@esde hoi meid dank u wij hopen het ook alhoewel ik denk dat het toch nodig zal zijn , ik heb inmens veel pijn aan mijn borsten maar dat kan van de clomid komen he van de fertiliteit kan ik je niet helpen ik heb mijn clomid gekregen toen ik ff naar een andere gyn gegaan was, in mei was ik dan zwanger en in juni heb ik een miskraam gekregen ( mis ons boeleke enorm) dan ben ik terug naar mijn oude gyn gegaan en gewoon verteld dat ik zwanger was geraakt met hulp van clomid sindsdien krijg ik ook clomid van hem + volgende maand dubbele dosis en pregnyl (indien ik niet zwanger ben) liefs
@Lovely die pijn is wel heel vervelend maar hopen dat het bij de zwangerschap hoort dan weet je waar je het voor doet. Bedankt voor je antwoord, als ik jou verhaal zo hoor is het met clomid erg goed te doen en ook wij hebben helaas de ervaring met een miskraam. Je hebt sowieso meer kans op een miskraam. Maar een gemis is het wel. Ons baby'tje zou anders in mei geboren zijn. Weet wat je voelt meid! We hopen op een hele rose gloed met elkaar op dit forum. Liefs Esde
@esde anders mag je mij gerust toevoegen op msn ze tessav25@hotmail.com de rest mag mij ook toevoegen ze liefs
heyy heyy meiden ik kom ook een beetje hcg vangen... aan alle juli-aug zwangere GEFELICITEERD! nu wij nog meide moge sept er rosekleurig uitzien voor ons
Hey meiden, Ik voel me al een aantal dagen met vlagen misselijk, maar verder heb ik nergen last van. Mijn NOD is maandag en ik ben al zo dom geweest om te testen met een sensitest. De test zou al vanaf 4 dagen voor de NOD moeten kunnen, dus ik dacht laat ik eens een gokje wagen. Helaas hartsikke negatief Ik voel me nu echt kl*te Ik weet dat het ook nog te vroeg kan zijn om te testen, maar door de misselijkheid hoopte ik in elk geval op een heel vaag lijntje, maar zelfs dat niet Lovely en Lotje, ik hoop dat jullie testen wel vet positief zullen zijn! [-o<
Hier ook weer begonnen met klussen! De zwangere meiden geven hier ook wel weer veel hoop! Het lijkt me zo geweldig om na 9 maanden weer een kleintje vast te houden.... poe.... zwijmel zwijmel. Eerst maar zwanger zien te raken.... Op welke dag hadden jullie je ei?
Hai meiden, Ik wou dat ik hier ook overtuigend HcG zou kunnen rondstrooien, maar voorlopig ben ik nog erg voorzichtig. Helaas heb ik sinds dinsdag wat 'oud' bloedverlies. Gisteravond met lichte krampjes beroerd in bed gelegen. Vanochtend ZH gebeld en gelukkig mag ik vroeg komen ter controle. Maandag 1 september 10.45u 1ste echo bij 6 weken. Hopelijk is alles goed. Ze zeggen zo lang het oud bloed is, niet rood en geen heftige krampen de beeb zich nog lekker aan het innestelen is. Weer even spannend dus! Elke, voorlopig kom ik nog niet naar de mei-mama's. Ik was al niet van plan om naar de aprilmama's te gaan ze zitten daar al op pagina 274! Mei gaat ook al hard zag ik. Ik persoonlijk zou het ook prettiger vinden als het een kleiner groepje was. Misschien dat we met alle zwangere vanuit hier een topic kunnen beginnen. Lovely, nou die pijnlijke boobs kunnen wel een goed teken zijn ik had/heb daar ook 'last' van. Mijn andere symptomen waren/zijn veel witte vloedverlies, erg zweten 's nachts en weinig eetlust. Naatje, die sensitesten zijn niet zo sensitief als ze beweren. Bij mij met de matcare 3 dagen na mijn NOD verschijn een heel vaag lichtstreepje. Zolang je niet ongi bent is dat toch de beste graadmeter. Esde, ik denk dat het de 1ste x bij de fertilteit ongeveer hetzelfde zal gaan als bij de gyn. Jullie hebben een gesprek met de arts. Je krijgt een inwendige echo en waarschijnlijk word er bloed bij je afgenomen en misschien ook nog bij je man. Misschien heeft de arts meteen een vermoeden en daar mee ook een behandelplan en anders moet je ongeveer 2 weken op de uitslag wachten. Veel succes! Lotje, veel succes de laatste daagjes! Wel of geen symtomen zegt niets. Ik heb hier al zo veel verschillende dingen gelezen het verschilt per vrouw. @all veel sterkte en succes op welk moment je ook zit!
noub marykay als ik jouw klachten zo lees ...... ik heb het ook heet, weinig eetlust en veel witte vloed en echt zere bostren ....alleen moet mijn ei moet nog komen... ik denk dat het moeilijk te zeggen is wat waar van komt... maak je maar niet teveel zorgen over dat bloedverlies dat heb ik nu ondertussen zo ontzettend vaak gelezen, hoop spanning en stress en allemaal voor niets blijkt dan met de echo. maar voor je eigen gemoedsrust ..fijn dat je eerder terrecht kunt gr Jose
Marykay, ik kan me voorstellen dat je nog erg voorzichtig bent. Zolang het geen helderrood bloedverlies is hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Gelukkig kan je al zo snel terecht voor een echo. Ik ben trouwens wel benieuwd wat ze in zo'n vroeg stadium kunnen horen/zien. Spannend joh! Als jullie een eigen zwangerschapstopic openen sluit ik me erbij aan hoor als het zover is! Hopelijk deze ronde al! Vorige zaterdag had ik wat lichtbruin verlies, dat is eigenlijk het enige waardoor ik nu hoop heb op deze ronde.
