wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    He dat is niet wat we hebben afgesproken Marykay!

Morgen wil ik hier echt een vette positieve test zien!

Liefs Daan

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Marykay, we duimen gewoon door tot morgen!

@Joseetje, nee dag 13,15,17 is niet goed genoeg (sorry). Als je je ei hebt op dag 14 en je klust op dag 13 is dat prima. Maar als de laatste zaadlozing van je man meer dan 3 dagen daarvoor was dan is het sperma van slechtere kwaliteit en heb je dus minder kans om zw te worden. Dus doe iig dag 11, 13, 15, 17.... Anders doe je het misschien voor niets!

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Jose,

Van mijn gyn moesten we het rond de eisprong iedere dag doen en op de dag van de eisprong zelfs twee keer! Dat principe komt van de IUI waar ze op 24 en 36 uur na pregnyl insemineren.

Succes!

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    jeetje, zo vroeg al beginnen..... in het zh moet je als je het inleverd tussen de 3 en 5 dagen daarvoor geen zaadlozing hebben gehad.....
    hij ziet me aankomen op dag 11 ,13,15,17 en dan komt ws het ei en dan moeten we nog 3 keer........
    we hebben gisteren en vandaag sex gehad dus dag 9 en 10 , tja..... ik vind het echt lastig zeg.....
    huh? insemineren ze bij de iui 2 keer? dat hoor ik nu echt voor het eerst?
    maar zijn er de 2e keer nog wel zaadjes dan?

en het is zo vreselijk wisselend, iedereen zegt iets anders... ik ga morgen toch het ziekenhuis maar bellen pfff wat een gedoe m,n banner klopt ook voor geen meter trouwens mag toch hopen niet pas op dag 20 m,n ei te hebben

gr jose

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Hier iets geks. Ben pas op dag 6 maar mijn ongi voelt als ei pijn :) Dus als het bloed morgen weg is dan starten wij met om de dag op dag 7!
    Hihi Joseetje, 4x valt toch best mee! Mijn hubbie en ik hebben wel eens een cyclus van 80 dagen vanaf dag 9 om de dag volgehouden :rolleyes: (ok dat was niet leuk meer...)

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    haha ja je hebt gelijk, maar m,n ei komt steeds later, dus dan word het 11, 13, 15,17,19, en rond het ei nog een paar keer. ik ga toch in combinatie met ovu testjes om de dag klussen en ik ga deze keer gewoon niet zeggen dat m,n ei komt ( tenzij hij niet wil, dan moet hij hahah) om het toch nog een beetje ongdwongen te houden,.

hoe is het met jou? gaat het weer een beetje? ei pijn? op dag 6? dat kan toch niet?

gr jose

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Jeetje MArykay! Ik dacht echt dat het al duidelijk was. We gaan gewoon nog een dagje duimpje draaien

Hier gaat alles goed. Vrijdag komt moeders voor moeders hier.Naar de vakantie ga ik dan beginnen met plassen.

HEt roseverlies is nog steeds niet afgelopen maar maak me er niet zo;n zorgen om! Ik ga lekker op vakantie en dan lekker rust hebben!

Liefs Ylona

8. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @marykay meid ik hoop zo echt voor je dat je bloedtest meer dan + is ze
    kga voor je [-o< meid ;)

@joseetje ja meid je zou dan beter idd ovu testen gebruiken
    want 7 dagen na elkaar de leuke eran is dan ook ff weg he

@elke hey meid hoe voel je je? niet te misselijk hoop ik?

@lotje he meid hoe staat het ervoor met jou?

@Caecilia hey meid het is juist je ei pijn die ongeveer net als je ongi pijn is, het is beter om een ovu testje te gebruiken

nu bij mij pffff is alles zo raar ik had dus vorige week maandag 2 hele schone eitjes maandag avond op dinsdag heb ik mijn ei gevoeld, donderdag heb ik dat nog eens gevoeld ( mess de 2de ei) dan ben ik mij misselijk beginnen voelen. w8 ff mijn agenda erbij halen
    ik hou alles netjes bij he
    cd11: geklust
    cd12: geklust
    cd13: 2 grote mooie eitjes zie album ( ook geklust)
    cd14:eisprong (ook geklust)
    cd15: hevige pijnen+ beetje misselijk ( mess van de progesteron) ( niet geklust)
    cd16: hevige pijnen + misselijk ( geklust)
    cd17: rare smaak
    cd18: moe + misselijk moest iets eten
    cd19:pijn moe misselijk hoofdpijn voelde me echt zwak rare smaak en mijn bmm voelde precies aan als de vorige keer van mijn zwangerschap (die helaas uitdraaide in een mk)
    cd20: opgestaan kokhalzingen + heel de dag moe moe en ziek heb steken en lage rugpijnen. dernet trg kokhalzing + koude rillingen

wa zou dat kunnen zijn? opnieuw zwanger of is dat te vroeg?

liefs

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Spannend marykay! Ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht! :(

@Lovely: ik zou het je niet durven zeggen. Ik weet wel dat ik vanaf 5 dagen na ei me opeens compleet anders (lees: beroerd! ;) ) voelde ;)

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Lovely, bij mijn zw voelde ik me direct na mijn ei anders... dus wie weet!

@Joseetje, ik voel me weer ietsjes beter. Over 5 min. alweer de laatste Clomid en dan kunnen we binnenkort weer aan de slag! Dan ben je in het gedeelte van de maand dat je er iets aan kunt doen... Dan gaat het direct weer beter. Die duivels zijn zoooo confronterend...

