wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Elke, fijn te horen dat alles goed gaat en geniet nog maar ff van geen klachten...je hebt nog ff voor de de boeg ;)
    Ik hoop dat je volgende week een mooie echo zal hebben, maar dat zal vast wel goed komen :thumup:

Maar ook fijn te horen dat Geertgen jou goed is bevallen en dat alles dat supersnel gaat, ik heb tot nu toe alleen maar goeds gehoord. Ik ben erg benieuwd...

2. Niet meer actief

He meiden,

@ Elke Met mij gaat het wel goed, heb vanavond mijn laatste antibioticapil ingenomen voor de blaasontsteking en ook mijn schimmel die toch weer even de kop op kwam steken heb ik met vitamines er weer onder gekregen. We gaan dinsdag naar de fertiliteit het voelt heerlijk aan dat het eindelijk zover is en aan de andere kant ook heel spannend dat je nu daadwerkelijk bewust voor een kindje gaat. Wel super en een bekroning op onze liefde voor elkaar. Zoals het er nu uitziet kunnen we volgend jaar rond deze tijd weleens een huis gekocht hebben en verhuisd zijn wat ook erg lekker is want we wonen nu op een flat.

Hoe gaat het met jou dan? Gelukkig geen kwaaltjes lees ik. Geniet er maar lekker van. Denk aan je.

@ tezz succes bij de verloskundige spannend hoor maar super.

@Ceacillia zet em op laat het raak zijn. Succes met klussen.

Fijne avond en tot horens.

Groetjes Esde

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Naam: Lotje
    Leeftijd: 29
    Bezig sinds: medio juni 2007
    Kinderen: ga voor de 1e
    NOD: 1 september?
    Bijzonderheden: 2 april 08 bij mannetje geen zaadjes gevonden :cry: Daarom nu KID.
    Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend
    Voor: Nog niet bekend

Naam: Joseetje26
    Leeftijd:27
    Bezig sinds: jan 2007
    Kinderen: ga voor 1ste kindje
    NOD: rond 12 juli
    Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok
    Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen
    Voor: ronde 2 met clomid 50 mg

Naam: Elke29
    Bezig sinds: juni 2007
    Kinderen: eerste kindje
    Uitgerekend: 1 mei 2009
    Bijzonderheden: ZWANGER na 3e ronde Gonal F 37,5 IE!!!
    Volgend bezoek gyn: 12 september
    Voor: 1e echo bij 7 weken

Naam: Ravi
    Bezig sinds: maart/april 2007
    Kinderen: 1e kindje
    Uitgerekend: 22 maart 2009
    Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER!
    Volgend bezoek gyn: 15 augustus
    Voor: 1e echo!

Naam: Haan
    Leeftijd: 25
    Bezig sinds: januari 2007
    Kinderen: 1ste kindje
    NOD: misschien 5 juli??
    Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden.
    Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben.
    Voor: vervolg van de behandeling of echo

Naam: Daan81
    Leeftijd: 27
    Bezig sinds: mei 2007
    NOD: ?
    Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt
    Volgend bezoek gyn: 29 augustus
    Voor: follikelmeting

Naam: Marieke1980
    Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig.
    Kinderen:1ste kindje
    NOD: ???
    Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI!
    Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest.
    Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers!

Naam: Marykay
    Leeftijd: 31
    Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS
    Kinderen: bezig voor 1ste kindje
    NOD: 27 april 2009
    Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk
    Volgend bezoek gyn: ??
    Voor: ??

Naam: Tezzz
    Bezig sinds:mei 2007
    Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4
    Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009
    Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER!
    Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur
    Voor: controle
    Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur

Naam: Brenda80
    Bezig sinds:aug 2007
    Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium)
    NOD: half juli
    Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui.
    Volgend bezoek gyn: volgend weekend
    Voor: Tweede iui

Naam : Zora
    Bezig sinds: februari 2007
    Kinderen: eerste kindje
    NOD: rond 14 september?
    Bijzonderheden: Paar kilootjes afvallen. Na eerstvolgende ongi een HSG daarna IUI icm Clomid.
    Volgend bezoek fert.arts: na eerstvolgende ongi afspraak maken
    Voor: HSG.

