wat irritant he, als je niet weet of je je eigen lijf kan vertrouwen? Ik ben er bij de constatering van de pco maar gewoon mee opgehouden. Er van uit gaan dat alles wat je voelt gewoon door de pillen komt en niet door een zwangerschap. En duurt het te lang, dán een testje doen
nou ik zit hier g*#$ weer op dag 1. heb weer een wijze les geleerd deze ronde.... hoe zwanger je je ook voelt...... je kan er niks zinnings over zeggen... groetjes jose ceacillia m,n duimen draaien voor je! Zora hoe was je hsg meid.....
joseetje, balen he, het leek er zo op dat het raak was...dikke knuf! ceaclillia, ik duim ook nog voor je! Ik ben net terug van de eerste follikelmeting deze ronde, helaas helemaal geen activiteit. Ze willen mijn cyclus nog een kans geven en hopen dat er een deze dagen nog wat gaat groeien, al zien we het somber in. Vrijdag moet ik terug komen en als er dan nog geen activiteit is gaan we de cyclus afbreken met provera. Ik heb ook meteen alles van geertgen doorgesproken en het ziekenhuis, ze vinden het ook een goed plan. Ik vind het wel heel erg jammer dat we deze ronde waarschijnlijk dus helemaal geen kans meer maken, dus maken we ons maar op voor onze eerste IUI!
@Joseetje, balen meid. Getver wat een rot begin van de week... Zou je het heel erg vinden als ik me nu onder onze deal uitwurm????
jeetje naatje... wat jammer zeg.. had mooi geweest als je de dans net had kunnen ontspringen he? mmmmmm nou ja gelukkig word je straks in een kei van een kniniek behandeld... hahahah ceacillia wurm jij je maar onder onze deal uit meid... gr jose
wat een nare brichten nou in de gauwigheid! @Joseetje: dikke knuf! @naatje30: bij mij begonnen de eitjes ook later pas te groeien, dus wie weet valt het nog mee? Mediteren op dat ei!
Joseetje wat jammer zeg, die rotduivels ook! Ik had goede hoop bij jou, maar zo zie je maar weer dat je lichaam je weer aardig voor de gek kan houden.. Succes de volgende ronde en dikke knuffel. Natascha: voor jou geld hetzelfde, dikke knuffel! Naatje: wat balen zeg dat er weer geen activiteit was, hopelijk over een paar dagen nog. Sterkte.. Ceacillia: mijn hoop is op jou gevestigd, hoeveel dagen moet je nog? Ik zal voor je duimen. Bridge: ben je al geweest voor je inwendige echo? Hoe was het? Tezzz: wat lief van je dat je zo met ons meeleeft en nog vaak een kijkje komt nemen op dit topic. Hoe is het nou met jou? Lovely: ? hoe gaat het met je? Hier is het bloeden echt nog heel minimaal.. Weet echt niet meer wat ik ervan moet denken. Wou dat ik al een week verder was, hoewel ik ook geen zin meer heb in die echo. We gaan het allemaal zien. Ben al wel de hele ochtend wat misselijk/weeïg gevoel. Maar ben ook een klein beetje zenuwachtig voor volgende week. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Jojoba
@Jojoba, donderdag is mijn NOD dus ik denk dat we misschien vrijdag of zaterdag gaan testen (als mijn temp nog hoog is). Ik ga dit keer zeker niet eerder testen... heb ergens het idee dat ongeluk brengt Fijn dat het bloeden over is. Maar een zenuwslopende week zal het voor je zijn.... Zolang je misselijk bent heb ik goede hoop!
