Ik heb nu sinds een half uurtje rood/rozig bloedverlies? Snap er nu helemaal niets meer van. Ik ben toch echt 5 dagen overtijd, dat weet ik zeker ivm de ovulatietesten en heb nog nooit een langere luteale fase gehad. Bah ik wordt helemaal gestoord van mijn rare lichaam! Ik dacht dat zwanger worden leuk moest zijn, nou echt niet hoor! :x Sorry hoor, maar moest even spuien, ik weet het ook allemaal niet meer. Morgen toch maar even een testje doen en anders maar weer even naar de gyn bellen.. Liefs Jojoba
@Jojoba: zou wel een heeeeele lange lutheale fase zijn ja! (Je zit al op 19 dagen na ei toch?) [-o< ik hoop op innestelingsbloedinkje [-o<
Ja vind ik ook wel eigenlijk. Maar ja, heb toch het gevoel dat het toch ongesteldheid is of mss een vmk? Maar ja dat weet ik dus niet omdat ik nog niet getest heb. Pfff, kan het nou nooit eens normaal gaan. Zit idd op 19 dagen na ei. Een innestelingsbloeding is toch roze of bruin, niet rood toch?
Hoi Jojoba, Helaas kan met clomid alles. Dus ook een lf van 19 dagen . Mijn innestelingsbloeding was heel zachtrose... Zou gewoon een testje doen, dan ben je iig van de onzekerheid af! Veel succes! Zora, wat spannend allemaal. Ben heel benieuwd hoe het nu met je verder gaat. Een cyclus van 32 dagen is wel keurig! Lovely, hoe gaat het met jou? Nog een extra testje er tegenaan gegooid? Naatje, fijn dat jullie zo'n relax weekend gehad hebben! @all, hier behoorlijk misselijk ale: Liefs
@Elke: ik leef met je mee. Hier lijkt het sinds een paar dagen eindelijk beter te worden (en ik zoek nu heeeeeeeel snel hout om af te kloppen ) @Zora: heel veel succes met deze verse nieuwe cyclus! @Jojoba: het gevoel hebben dat je ongi wordt kennen wij zwangeren allemaal Maar wordt het al wat meer, het bloed? Blijft het minimaal dan zou ik als ik jou was morgen toch maar een testje gaan wagen. (zelfs met clomid is dit toch wel een erg lange lf volgens mij hoor! )
@ Jojoba, ik zou gewoon even een testje wachten meid. Dan heb je voor jezelf ook meer zekerheid. Het kan nog alle kanten op. @ Elke: Sterkte met de misselijkheid, is ook niet alles he, bah! Maar het is voor een goed doel.
@elke hey meid neen ik heb er geen testje meer tegen aan gegooid ik ga gewoon afwachten tot morgen middag voor mijn hcg uitslag heb er zoals gewoonlijk weer veel schrik voor. mja zal wel zien he @jojoba hey meid indien je al 5 dagen na je nod bent ,doe da, toch een test meisj zo weet je direct hoe het zit he en tekent die - ga dan voor een bloedtest het kan innesteling zijn he k'hoop het echt de grond van mn hartje ze liefs
He meiden, @Jojoba spannend hoor succes met testen hoop dat je morgen in het rose staat. @Lovely hoe voel je je nu meid? Alles goed? Succes morgenmiddag. Denk dat het gewoon raak is hoor. @ Zora mooie cyclus hoor! Nu op naar de volgende ronde. Hopelijk is het snel raak. @Elke nu toch misselijk! Is wel een goed teken meid! Ga zo door zou ik zeggen wel vervelend maar inderdaad weet je waarvoor je het doet. @all had echt een vervelende dag vandaag. Morgen eindelijk naar de fertiliteit en daar ben ik de hele dag in mijn hoofd al mee bezig. Geeft spanning maar ook een gevoel van opluchting. Echt supertegenstrijdig. Moeilijk. Groetjes Esde
esde ik snap dat het moeilijk is meis... dat vonden wij allemaal. toch is het weer een stapje verder op weg naar jullie wens.... soms moet je daarvoor dingen doen die je liever niet zou doen..... ik had ook nooit gedacht ooit de MMM in te moeten maarja ik ben o zo blij dat het bestaat, soms zeg ik wel eens tegen m,n man dat als ik nu in de middeleeuwen had geleefd ik noooiiit moeder zou worden want ja geen ei is geen kans he? elke nou sorrie ik heb geen medelijden met je... eigen schuld dikke bult nee hoor meid ..ik kan me voorstellen dat je die misselijkheid zat word.. maar het is voor een goed doel he? je wilde toch zo graag kwaaltjes voelen ..en voilla! het is toch echt zo... hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken.... fijn dat het verder goed gaat. loveley succes morgen, is geloof echt dat de uitlsag goed zal zijn, het was vorige keer zo mooi gestegen... zora tjee een cyclus van 32 dagen zomaar uit jezelf, zie je het fabriekje doet het nog best wel.... ik snap dat die hsg spannend is . maar weet je als je hier niet al die verhalen had gelzen dan was je er blanco ingegaan, laat je niet bang maken hoor! waarschijnlijk zal spanning er ook voor zorgen dat het veel meer pijn doet dus probeer te ontspannen meid. ik hoop ook dat jullie iui niet nodig zullen hebben. marykay ik denk aan je.. ik snap dat je even niet zoveel behoefte hebt aan dit forum. Jojoba... mijn langste