Heerlijk, vooral na de spanningen van afgelopen weken. Ik ben zo ontzettend emotioneel tijdens mijn ongi en de dag ervoor dat is gewoon echt niet leuk meer. Nu gaat het in principe weer prima maar als ongi weer komt....
Zora, ik kan me voorstellen dat je uitkijkt om te gaan starten met jullie 1e IUI, eindelijk het gevoel een echte kans te hebben...Nu afwachten tot ongi komt en dan van start!
Mijn eierstokjes zijn zich aan het melden! Joepie eitjes in de maak! Ik denk dat links de dominante wordt deze maand
Als mijn arts niet weer een of andere rare ingeving heeft Naatje, ik wacht nog even af wat zij zegt aan de hand van de HSG......en dan hopelijk op naar IUI! Caecilia: Jippie, eitjes, dat wordt klussen!
ceacillia, ik heb ook steeds drukkende pijn in m,n linkereierstok, heb het gevoel alsof er wel 100 zitten... maar het ovu testje is nog steeds negatief... iemand heeft voor mij gependeld.... maart 2009 zwanger..... aan de ene kant hoop ik dat het klopt ( dan word ik in ieder geval zwanger) maar dat duurd nog wel lang.... neee deze ronde word het gewoon raak.... manlief staat gelukkig met een big smile weer startklaar om te klussen getsie moet morgen met m,n werk naar de efteling... nou is dat superleuk maar het gaat de hele dag regenen.... werk met verstandelijk gehandicapten. welk werk doen jullie eigenlijk? gr jose
@Joseetje, ik ben applicatie beheerder (IT). Bij een dochter van 1 van die veel in het nieuws zijnde bank bedrijven.... Hoop dat je het een beetje droog houdt in de Efteling! Hier ook nog steeds geen temp dip... hoop dat deze toch snel gaat komen. Vraagje... weet iemand of het slecht is om tijdens de vruchtbare dagen te gaan zwemmen? Ben bang dat zaad sneller afsterft door het chloor ofzo ( misschien heel dom maar ik zit het me steeds af te vragen...)
@Ceacilia: chloor komt heus niet bij je binnen hoor! Zou niet best wezen..zou denk ik wel ongelovelijk zeer doen als het wél binnen zou komen Je kunt gerust gaan zwemmen hoor! Heb jij trouwens altijd een tempdip? Bij mij was dat niet elke keer zo hoor. öf hij dipte al een paar daagjes vóór mijn ei (Ff is vaak in de war geweest-en ik ook- ) ben weer weg! Dochterlief is vrijdag jarig en er is nog een hoop te doen! knuffies all around!
Volgens mij kan het ook geen kwaad hoor Caecilia. Joseetje, het is gewoon deze ronde raak voor jullie, goed klussen. Als ik nu naar buiten kijk denk ik arme Joseetje, of het moet in het Zuiden wat droger zijn dan hier. Ik ben ambtenaar haha. Ik werk bij de gemeente. Gister de hele dag buikkrampen gehad, denk dat ik gister mijn ei heb gehad. Echt balen, net een dag te laat, hoop dat er nog wat zwemmertjes rondzwemmen en vanavond voor de zekerheid nog maar even klussen.
hey meiden ik heb niks meer geschreven ik weet het ,maar ik volgde wel alles op jojoba meid jou situatie heeft mij de drang gegeven om te antwoorden ik vind het zo ontzettend jammer voor je meid het ene moment ben je zo in de wolken en het andere moment zonder dat je het echt goed beseft word je er opeens van gestampt want zo voelt het dan ook aan he ik vind het echt jammer voor jou, maar ik zou zeggen geef de moed niet op meid, het zal je wel lukken daar ben ik heel zeker van ! voor de rest bedankt voor alle steun!
Goedemorgen, Wat een weertje hé, bah het is echt herfst geworden. Lovely: ja dat is zeker zo ja, gelukkig was ik nog niet zo lang onderweg (net zoals Elke bijvoorbeeld), daar hou ik me maar aan vast. Heb gelukkig geen hartje gehoord en niets gezien. Maar het blijft klote. Hoe gaat het nu met jou? Ben je geopereerd ofzo voor die bbz? Marykay: hoe gaat het met jou? Al kwaaltjes of tekenen van een eventueel (hopelijk niet) naderende ongi? Naatje: nou gelukkig zijn de cystes dan toch follikels. Wat worden ze dan groot bij jou zeg Caecillia: jaaaa eitjes, klussen maar Joseetje: nee joh, jij wordt niet in maart zwanger, maar deze maand . Hoop het echt van harte dat het deze keer gaat lukken! Zora: succes vandaag (je moest toch naar de fert.arts?) All: ik heb vanmorgen een positieve ovulatietest gehad , kan het nog steeds niet bevatten dat het nu misschien wel zonder clomid kan. We gaan dus hard aan de klus vandaag en morgen. Ik ben trouwens (medisch/directie) secretaresse. Liefs Jojoba
Elke meid wat erg, hopelijk red je het een beetje moet ontzettend moelijk zijn voor jou. ik denk aan je ik heb een laparascopie gehad en een curretage ze zagen het heel gemakkelijk zitten in de rechtereileider mijn gyn wilde mijn eileider niet verwijderen en heeft het vruchtje laten zitten . ik heb dan weeral zo'n injectie gekregen zoals de vorige keer ben er wel enorm slecht van geweest was de vrijdagmorgen binnen en de vrijdagavond buiten en de maandag morgen lag ik opnieuw binnen in het ziekenhuis kon niet eten kon niet drinken en was telkens aan het overgeven . de gyn heeft gezegd dat we nog 1x kunnen proberen en dan is het gedaan liefs
Lovely meid, wat een verhaal. Ik vind het echt heel erg voor je hoe het is gelopen. En ik ga heel hard voor je duimen dat het de volgende keer een prachtig kindje mag opleveren. Nogmaals een dikke knuffel, die heb je wel verdiend. Liefs Zora
@Lovely, meid wat een naar verhaal. Wat bedoeld je gyn met nog 1x proberen? Mag je nog maar 1x zwanger worden? Sterkte
@ zora dank u meid , het is idd helemaal niet gemakkelijk he @cecilia ja idd meid we mogen nog 1x proberen om zwanger te graken is het trg een bbz dan haalt hij er mijn eilieder uit liefs
lovely wat naar een verhaal zeg. Hopelijk is het snel weer raak en hopelijk blijft het goed zitten en is het zeker geen bbz meer [-o< Hele dikke knuffel voor jou en ik zal zeker voor je duimen. Het moet gewoon goed komen hoor... Liefs Jojoba