@Mary Kay, meis wat ontzettend verdrietig. Gelukkig kan je ook het positieve ervan inzien je kunt zwanger worden. Maar het blijft rot, ook al had je vanaf het begin twijfels of het allemaal wel goed zat... sterkte! @Lovely, ik zie ook 2 strepen hoor! Gefeliciteerd! @Linda, met een bloedtest kunnen ze bepalen of je die maand een eisprong hebt gehad of binnen 3 dagen gaat krijgen. Een bloedtest op dag 21 verteld je dus echt een hele hoop. Ik denk dat fm's niet echt iets toevoegen. Gewoon vanaf dag 9 om de dag klussen en op dag 21 hoor je hoe je in je cyclus zit en weet je of de Clomid aanslaat. Das te overzien.... toch?
@Mary kay: wat verschrikkelijk jammer voor je zeg! Doe kalm aan. Neem de rust om het te verwerken. De leo heeft idd goed zijn werk gedaan zeg! Dat kan je niet meer afgenomen worden! Veel sterkte gewenst meid!
He meiden, @marykay wat lees ik nou. Gets wat shit zeg! balen hoor (is nog maar zacht uitgedrukt) Sterkte meis doe rustig aan en vooral lekker janken als je daar behoefte aan hebt. Denk aan je! @lovely spannend hoor. Vind eigenlijk dat ik je al kan feliciteren want ik ben niet de enige hier die de tweede streep duidelijk ziet. succes morgen met je bloedtest. Denk ook aan jou. @lindaS welkom hier heb helaas nog geen ervaring met clomid dus kan je er niet mee helpen. Succes. @all De antibiotica slaat lekker aan. Heerlijk om weer even zonder buikpijn te zijn en ook de schimmel is weer verdwenen. Gaat goed. Groetjes Esde
@esde thx meid maar zoals ik al zei kan ik niet teveel juichen denk dat da zo zal zijn voor de eerste 3 maand. ik doe niet anders dan janken liefs
marykay, lieverd wat lees ik nu.............. wat een naar bericht... ik was zo blij voor je... ik kan me voorstellen dat je even afstand neemd... he bah! ik vind het vreselijk, ook al wat het nog pril het was het begin van jullie beebje....... xxx jose
Lieve Marykay, Heb al wat van me laten horen, maar wil ook nog via deze weg jullie heel veel sterkte wensen. Wat onzettend rot . Je hebt vanaf het begin zo in onzekerheid moeten zitten. Hopelijk ben je weer snel opgeknapt en weer hier terug met heel goed nieuws! Liefs ELke
Naam: Lotje Leeftijd: 29 Bezig sinds: medio juni 2007 Kinderen: ga voor de 1e NOD: 1 september? Bijzonderheden: 2 april 08 bij mannetje geen zaadjes gevonden Daarom nu KID. Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: Nog niet bekend Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: 1 mei 2009 Bijzonderheden: ZWANGER na 3e ronde Gonal F 37,5 IE!!! Volgend bezoek gyn: 12 september Voor: 1e echo bij 7 weken Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt Volgend bezoek gyn: 29 augustus Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk Volgend bezoek gyn: ?? Voor: ?? Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: di 2 sept 9.00 uur Voor: eerste intake! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: waarschijnlijk rond 7 aug. had posi ovu test Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet. Horen 2-9 hoe verder, alleen clomid of combi met IUI. Volgend bezoek fert.arts: 2-9 18.45 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, verder behandelplan. Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 6 september?? Bijzonderheden: 5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: vrijdag 15 augsustus 14:50 Voor: 1ste folikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 2 september, (12 augustus combinatietest in ziekenhuis) Voor: controle verloskundige met 15 weken Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 10 en 8 NOD: 1 September Bijzonderheden: 3de ronde clomid nu 100mg, 11/08/08 HSG gehad, beide eileiders zijn toegankelijk. Volgend bezoek gyn: dag1,2, of 3 volgende cyclus (of bij positieve test ) Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 3e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 16 september 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Volgend bezoek gyn:2 september Voor: fm op dag 15 gewoon even zien waar ik in mijn cyclus sta Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: ?? -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) PS lovely PROFICIAT kan niet meer missen! Meiden, heb het lijstje een beetje geupdated, door meiden die hier niet meer posten te verwijderen. Als ik iemand per ongeluk gewist heb, die toch nog graag hier wil posten, dan mijn excuses. Maar het moet een beetje overzichtelijk blijven.
