Jojoba, sterkte met afwachten, ooooh wat kunne 6 dagen dan lang duren. Ik hoop zo voor je dat alles goed is. Liefs Zora
lieve meiden bedankt voor jullie reacties... haha ik begin een patroon in mijn eigen gedrag te zien hahahaha 1e week cyclus ga ik me druk maken om allerlei bijkomende zaken... 2e week in cyclus vooral spanning of ei komt, na het ei spanning en onzekerheid of we wel op het juiste moment geklust hebben en daarna spanning ben ik zwanger of niet. pppfffff ik doe het iedere maand weer.... jullie bestoken met allerlij vragen tssss. nooit gedacht dat nuchtere ik me zo gek zou laten maken..... marykay wat fijn dat jullie weer door kunnn, blijft je cyclus nou na die leo helemaal goed? nou het komt vast snel weer goed..een miskraam komt regelmatig voor ,het is alleen voor ons mmm meiden extra zuur.... jojoba even wachten nog.... ik heb er ook aan gedacht wat marykay zegt... als je een test zou doen weet je waarschijnlijk meer... maarja de vraag is wil je het weten.... en is het wel betrouwbaar? tezzz mijn cyclussen waren volgens mij onregelmatig maar ik ben vrijwel meteen aan de pil gegaan.. ik had dus wel iets van een cyclus en woog 55 kg nu met 68 kg ( en met 65 kg) geen cyclus..... zora ik vind dat jij er ook heel erg mooi uitziet op de foto,s daarom baart het me ook een beetje zorgen dat juist jij moet afvallen.... of ben je sinds die foto erg aangekomen? ceacillia ,voor jou is het nog even spannend! nou hier is hubbie een beetje verdrietig... hij zegt het niet maar ik merk het..en hij probeerd overdreven mij te pamperen.. komt met warme dekentje aanslepen... vers gesneden fruit....gaat me instoppen? ik denk dat hij denkt dat ik me nog rotter dan hem voel maar met mij gaat het wel weer.. gr jose
Ach Joseetje, dat patroon hebben we toch allemaal, ook al roepen we nog zo hard hoe sterk en nuchter we wel niet zijn. Dank je vooor het compliment, heel lief. Ik was toen ik trouwde door de stress 7 kilo aangekomen en woog toen rond de 74 a 75 kilo. Nu weeg ik 80 kilo schoon aan de haak haha.... dus veel zwaarder dan daar ben ik niet. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik ingesnoerd zat in een corset. Wat was ik blij toen dat ding s avonds uitging zeg...pfff. Mijn hubbie heeft ook wel eens ineens van die verdrietige buien. Hij houdt zich heel sterk voor mij maar heeft af en toe een moment dat hij het ook niet meer trekt. Vooral nu het steeds dichterbij komt allemaal.
Natasja, met clomid stelde mijn ongi ook helemaal niets voor ook alleen maar bruin verlies en misschien 1 dag wat rood. Ik kon het af met alleen inlegkruisjes. Het is een bijwerking van clomid dat het je bmsv-opbouw kan verslechteren. Krijg je fm's misschien moet je vragen of de gyn de je bmsv wil opmeten.
Hoi Allemaal, kom me hier weer eens melden. Heb de afgelopen tijd een beetje afstand genomen, omdat ik er wel erg veel mee bezig was. Nu zit ik weer op het wachtbankje en zoek wat steun bij jullie. Voel wederom van alles, maar dat heb ik iedere keer door de clomid. Misselijk en moe en tegen de ongie ook pijnlijke borsten. Hoe is het verder met iedereen hier? Kon zo gauw geen lijst terug vinden met jullie gegevens. Wil iemand mij er misschien ook op zetten? Winnie Pooh 29 jaar moeder van 1 zoon van 2 jaar bezig sinds juli 2007 voor de 2e Nu in 3e ronde clomid terug naar gyn: rond 25 sept. (mits ik zwanger ben natuurlijk) Is dit voldoende? Alvast bedankt. Groetjes Winnie.
Nee ik ga geen testen doen, daar maak ik mezelf alleen maar heel erg gek mee, ik wacht gewoon tot dinsdag. Dat is beter zo. Misschien zijn die testen nog wel gewoon positief, omdat er nog steeds wat HCG in je lichaam zit, ik weet het niet. Vorige week donderdag heb ik voor het laatst getest en toen was ie nog positief. We wachten hier "rustig" af.