Naam: Jojoba27
    Leeftijd: 28
    Bezig sinds: juli 2007
    Kinderen: 0
    NOD: 6 september??
    Bijzonderheden: 5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend)
    Volgend bezoek gyn: vrijdag 15 augsustus 14:50
    Voor: 1ste folikelmeting

Naam: Kelly1980
    Leeftijd: 28
    Bezig sinds: juli 2007
    Kinderen: zwanger van de 1ste
    Uitgerekend:24 februari 2009
    Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg
    Volgend bezoek verloskundige: 2 september, (12 augustus combinatietest in ziekenhuis)
    Voor: controle verloskundige met 15 weken

Naam : Naatje
    leeftijd:31
    Bezig sinds:aug 2006.
    Kinderen:2 dochters van 10 en 8
    NOD: 1 September
    Bijzonderheden: 3de ronde clomid nu 100mg, 11/08/08 HSG gehad, beide eileiders zijn toegankelijk.
    Volgend bezoek gyn: dag1,2, of 3 volgende cyclus (of bij positieve test )
    Voor:echo

Naam : Suzanne26
    leeftijd:26
    Bezig sinds:Augustus 2007
    Kinderen:zwanger van de eerste
    Uitgerekend: Rond 26 februari 2009
    Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...
    Volgend bezoek gyn: 13 augustus
    Voor: 6e echo

Naam: Caecilia
    Leeftijd: 32
    Bezig sinds: Oktober 2007, nu 3e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34
    Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar
    NOD: +/- 19 september 2008
    Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Op 3 sep (dag 15) ei van 2,5 cm!
    Volgend bezoek gyn: geen afspraak staan
    Voor:

Naam: Beppie
    Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007
    Kinderen: bezig voor 1ste kindje
    NOD: 1 augustus
    Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus
    Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus
    Voor: voortgangsgesprek en echo

Naam: Ylona
    Bezig sinds: april 2008
    Uitgerekend: 7 mei
    Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg)
    Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september
    Voor: 1ste gesprek

Naam: Natasja1981
    Bezig sinds: juli 2008
    Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid)
    NOD: 20 augustus
    Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde
    Volgend bezoek gyn: -
    Voor: -

Naam: Esde
    Bezig sinds: Medio maart
    Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste
    NOD: 25 Juli
    Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit
    Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend
    Voor: ??

--------------------------------------------
    Dit berichtje a.ub. laten staan:
    Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden..

elke maak je nou niet zoveel zorgen meid! alles is toch goed.... hoeveel vrouwen weten niet eens dat ze zwanger zijn joh! dat knipperlichtje komt heus....echt waar.

Tezz alles nog goed, ben je al lekker misselijk hahahahah! fff plagen hoor ,oja en hoe is het met de strijk ;)

kelly. heb je een leuke babykamer uitgezocht?

Ceacillia wat goed meid, hup aan de klus. spreek de zwemmers maar streng toe zwem zwem zwem go go go!

loveley begrijp ik nu dat het bloeden is gestopt? of het bruinverlies bedoel ik. ik duim dat alles goed gaat meid. het is nog fff in spanning zitten he?

naatje, ga je over op iui? spannend hoor. kliniek Geertgen klinkt echt heel erg goed hoor! zou ik zeker voor gaan als ik in de buurt zou wonen.

Zora... tjee ik kan me voorstellen dat iui fff schrikken is. je bent dan niet meer bij de beginfase maar alweer een stap verder.... maarja om zo aan te blijven tobben... waarom niet nog een poosje clomid? het is met die onregelmatige lange cyclussen toch amper te plannen wanneeer je kunt klussen, niet heel gek dat je dan niet 1,2,3 zwanger bent, met clomid worden ze misschien korter en regelmatiger.
    en die hsg, valt vast wel mee...

marykay ik denk aan je meid........ iedere dag wel even zelfs....ik vind het zo verdrietig voor jullie.

Haan en Jojoba... waar zijn jullie? gaat alles wel goed?

nou hier een beetje een gekke tijd. ik heb het gevoel dat het raak is..... vraag me niet waarom want ik voel helemaal niets... kijk iedere dag bij het afvegen of er roze is maar ook niet.
    misschien omdat het eindelijk gelukt is op de juiste dagen te klussen... volgende week zaterdag is m,n nod maar ik houd m,n banner maar gewoon aan....
    ik heb ook gedroomd over allemaal positieve testen, ik had er wel 30 en ik bleef maar testen...
    als ik bij iemand een test in het album zie staan dan denk ik was ie maar van mij

gr jose

5. Niet meer actief

joseetje, spannend he dat je het gevoel hebt dat het raak is, ik hoop dat je strks aan een test genoeg zal hebben. ;) :thumup:
    Maar idd bij ons is na de HSG al over optie IUI gesproken. Maar omdat wij onder behandeling zijn in een streekziekenhuis moeten wij voor IUI pendelen tussen een Academisch en een streekziekenhuis. Vandaar dat we willen kiezen voor geertgen, ik ken een aantal mensen die daar onder behandeling zijn of zijn geweest en zij vonden het heel prettig.