Marykay, ook hier nogmaals heel veel sterkte toegewenst. Ik vind het echt zo rot voor jullie. Steeds die onzekerheid en nu toch dit. Gelukkig dat je de positieve kant ook inziet, de Leo heeft goed gewerkt. Vanaf nu heb je echte kansen. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan helemaal goed mag gaan. Liefs!
@Lovely, gefeliciteerd! Volgens mij ben je echt wel zwanger. Succes met de bloedtest, hopelijk krijg vlug een goede uitslag.
@elke29 mercikes meid maar woensdag weet ik meer morgen moet ik voor een bloedafname gaan. ik hou jullie wel op de hoogte liefs @marykay ik blijf maar aan jou denken meid veel sterkte
hier ben ik opgestaan de dag van mijn nod en heb wat bruin-roze slijmverlies dus wat ik d8 zal waar zijn ,gewoon geen goeie innesteling geweest liefs
@Lovely; Hoop dat het een innestelingsbloeding is meid.. Probeer nog even positief te blijven! Ik duim voor je! @Naatje; Spannend zeg! Hopelijk snel een tweede streepje erbij
ik kom net trg van de gyn de test is dus absoluut positief ik heb een bloedtest laten doen ik moet morgenvroeg bellen , of als hij het eerder binnen krijgt zal hij mij zelf opbellen. ik heb sinds gisteren utrogestan beginnen nemen uit voorzorg degene die je oraal moet innemen ik heb nu dezelfde gevraagd als toen ik zwanger was van een 2lingsje en eentje verloren had ik had een serieuze bloeding en dan had hij mij utrogestan pillekes vaginaal voorgeschreven ik moest er toen in die tijd 6 opsteken in 1 keer , ik ben toen destijds thuis gekomen en heb dat gedaan en ben mijn bed niet meer uit geweest en zie ik heb toch nog mijn pracht van e dochter dus nu heb ik er al intussen 4 opgestoken sinds ik thuis ben + een gewone oraal genomen deze morgen. indien mijn bloedtest niet goed is heb ik een vroege mk gehad. we zullen zien he nu kan ik niet anders dan afwachten . maar goeie moed heb ik allang niet meer liefs
jeetje loveley, niet wanhopen meid..... het is pas over als het echt over is he? ik wil je toch al is het voorzichtig feliciteren... je had toch gelijk en het vanaf het begin gevoeld..... hou maar lekker en beetje je gemak..... heeft de gyn nog gezegd hoe nu verder? gr jose
@Lovely: keep it cool! Beetje bruinig slijm hebben er zo veel in het begin van de zwangerschap! Nog niet wanhopen hoor! Je hebt extra pillen en je test was hartstikke positief. Wacht maar eerst de uitslag van je bloed af! Hier vandaag intake gehad bij de vk. Gekletst over van alles en nog wat. Beebje was weer veel te druk met spelen om z'n hartje lang te laten horen, maar wat we konden horen was prima. Mijn bloedruk was ook prima. En wegen doen ze lekker niet! Zal later de lijst ff aanpassen. Moet nu eerst weg, want ik moet nog bloedprikken (zooooooo ontzettend NIET mijn favoriete hobby, maar na alles wat er gebeurd is afgelopen tijd wél de leukste reden om bloed te moeten prikken natuurlijk! ). Laterrrrr! Liefs Tezzz