uit principe zet ik geen felicitatie teksten in hetzelfde bericht als ik iemand sterkte wens... ( ik zie dat meer mensen dit doen , het voelt gewoon rot ) jojoba, wauw meid. ik kan me half niet voorstellen wat een idiote dag dit moet zijn geweest.. volgens mij ben je na zo,n posi test flink van het pad af.. heel erg gefeliciteerd... super. eindelijk word jij ook mama! veel liefs Jose
@Lovely, meis sterkte... gek dat jij het eigenlijk continu al voelde dat er iets niet helemaal klopte... Sterkte!
Hier weer een dag met lichte misselijkheid... de hele dag een beetje wagenziek. Zo voelde ik me ook toen ik zwanger was (alleen toen was het vanaf 3,5 weken niet licht maar zwaar wagenziekte...) Ik ben supernerveus en ik moet nog zo lang wachten....
spannend ceacillia, eehhmmm hadden wij niet een deal? hahaha nou das mooi dan als jij zwanger bent want dan ben ik het ook hahhahaha das nou zo lastig... als je dus nog nooit zwanger bent geweest dan weet je ook niet hoe het voelt he? ik heb zere boobs ,echt heel erg en lage pijn in m,n onderrug en dat was het wel zo,n beetje zaterdag ben ik 14 dagen na ei, banner staat op 16 dagen. maareh... ik doe net als jojoba... ik ga pas testen als ik er echt niet meer omheen kan xxx jose
Joseetje, het is nog allemaal heel onwerkelijk en ik kan me het nog steeds niet voorstellen. Hoop maar dat we over 3 weken goed nieuws te zien krijgen, dan is er in ieder geval meer werkelijkheid hoop ik. Hoe gaat het met jou? Voel je verder al iets? Liefs Jojoba
hallo meiden... jojoba ik voel wel dingen maar ik weet het niet.. ik heb steeds zo,n last van brandend maagzuur... dat heb ik nooit en m,n borsten doen zo zeer dat ik niet naar de telefoon kan rennen of erop kan liggen. en tepels als vooruitstekende erwten, ik schaam me er gewoon voor alsdof ik de hele dag geil ben ofzo hahaha ( zul je net zien dat ik de hele dag tussen bouwvakkers loop op m,n werk bah! toen ik sex met hubbie had was dat ernorm gevoelig en dan niet leuk gevoelig maar tegen pijnlijk aan.en een soort warmte golven af en toe en soms als ik moe ben ineens heel erg koud... verder heb ik een soort krampend gevoel af en toe....en last van m,n onderrug in rpincipe ben ik 4 dagen voor NOD, mijn banner zegt 6 geloof ik. ik vind het nu wel heel spannend worden hoor, ik las bij de eerste symptomen ook veel brandend maagzuur.... dat heb ik anders nooit... poeh ik geloof dat ik dezek eer nog het spannendst vind van allemaal. helemaal omdat er ineens zoveel zwangeren zijn, dat drukt me met m,n neus op de feiten... het kan maar zo gebeuren. gr jose
Ben hier een paar dagen niet geweest, kreeg even geen mailtjes dat er nieuwe berichten waren. Maar er is hier veel gebeurd. Lovely, wat vreselijk nieuws zeg. Je gevoel had dus toch gelijk helaas. Heel veel sterkte.
@Jojoba: GEFELICITEERD!!!! Wat fijn! Kun je het al een beetje bevatten? Geniet van je zwangerschap! @Joseetje........ spannend...................
