wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @Lotje ja ik denk dat ik morgen of wel op dinsdag (mijn nod) nog een testje zal wagen

wanneer is nod?
    heb je al bloedverlies meid?

liefs

2. Niet meer actief

He meiden,

Josseetje en Lovely spannend hoor! Afwachten maar weer en hopen op een goede test.
    @lovely zie ook een tweede streep meid.
    Succes.

@Elke Vervelend die klachtjes maar je weet gelukkig waar je het voor doet.

@all we hebben weer een rare week achter de rug.
    Een bijna bezichtiging naar een huis wat in de brochure toch erg tegenviel omdat er onwijs veel aan gedaan moest worden. En opnieuw een schimmel infectie en blaasontsteking.
    We zijn alweer een week verder en blij dat we dinsdag over een week naar de fertiliteit kunnen.

Groetjes Esde

3. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @Esde moet je nu anti-b nemen?

mja Esde ik neem nog niet teveel hoop ze
    kwacht nog geduldig af ,kan ook zijn dat het een innesteling is die verkeerd afgelopen is he
    alles kan tegenwoordig

liefs

4. Niet meer actief

hey meiden, hier idd nog een testje gewaagd, helaas weer negatief :( Ik had zo gehoopt dat hij vandaag positief zou zijn op de verjaardag van mijn hubbie, zou toch een mooie cadeau zijn geweest...
    Morgen is mijn NOD, maar verwacht er deze ronde eigenlijk al niets meer van. :(

5. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @naatje

hey meid wat jammer
    maar de moed niet opgeven , ik weet het zal je lukken ;)

liefs

6. Natasja1981

Jul 22, 2008
    40
    0
    0
    Bleh, hier dag 2 met buikpijn. Donderdag en vanmorgen wel geklust, maar ik heb dus weer geen positieve ovu-test gehad. Balen dus. Stiekem hoop ik dat ik toch mijn ei heb gehad of nog krijg. Wat denken jullie, zou de buikpijn als die van een ei komt, al gesprongen zijn of zou ie op het punt staan om te springen?
    Enneh, zou het kwaad kunnen 2x op een dag te klussen? Tenminste, zou dat zin hebben? Of is er dan nog niet genoeg zaad?

Ps; wat typen jullie veel! Ik kan het niet eens bijhouden!

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ha meiden, zo het is hier lekker druk hahahha en wat leuk dat de zwangeren ook nog schrijven!

nataschja, ei pijn voelt niet echt als buikpijn, je kunt heel precies aanwijzen waar het pijn doen. in je flank maar dan laag, ik voel het echt precies op de plek van m,n eierstok links of rechts.
    jammer dat je op die ovutestjes niets zag... hebben ze eerder wel gewerkt? ik heb meteen met de 1e ronde de testjes gebruikt want ik liep toen in het zh dus kon meteen volgen hoe dat dan met die testjes ging.

esde he getver meid blaasontsteking en een schimmelinfectie... dat is zoooo vreselijk irritant.

naatje wat jammer zeg..... op naar de volgende ronde.

Zora hoe gaat het met je? ga je als je an het volgende gesprek nog niet zwanger bent toch verder met clomid? en hoe gaat het afvallen? ik vind jou trouwens absoluut niet dik mag ik vragen wat je weegt? ik ben 1.63 en weeg 68 ( hahaha door clomid 3 kg erbij maarja) tegen mij zegt niemand dat ik af moet vallen maar heb hetzelfde postuur als jij.

tezzz wat ontzettend leuk dat de kids zo blij zijn..... leuk, leuk leuk.