Ik ook! Tuurlijk kom ik langs. Ben veel te nieuwsgierig om weg te blijven En van alle dames op het forum gun ik jullie en de overige dames in de mmm nog het meest een kindje! Ik heb geluk gehad dat het zo snel in de mmm al raak was voor me. Maar er is voor mij een wereld opengegaan hoor! Als je 2 kids hebt gekregen met 1 poging raak en dan voor de derde in de mmm belandt gaan je de ogen echt wel open! Ik wist al dat kids krijgen een groot wonder is, maar heb nooit geweten hoe ontzettend groot dat wonder al is voor het geboren is. En ik weet hoe het is om een kindje te mogen krijgen. Het steekt mij heel erg dat dat jullie zo veel moeite moet kosten om dat ook ooit te mogen voelen. Dat gevoel is het mooiste gevoel wat bestaat en dat gun ik iedereen ontzettend! Hoop dat mijn banner jullie niet steekt en juist hoop geeft. Knuffels voor iedereen! Liefs Tezzz
lieve Tezz natuurlijk steekt jouw banner ons niet. ik ben dolblij dat er zoveel zwanger worden want dat geeft mij hoop. op het isci/ivf toic lees je steeds dat het mis gaat...ik ben iedere keer weer opgelucht als er meiden zwanger zijn.. voor ons komt het ook... al wisten we maar wanneer... en ja ook ik heb me op het wonder verkeken... we hadden zelfs bedacht op welke datum ik met de pil zou stoppen zodat we het jaar erop met de beeb op vakantie konden gaan.. dat is nu bijna 2 jaar geleden...ik reip ook altijd dat ik geen tweeling wilde nou poeh! doe ik nu een moord voor ! xxjose
@Joseetje: ik had het ook niet zo erg gevonden als het er twee waren geweest hoor Als je al zo lang moet wachten maakt dat het alleen maar mooier (en ben bang dat dit toch ECHT de laatste zal zijn ) en dat plannen begrijp ik ook. We hebben in maart besloten dat we zouden stoppen met de pil. Maar omdat de kans dan zo 'groot' was (achteraf ) dat we de derde omstreeks mijn zoontjes verjaardag zouden verwachten, ben ik pas in mei gestopt met de pil. Achteraf harstikke naief gedacht natuurlijk, maar we waren er van overtuigd dat het wel meteen weer raak zou zijn En nou... heb ik tranen met tuiten gehuild met mijn laatste ongi (hoewel ik dan dus rond mijn zoontjes verjaardag uitgerekend zou zijn ).
Hoi meiden, Jeetje wat een berichten allemaal. Joseetje hele dikke knuffel voor jou meid, hopelijk wordt dit jouw ronde. Naatje, balen dat er helemaal niets te zien was. ook voor jou een dikke knuffel. Tezzz: Elke banner hier op het vruchtbaarheidsbehandelingen gedeelte geeft hoop, en ik ben heel blij voor jou en de andere mama;s. Ceacilia: Voor jou is het nog spannend, ik duim voor je. Elke: Fijn dat je echo goed was! Gefeliciteerd. Natasja: dikke knuffel voor jou omdat je ongi bent georden. Lovely, Hoe is het met jou meid. Jojoba: Ik blijf duimen hier, het moet gewoon goed zijn, sterkte. Mijn HSG is gelukkig achter de rug. De pijn was goed te houden totdat ze die vloeistof gingen spuiten. Auw auw auw. Maar toen ik dacht dat het niet meer te houden was was het over. Alles zag er goed uit. Morgen moet ik nog terug voor de rontgenfoto en dan krijgen we 1 oktober de uitslag en verdere planning betreft IUI. Spannend.
@Tezz, ik gun je je banner van harte! Ik geef eerlijk toe dat banners van meiden die in 1 maand zwanger worden en dat er trots onder zetten me wel pijn doen... maar van meiden die het niet zomaar kregen vind ik elke banner super! @Zora, lekker met een kruikje op de bank. En maar hopen dat de HSG haar vruchten (lees baby's) snel afwerpt! Ben echt ongeloofelijk moe... ga mijn bed opzoeken!
Tezzz, we verwachten er eigenlijk al niet veel meer van deze ronde, volgens de fertilisteitesverpleegkundige zou er wel wat activiteit te zien moeten zijn op dag 14. Mijn eierstokken leken wel dood jojoba, fijn dat het bloeden bij is opgehouden, ik hoop dat jullie volgende week blij verrast zullen worden [-o< Ceacilia, wat goed dat je niet te vroeg gaat testen, ik hoop dat je temp mooi hoog zal blijven!
vanmorgen temp weer 0,1 graad lager dan gisteren.... ben bang dat het niet de goede kant op gaat.... Vandaag 12 DPO dus moet nog even wachten...
