wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
    Ah nee Elke wat verschrikkelijk erg. Heel veel sterkte voor jou en je man
    Dikke knuffel liefs marykay

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Elke, meis wat een verschrikkelijk berricht. Wens je heel veel sterkte samen met je man om dit te verwerken...

3. Ravi

Ravi Actief lid

Feb 27, 2008
    394
    0
    0
    juf
    Oh nee toch Elke, wat een vreselijk bericht. Ik krijg er rillingen van.
    Heel veel sterkte toegewenst.

4. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    oh nee he Elke! krijg er gewoon kippevel van.......
    Wens jou en je man heel veel sterkte toe voor de komende tijd! :cry:

Dikke knuffel van Kelly

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Lieve meiden,

Ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties.
    Zoveel steun en medeleven doet je gewoon goed!

Liefs

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    elke wat verschrikkelijk..... och meid ik vind het zo erg voor jullie, moet er zelf bijna van huilen..... we zijn hier voor je hoor! gil ,schreeuw ,huil... alles wat oplucht gewoon doen.... jeetje...
    hier zijn gewoon geen woorden voor...

veel liefs jose

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Joseetje, we gaan wel weer erg gelijk op he!
    Als mijn ei nu iets eerder komt zelfs helemaal gelijk!

Ik zeg we gaan gewoon dezelfde dag deze cyclus positief testen ;)

8. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Oh nee Elke, :( ik heb er geen woorden voor, wat een naar nieuws..
    Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.

Liefs Jojoba

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    he ceacillia.. druk aan de klus neem ik aan? nou het is hier weer eens niet te geloven.... netjes geklust op dag 11, dus moesten we op dag 13 weer... hebben we echt 2 maanden geen ruzie gehad... krijgen we natuurlijk precies gisteren ruzie... dus niet geklust op dag 13... vandaag dag 14 gelukkig wel en m,n ovutestje is nog negatief dus het ei is er nog niet ppffff als m,n ei wel was geweest dan waren we dus weer te laat geweest... of zou ik het niet zo nauw moeten nemen? ik ben benieuwd wanneer het ei komt... ik hoop niet dinsdag want dan ben ik de hele dag weg... als het ovu testje positief is... hoelang kun je dan nog kans maken met klussen? volgens mij de dag voordat hij positief werd. de dag zelf en de 2 dagen erna toch?

misschien moet ik me maar gewoon niet zo druk maken.

ik begin ook steeds zenuwachtiger te worden... het is niet leuk meer als het nu weer niet lukt.

Jojoba hoe is het nu met je? gaat het weer een beetje?

elke ik denk aan je...

esde ? ben je al ongie?

gr jose

10. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Joseetje: het gaat wel goed met me hoor. Had vanmorgen een bijna positieve ovulatietest, dus wie weet hebben wij deze week wel een normale ovulatie :confused: . Dat geloof je toch niet.
    Hoe gaat het met jou? Heb je al een positieve ovulatietest gehad?

Elke: hoe is het nu met je? Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?
    Nogmaals sterkte meis...

Esde: ben je al ongi?

Het gaat hier wel goed op het forum hé dames :( , bah bah.. In zo'n korte tijd zoveel ellende hier. Hopelijk breken er nu betere tijden aan..

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Elke, meid, wat lees ik nou, ik word er erg verdrietig van. Waarom? Ik wil je heel veel sterkte wensen meid, en een hele dikke knuffel vanaf hier.

Jojoba, dus toch een vmk, oook voor jou een dikke knuffel meid.

12. @ elke heel veel sterkte meid!

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, getsie ruzie... maar het zijn zulke spannende dagen dat dat best makkelijk kan gebeuren... Gelukkig is je ei niet opeens heel erg vroeg!

@Zora, hoe is het met jou? al een ei gespot?

Hier nog hoge temp. Dus denk dat ei nog wel een paar daagjes duurt...

14. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik heb geen idee of ik mijn ei al gehad heb. Mijn ovu testjes waren donderdag negatief en zijn nu op. (Ik deed deze ronde zonder maar had er nog twee over die ik gebruikt heb.)

