AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Helemaal geweldig! Meisje gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor je
Marykay gelukkig! GEFELICITEERD!!!!! Nu lekker alleen nog maar genieten en deze ellendige periode achter je laten!!!
YLONA EN MARYKAY VAN HARTE GEFELICITEERD! ECHT SUPER NIEUWS VOOR JULLIE ALLEBEI!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje Marykay wat moet jij in spanning hebben gezeten, maar echt super dat het positief nieuws is! Kan je het al een beetje bevatten? Geniet er lekker van! ( Stiekum had ik ook al echt het gevoel dat je zwanger was...) Liefs Kelly
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: .. mei 2009 Bijzonderheden: ZWANGER na 3e ronde Gonal F 37,5 IE!!! Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt Volgend bezoek gyn: 29 augustus Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 19 aug let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, nu eigen eisprong gehad! Volgend bezoek gyn: als ik na 2 maanden geen regelmatige cyclus heb Voor: onderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: di 2 sept 9.00 uur Voor: eerste intake! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 Uitgerekend: ca. 11 april 2009 Bijzonderheden: Zwanger na 3 ronde Clomid met Pregnyl Volgend bezoek gyn: 19 augustus Voor: Eerste echo Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 6 september?? Bijzonderheden: 5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: vrijdag 15 augsustus 14:50 Voor: 1ste folikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 2 september, (12 augustus combinatietest in ziekenhuis) Voor: controle verloskundige met 15 weken Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 10 en 8 NOD: 1 September Bijzonderheden: 3de ronde clomid nu 100mg, 11/08/08 HSG gehad, beide eileiders zijn toegankelijk. Volgend bezoek gyn: dag1,2, of 3 volgende cyclus (of bij positieve test ) Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 3e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 16 september 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Volgend bezoek gyn:2 september Voor: fm op dag 15 gewoon even zien waar ik in mijn cyclus sta Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 26 augustus Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 12 augustus Voor: FM Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: - -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) Marykay ik heb je op roze gezet!
JOEHOE! Eindelijk goed nieuws Marykay! Poeh wat is jou geduld op de proef gesteld, maar het is het natuurlijk helemaal waard! Geniet ervan!
JOEHOE! wat een goed nieuws Marykay! Geniet ervan meid! Augustus is een vruchtbare maand! Liefs Ylona
Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: zwanger van de eerste uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek verloskundige: donderdag 25 september waarvoor: eerste gesprek Zou iemand deze er zo tussen kunnen plakken? Liefs Ylona
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: .. mei 2009 Bijzonderheden: ZWANGER na 3e ronde Gonal F 37,5 IE!!! Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt Volgend bezoek gyn: 29 augustus Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje Uitgerekend: 27 april 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, nu meteen zwanger! Volgend bezoek gyn: ?? morgen bellen Voor: 1ste echo Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: di 2 sept 9.00 uur Voor: eerste intake! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 Uitgerekend: ca. 11 april 2009 Bijzonderheden: Zwanger na 3 ronde Clomid met Pregnyl Volgend bezoek gyn: 19 augustus Voor: Eerste echo Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 6 september?? Bijzonderheden: 5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: vrijdag 15 augsustus 14:50 Voor: 1ste folikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 2 september, (12 augustus combinatietest in ziekenhuis) Voor: controle verloskundige met 15 weken Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 10 en 8 NOD: 1 September Bijzonderheden: 3de ronde clomid nu 100mg, 11/08/08 HSG gehad, beide eileiders zijn toegankelijk. Volgend bezoek gyn: dag1,2, of 3 volgende cyclus (of bij positieve test ) Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 3e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 16 september 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Volgend bezoek gyn:2 september Voor: fm op dag 15 gewoon even zien waar ik in mijn cyclus sta Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: - -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)[/b]
whaaaaaa feliciteerd meid had ik geen moment bij stilgestaan, ben inmens blij voor jou en gun het je van harte toe! voor degene die pas zwanger zijn , hadden jullie nu meer bobbeltjes op jullie tepelhof dan van de clomid? ik heb op mijn ene zeker al 21 bobbeltjes en op mijn ander 18
Ylona, ik heb je gegevens aangepast. Lovely, nee zelfs minder dan bij de clomid. Maar alle vrouwen zijn zo anders. Veel sterkte bij het wachten. Iedereen bedankt dat jullie zo met mij in spanning hebben gezeten. Bedankt voor de felicitaties! Ik ben echt superblij ik het wel van daken schreeuwen! X
dan zal het wel iets anders zijn he ,zal dan wel van de clomid komen zeker @marykay meid groot gelijk schreeuw het maar van de daken jullie hebben zolang erop gewacht , om eindelijk een klein beebje in je buikje te hebben . en dat we zo samen met jou gewacht hebben is met veel plezier gedaan wrm zijn we hier anders he meid @Ylona hey meid das toch goed nieuws! geniet er ook maar van van dat wolkje van een beebje die in je buikje groeit wens het IEDEREEN hier toe liefs
ylona wat fijn dat je geen roze verlies meer hebt, ik zou me er ook geen zorgen over maken, schijnt heel normaal te zijn. marykay ja ik kan me voorstellen dat je het wel van de daken kan schreeuwen .... ik merk wel dat ik zelf een beetje verdrietig ben, ik wil ook bij jullie in het pco zwangeren topic meeschrijven hahaha. hopelijk is aug ook voor de andere meiden een vruchtbare maand ceacillia,,daan, esde, naatje, jojoba, haan ,natachsa, brenda we gaan ervoor he?! gr jose
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GAAAAAAAAAAAAAAAAAF! Ik ben echt superblij voor je! Jippiejippiejippiejajeeeeeeeeeeeeeee! {|= \/ =D> {|= \/ =D> {|= \/ =D> YES!
@Mary kay, Meid wat geweldig! Super gefeliciteerd! Dames het gaat echt goed opeens in deze hoek! Hopen dat dit doorzet!