Lovely wat een vreselijk nieuws zeg! heel veel sterkte! Joseetje, dank je wel voor je bericht op mijn topic. Ik hoop/denk ook dat het gepieker ophoudt als ik eindelijk zwanger ben. Voor jou spannend deze dagen! ik duim voor je! liefs lotje
heee lotje, ja ik zag wat je schreef en moest gewoon reageren... dit is gewoon zo,n extreme situatie... ik geloof niet dat er situaties zijn waarmee je relatie zo onder druk kan komen te staan als deze.... en het is gewoon lastig ... doordat je je gaat ergeren ga je twijfelen over je relatie en doordat je twijfeld werkt dat weer een soort bevestigend van zie je wel ik twijfel dus het zal wel niet helemaal goed zitten....en zo is de cirkel rond....twijfel is soms bijna nog erger dan de kwaal.... nu geld dat niet voor deze situatie maar twijfelen is gewoon heel erg naar en er spelen zoveel gevoelens en angsten mee dat je dingen ook bijna niet meer kunt scheiden. het is dan onduidelijk wat nu waar van komt... probeer de gedachten terug te halen toen jullie besloten aan kinderen te beginnen. ik hooop voor je dat je snel zwanger bent...al kan ik me voorstellen dat kid heel erg moeilijk is.. go for it! gr jose
ik zit met een dilemma, net naar de wc geweest en toch weer wat meer roze verlies. gisteren en vandaag overdag was het eigenlijk bijna weg en nu weer wat meer roze/rood verlies. heb ook nog steeds wat ongikrampen. ben bang dat het toch mis gaat.... morgen toch maar weer even de gyn bellen...
@Jojoba: getver! Bloedverlies is niet leuk! Idd maar ff je gyn bellen morgen. Misschien een vroege echo? Krampjes heb ik nog steeds, dus hoeft niks te betekenen hoor! Succes met slapen vannacht
he jojoba, wat is dat nou? goed van je dat je gaat bellen meis... nou hier ben ik weer eens zo stom geweest om te testen... ik voel me zo zwanger dat ik het niet geloofde toen hij negatief was en er dus nog een ( een andere soort) en nog een tegenaan heb gegooid...... allemaal negatief! de druppel was voor me dat gisterenavond m,n temp 37.8 was en vanmorgen bij het wakker worden 36.9 dat is voor mij wel hoog nou ja.... ik zal me wel vergist hebben gr jose
Knuf Joseetje, maar het kan nog alle kanten op he! Dus nog even een paar daagjes geduld hebben. Jojoba, het hoeft niks te betekenen maar je gyn. bellen kan nooit kwaad als het je geruststelt. Sterkte meis. Hier verder niets bijzonders, de gebruikelijke ongi kwaaltjes bah. En de HSG komt steeds dichter bij...spannend.
jojoba al iets laten weten? @Joseetje: je bent te vroehoeg! Moet je ook niet doen he! Nog een paar daagjes wachten en dan nog eens testen oke? Liefs Tezzz
denken jullie echt dat ik te vroeg ben? ik weet het niet ik heb ook nog( ja stom he?) een ovulatietest gebruikt en die was helemaal licht.... hoe bedoel je wanhopig. Jojoba is het bloedverlies al gestopt? heb je al iemand gesproken? ik hoop dat alles goed is. Zora spannend hoor... ik hoop op een goede uitslag van de HSG. wel lekker dat jullie nu verder kunnen.... op een gegeven moment weet je het ook gewoon niet meer he? heb je ook wel eens een samenlevingstest gehad? nou ja dat maakt voor iui ook niet uit volgens mij. heel veel succes en ik ga je zeker volgen in je topic. Marykay kun je het verdriet een voorzichtig plekje geven? ik denk aan je hoor! loveley. voor jou hetzelfde meis..... bah. ik ben van pure frustratie maar het hele huis van onder tot boven aan het soppen en me vreselijk aan het opwinden over van alles en nog wat. als ik 14 dagen na ovulatie zou rekenen dan zit ik 4 dagen voor nod. gr jose groetjes Jose
meiden ff snel een berichtje voordat ik ga werken... Vanmiddag was het zo ver, we hebben de intake bij Geertgen gehad. Het behandelplan van Geertgen is IUI met gonal F. Omdat ik zo veel bijwerkingen heb van de clomid, mag ik van hun volgende cyclus meteen beginnen met spuiten. Daarbij mogen we dan gaan starten met IUI omdat de zaadkwaliteit van hubbie erg wisselend is. Deze cyclus maak ik nog af in het streekziekenhuis en volgende cyclus starten we met onze eerste IUI.