wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Jeetje wat gaat het ineens vlug hier! Geweldig!

Gefeliciteerd Ylona!!!

2. Niet meer actief

WooooW Ylona, GEFELICITEERD!

3. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Ylona, gefeliciteerd!!!

Ik begin het voor mezelf ook steeds meer te geloven. Als ik nu naar de testen van vrijdag kijk zijn er op alle 3 vage lijntjes te zien. Mijn boobs knallen met de dag meer van mijn lijf. Oeh zo pijnlijk. Morgen ren ik naar de drogist voor een clear bleu digitaal dan weet ik het echt zeker.
    Mijn lijf heeft me het afgelopen jaar zo vaak voor de gek gehouden, dat het nu een soort zelfbescherming is dat ik het zo langzaam pas wil geloven.

4. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Marykay [-o< [-o< .
    Ik moet zeggen dat ik echt zo'n goed gevoel bij jou heb!
    Kan niet wachten tot morgen, hi hi

5. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Oh Marykay,
    Dat klinkt echt goed! Heb echt goeie hoop,
    enuh, laat je het me even weten? Ben morgen de hele dag aan het werk, en erg nieuwsgierig.......

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    WAHOE YLONA WAT EEN SUPER NIEUWS!! :D

Echt super leuk! Kom maar snel naar de mei 2009 mama;s, want daar hoor je nu ook bij hihi..
    Heb je het ook met iemand kunnen delen? Lijkt me dan weer lastig als BAMMAM. Krijgt de donor ook een plaatsje in het geheel|?
    Fluit me maar terug als ik te nieuwsgierig ben :oops: ik

Marykay, ik heb wel heeeeeeeeeeeeeele goede hoop voor jou!
    Kan bijna niet meer missen, toch?

Liefs Elke

7. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Ylona jij ook al! Yahoe !! GEFELICITEERD!!!!!!: :) Wel fijn dat je weet wie de donor is. Hoe heb je hem gevonden? Ik heb echt geen idee en vind dat heel eng. En weet je al of je je kindje later gaat vertellen wie zijn biologische papa is?

Elke, ik zou sowieso de EL MARE (visolie toch?) slikken. Visolie is extra goed voor de baby. Omdat daar niet zo heel veel foliumzuur in zit kan het geen kwaad om extra foliumzuur te slikken. Ik heb van de drogist Prenatal van Essentional Organics aangeraden gekregen. Deze zijn biologisch en time released (ze zijn alleen wel iets duurder dan de anderen) maar goed alles voor een gezond kleintje toch?

Elke heb jij last van innesstelingsbloed gehad?
    Ik had vannochtend ineens behoorlijk wat licht bruin verlies (lijkt mij te vroeg voor ongi). Ik zit mezelf een beetje gek te maken geloof ik. :(

En Elke en Ylona merken jullie dat jullie borsten al wat groter worden of niet?

Marykay, spannend joh!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Elke en Ylona: YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! GEFELICIFLAPSTEERD!

Net terug van een week vakantie. Ben kapot, dus ga gauw slapen ;)

@Marykay: ik duim ook mee! :D Spannie! :D

Liefs Tezzz

9. Niet meer actief

Hey Ylona,
    WAT SUPER MEID! GEFELICITEERD! Geniet ervan!

Groetjes Esde

10. Niet meer actief

@ Marykay hopelijk voor jou ook roze deze keer.
    Ben benieuwd meis! Dit geeft hoop toch al die roze meiden! Succes

11. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Wat een onwerkelijk gevoel geeft dit zeg! Ik ben er helemaal ondersteboven van. Ik heb het al aan meerdere mensen laten weten: mijn ouders, mijn zus, mijn vriendinnetjes en iedereen reageert zo leuk! het voelt allemaal zo goed!
    Ik ben nu wel bekaf. Ik moest om 03:00 plassen en heb daarna wakker gelegen tot 06:00. Toch daarna nog geslapen tot 09:00. Het bleef maar door mijn hoofd malen:"IK BEN ZWANGER!" Meiden ik ben zo gelukkig!

Het roseverlies is nog niet helemaal over maar maak me er niet zo druk over, het voelt gewoon goed en dat had ik mijn vorige zwangerschap niet (was een miskraam in de 10de week).Hoop dus dat dat een goed teken is. Ik heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor 25 september! Ik ga volgende week 3 week op vakantie dus ik dacht dan kan ik dat beter alvast hebben gedaan! Ik ben dan als het goed is iets meer dan 8 week zwanger.

zoals jullie lezen ga ik dus volgende week op vakantie voor 3 week. Ik ga kamperen dus ik zal dan niet op het forum zijn. Wel jammer omdat ik jullie dan niet zo op de hoogte kan houden en ik niet kan lezen hoe het met jullie gaat! Maar daarna zal ik weer helemaal bijlezen!
    Vooalsnog ben ik er deze week gewoon nog

Liefs Ylona

12. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    marykay heb jij nog weer getest? Ik ben benieuwd!