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hoi meiden,

Ik denk dat de reden dat we het niet eerst alleen met clomid proberen is dat de zwemmers van mannetje niet van topkwaliteit zijn.

Mijn arts heeft het voorgelegd aan de overige artsen en de meerderheid vond IUI de beste optie, vandaar.

Esde: succes dinsdag!

Elke Hierbij nog even en persoonlijke felicitatie met je zwangerschap. had volgens mij alleen nog maar een algemeen berichtje geplaatst tijdje terug.

Joseetje, ik hoop dat je gevoel klopt. Zou fijn zijn meid!

Caecilia: Jij ook veel succes meid.

Liefs Zora

7. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @ iedereen meiden echt bedankt voor jullie goeie steun

@joseetje ja dat bruinslijm verlies was dezelfde dag al over

ik heb deze morgen weeral van 6u tot 9u30 mijn plas ingehouden
    heb snel de bus genomen naar de apotheker om dezelfde test als maandag te gaan halen.
    want ik zat er mee in dat mijn hcg zo laag was
    nu zie zelf staat in mijn album
    en morgen nog bloedtest

liefs

aan al de zwangeren geniet van jullie beebje die groeit
    aan alle op het wachtenbankje veel succes! jullie komen er wel in het roze !

aan al de klusser de klusser de klussers KLUS er maar op los he !

herdenking aan al de sterretjes :(
    Marykay meid denk nog altijd aan jou

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Gisterenavond had ik een enorm drukkend gevoel in mijn rechterlies (lees eierstok :)) Dat was vanmorgen helemaal weg... Denk dus dat ei vannacht gesprongen is. Vandaag nog wel heel heel erg veel vruchtbaar slijm... Mannetje en ik hebben afgesproken om de dag te klussen maar gezien we nu vrij zeker zijn dat het ei gesprongen is waarschijnlijk vanavond een keertje extra! Of anders morgenochtend (soort compromis)

@Joseetje, spannend! dat worden 12 lange dagen!

9. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @Caecilia
    je hebt gelijk meid klus er maar op los even te veel kan zeker geen kwaad he ;)

liefs

10. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    wel meiden waar zijn jullie allemaal?

liefs

11. Niet meer actief

Caecilia, klusser de klus, maak er wat moois van!

Hey lovely hier is naatje hiihi :)

@all, Vanmorgen heb ik een contole echo gehad, alles zag er goed uit en ik mag vandaag weer starten met de clomid.
    Ik heb meteen aan gegeven dat we willen overstappen naar Geertgen, de fertiliteitsverpleegkundige had ook alleen nog maar goede berichten over Geertgen gehoord.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lovely: veel succes morgen met je tweede bloeduitslag! (Je krijgt de uitslag toch wel morgen nog toch? )
    PINK is in the air!

13. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

Apr 23, 2008
    242
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ben even niet op de site geweest, was erg moe en druk met mijn werk.
    Ik zie dat ik een aantal van jullie kan feliciteren, hartstikke goed!
    Elke, lovely, ylona

GEFELICITEERD!!!

Ook lees ik dat ik mary kay helaas sterkte moet wensen, ik had het graag anders gezien! Ik vind het heel goed van je, dat je toch een positief punt haalt uit dit verdriet. Heel veel sterkte!

Voor alle zwangeren, ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Ik was het wel eens met het punt dat wanneer je bij een ander topic aansluit van zwangeren, dat er al 300 pagina's geschreven zijn. Misschien is het dus toch wel leuk om een topic te starten: Zwanger na clomid, dan komen we elkaar daar allemaal vanzelf weer tegen :D .

Zelf mag ik dinsdag alweer voor een echo, dat is al de 4e sinds we de baby kunnen zien, het is echt ongelofelijk hoeveel zo'n kleintje groeit per maand!Alles verloopt wel prima, gelukkig!

Voor alle meiden die nog niet zwanger zijn: HOU VOL, jullie roze wolkje zal ook komen!

liefs

14. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    He dames!

Hier ook weer een berichtje van mij!

Als eerste schrok ik toch wel van het bericht van Marykay: Meid ik wens jullie veel sterkte en hoop voor jullie dat het maar snel weer mag lukken!