Ik heb wel een paar dagen veel afscheiding (vruchtbaar slijm?) gehad. :oops: En zo nu en dan een krampje. We hebben vr-za-zo geklust, niet optimaal voor de zwemmers maar ja, als je een weekend weg bent gaat het zo lekker ongedwongen. :oops:

Ik zou mijn ei gehad moeten hebben als mijn cyclus net als de laatste twee is maar dat weet je maar nooit, afwachten dus.... :rolleyes:

15. Niet meer actief

Zora, spannend, ik hoop dat je je ei hebt gehad!

Caecilia, ik hoop dat je ei snel komt!

all, ik heb vanmorgen toch maar weer het ziekenhuis gebeld, ik heb sinds weekend flink buikpijn. Ik mocht meteen komen en er is bloedgeprik en een echo gemaakt. Toen overleg met gyn, de 2 cysten, blijken toch 2 follikels te zijn. Ze zijn mooi doorgegroeid, waren ze donderdag nog 31mm en 29mm, zijn ze nu 34mm en 31mm. De randen waren wel grijs, maar in de midden waren ze volgens gyn mooi helder. Ik heb een recept meegekregen voor 2 ampullen pregnyl om ze toch te laten springen en dan toch aan de klus, volgens de gyn weet je maar nooit?
    Snappen jullie het nog? Ik snap er even helemaal niets meer van, eerst follikels dan cysten en nu weer follikels :( Nou ja ik wacht maar gewoon af en ga nu dan maar het wachtbankje op en daar ga ik heel hard hopen [-o<

16. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hmmm wel vreemd hoor Naatje. Maar als ze gelijk hebben is het wel fijn dat je deze ronde gewoon kunt afmaken. Wie weet is het in deze hele rare ronde wel raak.

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden.

jeetje naatje... dat is meteen een ander uiterste.. 2 reuze follikels.
    wat zou het toch super zijn als het lukt... door die pregyl kun je wel supergericht klussen toch?

het is zo raar hoe je dan heen en weer geslingerd word he? van 2 cysten die je absoluut niet wilt hebben naar 2 joekels van eitjes die je o zo graag wilt.

ppppppfffff lekker rare (nare)week weer he?.

ceacillia mijn ei komt volgens mij ook een beetje later, al had ik echt een hele berg vruchtbaar slijm. toch doet het ovu testje nog niet veel maar ik heb al eerder gehad dat je om 11:00 s,ochtends echt nog niets zag en s,avonds om 11 uur knal positief.....

zora heb je een leuk weekend gehad?

ben benieuwd wat ze deze week in het ziekenhuis gaan zeggen... ben je erg zenuwachtig?

veel iefs Jose

18. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Heb een super weekend gehad. Mannetje was ook echt verrast. Dat was al heel leuk. We hebben ook best goede gesprekken gehad over het hele medische gebeuren en hoe ver we willen gaan.

Ik zie met een gezonde spanning uit naar 1 oktober. Het klinkt misschien raar maar als het deze ronde niets wordt (waar ik wel van uitga) heb ik 'zin' om te starten met IUI, het geeft me hoop en het gevoel dat we eindelijk iets gaan doen, dat ik eindelijk een banner aan kan maken en eindelijk samen met andere meiden kan gaan aftellen en niet meer alleen wacht op mijn ongi maar de wetenschap dat het echt raak kan zijn. Ja alles bij elkaar is het heel spannend.

Liefs Zora

19. idd spannend Zora. En het is al bijna 1 okt!
    Doet je goed he zo'n weekendje weg.

20. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Oh nee Elke wat vreselijk. Hele dikke knuf.

@Joseetje. Bij het topic zwanger worden vind je een onderwerp wie gelooft er in de naald aan de draad. Hier vind je een aantal mensendie nog actief pendelen. Ik heb het laten doen door Zuurtje, Weetjewel en Supernanny. Veel succes.

@ All dikke knuffels.

Share This Page