wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
    Spannend Jojoba dat klinkt heel positief ik zet mijn een duimen een standje harder voor je!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    owwwwwwwww jojoba! Klinkt goed meid! Wanneer zou je dan gaan testen? Over 4 dagen pas? Spannie! :)

@Marykay: da's idd alsof je lichaam je wil laten weten dat je geest het echt kan gaan verwerken nu. Lijkt me trouwens vreselijk om je vruchtje te zien. :( Nogmaals sterkte hoor!

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden.

jeetje Jojoba..... dat je nog niet getest hebt zeg... spannend hoor.
    ik hoop het voor je echt waar.

Marykay jeetje zeg.... ik weet niet zo goed wat ik hier van moet zeggen.. het is gewoon vreselijk...
    ik hoop dat je dit op een goede manier kunt verwerken...

nou vnadaag had ik bedacht dat ik waarschijnlijk toch wel niet zwanger zal zijn... temp was 36.8....
    ik ben vnadaag een beetje de hoop kwijt....

ik ben blij voor iedereen die zwanger is maar toen ik van jou las jojba was het eerste wat ik dacht onee ik blijf straks over... het lukt bij iedereen behalve mij...

gr jose

4. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Kop Joseetje, je moet nog 10 dagen tot je NOD, wie weet is het helemaal geen slecht teken en jij wordt zekers te weten ook zwanger hoor!

Ik ben het ook nog niet en ik heb ook heel vaak gedacht en nu denk ik het ook nog steeds, ik blijf straks alleen over op dit forum.

Ik weet ook echt niet wat ik hiervan moet denken dat ik overtijd ben. Aan de ene kant wil ik heel graag weten of het nu een keer eindelijk is gelukt, maar aan de andere kant ben ik weer zo bang voor een teleurstelling als die klotetesten weer negatief blijken te zijn.

Ik wacht nog tot woensdag en dan ga ik testen (als ik natuurlijk dan nog niet ongesteld ben).

Liefs Jojoba

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    He Meiden,

Wat gebeurt hier toch veel... Zowel leuk als verdrietig :) :(

Marykay, het lijkt me verschrikkelijk om je vruchtje te zien. Het is toch een confrontatie met een hele nare waarheid. Vind het heel knap als ik hoor hoe je met dit alles omgaat!

Jojoba, klinkt heeeeeeeeeel goed. Zou gewoon de sprong wagen :D

Joseetje, ik denk dat iedereen wel eens het gevoel heeft alleen over te blijven. Maarre dat gaat jou niet gebeuren meid! Daar ben ik van overtuigd. 10 dagen voor je NOD is erg vroeg om iets over je temp te kunnen zeggen. Heel veel meiden hebben een zgnd innestelingsdip, waarbij de temp ook een paar tienden daalt. Kijk maar eens bij het topic temperatuurkaartjes.

Tezz, hoe gaat het met jou?

Lovely, je kunt ook om de paar dagen een test doen, om te kijken of hij nog donkerder wordt.

Groetjes Allemaal!

6. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hey jojoba klinkt ontzettend goed he ;)
    laten we met zn allen duimen voor jou :D

marykay hey meid tuurlijk zijn we er hier voor jou
    ik had met mijn mk geen vruchtje gevonden , ik had die heel graag gevonden om het te kunnen begraven om een plekje te geven
    vond het zo erg. kan me ook voorstellen hoe ontzettend pijn het doet om je vruchtje te zien . ik heb dat een paar jaren geleden ook gehad , en die gyn had toen mijn vruchtje in de vuilbak gegooid net voor menne neus.