Naam: Lotje Leeftijd: 29 Bezig sinds: medio juni 2007 Kinderen: ga voor de 1e NOD: 1 september? Bijzonderheden: 2 april 08 bij mannetje geen zaadjes gevonden Daarom nu KID. Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: Nog niet bekend Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: 1 mei 2009 Bijzonderheden: ZWANGER na 3e ronde Gonal F 37,5 IE!!! Volgend bezoek gyn: 12 september Voor: 1e echo bij 7 weken Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt Volgend bezoek gyn: 29 augustus Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk Volgend bezoek gyn: ?? Voor: ?? Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 25 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: rond 8 oktober? Bijzonderheden: HSG daarna IUI icm Clomid, ondertussen 6 kilo afvallen. . Volgend bezoek fert.arts: 15-9 Voor: HSG. Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 Uitgerekend: mei 2009 Bijzonderheden:5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg)(zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) - 09/09/08 positief getest IK BEN ZWANGER!!! Volgend bezoek gyn: dinsdag 23 september om 15:00 uur [-o< Voor: 1ste echo Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur Voor: controle 20 weken Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo) Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 10 en 8 NOD:? Bijzonderheden: 4de ronde clomid nu 100mg, volgende ronde start IUI met gonal f. Volgend bezoek gyn:15/9 Voor:follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...!! Volgend bezoek gyn: 6 oktober Voor: 20 weken echo en controle Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 3e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 19 september 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Op 3 sep (dag 15) ei van 2,5 cm! Volgend bezoek gyn: geen afspraak staan Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 14 september Bijzonderheden: 75 mg clomid, 2de ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: ?? -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Naam: Lotje Leeftijd: 29 Bezig sinds: medio juni 2007 Kinderen: ga voor de 1e NOD: 1 september? Bijzonderheden: 2 april 08 bij mannetje geen zaadjes gevonden Daarom nu KID. Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: Nog niet bekend Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: 1 mei 2009 Bijzonderheden: ZWANGER na 3e ronde Gonal F 37,5 IE!!! Volgend bezoek gyn: 12 september Voor: 1e echo bij 7 weken Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt Volgend bezoek gyn: 29 augustus Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk Volgend bezoek gyn: ?? Voor: ?? Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 25 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: rond 8 oktober? Bijzonderheden: HSG achter de rug, vervolgens waarschijnlijk IUI icm Clomid, ondertussen 6 kilo afvallen. . Volgend bezoek fert.arts: 1-10 10.30 uur Voor: uitslag HSG, verder behandelplan spannend! . Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 Uitgerekend: mei 2009 Bijzonderheden:5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg)(zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) - 09/09/08 positief getest IK BEN ZWANGER!!! Volgend bezoek gyn: dinsdag 30 september om 09:30 Voor: 1ste echo Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur Voor: controle 20 weken Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo) Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 10 en 8 NOD:? Bijzonderheden: 4de ronde clomid nu 100mg, volgende ronde start IUI met gonal f. Volgend bezoek gyn:15/9 Voor:follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...!! Volgend bezoek gyn: 6 oktober Voor: 20 weken echo en controle Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 3e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 19 september 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Op 3 sep (dag 15) ei van 2,5 cm! Volgend bezoek gyn: geen afspraak staan Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: ?? -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
he zora wat fijn dat de hsg weer voorbij is... als ik over 2 rondes nog niet zwanger ben ga ik er ook om vragen... ceacilia het blijft toch spanend? ik geloof niet zo in dat tempen.... mijne is hoog gebleven.... ik vind het knap dat je nog niet test..... ik denk dat ik gewoon van die testen in huis af moet hahahah mischien dat ik ze aan een vriendin geef... dan kan ik ze ook niet pakken... volgende ronde nod zit man in griekenland.... lekker op vakantie met z,n ma en ik kon geen vrij krijgen ggrrr zou toch een leuke verassing zijn he? naatje wat jammer dat je er deze ronde geen hoop meer op hebt.... groetjes jose
@Joseetje, het is een beetje bijgeloof niet testen... Alle rondes tot nu toe dat ik voor NOD heb getest waren negatief... De enige keer dat ik zwanger was en positief heb getest was bij mijnzoon en dat was op dag 1 na NOD.... Dus bijgeloof om niet eerderte testen En het is ook nog wel even fijn om hoop te hebben en niet alweer tegenslag...