Naam: Lotje Leeftijd: 29 Bezig sinds: medio juni 2007 Kinderen: ga voor de 1e NOD: 1 september? Bijzonderheden: 2 april 08 bij mannetje geen zaadjes gevonden Daarom nu KID. Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: Nog niet bekend Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: 1 mei 2009 Bijzonderheden: ZWANGER na 3e ronde Gonal F 37,5 IE!!! Volgend bezoek gyn: 12 september Voor: 1e echo bij 7 weken Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt Volgend bezoek gyn: 29 augustus Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk Volgend bezoek gyn: ?? Voor: ?? Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 25 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: rond 8 oktober? Bijzonderheden: HSG achter de rug, vervolgens waarschijnlijk IUI icm Clomid, ondertussen 6 kilo afvallen. . Volgend bezoek fert.arts: 1-10 10.30 uur Voor: uitslag HSG, verder behandelplan spannend! . Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 Uitgerekend: mei 2009 Bijzonderheden:5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg)(zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) - 09/09/08 positief getest IK BEN ZWANGER!!! Volgend bezoek gyn: dinsdag 30 september om 09:30 Voor: 1ste echo Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur Voor: controle 20 weken Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo) Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 10 en 8 NOD:? Bijzonderheden: 4de ronde clomid nu 100mg, volgende ronde start IUI met gonal f/pregnyl Volgend bezoek gyn:15/9 Voor:follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...!! Volgend bezoek gyn: 6 oktober Voor: 20 weken echo en controle Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 3e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 19 september 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Op 3 sep (dag 15) ei van 2,5 cm! Volgend bezoek gyn: geen afspraak staan Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: ?? Naam: Winnie Pooh Leeftijd: 29 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 1 zoon van 2 jaar NOD: ? Bijzonderheden: 3de ronde clomid Volgend bezoek gyn: rond 25 sept (mits ik zwanger ben natuurlijk) Voor: ?? -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) Winnie pooh welkom terug, ik heb je op de lijst gezet! Heel veel succes op het wachtbankje, ik hoop dat je straks positief test!
Naam: Lotje Leeftijd: 29 Bezig sinds: medio juni 2007 Kinderen: ga voor de 1e NOD: 1 september? Bijzonderheden: 2 april 08 bij mannetje geen zaadjes gevonden Daarom nu KID. Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: Nog niet bekend Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: 1 mei 2009 Bijzonderheden: ZWANGER na 3e ronde Gonal F 37,5 IE!!! Volgend bezoek gyn: 12 september Voor: 1e echo bij 7 weken Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt Volgend bezoek gyn: 29 augustus Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk Volgend bezoek gyn: ?? Voor: ?? Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 25 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: rond 8 oktober? Bijzonderheden: HSG achter de rug, vervolgens waarschijnlijk IUI icm Clomid, ondertussen 6 kilo afvallen. . Volgend bezoek fert.arts: 1-10 10.30 uur Voor: uitslag HSG, verder behandelplan spannend! . Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 Uitgerekend: mei 2009 Bijzonderheden:5de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg)(zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) - 09/09/08 positief getest IK BEN ZWANGER!!! Volgend bezoek gyn: dinsdag 30 september om 09:30 Voor: 1ste echo Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur Voor: controle 20 weken Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo) Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 10 en 8 NOD:? Bijzonderheden: 4de ronde clomid nu 100mg, volgende ronde start IUI met gonal f/pregnyl Volgend bezoek gyn:15/9 Voor:follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...!! Volgend bezoek gyn: 6 oktober Voor: 20 weken echo en controle Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 4e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34, 3de 29 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 15 oktober 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Volgend bezoek gyn: geen afspraak staan Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: ?? Naam: Winnie Pooh Leeftijd: 29 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 1 zoon van 2 jaar NOD: ? Bijzonderheden: 3de ronde clomid Volgend bezoek gyn: rond 25 sept (mits ik zwanger ben natuurlijk) Voor: ?? -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Kwam vanavond thuis even naar de wc... zag een iniemini bloedstipje in ondergoed... Ik heb het uitgebreid bestudeerd... Toen stond ik op en zag ik een volledig rode wc...