Marykay is het bloedverlies al gestopt?

loveley ik zie echt een streep, al blijft het een beetje vaag.

nou hier vanmorgen nog steeds een vet positieve ovutest om 09:00 en 30 min daarna kreeg ik ei pijn. dus om 12:00 nog een keer flink geklust en vanmiddag op de ovutest werd het streepje weer lichter... volgens mij hebben we het nu eindelijk een keer goed gedaan ppppffffff

dus dag 13 s,ochtends geklust.
    dag 14 om 04:00 s,nachts ( housefeestje geweest)
    dag 15 om 12:00 geklust
    en dan morgen nog een keer.

trouwens weet iemand dat krijg je nou eerst pijn en springt daarna je ei of springt eerst je ei en doet het daarna zeer? en wat doet er nu eigenlijk pijn? die vloeistof die uit die follikel stroomd?

zo bonk... ik zit weer op het wachtebankje.

oja baan afgezegd, veel te veel gedoe voor nu.

xxxxx jose

8. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @natasje
    hey meid die pijn was dat zoals nod pijn? maar wat lichter?
    en zijn de zaadjes al onderzocht geweest?
    als die goed zijn mag je gerust 2x daags
    maar het beste is om de dag
    dan is het zaad al een beetje vaster hé

liefs

9. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @joseetje hey meid wat goed dat jullie op de goeie dagen geklust hebt laten we samen hopen op een + test voor jullie

mijn gyn had mij verteld dat het pijn deed van het vocht nadat je eitje gesprongen was
    ik d8 daar tegen altijd dat het mijn eitje was die aan het springen was

en mijn testje zie je idd al een 2 lijntje , maar ben nog niet heel zeker ze ik wil 2 DIKKE lijntjes zien , ofwel zoals de vorige keer wat duidelijker
    mja ik had dan ook 5 dagen voor mijn nod gestest he ,was wel met zo'n extra sensitest die je kan gebruiken 6 dagen voor je nod
    dus wie weet he

verder ben ik ontzettend moe!
    had nu net wat geslapen van 14u tot 16u mn ventje kwam mij wakker maken , kreeg mij ogen niet open zo moe ben ik

liefs

10. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    wel meiden ik ga mij vandaag nog eens aan een testje wagen , morgen is mijn nod dus indien ik zwanger zou zijn zou het vandaag toch al + moeten uitslaan he op mijn test
    ik hou jullie op de hoogte, zal wel wat lang duren eer ik hier mijn antwoord zet he
    voor de rest op het wachtbankje veel HCG toegewenst he
    en voor de andere veel geluk tijdens het klussen, mag het zaadje goed zijn weg naar het eitje vinden

liefs

11. Niet meer actief

lovely, succes! Ik duim voor je!

Meiden, ik duim trouwens voor jullie allemaal! Ik hoop zo dat we snel allemaal roze mogen kleuren!

12. Natasja1981

Jul 22, 2008
    40
    0
    0
    Hoi meiden!

Ik had gister en eergister inderdaad pijn op 1 plek. Ik kon het precies aanwijzen, net iets achter mijn bekkenbeen en dan aan de linkerkant. Vandaag is die pijn verdwenen, maar helaas heb ik nu weer buikpijn onder mijn schaambot. Dit had ik de vorige keer ook en duurde toen 2 dagen. Ik had toen geen last op 1 plek daarvoor.
    We zullen over 2 weken zien of het gelukt is. Mijn gevoel zegt nee, maar dat zegt nog niet alles he. Vanavond toch nog maar een keer klussen, je weet immers maar nooit.
    Ik heb trouwens nog geen enkele ovu test gehad die positief was. Deze ronde niet en vorige ronde niet. Misschien heb ik gewoon te goedkope testen, maar met 2x per dag testen zou het toch een keer positief moeten zijn, zeker als ik van het weekend mijn ei gevoeld heb.
    Over een week gaan we op vakantie. Ik heb er zin in. Het weekend dat we terug komen is mijn NOD, dus spannend. De vorige keer was mijn cyclus korter, dus ik ga er vanuit dat dat nu ook zo kan zijn, dus de tampons pakken we ook maar in, maar met de hoop dat we die voorlopig niet meer nodig hebben!

