wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmorgen!

Hoe is het met Winnie Pooh? 't Is testdag! :D

@Naatje: kan me voorstellen dat je vandaag een extra dipdag hebt :( Ik hoop zo dat jullie gauw weer eens goed nieuws krijgen!

@All: knuffies all around! Kunnen jullie volgens mij best gebruiken ;)

2. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi hoi.....Ooh Jojoba, wat vreselijk. Nu maar hopen dat ze snel weten wat er aan de hand is zodat je weer verder kunt. Veel sterkte.

Ik heb al een paar keer met de test in mijn handen gestaan deze week, maar ik durf niet. Mocht het uitblijven, ga ik toch niet eerder testen dan vrijdag. Heb op dit moment ook een beetje het idee dat de ongie er gewoon weer aankomt. Ben echt vreselijk emo vandaag. Ik hoop dat niemand hier op mijn werk gaat vragen hoe het met me gaat, want ik denk dat ik dan ga janken en niet meer stop.
    Mijn Clomid is ook op (had voor drie keer meegekregen), dus dat speelt ook mee. Als de ongie doorkomt, moet ik als een gek de gyn gaan bellen en hopen dat ze me nog snel even nieuwe geven, zodat ik weer kan beginnen. Anders moeten we een maand overslaan en dat wil ik niet. Het duurt al weer lang genoeg zo.

Ik houdt jullie op de hoogte.
    Groetjes Winnie.

3. Niet meer actief

Caelia,ik heb je een pbtje gestuurd!

4. Morge all,

Fijn zo'n leuk welkom!
    Ik ga een paar blz. teruglezen om te weten wat jullie bezig houd etc.
    @ Zora idd bij net gestopt gezeten. Na MA een tijd niet op t forum geweest en toen ik terugwas waren er zoveel zwangeren. Kon ik op dat moment ff niet goed tegen. Daarna topic gestart Jong en zwanger willen worden en ben daar nog regelmatig te vinden.

Nu is het zo dat daar (bijna) niemand is die in hetzelfde schuitje zit vandaar dat ik bij jullie kom neuzen. Voel je je ook niet zo alleen.

5. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Jojaba wat een naar nieuws om te lezen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt over wat er aan de hand is!

Hier gaat alles goed met de zwangerschap. ik ben nog lekker misselijke en ben erg moe van het werken. Kan naar me werk geen pap meer zeggen. Mijn buik begint echt te groeien en mijn borsten ook. Morgen moet ik voor de eerste keer naar de verloskundige en dan een afspraak maken voor een echo:) YESS.Ik ben benieuwd hoe het beebje het doet in mijn buik.

Winnie de Pooh ik ga duimen dat die duivels wegblijven!

Liefs Ylona

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    @ Ylona: Fijn dat alles goed gaat, hopelijk gaat je miselijkheid snel over. Succes morgen.

@ Winnie: ik duim voor je dat je ongi wegblijft.

@ Naatje: Meid, hele dikke knuffel, het is logisch dat je je verdrietig voelt.

@ Ryanne: Ik ben er ook een tijdje niet geweest hoor, soms vind ik al die babypraat daar erg moeilijk maar ik zit er al vrij lang bij dus post er nog wel. Als ik echt in een dipje zit blijf ik er weer even weg, maar dat begrijpen ze wel. Dus bij jou is ook PCO geconstateerd, wat balen meis.

7. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Wil even een potje janken......ongie breekt net door. Zo meteen maar de gyn bellen wat nu.

8. @ winnie wat balen meisje echt kl*te!

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Winnie, gatver! Wat is dag 1 toch een rotdag....

10. Niet meer actief

all, meiden bedankt voor jullie lieve berichten!

winnie, jeej wat balen! dikke knuf!

11. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Bedankt dames.....tot overmaat van ramp is ook de gyn niet meer telefonisch te bereiken. Ze zijn er maar tot 13.00 uur en laat ik nou net om 13.03 gebeld hebben. Grrrr. Nou hopenlijk kunnen ze me morgen gelijk helpen en krijg ik gewoon nog een keer voor een maand of drie clomid mee. Ik wil geen ronde overslaan!

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Winnie, NEEEE! Dikke knuffel meid. Die rotongi ook.

Ik heb vanochtend een ovu testje gedaan, had er nog twee liggen en verwacht deze week of dit weekdn mijn ei. Gister wel wat krampjes maar een negatieve test, dus nog geen ei.

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal.

Naatje balen zeg allemaal...... dikke knuffel voor jou meid..

Ryanne welkom, gezellig dat je met ons mee komt kletsen.. de reden is alleen een beetje jammer maarja het is ontzettend fijn je ei kwijt te kunnen met anderen die hetzelfde meemaken.