Dank je... ben er even helemaal stil van... Ben een beetje bang voor wat nu. Met mijn eerste zw was ik in 2 rondes met Clomid zwanger. Het was echt mijn wondermiddeltje... heb nu zoiets van... en nu? Ik weet er zijn nog zat kansen... maar toch ben ik nu even verdrietig....
lieve ceacillia...... helaas weet ik echt hoe je je voelt.... alweer niet gelukt.. ik vind het heel erg voor je, we dachten allebei dat het raak zou zijn he? nou meis.... onze deal blijft staan kom op! we maken ons vol vechtlust weer klaar voor de volgende ronde... en dan is het gewoon raak en helenmaal bij jou.. het is al een keer gelukt en er is geen enkele reden waarom het niet nog een keer zou lukken! zo einde peptalk... want je bent nu gewoon even verdrietig en dat is alleen maar logisch. natasja, bij mij is m,n ongie verschillend... de ene keer begint het met bruin ,i dag rood en daarna 4 dagen bruin (6 dagen dus) deze keer was het megarood en megaveel en met 1 dag bijna klaar.... zit nu op dag 3 en pruttel nog wat na. nou de eerste clomid zit er weer in, ben benieuwd nu het buiten iets kouder is of ik weer van die nachtelijke hitteaanvallen krijg ppffff dat is echt mijn grootste klacht xxxjose
caecilia, je gevoel is heel herkenbaar...elke keer weer die teleurstelling Neem even de tijd voor je verdriet, zodat je straks weer vol goede moed verder kan...
Hoi! De ongi is nu echt doorgebroken. Om de 2 uur rennen naar de wc en dan nog hopen dat ik niet te laat ben met wisselen van die tampons... Ik had er al een extra zwangerschapstenstje tegenaan gegooid, maar hardtsikke negatief, dus nu wist ik het wel zeker. Ik ga snel mijn bedje weer in, want owwww, heb zo'n buikpijn. Loop de hele dag al krom. Groetjes! Ps; ik lees even niet bij, ik wil alleen liggen.... auwwie
Ceacilia, wat rot voor je meid,, dikke knuffel. Natasja..balen zeg, rot ongi ook. Knuffel. Hier op dag 11 van mijn cyclus. Ik hoop dat ik weer een cyclus van rond de 32 dagen heb uit mezelf. Dan heb ik tussen zondag en volgende week zondag mijn ei. Maar ja...mijn lichaam kan ook ineens besluiten er langer over te doen.
sh*t! Dat was helemaal niet afgesproken! Nie leuk Knuffie! @Natasja: getver. Heb je al dagen raar bloed en dan breekt het ook nog eens zo erg door! Ook knuffie voor jou! stomme ongi's ook! JULLIE MOETEN ROZE! @Jojoba: gaat het nog een beetje? @Zora: ik hoop eigenlijk voor jou dat je deze keer weer een lange cyclus hebt i.p.v. 32 dagen. Wat dacht je van 9 maanden? @All: knuffies van mij! Denk aan jullie
jeetje natasja ,nou daar ben je mooi klaar mee dan... nou kruip maar lekkr in bed meid..... loveley hoe is het meis.... moet een ongelovelijk zware week voor jullie zijn geweest... we denken aan je. Jojoba hou je de spanning nog een beetje? bah is niet leuk zo he? ben je eindelijk zwanger... zit je nog zo in spanning. ja tezzz er moet hier zeker meer roze..... marykay denk je dat je ei is geweest? nou spannend hoor ik hoop dat het weer heel snel raak is en dan natuurlijk ook blijft... zora alweer een korte cyclus zou mooi zijn, komt het dan precies goed uit voor je weekendje weg? xxxx jose
Hihi dat zou helemaal mooi zijn Tezzz. Joseetje ja dan komt het volgens mij redelijk in de buurt van ons weekendje weg, ik weet het natuurlijk niet zeker. We gaan gewoon proberen om om de dag te klussen.
Ben vannacht en vanmorgen wel misselijk geweest en erg duizelig. Maar dat kan toch ook wel door de stress komen. Verder gaat het wel met me. Ben de hele tijd op internet aan het zoeken naar informatie en verhalen, daar moet ik ook echt eens mee ophouden, maak mezelf er helemaal gek mee. Je hoort negatieve, maar ook positieve verhalen. Nog 5 daagjes wachten en dan horen we het wel. Heb er geen zin in, maar ja het moet toch. Zora: succes deze ronde, hopelijk is het meteen raak voor je zo na de HSG. Tezzz: ben het ook met je eens, meer roze aub!! Er is hier veel te veel slecht nieuws de laatste tijd...