Lf met clomid was 17 dagen. kan het zijn dat het langer heeft geduurd voordat je ei is gesprongen. ik vind het namelijk erg laat voor een innestelbloeding.... goed van je dat je toch gaat testen... heel erg spanend hoor ik hoop toch zo voor je dat het morgen een feestdag word. naatje dat klinkt als een heerlijk ontspannen weekendje nou hier nog steeds erg zere boobs en veel steekjes links en soms rechts... verder niks oja lage rugpijn. vandaag hubbie boos toegesproken wanneer hij nu eindelijk eens van plan was me te bezwangeren! hij keek erg hulpeloos de schat.... nou ja we wachten maar af.... its killing me! kennen jullie dat dat je zo,n ongedurig gevoel krijgt dat je nog zoveel daagjes moet wachten... normaal ben ik altijd zo geduldig met alles. gr jose
Esde, heel veel succes vandaag! Joseetje, ja ik herken dat ongeduldige gevoel maar al te goed ...meis hou nog even vol, ik duim voor je! Jojoba, spannend he! Een beetje bloedverlies kan ook gewoon tijdens een zwangerschap, het hoeft niet altijd een innestelingsbloeding te zijn. Meis, heel veel succes met testen! Ik hoop dat hij vet positief zal zijn! Loveley, succes vandaag, op naar en top hcg! Elke, dat is niet fijn, maar wel een heel goed teken
Ik heb vanmorgen positief getest.... IK BEN ZWANGER!!! Kan het haast niet geloven, heb echt een paar minuten naar de test zitten staren. Ben ook heel voorzichtig blij, geloof het echt niet. Vandaag nog maar even de gyn bellen, moest namelijk meteen bellen als ik positief getest had. Elke: dat is minder fijn ja, maar gelukkig wel een goed teken. Liefs Jojoba
@Jojoba, zie je wel! GEFELICITEERD! @Joseetje, hier ook dat ongeduldige gevoel de hele dag. Tel meerdere keren per dag het aantal dagen dat het nog duurt... alsof dat helpt Hier nog steeds moe.... koud en wat steken in mijn buik....
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! GEFELICITEERD! Dat wennen eraan kan nog wel ff duren hoor Heb je nog rode afscheiding of is dat nu ook weer weg? Geniet geniet geniet! Liefs Tezzz
Naam: Lotje Leeftijd: 29 Bezig sinds: medio juni 2007 Kinderen: ga voor de 1e NOD: 1 september? Bijzonderheden: 2 april 08 bij mannetje geen zaadjes gevonden Daarom nu KID. Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: Nog niet bekend Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: 1 mei 2009 Bijzonderheden: ZWANGER na 3e ronde Gonal F 37,5 IE!!! Volgend bezoek gyn: 12 september Voor: 1e echo bij 7 weken Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt Volgend bezoek gyn: 29 augustus Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk Volgend bezoek gyn: ?? Voor: ?? Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 25 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: rond 14 september? Bijzonderheden: Paar kilootjes afvallen. Na eerstvolgende ongi een HSG daarna IUI icm Clomid. Volgend bezoek fert.arts: na eerstvolgende ongi afspraak maken Voor: HSG. Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 Uitgerekend: mei 2009 Bijzonderheden:5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg)(zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) - 09/09/08 positief getest IK BEN ZWANGER!!! Volgend bezoek gyn: dinsdag 30 september om 09:30 Voor: 1ste echo Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 2 september, (12 augustus combinatietest in ziekenhuis) Voor: controle verloskundige met 15 weken Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 10 en 8 NOD: 1 September Bijzonderheden: 3de ronde clomid nu 100mg, 11/08/08 HSG gehad, beide eileiders zijn toegankelijk. Volgend bezoek gyn: dag1,2, of 3 volgende cyclus (of bij positieve test ) Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 3e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 19 september 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Op 3 sep (dag 15) ei van 2,5 cm! Volgend bezoek gyn: geen afspraak staan Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: ?? -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) [/quote]
Tezz: de rode afscheiding is nu weg, nog een heel erg minibeetje roze. Heb het net nagevraagd bij de gyn en die zei dat ik me geen zorgen moest maken, dat het heel normaal is in het begin van de zwangerschap. Dinsdag 30 september heb ik mijn eerste echo. Spannend allemaal. Had vanmorgen niets meer verwacht na mijn bloedinkje van gisteren. Zo zie je maar weer, alles kan. Bedankt voor jullie felicitaties.
@jojoba: nogmaals harstikke gefeliciteerd meid. Ben hartstikke blij voor je! Toch fijn dat je afscheiding nu weer bijna normaal is he? Ookal hoort het erbij, het zou mij toch een beetje onzeker maken .