@Lotje ja idd, maar met zo'n testen ben ik niet zeker he, testen van uit de apotheker daar ben ik altijd 100% zeker van wanneer is je nod Lotje? liefs
Lovely: ik zie ook een streepje hoor! Succes! Ik duim voor je! Marykay: als je een topic wil openen dan sluit ik mij aan, want kan het ook niet goed volgen bij de februari-mama's.Er zijn zoveel meiden....... Voor iedereen:hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcghcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcghcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Dat waren de hcg-tjes want ze worden bij mij alweer minder haha..... We gaan morgen een baby kamertje uitzoeken, heb er zin in!
@Kelly dank u wel meid maar ik ga pas zeker zijn als ik een dikke vette streep ga te zien krijgen leuk zeg en heb je al een idee voor een babykamertje? liefs
Aan de ene kant hoopvol al die zwangere hier... wordt er ook een beetje bang van... zoiets van het zal wel niet iedereen lukken dus de koek zal nu wel even op zijn... (sorry beetje sombertjes....)
@Caecilia positief blijven meid , het gaat zowiezo iedereen lukken ze de ene gaat er wat langer overdoen dan de ander he , maar das ook omdat die gene mess al veel langer bezig zijn he kop op meid ,de moed niet laten zakken liefs
We hebben vanavond het nieuws eindelijk verteld aan de kinderen. En ze zijn superblij! Zoonlief zag je gewoon groeien van trots! EINDELIJK wordt íe grote broer! Zoo gaaf! @Lovely: Ik vond de sensitest wel goed werken hoor. Alleen voegen die extra gevoelige volgens mij weinig toe. Ik vind het zooo lastig om een duidelijk streepje bij je te zien. Als je de foto nu van iets verder weg zou maken? Zou dat helpen om scherp te stellen? Heb ook wel eens iets gehoord over dat er soms een bloemetje op het toestel staat, die er speciaal voor is om op iets kleins scherp te stellen. Op je vage foto zie ik in elk geval wel iets wat op een tweede lijntje lijkt. @Caecilia: kop op! Jou gaat het ook heus wel lukken! Keep the faith! We zitten hier nu op een roze golf en ik vind dat íe nog lang niet voorbij is. OZO! @Lotje: superveel succes vast voor morgen! Morgen is een geluksdag hoor! En het wordt lekker weer én het is morgen mijn verjaardag én wij gaan het morgen aan iedereen vertellen! Dus *zei zij streng* jij gaat gewoon een licht tweede streepje produceren, oke? Laterrrrrrrrr! Liefs Tezzz
@Tezzz dat is met mijn gsm getrokken ik krijg het echt niet duidelijker heb het al geprobeerd heb je al die nieuwe foto in mijn album ook gezien? wat leuk he voor je kids, dat ze een broertje of een zusje bij krijgen mijn kids waren ook echt in de wolken ze, maar toen ik wist dat het slecht ging gaan heb ik het hen voorzichtjes verteld kwam toch hard aan bij hen ze liefs
@Lovely: vandaar dat we dus ook zo lang hebben gewacht met vertellen Jammer dat je 'm niet duidelijker kan krijgen. Misschien toch van iets verder weg proberen dan? Of op witte achtergrond? hihi zal je foto nog eens bekijken, maar nu met m'n bril af. Wie weet helpt het!
ik denk dat ik dinsdag nog eens ga testen das dan de dag van mijn nod denk vroeger testen dat dat niet meer hoeft zeker he zal nog eesn opnieuw proberen een foto te nemen he liefs
@Lovely: heb die laatste net eens even in negatief gezet en ik denk toch eigenlijk wel een lichte verkleuring te zien Spannend hoor. Misschien zondag nog een keertje? (laat je niet gek maken door mij hoor. Als jij dat wilt, doe je het natuurlijk gewoon op nod ) Ik ga naar bed! Morgen de grote dag! Laterrrrrr! Liefs Tezzz
Hey meiden weer even een klein berichtje van mij. Het wordt hier steeds meer roze he super! zwaangeren gefeliciteerd. Liefs Zora
loveley wat spannend meid, op die negatief zie ik ook een verkleuring! ceacillia ik begrijp precies wat je bedoeld....zat toevallig hetzelfde te denken... statistich gezien is er altijd een percentage dat niet zwanger word... maar daar zitten wij niet bij hoor! hoelang waren elke, ravi en marykay bezig? veel langer dan wij nu bezig zijn, dus geen paniek meid kop op! nou hier totaal onverwacht op dag 14 een hyper positiieve ovu test.... heb eisprong nog niet gevoeld. ben nu weer te laat begonnen met klussen ipv te vroeg, wel gisterochtend om een uur of 12:00 geklust en vanacht om een uur of 04:00 dus wel netjes de dag voor de eisprong . dus morgenochtend nog een keer klussen en de dag erna.....ach ik heb besloten me er niet meer zo druk om te maken.. ben wel blij dat m,n ei lekker vroeg is. oja die banner klopt echt niet meer! xxxxx jose ps kelly wat leuk! kamertje uitzoeken!
