden, Thanks voor jullie berichten en medeleven. Het is gelukkig geen bbz! De eerste sporen van de zijn al in aantocht En het word een heftige! ben gister ziek naar huis gestuurd op mijn werk en zit verplicht de komende week thuis. Laat maar bloeden dan. Succes voor julie allemaal. Denk aan jullie. Groetjes Esde
Marykayh heel spannend voor jou zeg! Jammer Caecelia! Esde ik ben blij voor je dat je nu wel weet waar je aan toe bent. Ik heb sinds ik mijn neus hard heb gesnoten wat licht bloedverlies gehad.Maar als ik nu ongesteld ga worden zou dat betekenen dat ik 4 a 5 dagen te vroeg ben. Zou dit kunnen of zou het ook wat anders kunnen betekenen? Liefs Ylona
@marykay hoop voor je dat het raak is. Succes meid. @ceacillia balen meid echt shit voor je. Lekker huilen als je dat voelt hoor. Niet wegstoppen. @naatje succes meid. @jojoba Hopen dat je van de week een super ei hebt meid! We gaan ervoor. @Ylona weet niet wat de bloedneus betekent maar hoop op roze voor jullie. Spannend hoor die laatste dagen! Hou je in de gaten. @all heb nu echt mijn daling van temperatuur en hormonen en ben lekker labiel. Veel huilen en erg heftig maar nog niet veel bloed. Nog 2 en een halve week dan kunnen we voor het eerst naar de fertiliteit. Kijk er zo naar uit. Groetjes Esde
Vanmorgen de gyn gesproken. We gaan gewoon weer erder met 50mg. Ik heb deze ronde mijn ei laat gehad... dag 20 en doordat we dag 19 's nachts vanuit Frankrijk naar huis gereden zijn hebben we nu net toen 1x niet om de dag geklust.... Wel dag 17 en dag 20 maar ja als het eitje in de ochtend van dag 20 is gesprongen is dat erg ongunstig. Moeilijk gevoel dat we deze kans zelf hebben laten lopen... Ik mag voor de zekerheid op dag 15 langs voor een echo. En ik ga weer braaf iedere dag tempen. Geeft me veel meer zekerheid en rust
hallo meiden ppfff beetje afwezig geweest, ik heb in een absolute inpulsieve handeling gesolliciteerd op een andere baan, voor mij ( want ik houd niet van veranderingen en vermijd dat liever) teken dat ik kennelijk iets nodig heb om uit dit baby focus gedoe te komen.... ik probeer hier ook wat minder te schrijven... ik hoop dat ik word aangenomen maarja.... ik zit er niet echt doorheen maar ik raak er wel een beetje van in de zenuwen, omdat de timing qua klussen afgelopen 2 rondes helemaal niet goed was zit ik daar echt over in de stress en ik durf het niet zo goed aan hubbie te vertellen want ik ben degene die de ovutestjes in de gaten houd en zeg wanneer we moeten klussen..... en ik twijfel of we het nu om de dag of iedere dag moeten doen... en hubbie heeft op een feestje stevig geblowd, normaal vind ik dat geen enkel punt maar nu ben ik ook bang dat z,n zaad minder goed is waaaahhhh kan iemand me even een pets in m,n gezicht geven :x :x ik word soms gek van mezelf... maar goed genoeg over mij zucht... Marykay wat ontzettend spannend, tjee dat zou toch wel het mooiste verjaardagskado zijn....... ik dacht nog vorige maand dat jij nog wel eens de eerste zou kunnen zijn, heb ik toch bijna gelijk, bij kelly had ik het ook goed... ravi was weer een totale verassing... ceacilia, ja logisch dat het klussen met zo,n autorit niet gaat... ik had op vakantie ook zo laat m,n ei en daardoor ook niet goed geklust. ik snap dat je verdrietig bent... maar we zijn nog maar net begonnen he? en jij kan zwanger worden.....volgende ronde ,nieuwe kanzen meid. Jojoba gaat alles goed? daan jeetje regen en kou in frankrijk, wat een domper.... wij hadden 37 graden.. is ook niet alles hahahah helemaal niet om klef te gaan klussen.. esde, nou das ook wat moois, gelukkig geen bbz, dat is toch niet zo mooi....nu even flink ongie worden en dan er weer tegenaan... waarom zit je nu precies thuis? doet het nog steeds veel pijn? Ylona ik weet niks van bloedneuzen af, heb je ongeveer kunnen achterhalen wanneer je ei is geweest? elke spuit jij ook pregyl, jij doet alleen spuiten en geen iui he? gr jose