Lovely: Alvast een voorzichtige proficiat! Hoop dat de bloedtest morgen een mega waarde aangeeft!

Hebben inderdaad afgelopen zaterdag een babykamertje uitgezocht en ook maar meteen een kinderwagen en box......( was erg leuk om te doen dus ik duim voor jullie dat het jullie ook snel zal overkomen!)

Eergisteren naar de verloskundige geweest en hartje gehoord, was super! Op 8 oktober zowel naar verloskundige als voor 20 weken echo en kijken hoe hard ons huisje gevorderd is! Waarschijnlijk voor kerst de sleutel!

Wens iedereen op wachtbankje veeeel roze toe!

En de klussers: klusserdeklus he!

Liefs Kel

15. Niet meer actief

Suzanne en Kelly, lief dat jullie ons nog niet zijn vergeten!
    woow alle twee al ruim 15 weken zwanger, wat gaat dat snel. Fijn te horen dat het goed met jullie en jullie beebjes gaat. Leuk dat jullie nu lekker kunnen babyshoppen, geniet ervan!

16. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Dank je wel Naatje!

17. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    ow iedereen opeens wakker geworden :)

hey iedereen
    nu zit ik ff met een probleempje
    eerst voelde mijn borsten hard aan en nu zijn die weer bijna zo goed al zacht , k'denk dat het weer misgelopen zal zijn :(
    straks mn bloedtest en Tezzz ik ga deze middag nog bellen
    maar verwacht slecht nieuws
    bijna heel de n8 geen oog dichtgedaan
    kon gewoon niet slapen
    wanneer ik moeste opstaan om de kids naar school te doen ,viel ik in diepe slaap

heb zon schrik he voor deze middag :cry:

liefs

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    loveley... rustig aan he meid.... door blijven ademen. het bruinverlies is al heel snel gestopt..dat is positief.
    ik hoop echt dat je vanmiddag goed nieuws krijgt meid... weetje, als jij niet eerder een miskraam had gehad dan had je niet zo in de stress gezeten ..... probeer deze zwangerschap los te zien van die andere... nu is nu en toen was toen.... ook al zal je het nooit vergeten en mis je jullie boeleke vreselijk... het wil niet zeggen dat je weer een miskraam zal krijgen. ik snap dat dat makkelijk praten is van mijn kant af maar ik zie het puur nuchter en objectief in en jij bent heel bang en dat snap ik helemaal.

heel veel succes vanmiddag.

Zora tja... als ze allemaal vinden dat iui beter is dan zal dat ongetwijfeld zo zijn. er worden heel veel meiden zwanger door pppfffff zou nu toch wel heerlijk zijn als het dan eindelijk raak is he? het duurd allemaal al zo lang.
    hoef je niet meer af te vallen?

Kelly jaaaaaaahhhh ik wil ook babyshoppen :cry: :cry: ik heb de babykamer in gedachten al 100 keer ingericht.

Suzanne wat heerlijk dat het zo goed met je gaat, en wat gaat het al hard zeg!

Ceacillia, goedzo flink geklust lees ik, nou zullen we dan afspreken dat het raak is voor ons allebei?

nou hier ben ik echt megadruk... ik coordineer een verbouwing samen met de aannemer op mijn werk en dat is nogal een toestand... en dan ben ik in al m,n vrije uurtjes ook nog met m,n vader m,n moeders huis helemaal aan het opknappen want dat is gerenoveerd ppppfffffff de enige plek waar geen bouwstof ligt is in m,n eigen huis bleeehh.

ik heb zere boobs ...enorm maar u kan ik me niet meer herinnenren of ik dat de vorige rondes ook na m,n ei had. ik ga het volgende keer opschrijven.
    klokslag 4 uur s,middags krijg ik het vreselijk koud en s,avonds ben ik soms een beetje misselijk..
    maarja ik draai 70 uur in de week op het moment dus ik ben ook wel een beetje naar van vermoeidheid volgens mij....

xxxxx jose

19. Niet meer actief

Succes lovely probeer je niet te druk te maken. Komt wel goed meis. Denk aan je.

20. Niet meer actief

Lovely, probeer je niet te druk te maken, wij duimen voor je! Heel veel succes!

joseetje, zo he, 70 uur! Nee, dan is het idd niet gek dat je moe bent, al hoop ik dat dit niet de reden is ;) Je andere klachten geven ook goede hoop!

Share This Page