Liefs Ylona

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    marykay en ? ik ben zooooo nieuwsgierig!

en ylona ik kan me voorstellen dat het erg onwerkelijk is meid

xxxx jose

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Marykay, waar blijf je nou? Ben meteen uit mn werk naar de pc gesjeesd om te kijken of het raak is bij je, maar je houdt het spannend :confused:

Lotje, ik heb een innestelingsbloeding gehad op dag 6 en 7 na mijn ei. Het waren piepkleine (kleiner dan een speldenknop), lichtrose druppeltjes. Vandaag had ik toevallig weer een stuk of vijf van die druppeltjes.
    Mijn (.)(.) waren al gevoelig sinds mijn eisprong, en zijn dat ook gebeven.

Succes meissie, ben al flink voor je aan het duimen!

Liefs Elke

ps werken is wel een hele opgave als je zwanger bent. je hoofd blijft er niet bij :oops:

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ylona fijne vakantie meid.

marykay waar ben je nou! we zijn razend maar dan ook razend nieuwsgierig!

ik blijf naar de pc lopen hahahah

xxxx jose

16. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Bij mij kan het nooit eens normaal gaan! Vanochtend om 10u naar de drogisterij gesneld. De Kruidvat en Etos zijn op maandagochtend altijd dicht dus ik had nu weinig keus qua testen. Ik heb de gewone clear blue genomen. Getest en een hele dikke min kwam te voorschijn ipv een plus. :( Ik meteen de telefoon gepakt het zh gebeld voor een belafspraak met de gyn. Gelukkig kon hij mij vandaag terugbellen. Na het 1ste telgesprek ben ik depressief naast mijn lief in bed gaan liggen.
    Het voelt echt weer zo als toen ik net met de pil was gestopt en na 3 x een kleine ongesteldheid het nooit meer werd, zo'n onzekere tijd!

Om half 2 belde mijn gyn, ik mijn verhaal verteld zegt hij, "Nou ik denk toch dat de kans groot is dat je toch zwanger bent. Ik geloof niet in die zwangerschapstesten kom maar naar het ziekenhuis voor een bloedtest." Dus nu nog 1 nachtje geduld voor mij en dan weet ik het echt! Morgenmiddag word ik gebeld tussen 13u en 18.30u. [-o<

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ach meid toch wat een gedoe en wat een spanning, he bah en ik heb thuis wel 100 testen liggen, als ik bij je in de buurt zou wonen zou ik ze persoonlijk komen brengen hahah.

nee alle gekheid op een stokkie, ik denk echt dat je zwanger bent... je ei was echt weg
    je hebt goed geklust en een vaag lijntje gehad...... even wachten nog meis......

pffff nou dat word morgen weer steeds naar de pc lopen hahahah gek he? ik leef zo ontzettend met iedereen mee

oja nog even een vraagje aan alle meiden...

m,n kortste cyclus was ei op dag 14, m,n langste cyclus was ei op dag 18.
    heb besloten deze ronde maar om de dag te gaan klussen ipv iedere dag, hubbie ziet er nu al tegenop en wil het er vooral niet over hebben zucht....

is het een goed idee om op dag 13, 15, 17 en daarna al het ei er is nog 2 dagen achter elkaar te klussen of zal ik ovu testen gebruiken?

ik wil voorkomen dat we weer 7 keer moeten zeg maar.

ik had eerst bedacht dag 14,16,18 maar stel nou dat het ei deze keer ineens weer vroeg is

en jeetje hadden ze in het zh niet een tijd kunnen geven dat ze gingen bellen pfffff, nou moet je morgen de hele dag wachten

gr jose

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Maykay,

Getsie zeg, weet je nog niks!
    Blijf flink voor je aan het duimen...
    Nog 1 nachtje spanning en de nacht erna ook niet slapen van vreugde!

Liefs

ps Ylona, fijne vakantie

19. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Jeetje, Marykay, wat erg. Vreselijk die onzekerheid!
    Ik heb hier vandaag een paar keer vanaf mijn werk gekeken om te zien of je zwanger bent. Ik leef heel erg met je mee.
    Nog 1 nachtje slapen...

20. Niet meer actief

Marykay, oh wat erg nog een een nachtje in spanning....ik blijf ookvoor je duimen [-o< :thumup:

Deel Deze Pagina