JOJOBA JAHOE! PROFICIAT MEISSIE Wat een super leuk nieuws! Ik kon het in het begin ook helemaal niet geloven. Komt na een paar daagjes Liefs Elke
Lovely, Heel veel sterkte en succes. Ik hoop dat de gyn je wat duidelijkheid kan geven. Dit is helemaal niks zo, al dat getwijfel.... Liefs Elke
JOJOBA GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HET WORDT AL GEZELLIG DRUK OP DIE ROZE WOLK! WIE VOLGT? Lovely heel veel succes! Kom straks nog even kijken hoe het je vergaan is.......Ik [-o< voor je!
Naam: Lotje Leeftijd: 29 Bezig sinds: medio juni 2007 Kinderen: ga voor de 1e NOD: 1 september? Bijzonderheden: 2 april 08 bij mannetje geen zaadjes gevonden Daarom nu KID. Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: Nog niet bekend Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: 1 mei 2009 Bijzonderheden: ZWANGER na 3e ronde Gonal F 37,5 IE!!! Volgend bezoek gyn: 12 september Voor: 1e echo bij 7 weken Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt Volgend bezoek gyn: 29 augustus Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk Volgend bezoek gyn: ?? Voor: ?? Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 25 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: rond 8 oktober? Bijzonderheden: HSG daarna IUI icm Clomid, ondertussen 6 kilo afvallen. . Volgend bezoek fert.arts: 15-9 Voor: HSG. Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 Uitgerekend: mei 2009 Bijzonderheden:5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg)(zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) - 09/09/08 positief getest IK BEN ZWANGER!!! Volgend bezoek gyn: dinsdag 30 september om 09:30 Voor: 1ste echo Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur Voor: controle 20 weken Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo) Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 10 en 8 NOD: 1 September Bijzonderheden: 3de ronde clomid nu 100mg, 11/08/08 HSG gehad, beide eileiders zijn toegankelijk. Volgend bezoek gyn: dag1,2, of 3 volgende cyclus (of bij positieve test ) Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 13 augustus Voor: 6e echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 3e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 19 september 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Op 3 sep (dag 15) ei van 2,5 cm! Volgend bezoek gyn: geen afspraak staan Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: ?? -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
hallo allemaal Ben lang weg geweest. Maar ik ben al weer een hele stap verder. Ik ben ook met clomid bezig clomid 100 is laatste keer goed gegaan follikel van 28mm. Maar samenlevingstest was negatief. Ik heb nu een hsg gehad en die was helemaal goed. Moet nu donderdag weer terug naar de gyn. Ik denk dat ik nog 1 keer een samenlevingstest moet doen. En dat we daarna beginnen met iui. Even over de hsg voor degenen die hem nog krijgen. Het doet wel pijn maar het is echt maar heel even. Ik denk zo 10 sec dat je een hele erge menstruatiepijn voelt. En dan is het weg. Ik vond het wel echt fijn dat ik mijn vriend bij had. groetjes bridge Ik wil iedereen heel veel succes wensen.
zo het is dus wat ik weeral gevreest heb een bbz een echo genomen was niks te zien vrijdag moet ik binnen voor een laparascopie en een curretage pfff t'leven is niet eerlijk maar ik wist het , kheb altijd gelijk mijn gevoel is jammer genoeg al altijd juist geweest
hallo lovely mag ik even wat vragen? Wat is bbz En wat is er precies aan de hand dan. Als je het niet tegen mij wilt vertellen hoeft het niet hoor. gewoon interresse. groetjes bridge
bbz = buitenbaarmoeder zwangerschap vruchtje zit in 1 van de eileiders ipv de baarmoeder geeft niks ze meid vraag maar gerust
Lieve Lovely, wat erg voor je meid. Heel veel sterkte en een dikke knuffel van hier. Bridge, ik heb maandag een HSG, dank voor je positieve kijk erop er staan nl. echt horrorverhalen op deze site. Wij gaan na de HSG oor IUI.
Oh lieve Lovely! Wat ontzettend erg voor je! Waarom toch he vraag ik mij af......Ik wens je heel veel sterkte voor vrijdag en de komende tijd! Hele dikke knuffel van mij! Hou je taai he! Liefs Kelly
Naam: Lotje Leeftijd: 29 Bezig sinds: medio juni 2007 Kinderen: ga voor de 1e NOD: 1 september? Bijzonderheden: 2 april 08 bij mannetje geen zaadjes gevonden Daarom nu KID. Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: Nog niet bekend Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: 1 mei 2009 Bijzonderheden: ZWANGER na 3e ronde Gonal F 37,5 IE!!! Volgend bezoek gyn: 12 september Voor: 1e echo bij 7 weken Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt Volgend bezoek gyn: 29 augustus Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk Volgend bezoek gyn: ?? Voor: ?? Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 25 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: rond 8 oktober? Bijzonderheden: HSG daarna IUI icm Clomid, ondertussen 6 kilo afvallen. . Volgend bezoek fert.arts: 15-9 Voor: HSG. Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 Uitgerekend: mei 2009 Bijzonderheden:5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg)(zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) - 09/09/08 positief getest IK BEN ZWANGER!!! Volgend bezoek gyn: dinsdag 30 september om 09:30 Voor: 1ste echo Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur Voor: controle 20 weken Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo) Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 10 en 8 NOD: 1 September Bijzonderheden: 3de ronde clomid nu 100mg, 11/08/08 HSG gehad, beide eileiders zijn toegankelijk. Volgend bezoek gyn: dag1,2, of 3 volgende cyclus (of bij positieve test ) Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...!! Volgend bezoek gyn: 6 oktober Voor: 20 weken echo en controle Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 3e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 19 september 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Op 3 sep (dag 15) ei van 2,5 cm! Volgend bezoek gyn: geen afspraak staan Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: ?? -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Ah nee Lovely, je gevoel was toch juist. Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte meis met het verwerken van deze klap. liefs marykay
@lovely: wat ontzettend jammer zeg! Veel sterkte de komende tijd. Toch fijn dat je gevoel goed zat, want nu ben je er tenminste wel op tijd bij. Een bbz kan knap gevaarlijk zijn. Heeeeeeel erg balen zeg! Knuffel vanaf hier!
loveley wat een naar bericht... ik hoopte zo dat het deze keer goed zou gaan.... we zijn hier allemaal om je te steunen...... ik snap dat dit een enorme klap moet zijn....je gevoel was goed, zo zie je maar wat je je eigen lijf toch goed kent.. helaas had je gelijk. heel veel sterkte... veel liefs Jose