Winny de pooh. oh meis... wat jammer.... het word steeds elendiger om ongie te worden... ik weet er helaas alles van...
    ik hoop dat je snel door kunt... ik wacht nu op m,n ei en dan heb ik daarna nog voor 1 keer...... het voelt zo rot om dan aan dde laaste dosis te beginnen he?

ylona fijn dat alles goed met je gaat... wat ik me nou afvroeg.. heb je nog contact met je donor of is dat onmiddelijk klaar als er zwangerschap is ontstaan? gelukkig was je snel zwanger... het is toch een gedoe.

bridge.... ik zou niet al te nagatief tegenover spuiten zijn... er zijn er een heleboel waarmee het met clomid niet lukte zwanger geworden met spuiten.... er zit dan ook dat hormoon in wat moeder voor moeders verzameld... volgens mij vergroot dit ook de vruchtbaarheid.. als je overgaat op iui heb je 6 pogingen, volgens mij heb je meer kanzen als je eerst nog een aantal rondes zou spuiten... en als je nu over gaat op iui dan moet je waarschijnlijk ook spuiten...

ik snap dat spuiten echt niet leuk is...ik moet er op dit moment zelf ook niet aan denken ,weet niet eens of ik hem zou kunnen zetten.. ik snap dat het je allemaal veel te lang duurd nu... hoelang moeten we nog wachten he?

nou hier dag 10, vanaf morgen maar weer in de weer met ovu testjes... en dan dag 11,13,15,en 16 als m,n ei de 15e komt.....

ik vind het wachten zo lang duren maar als ik dan eenmaal ovu testjes kan gaan gebruiken heb ik in ieder geval het gevoel er weer mee bezig te zijn...

groetjes Jose

14. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

Apr 23, 2008
    242
    0
    0
    Jojoba, ik ben erg benieuwd naar de uitslag!

15. Natasja1981

Jul 22, 2008
    40
    0
    0
    Ik wilde even zeggen dat ik me niet lekker voelde toen ik aan de clomid moest beginnen en dus deze maand niet geslikt heb. Dat betekent dus dat we een ronde overslaan. Ik vind het wel jammer hoor, maar als je toch al niks binnenhoudt is het gewoon niet fijn om pillen te moeten slikken. Volgende maand dus een goede poging hopen we!

16. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @suzanne, Jojoba's verhaal is 1 blz terug te lezen. Helaas geen goed nieuws...

17. bridge

bridge Lid

Jul 14, 2008
    30
    0
    0
    he allemaal

bedankt voor de berichtjes

jojoba wat erg voor je ,ik leef met je mee.

Ik heb nog wel even een vraagje,

Ik slik clomid 100 omdat ik uit mezelf helemaal geen eisprong meer krijg
    nu gaat dat goed maar nu blijkt mijn baarmoederslijm te dik te zijn,waardoor de zaatjes zich niet kunnen bewegen.

is het dan zo als ik in plaats van clomid ga spuiten dat ik dan geen dik slijm krijg.

wie kan me helpen?

groetjes bridge

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Bridge: goh...wat raar. Ik hoor juist van verschillende kanten dat het bmsvl juist vaak dunner wordt van clomid :rolleyes: Kan je helaas niet helpen. Mijn bmslv bleef hetzelfde en heb niet gespoten. Maar er is vast wel iemand anders die daar misschien meer van afweet!

@Winnie Pooh: wat ^%$^%$% dat die stomme ongi heeft doorgezet! Gyn al kunnen bereiken? Zou zo zonde zijn als je een ronde moest overslaan!

@Jojoba: je kreeg gisteren toch je bloeduitslag? En?

@All: knuffies all around!

Laterrrr
    Tezzz

19. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Vanmorgen vroeg naar de gyn gebeld.
    De assistente heeft even overlegd en gelukkig.
    VAnmiddag ligt er een nieuwe dosis Clomid voor me bij de apotheek. Weet niet voor hoeveel rondes, maar we gaan er weer voor.

Bedankt iedereen voor de lieve reacties.

Groetjes Winnie.

20. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Goedemorgen meisjes!

Jojoba: Heb je de uitslag van het bloedonderzoek al meid?

Bridge: Ik zou het niet weten sorry, wij gaan waarschijnlijk eerst IUI met clomid doen maar ik ga mijn arts wel even vragen hoe het zit met spuiten.

Zo, ik heb vanaf half 10 de hele dag cursus en morgen een weekend weg. mannetje weet het nog steeds niet (als zijn collega's ten minste hun mond kunnen houden vandaag).

Liefs Zora

Share This Page