Zwangeren: GEFELICITEERD (was ik vorige keer vergeten te zeggen) en de rest: op naar een positieve test!

Groetjes!

13. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    meiden ik heb dus opnieuw getest ik heb van 6u deze morgen tot 10u deze morgen mijn urine opgehouden
    eerst kwam er niks op en binnen de tijd verscheen er een heel licht roze lijntje
    ik ga nu bellen naar mijn gyn om een bloedtest
    mess ben ik te vroeg ofwel is de innesteling verkeerd gegaan
    ik hou jullie wel op de hoogte

liefs

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lovely: spannend zeg! Ik hoop dat je snel een bloedtest mag doen voor de zekerheid, maar ik zou zeggen: zwanger! ;)

15. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Hallo dames,

Ik had mijn vraag ook al in een ander topic gezet, maar wellicht krijg ik hier ook nog een antwoord! :)

Ik heb even een vraagje aan de ervaren Clomid-gebruiksters!

Ik zie dat veel meiden tijdens de Clomid-kuur een FM krijgen, maar ik heb dit helaas niet.. Mijn gyn vond het prima om op dag 21 bloed te prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad.. Ik heb vandaag geprikt en krijg woensdag de uitslag! Maar stel dat ik mijn eisprong later heb dan CD14, kunnen ze dat dan wel zien bij deze bloedtest?

Alvast bedankt voor de tips!

16. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hoi Tezzz ik mag morgen gaan voor een bloedtest
    mijn nod is morgen maar ik verlies nog geen bruin of niks
    normaal voor mijn nod doe ik altijd de tampontest zoals ik nu ook gedaan heb, en er is geen verkleuring te zien
    ik denk wel dat ik zwanger ben , maar of alles goed is weet ik niet die test is veel te licht volgens mij die is wel te zien als hij voor mij ligt ze beter of die test van vrijdag maar hij is wel nog aan de lichte kant ofwel is mijn fototoestel niet goed maar krijg het niet duidelijk op een foto

liefs

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Eipijn kun je toch ook hebben van het eithje wat groeit...? Mijn zus had met haar IVF echt pijn van alle groeiende eitjes. Volgens mij kan dat ook pijn doen... zegt ze zenuwachtig omdat ik al 2 uur echt eipijn heb... Kan pas vanavond weer klussen. Maar Zaterdag ook geklust en om de dag zou genoeg moeten zijn... Maar zit echt te baalen. Wil het liefst nu naar huis om te klussen...

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Caecilia: ik had ruim een week ei-pijn voor íe eindelijk eens sprong hoor! Dus denk dat je vanaaf nog wel op tijd bent ;)

@Lovely: je zit nog voor je nod. Wees blij dat je al een vaag lijntje kan zien joh! En zeker als hij al iets duidelijker is dan de vorige keer ziet het er volgens mij goed voor je uit ;)

19. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @Caecilia hey meid ja dat kan idd, ik had de eerste keer 4 eitjes aan de linkerkant heb heel de tijd pijn gehad vanaf dat ze begonnen te groeien zelfs tot bijna aan mijn nod want ze springden niet allemaal

@Tezzz laten we het hopen he, ik ben wat voorzichtiger na de laatste keer he, toen zijn we ook aan 6 weken ons boeleke verloren :cry:
    wil nu niet hetzelfde meemaken ,daarom dat ik wat voorzichtiger ben in het geloven dat ik werkelijk nu zwanger ben

liefs

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Lovely: snap best dat je nu voorzichtiger bent. Maar als je positief test, ben je toch ECHT zwanger hoor! En (Ik wil niet cru overkomen hoor, maar) een bloedtest zegt in dit stadium alleen nog maar of het goed is ingenesteld, niets over hoe je zwangerschap verder zal verlopen natuurlijk. Natuurlijk wil je nog niet te enthousiast zijn nu, maar licht optimistisch mag wel toch? ;)

Share This Page