elke ja ik denk dak maandag nog eens ga testen, maar mijn urine zolang ophouden is echt geen pretje ze :)

nu dinsdag moet ik trg voor een nieuwe bloedafname
    ik heb gebeld naar mijn gyn en die waardes zijn heel goed gestegen zegt hij. maar omdat ik nog altijd ongerust ben , mag ik dinsdag trg gaan
    ben blij ze. ik had net van die steken in mijn vagina, echt bangelijk ik ben onmiddelijk in mijn bed gekropen en heb 2 pilletjes opgestoken. dan zei er een vriendin tegen mij dat ik een badje moeste nemen dat het normaal was. dus bij deze kom ik nu uit mijn badje ff zien wat het nog verder heeft he
    hebben de andere zwangere daar ook last van gehad of hebben jullie dat nog altijd?

liefs

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden, even illegaal een mailtje vanaf mijn werk...

loveley fijn dat je nog even naar het zh mag om het nog een keer te laten meten de hcg.. het zal heus goed zijn maar voor je eigen gemoedsrust is het fijn. wat een t......t zeg dat ze zomaar je vruchtje in de vuilbak gooide, sjonge je zou zo iemand toch....

jojoba, ik hoop het zo voor je, op welke dag was je ei?
    mijn ei was deze keer plotseling 4 dagen eerder... ik had het gelukkig op tijd door.. zo zie je maar je kunt er niks van maken maarja.

elke en ravi, tezz ,kelly ( en nee ik ga nu niet alle zwangeren opnoemen hahaha ) ik ben alleen zo benieuwd of jullie je voor nod anders voelden? en wat bedoelen ze nou met een lage stand van je baarmoeder? alsof de hele boel naar benenden is gezakt ofzo? als een baarmoederverzakking? ( niet dat ik weet hoe dat voelt maar ik kan me er iets bij voorstellen, dat het zwaar voelt ofzo). ik ben blij als we 10 dagen verder zijn.... het gaat me steeds meer tegenstaan.... manlief begint langzaamaan ook steeds vaker te vragen of ik me al zwanger voel....

ik zit er niet doorheen maar ik ben er toch echt m,n vertrouwen in aan het kwijtraken..... het schijnt dat het maar de helft van de vrouwen lukt om met clomid zwanger te worden...

zal je net zien dat ik die ene ben..... positief denken maar

jose

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Mary-Kay, meis wat moeilijk... Dit kost tijd om een plekje te geven. Het verdriet van een kindje dat er niet komt is echt niet niets...

@Jojoba, je beschrijft precies hoe ik me voelde bij mijn zw van mijn zoontje... ik geloof in een vet positieve test voor jou!

@Joseetje, ik ben er ook nog ;) Deel je angstige gevoelens dat het niet gaat lukken (en ik ben al 1 x zwanger geraakt met Clomid...)

9. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Joseetje: ik had mijn eisprong (volgens de ovulatietesten) op dag 14/15. Dus het was echt supermooi dit keer. Nu zit ik op dag 33 en nog steeds ongipijn af en toe en middag/avond misselijkheid. Ook nog steeds geen ongi te bekennen. Denk de hele tijd dat het nog wel komt. Ik stel me altijd heel negatief in, zodat het niet zo'n klap is als het weer eens niet gelukt is.

Gelukkig was je er nog op tijd bij. Irritant is dat hé dat je toch nog wat onregelmatig bent ondanks de clomid.

Caecilia: had je precies dezelfde "kwaaltjes" als dat ik had?

Liefs Jojoba

10. Ravi

Ravi Actief lid

Feb 27, 2008
    394
    0
    0
    juf
    Joseetje & Jojoba, tussen mijn ei en nod voelde ik eigenlijk weinig 'raars' ik was op vakantie en was daar af en toe misselijk, maar dat kon net zo goed met het eten te maken hebben. Ik temperatuurde niet, dus daarover kan ik niks zeggen.
    Jojoba, ik had wel ongiekrampjes en dacht dus ook dat het er aan zat te komen. Verder geen duidelijke aanwijzingen. Ik vind het knap dat je zo geduldig bent met testen, ik had het al lang gedaan haha. (ik teste al 5 dagen voor m'n nod...... terwijl ik er helemaal geen goed gevoel over had)
    Ik snap jullie gevoelens heel goed, ik had precies hetzelfde, probeer positief te blijven, al is dat soms heel moeilijk. Vooral als je net weer ongesteld wordt is het moeilijk, maar bij mij werd dat na een paar dagen weer wat beter. De onzekerheid blijft, maar je moet er vanuit gaan dat het eens gaat lukken, anders maak je jezelf gek. Wat zou het toch mooi zijn als je in elk geval maar wist dat het kan, en dat het goed komt, maar helaas, dat gaat niet.