Lotje dat klinkt goed.. een beetje bruijn verlies, het lijkt me voor jullie een heel spannende tijd... ik kan me voorstellen dat dat heel moeilijk moet zijn geweest in die wachtkamer... het is zo anders dan hoe je vroeger had bedacht dat je dit ging doen..... hoe voel je je er nu bij? ik lees dat je goede hoop hebt? zet hem op meid! naatje muts, je moet ook niet zo vroeg testen... dit zegt dus nog helemaal niets... gewoon nog ff wachten en dan nog een keer testen. loveley ik hoop voor je dat het raak is... je lijf houd je soms voor de gek daardoor weet ik nu helemaal niet meer wat ik nu voel hahahah. esde alvast succes het 1e gesprek, spannend hoor, jij gaat er in ieder geval een stuk wijzer naartoe dan dat ik ging, je hebt hier al lekker mee zitten lezen dus je weet enigzins wat je kunt verwachten. wat ik zelf vreselijk spannend vond was de zaaduitslag. misschien gaan ze dat bij jullie ook onderzoeken. marykay alles nog goed? ben je al weer een beetje op aarde neergedwarreld en elke voelt het al een beetje echt? Ravi hoelang duurd het nou voordat het echte besef komt zwanger te zijn? het lijkt me zo onwijs raar.... volgens mij is het dan de 1e week gedaan met de nachtrust... elke kun je je hoofd erbij houden in de klas... poeh lijkt me die 1e paar weken vreselijk moeilijk. nou hier zit ik op dag 12, banner klopt niet helemaal, ik verwacht binnen nu en 5 dagen mij ei ( hopelijk) ben begonnen met ovutestjes.. ik heb er wel een goed gevoel over.... deze keer gaan we om de dag klussen ik voel me daar veel zekerder door maar denk wel verdorie hebben we het steeds verkeerd gedaan terwijl het zo eenvoudig is.... en nu ga ik nog zeker 2 dagen doorklussen na de streep want ik dacht dat het ei al weg was als hij lichter werd maar dat is dus niet zo NA de LH piek springt het ei. ik zit steeds te fantaseren hoe ik hubbie ga verassen als ik zwanger ben, ik zou kleine sokjes kopen en die inpakken en als hij dan zegt wat is dat nou ?dan zeg ik : schat deze sokjes gaat ons kind over 9 maanden dragen lijkt me goud waard om dan zijn blik te zien.... zucht fantasie he? ja en dan zit je zomaar ineens te janken voor de pc....... x jose
marykay, ik kan me voorstellen dat je nog voorzichtig bent, ook met het strooien van hcg. Ik hoop dat je maandag een hele mooie echo hebt, ik zal een kaarsje voor je branden! En wat betreft de sensitesten, ik heb ze gelukkig allemaal op en kan dus van het weekend ook niet meer testen. Ik bestel ze ook niet meer, mocht mijn ongie weg blijven dan haal ik wel een cb digitaal. Joseetje, ik weet het, ik ben een muts Voor jou komen de leuke dagen van de maand er weer aan, maak er wat moois van Ik hoop zo dat je aan het einde van deze cyclus je hubbie kan verassen... [-o<
hoi meiden ik heb ook net een extra sensitest gedaan het was wel met mijn 2de urine van de dag ik zag er niks opstaan en als ik die een beetje draaide zag ik net naast dat vakje een 2de lijntje staan, maar heeeeeeeel lichtjes nu weet ik ook dat die testen niet 100% zijn en ik zit nu aan cd24 en heb een cd van 27 dgn normaal zou die toch al een duidelijker streep moeten zijn he want die test kan je 6 dagen voor je nod doen. ik denk niet dat ik zwanger ben maar zal hem es in mijn album plaatsen liefs
@Lovely...ik zie idd wel heel vaag iets waar het lijntje zou moeten staan, maar de foto is zo wazig! Kun je 'm iets helderder krijgen? Trouwens, bij mij gaf de sensitest op 4 dagen voor nod ook maar een heeeeeel vaag lijntje hoor! (zie album )
@Tezzz mijn ventje ziet er ook een 2de streepje in staan ik kan die helaas niet zuiver krijgen. was het dan ook zo'n sensi test van jou? liefs
@naatje zou het dan toch kunnen? wil mij er niet te veel op hopen ,want ze zeggen dat die testen niet zo goed zijn he liefs
Joseetje, ja dat is inderdaad heel moeilijk, maar ik probeer er maar niet te veel bij stil te staan dat het zaad van een onbekende donor komt. Lovely, je hebt waarschijnlijk gewoon te vroeg getest. Je foto is inderdaad niet zo duidelijk vanaf de pc. maar als je mannetje ook iets ziet, wie weet! Als je nog genoeg testen thuis hebt liggen gewoon morgen ochtend nog een keer met ochtendurine proberen. Spannend hè! Naatje voor jou ook heel spannend dus! Ik ga morgen mijn 1e test wagen! Ik was vandaag wel heeel erg moe en ga daar dan meteen een teken inzien, maar goed het zegt natuurlijk niets.