He Meiden, Kom jullie even een hart onder de riem steken! Wat jullie voelen voelt iedereen die in de mmm zit. De onmacht en het gevoel van zou het ooit? De meiden die nu zwanger zijn zaten allemaal idd al een half jaar in de molen. Geef de moed niet op. Er komt een tijd dat jij hier zwanger iedereen een hart onder de riem komt steken.. Hier zijn er al wat kwaaltjes: zeer gevoelige (.)(.) en veel krampjes in mn baarmoeder. ook ben ik van tijd tot tijd wat misselijk. Zelfs met kwaaltjes ben ik blij . Hoop zo dat het snel 12 september is zodat de gyn even binnen kan gluren en kan kijken of onze bubbe het doet. Is nu nog zo spannend. Je weet dat je met medicijn gebruik een verhoogde kans op een miskraam hebt. Dus tot die tijd geniet ik van mn kwaaltjes en hoop ik dat mijn lijf zn werk doet... Lovely, je maakt het wel heel spannend. Maarre die foto's . Daar kan ik weinig van maken. heb je ook een digi camera? Jose, jahoe! Flink aan de klus meid. Een vroeg ei is een goed teken Zora, hoe gaat het met je? Caecilia, balen dat je je rot voelt. Ik duim met je mee voor een wondertje. Marykay en Nikky, is er al een topic voor ons dolende meiden geopend? Liefs Elke
Meiden, jullie zijn allemaal echte lieverds! Ben vandaag alweer wat positiever! Ik heb al een Clomid kindje dus het is mogelijk (zijn foto ztaat in mijn album)! En ik weet dat het voor een hoop van jullie allemaal nog veel onzekerder is... Voel me gewoon rot omdat ik van hem in 2 rondes zw was en ik ben nu in ronde 3 aangeland... Ik had toch wel een beetje gedacht dat het net zo snel/sneller zou gaan deze keer... Maar ik geef de moed echt nog niet op hoor! Hihi moet nu klussen
@joseetje dus het zou toch goed kunnen dat die positief is dan? mja ik heb niet al te veel hoop he , ik wacht gewoon wat af he trouwens jij hebt je ei gevonden! heel goed he volgens mij heb je zeker niet te laat geklust ze moet ook niet constant he , was van ons vier dagen na elkaar dan 1 dag tussen en dan nog een dag is wel vermoeiend he @elke meid het beste wat je kan doen is van dag tot dag leven he nog niet teveel in de toekomst kijken ,dan komt het meestal wel goed en ja ik heb ne digi maar streepje is zo werkelijk licht ze @Caecilia kop op meid je weet zelf dat het je al gelukt is blijven proberen de moed zeker niet opgeven! heb je het ff moeilijk dan zijn wij hier ook om jou te steunen he daar dient dit forum voor he liefs
lovely, ik zie volgens mij heel duidelijk 2 streepjes. maar ik zou als ik jou was gewoon nog een keertje testen, dan weet je het zeker. Naatje, hoe gaat het met jou? al een test gedaan? Ik had gisteren helaas al heel licht de eerste ongi tekenen. Omdat dat vanochtend gestopt was heb ik vanochtend maar een testje gedaan, helaas negatief. helaas op naar de volgende ronde dus. Marykay, hoe gaat het nu met je? hoe voel je je? Ik duim echt heel erg voor je dat morgen blijkt dat alles ok is.