wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Hee hoi allemaal,

@lovely, wat een spanning zeg! Ik hoop dat je vandaag een goede uitslag krijgt. Kun je vanmiddag bellen? Heel veel succes!

@Jose, voor jou ook al weer spannend dus. Pas je wel op met zo veel werken? Dat kan ook niet echt positief werken om zwanger te worden. Ik had vorig jaar een hele hectische baan met een moeilijke klas, veel uren (ook zo'n 60/70 per week) en veel zorgen. Het kan toeval zijn, maar ik denk dat het er zeker mee te maken had. Op het moment dat ik een andere baan (in het vooruitzicht had) en vakantie kreeg raakte ik zwanger. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer het wat rustiger aan te doen. Succes!

@naatje, succes maar weer met de Clomid. Hopen dat het de laatste keer is.....

@Elke, heel herkenbaar haha, dat je je zorgen maakt omdat je geen kwaaltjes hebt. Had/heb ik ook steeds, het blijft nog wat onwerkelijk. Maar na de echo begon ik het toch echt te geloven. En af en toe moet ik nog wel overgeven, dat is steeds weer een bevestiging haha.

Hier gaat het verder prima, heb ook weinig last van kwaaltjes, soms wat moe en misselijk, maar verder gaat het goed. Volgens de echo vandaag 12 weken! Maar ik hou maar gewoon de eerste datum aan, dan is het dus zondag 12 weken. Deze maand gaan we ook kijken voor een kamertje, het is namelijk actiemaand bij de babydump, dus maar eens even kijken. Lijkt me erg leuk!

Succes allemaal, ik hoop dat jullie heel vlug zullen volgen!

Liefs!

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Naatje+ fijn dat alles er goed uitzag, misschien is dit wel je geluk ronde. Wanneer ga je overstappen naar Geertgen, kun je daar op korte termijn terecht. Fijn dat je fert.arts ook weet dat ze goed aangeschreven stan. Succes!

@ Suzanne en Kelly Jeetje de tijd gaat echt snel, zeker nu ik een tijdje afstand heb genomn. Fijn dat het et jullie zo goed gaat.

@ Lovely meid probeer de moed nog niet te verliezen. Ik hoop zo dat alles goed is. Ik duim voor je meid, knuffel.

@ Joseetje, ik hoop dat je voorgevoel klopt en dat je symptonen echt zwangerschapssymptomen zijn. Ja ik vind het super fijn dat ik eindelijk ergens naartoe kan leven, ipv alleen maar wachten en niets doen. (Nou ja, niets doen....haha) Ik moet wel doorgaan met afvallen, en dat wil ik zelf ook.

@ Ravi, leuk babykamer shoppen! Geniet ervan, en wauw alweer 12 weken.

Zo hier wachten tot ongi komt....

3. Niet meer actief

zora, ja gelukkig kan ik volgende week donderdag 11/9 al terecht, super spannend!
    Ik hoop dat je ongie snel komt!

4. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hey meiden
    na dagen wachten vol angst ,heb ik eindelijk het verlossend telefoontje gepleegd
    mijn hcg is gestegen van dinsdag 15 naar vandaag 66
    dus nu spreken ze pas dat ik zwanger ben
    nu hou ik nog altijd mijn hart vast tot aan de eerste echo
    ik heb zo zitten wenen he toen ik de hoorn neer legde
    echt ik was zo angstig
    maar is dat niet weinig van 15 naar 66 ?

liefs

5. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Heey Lovely, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je angstig was. Fijn dat je het verlossende telefoontje hebt gehad. Ik heb geen idee hoe het zit met die waardes, maar het lijkt me dat je er van uit mag gaan dat het goed zit, anders zeggen ze niet dat je zwanger bent toch!
    Probeer er nu maar van te genieten........

6. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Gefeliciteerd, lovely !!!

Ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar probeer het los te laten. Zorgen en stress zijn niet goed voor je zwangerschap. Met 1 week overtijd was mijn hcg 45, dus 66 is een prachtige score om de dag gaat die waarde bij jou nu met rasse schrede omhoog. Ontspan en ga leuke dingen doen en voor je het weet ben je 12 weken! Ik duim nog even voor je door voor een mooie eerste echo en een hele mooie voldragen zwangerschap!

7. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @Ravi hey meid
    maar mijn gyn zelf heeft nog niet gebeld het was het labo
    nu wacht ik nog af naar zijn mededeling
    ja ben idd zwanger! maar of het genoeg gestegen is weet ik niet

liefs

8. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @Marykay dankje meid
    en hoe gaat het verder met jou?
    lukt het een beetje?
    ik weet wat het is he ik heb hetzelfde meegemaakt
    als je eens wil praten erover mag je gerust een pb sturen

liefs

9. Niet meer actief

Lovely, meis maak je niet te druk, als de artsen zeggen dat je waardes er mooie uitzien zal het vast wel goed zijn...Super Gefeliciteerd!

ik heb even een schema met hcg waardes voor je opgezocht en 66 een een mooie waarde hoor!

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstru.)....................IU/L of MIU/ML.....................gerekend vanaf bevruchting
    Niet zwanger.............................................................. < 5..................................................... -
    21 dagen....................................................................0 - 5........................................................7 dagen
    28 dagen....................................................................3 - 426...................................................14 dagen
    35 dagen...................................................................18 - 7.340................................................21 dagen

10. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @naatje
    ik zit dus in de tabel van 35 dagen?
    ik ben toch zo dom he :rolleyes:
    ik moet naar het schijnt nog eens bloed laten nemen, het is nog niet zo hoog zeggen ze , het was wel niet mijne gyn die het zei
    ahja zal het wel zien zeker

liefs

11. Niet meer actief

lovely, hoeveel dagen zit je na je ei?

12. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    dat is het nu net
    weet niet exact ofwel is het de 19de augustus of de 21 ste dat ik mijn ei gehad heb dus ofwel 17 dagen na ofwel 15 dagen na mn ei

liefs

13. Niet meer actief

Dan zit je dus in het schema tussen 14 en 21 dagen na bevruchting...14 dagen na bevruchting staat een waarde van 3 - 426 en bij 21 dagen na bevruchting 18 - 7.340, dus volgens het schema is de waarde van 66 helemaal goed! :)

14. Niet meer actief

He lovely,

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!!! Je bent in het Rose en geniet daarvan maak je niet druk om waardes anders kun je niet genieten van je zwangerschap.
    Je bent zwanger en daar gaat het om en daarnaast weet je niet precies wanneer je je ei hebt gehad dus het kan nog wat priller zijn dan gedacht word. Kop op hoor en probeer je niet druk te maken.

Groetjes Esde

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    zie je wel loveley, dit komt goed meid, of nee het komt niet goed.... het IS goed!

Ravi hahahah nee joh ik werk alleen deze week zoveel uur.. 32 uur gewone baan en de rest van alle vrije uurtjes klussen bij mama.

temp was vmi zomaar 37.6 ? beetje raar, nu had ik wel warm gedoucht, ik stap de douche nog niet uit of ik krijg koude rillingen

misschien toch een klein griepje ofzo...was vanmorgen ook een beetje misselijk... aaarrrggghhhh ik worod weer gek van mezelf oja en ik heb steekjes en een soort eipijn.

ik hoop het, ik hoop het please laat het zo zijn :( :( :( :(

maryaky hoe is het meid je meis...

gr jose

16. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hey iedreen hartelijk bedankt voor jullie felicitaties

@joseetje hey meid niet vergeten ik d8 ook dat ik grieperig was he
    en mijn temp heb ik maar beginnen opnemen na mn ei en die was altijd boven de 37
    dus alles kan nog he

liefs

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Lovely, JAAAAA Gefeliciteerd!

Vanmorgen was mijn temp omhoog naar 36,8. Dat ei is dus gesprongen! Ik verwacht binnen nu en 2 dagen boven de 37 te zitten (bij mij normale waarde na ei). Ik ben de hele dag niet zo lekker... Zullen de zenuwen wel zijn... gek idee he als het deze maand lukt dan ben ik nu al zwanger ;)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lovely: je hcg verdubbelt elke 2 tot drie dagen. Als je hcg op dinsdag dus 15 was, zou die op donderdag 30 zijn en op zaterdag 60. m.a.w. Jij stijging is dus prima! (Waarschijnlijk was ie op maandag al 15, op woensdag dus 30 en vandaag dus 60).
    Gefeliciteerd meid: ZWANGER! :D

@Ceacilia: Gefeliciteerd met je ei! Ja raar idee he, dat je dan al zwanger zou zijn? Zelfs al 2 weken! :)

@All: knuffies!

Liefs Tezzz

19. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik ben weer terug van weg geweest, donderdag ben ik terug gekomen van een lekkere, ontspannende vakantie in Italië! En ik zie dat er hier weer veel gebeurd is...

Allereerst, Ylona, Elke en Lovely van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet ervan!

Marykay: hoe voel je je? Wat klote hé dat je eindelijk positief nieuws hebt en dan denderd het zo weer in elkaar met heel negatief nieuws. Succes de volgende ronde..

Joseetje en Caecilia: spannend ook voor jullie.., hopelijk is het deze keer raak. Ik zal heel hard voor jullie duimen.

Ravi, Tezz, Suzanne, Kelly1980, Sophia: hoe gaat het bij jullie? Het gaat wel al snel hé. De weken vliegen voorbij!

Daan, Haan, Naatje en Esde: hoe is het met jullie?

En voor iedereen die ik vergeten ben: veel succes!

Hier inmiddels 3 dagen overtijd (gerekend vanaf mijn laatste positieve ovulatietest op 20 aug). Voel echt al een week ongikrampjes en donderdagavond meende ik iet wat bruinig af te vegen. Maar heeft niet doorgezet. Vanaf woensdag ben ik vooral eind van de middag en 's avonds wat misselijk. Verder heb ik eigenlijk helemaal geen klachten. Wil sowieso een week wachten met testen (durf eigenlijk ook niet zo goed, denk de hele tijd "wat als mijn ei nou weer niet gesprongen is" (maar ja het is tot nu toe iedere keer gelukt als de folikel was gegroeid en op dag 10 was deze 20 mm met een perfect bmslvl).

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Jojoba

20. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Zo gek pas vanochtend (na een nachtelijke dronken vrijpartij) kwam met afvegen het vruchtje mee. Een klein rose boontje. Alsof ik het echt moest zien "je bent echt zwanger geweest".
    Waar zou het zich de afgelopen week verstopt hebben na die bloederige bende van vorige week? Op de echo maandag was echt niets te zien. Toch wonderlijk!

Het gaat langzaamaan weer goed met me ik ben deze week erg down geweest. Ik probeerde het te verwerken als een verlate heftige ongesteldheid, maar dat het toch anders is ben ik vandaag op gewezen.

Ik wil iedereen bedanken voor jullie medeleven en lief dat jullie aan me denken. Heel veel succes en hopelijk zijn we snel allemaal in het rose!

Deel Deze Pagina