11. Niet meer actief

Spannend marykay succes met wachten!
    We hopen op roze!

Succes lovely hopelijk is het raak.

@Ylona fijne vakantie meid. Geniet van je vakantie en je zwangerschap.

Hier gaat alles weer precies zoals voor die tijd alsof er niets gebeurt is. Heerlijk alles weer achter de rug. Ga vanaf vandaag weer aan het werk, kijk er zo naar uit. Nog anderhalve week voordat we vakantie hebben. HEERLIJK!

Fijne dag vandaag meiden.

Groetjes Esde

12. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @ tezzz kan je eens beschrijven wat je juist voelde dat je beroerd was?
    ik voelde mij gisteren precies griepachtig ,en vandaag voel ik me weeral niet lekker in mijn vel

@Caecilia wat voelde jij dan zoal precies van verandering?

@Esde bedankt meid dat hoop ik ook! heb je plannen voor je vakantie?

liefs

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    marykay zich nog niet gemeld? :rolleyes:

@Lovely30: Ik had op zaterdag m'n ei en vanaf de donderdag erna moest ik opeens 10 keer naar de wc op een dag (voor de 'grote' die erg klein bleef elke keer :oops: ), stond ik vreselijk te zwabberen op m'n benen en was ik heel moe. En voelde me heel verkouden, last van m'n oren, beetje keelpijn enzo. Ronduit belabberd dus :(

14. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @ Tezzz dan zou het heel goed kunnen dan ,dat het dan toch raak is bij mij? heb er gemengde gevoelns over vanwege gisteren zo groepachtig te zijn . en vandaag wat losse stoelgang (sry voor het onsmakelijke gedeelte :oops: )

heb nu wat lichte hoofpijn en ontzettend warm terwijl ik gisteren rilde van de kou. heb wel nog zeurend pijn in mijn buik :rolleyes:

liefs

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Lovely: Wil je niet te veel hoop geven, maar zou best kunnen ;) die buikpijn heb ik soms nog steeds. Is bandenpijn dus.

Nog steeds geen nieuws van Marykay? Vanaf hoe laat zou ze bericht krijgen? Hoop dat alles goed is :rolleyes:

16. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
    Hai Tezz, Ik zit me hier thuis op te vreten ik kan tussen 1 en half 7! gebeld worden. Ik ga maar uit van het laatste want mijn gyn is een super aardige man die tijdens zijn spreekuur alle tijd voor iedereen neemt. Ik heb daar al een paar keer 3 kwartier tot een uur moeten wachten. Ik vrees dat hij mij pas na zijn fysieke spreekuur belt.

Lovely, wanneer zou je kunnen testen?

17. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @marykay hopelijk krijg je ontzettend goed nieuws he meid
    laat het ons zo snel mogelijke weten hé
    en je niet te zenuwachtig maken indien je zwanger bent( en denk wel dat je zwanger bent ;) ) is het niet goed voor je beebje he ;)

ik kan pas volgende week dinsdag testen
    maar ik heb nu een extra sensi test besteld via net
    wanneer ik die zal krijgen weet ik niet
    ik had eerst zo sterk het gevoel van ja het is raak!
    maar nu zit ik met twijfels :rolleyes:

liefs

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @lovely: wil je niet nóg zenuwachtiger maken, maar wat ik heb gelezen over de extra sensi van sensitest voegt íe niet echt wat toe. Dames die wel zwanger waren hadden niet eerder een streepje met die 'extra gevoelige' test. Maar da's wat ik heb gelezen hoor hier en daar!

@marykay: aaaaaaaaaaaaaaarg wat irritant! Positief bekijken: over 2 uurtjes is het al half zeven ;)

19. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @Tezzz doe je niet ook ze meid ;)
    ik weet alleen wat - is bij mij is dan ook wel werkelijk dat ik niet zwanger ben, anders is het altijd + indien ik zwanger ben.. dus het is afwachten he "again" :)

liefs

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hee marykay, spannende dag vandaag he? mischien nog wel de spannendste dag van de hele medische malle molen, maarja daar doen we het ook voor.
    ik had mezlef vast niet kunnen bedwingen en had allang gebeld hahahahah

loveley ik hoop het voor je, ik kan er niks over zeggen want ik ben nog nooit zwanger geweest.

nou ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en aaaaaaalllllll m,n vragen gesteld waarmee ik jullie steeds lastig val hahaha

ik moet om de dag klussen want iedere dag is voor het zaad echt niet goed, en dan uitgaan van mijn kortste cyclus, dat was ei op dag 14 moet ik dag 13, 15, 17, etc..... tot m,n ei is geweest. ik moet de ovutestjes niet gebruiken om te kijken wanneer er geklust moet worden maar slechts ter controle of ik een eisprong heb gehad, voordat de test uitslaat ben je ook al erg vruchtbaar en soms is de lijn maar een paar uur goed donker moet je net op het goede moment testen en dat is moeilijk.verdeer vind ze mijn menstruatie van 2 dagen helder rood bloed en weefsel prima.
    ze vertelde dat mijn 1e cyclus alles keurig in orde was en dat er geen reden is om aan te nemen dat het bmslv nu ineens te dun is omdat mijn menstruatie nog hetzelfde is als toen met de 1e controleronde.
    verder kan het voorkomen dat je cyclus erna wat langer duurd maar dat het ook ineens korter weer kan zijn..

nou ja ik ben weer een beetje gerustgesteld, we gaan er deze ronde gewoon weer voor!

gr jose

Share This Page