Voor iedereen hier, blijf moed houden, ga er vanuit dat het uiteindelijk gaat lukken! Sterkte.

Liefs!

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Jojoba, weet niet zeker of het precies dezelfde kwaaltjes zijn... (ik was met 4,5 weken wel de hele dag misselijk...) maar ik denk toch echt dat je goede kansen maakt!

12. Niet meer actief

@jojoba, ik kan me heel goed voorstellen dat je het eng vindt om te testen, maar met jou kwaaltjes lijkt het er erg op dat je test positief zal zijn! succes!

@marykay, dikke knuf!...neem de tijd!

@all, Hubbie en ik hebben gister een heerlijk dagje gerelaxed in de zwaluwhoeve in Harderwijk. We hebben echt een heerlijke dag gehad, met alles er op en er aan. De sauna's, de baden en het eten waren heerlijk! Toen we s'middags om 16.00uur klaar waren zijn we moe en voldaan nara ons hotelletje gereden in Nuspeet om daar heerlijk te overnachten en vanmorgen na een heerlijk ontbijt weer huiswaarts te keren.

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Naatje: klinkt als een lekker daggie weg zeg! :D
    @Lovely: ja, steekjes in je vagina ken ik. Heb zelfs nou nog wel eens het gevoel dat ik ongi moet worden. Da's dus bandenpijn, maar dat voelt nagenoeg hetzelfde (alleen misschien iets meer naar de zijkanten nu, maar ja, m'n bm is ook al flink wat groter geworden ondertussen).
    @Joseetje: ik voelde me vanaf 5 dagen na mijn ei totaal anders! Moest opeens hele dagen naar de wc (voor de grote boodschap ;) ), stond te tollen op mijn benen en voelde me knap belabberd. Was ook wat verkouden, dus hield het er maar op dat het daar aan lag (want hopen op zwangerschap doe je natuurlijk niet meer na zoveel teleurstellingen ;) ). Enneh...mijn temp wou ook niet meteen lekker stijgen na ei hoor! Ff zette mijn ei eerst op dag 15, maar omdat mijn temp toen even bleef hangen, heeft íe 'm daarna op dag 17 gezet. Weet nu nog steeds niet zeker wanneer het nou geweest is, maar als ik uitga van mijn echo zou het op dag 16 zijn geweest! :) In elk geval duurde het een aantal dagen voor íe echt de lucht in ging.
    Oja, en mijn bm was idd ook heel laag, maar dat was eigenlijk pas met een week of 5. Mijn bm ging namelijk richting ongi sowieso wat naar beneden, maar met deze zwangerschap bleef íe vanaf week 5 ongeveer echt halverwege hangen. Pas sinds een week of 2 is íe weer wat hoger geworden (wat je dus direct kan zien aan mijn buik ;) :) )

Ik vind het hier wel weer spannend worden hoor!
    Jojoba: dat je het vol kan houden! Ondanks de teleurstelling heb ik tóch te vroeg getest hoor!

Laterrrrr!