@Joseetje, je hebt helemaal gelijk. Wij moeten van de gyn om de dag klussen. Niets te ovuteseten. Gewoon starten op dag 9 en doorgaan tot na mijn ei. (tot na een goede echo, of als ik het zie aan temp kaart). En anders klussen wij gewoon door tot aan ongi... Om de dag schijnt beter te zijn dan iedere dag. Bij iedere dag gaat de kwaliteit van het sperma achteruit. 1x blowen is denk ik niet zo erg... maar hij moet daar geen gewoonte van gaan maken... Eng he solliciteren als je met zw worden bezig bent... Ik heb vandaag 2de gesprek gehad voor een nieuwe baan. Heb het er maar gewoon eerlijk gezegd dat ik graag weer zw wil worden en hoe ze daar tegenover staan. Was gelukkig geen probleem!
Hoi Jose, Ik gebruik idd pregnyl en verder spuit ik gonalf voor ovulatie inductie. Bij clomid had ik te weinig baarmoederslijmvliesopbouw . Hier (nog) geen IUI. Ik snap heel goed dat je wat onzeker wordt van al die testen en dat klussen. Heb dat zelf ook. Pregnyl is dan wel heel fijn, dan weet je nl dat je ei binnen 36 uur springt! Kun je gericht klussen... Veel succes Liefs Elke ps hoop dat je de baan hebt!
hoi ik lees net over pregnyl als ik deze ronde niet zwanger ben, moet ik 100mg clomid nemen + een spuitje pregnyl zou dat dan echt meer kans geven? xxliefs
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 21 augustus Bijzonderheden: 3e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 19 aug let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, nu eigen eisprong gehad! Volgend bezoek gyn: als ik na 2 maanden geen regelmatige cyclus heb Voor: onderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: di 2 sept 9.00 uur Voor: eerste intake! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 Uitgerekend: ca. 11 april 2009 Bijzonderheden: Zwanger na 3 ronde Clomid met Pregnyl Volgend bezoek gyn: 19 augustus Voor: Eerste echo Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 6 september?? Bijzonderheden: 5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: vrijdag 15 augsustus 14:50 Voor: 1ste folikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 2 september, (12 augustus combinatietest in ziekenhuis) Voor: controle verloskundige met 15 weken Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg->niet meer aangeslagen, wachten op ongie dan start 100mg Volgend bezoek gyn: 7/8/08 Voor:kijken voor evt een HSG of laproscopie volgende ronde en 8/8/08 1ste follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 3e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 16 september 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Volgend bezoek gyn:2 september Voor: fm op dag 15 gewoon even zien waar ik in mijn cyclus sta Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: - -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) Ik heb de lijst maar weer eens uit het stof gevist
Ha meiden! Ben jullie niet vergeten en lees dus ook nog steeds alles mee! Het voelt vertrouwd om hier een paar keer in de week alles bij te lezen.... Alle nieuwe dames welkom in ieder geval! Iedereen in spanning HEEL VEEL SUCCES! En natuurlijk een dikke knuffel voor iedereen hier! Ben zelf helemaal blij want de uitslag vande combinatietest was super! Kans kleiner dan 1 op 5000 en dat is in het Radboud de beste uitslag die je kunt krijgen! Ben deze week na een vakantie van 3 weken weer aan het werk gegaan, maar dat valt toch even tegen altijd, maar ja bijna weekend....... xxx Kelly
Lieve meiden, Kan het niet geloven, maar een uurtje geleden had ik een positieve test in handen ik ben zwanger Zo onwerkelijk..... Liefs
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Elke wat goed nieuws zeg gefeliciteerd meid! je voelt je vast overweldigend!