Liefs Tezzz

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    he jojoba nog geen ongie in zicht? ik vind je echt stoer dat je nog niet test, ik heb vanmorgen ( weer heel stom) een ovu test gedaan.... dat vind ik dan net ff minder eng dan een echte test.... maarja bij mij is het echt nog te vroeg maar jij bent echt vet overtijd zeg..... hoeveel dagen na je ei word je meestal ongie? ik ben erachter gekomen dat dit bij mij tussen de 14 en 17 dagen is, erg onhandig dus.
    vanmorgen was mijn temp 36.9.... ik heb nooit getempt maar vraag me af of ik dat toch niet moet gaan doen.

ceacillia natuurlijk ben jij er ook nog maar weet ,jij hebt al een kind dus je weet dat het kan.... en ik geloof bij jou ook echt dat het een kwestie van tijd is als je deze maand niet al zwanger zal zijn.....

tezzz wat heb je al een mooi buikje en leuk die t,shirtjes zeg!
    jeeh wat gaat het toch hard zo

nou hier nog geen tekeken van een zwangerschap behalve iets verhoogde temp en ik ben erg suffig, moe..... aangekomen...
    maarja omdat ik echt nooit heb getempt heb ik werkelijk geen idee wat het normaal is....
    ik ben nu 7 dagen na ovulatie.... pfff het word een lange week!

gr jose

15. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    joseetje: ik voelde mij na mijn ei wel anders, maar wist niet dat het bij een evt. zwangerschap hoorde of dat ik voor het eerst gewoon een normale cyclus had.....Tijdens cyclussen zonder clomid had ik altijd last van mijn borsten na de eisprong en de cyclus met clomid( waarion ik zwanger werd) had ik hele zachte borsten die pas 2 dagen voor NOD echt pijn gingen doen! Ook had ik erg veel last van witte afscheiding ( nu eigenlijk nog)en was tegen NOD aan erg moe ( is nu eindelijk een beetje over)
    Ik ga echt voor je duimen en meid het gaat jullie echt een keer lukken hoor! Ben er van overtuigd! ;)

16. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Goedemorgen meiden

Hier nog geen ongi te bekennen, maar wel een dikke pukkel op mijn kin, BAH! En mijn humeur is ook niet al te best. Heb vrijdag erge ruzie met mannetje gehad en daarna alleen maar gehuild. Ik denk dat ik na het nieuws van dinsdag een tijdbom was die een keer ging ontploffen en dat is ook gebeurd. Ik dacht echt dat ik sterk ben en dit allemaal wel aan kan maar het valt me erg zwaar mot ik zeggen.

@ Jojoba: Spannend meid, echt knap dat je nog neit getest heb, hoe hou je het vol.

@ Lovely: gefeliciteerd meid, probeer te genieten en er niet te veel van uit te gaan wat er mis kan gaan ook al is dat moeilijk.

@ Joseetje: Oh meis, nu nog niet opgeven hoor, er kan nog van alles, sterkte met wachten.

@ Marykay: Dikke knuffel voor jou meis.

@ Naatje: Jullie hebben een relaxed weekend gehad zeg, heerlijk. Wij zijn 29-9 twee jaar getrouwd en ik wil hubbie ook verassen met een etentje en een hotel.

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Even een rectificatie haha...ik ben zojuist ongi geworden na een mooie cyclus van 32 dagen. Jippie! Straks het ziekenhuis bellen voor de HSG. Spannend weer een stapje dichterbij...

18. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @zora
    hey meid wat fantastisch , ja maak maar snel een afspraak voor die HSG!
    dan kunnen jullie binnen een goeie week beginnen klussen!
    en dan gaan we allemaal samen aftellen met jou he meid ;)

liefs

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Dank je Lovely,

Ik heb de afspraak gemaakt hoor 15-9 moet ik er al aan geloven. 1-10 moeten we terug naar de fert.arts om aan te geven of we IUI willen. En dat willen we zeker, we willen in ieder geval niet meer wachten.

Daar tussen waarschijnlijk nog 1 'natuurlijke poging" dus ik hoop dat de HSG een handje helpt en we geen IUI meer nodig hebben. Maar daar ga ik niet vanuit.

20. lovely30

lovely30 Bekend lid

Feb 22, 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @zora
    blijven doorklussen meid de moed zeker niet opgeven
    het lukt je wel ;)

liefs

Share This Page