ja voor ik binnen moest had ik een mail gestuurt na brugge waar ze ivf doen om te vragen of ik in aanmerking kwam ervoor mijn gyn had gezegd dat ik niet meer in aanmerking ging komen omdat ik al 3 kids heb. ik heb dus vrijdag een mail trg gekregen dat ik in aanmerking kom voor 6 cycli. maar financieel kunnen we dat momenteel niet aan . dus jah het is afwachten he liefs
Lovely, wat een verhaal, ik krijg er kippenvel van Ik hoop dat ivf niet nodig zal zijn en dat het snel raak mag zijn en dat het geen bbz meer zal zijn.
jeetje lovely ik krijg er gewoon kippevel van. Ik moet nog een week wachten tot ik weer onge. word. groetjes
Volgens mij is ei nog nietgesprongen... temp is al 6 dagen gelijk en vanmorgen toen ik naar de auto liep voelde ik echt nog druk en steken in mijn linkerzijde... Hoop dat het ei vanavond springt
Hoop het ook voor je Ceacilia en dan klussen he! Ik denk dat mijn ei al geweest is, maar weet het niet zeker, afwachten maar. Over een uurtje naar het ziekenhuis, spannend!
Caecilia, ik hoop het ook voor je...aan de klus maar weer Zora, succes in het ziekenhuis, ik hoop dat je ei al langs is geweest!
hallo meiden... loveley jeetje meis.... wat een verhaal. toch vind ik het ook een raar verhaal.... wie zijn zij om te bepalen wie wel of niet in aanmerking komt omdat je al 3 kids hebt? en waarom geen ivf? heb je er over gedacht een second opinion te vragen? er hangt zoveel vanaf... ik wil je ook niet opdringen wat ik zou doen hoor.. ik hoop alleen dat ze het goede doen in het ziekenhuis...het is nogal wat... heel veel stertke zora succes in het ziekenhuis.... ik kom vanavond nog wel fff gluren vanaf mijn werk. elke gebeurd er iets in je lijf?... getsie wat een narigheid.. hoel nag gaan ze wachten in het zh? naatje heeft de pregyl zijn werk gedaan? Ceacillia nou we hebben op dezelfde dag ons ei. ik had gisteravond een knalpositieve test en in de namiddag kreeg ik veel steken.. gisteravond goed geklust, ... en dan vanavond en morgenavond nog een keer en dan heben we weer goed ons best gedaan... oja vraagje. als je ei gesprongen is word die test dan ook meteen weer lichter? gr jose
nou mijn pendelaars zijn het ook redelijk eens.... 2 zeggen maart 2009 en de ander februari..... mmm is toch wel toevallig..ik wil niet zo lang wachten...... xxxx jose gr jose
Dit topic heeft weer een mijlpaal bereikt 200 pagina's volgeschreven! Precies 7 maanden na het begin 1 maart tot nu 1 okt ! Joseetje, dat is nou precies de reden waarom ik nooit heb laten pendelen. Als ik het in maart had gedaan en te horen had gekregen dat ik in aug en/of sept zwanger zou zijn zou ik het veel te ver weg vinden en de tijd ervoor bijna verloren moeite vinden. Maar ik hoop heel hard dat jij nu het tegendeel bewijst jullie doen iig weer goed jullie best. Lovely wat heftig allemaal. Ik hoop dat de laatste poging dan de allermooiste mag worden. Elke, hoe gaat het met jou? Ik las je in je onderschrift dat jullie afwachten dat het vanzelf komt. Het doet me echt pijn aan mijn hart om dit te schrijven. Ik vind zo verschrikkelijk voor jullie. Nogmaals heel veel sterkte ik denk aan jullie! Zora, ik had het ook al in je eigen topic geschreven wat ontzettend balen dat de uitslag zo tegenviel en je nu toch onder het mes moet. Sterkte meis! Daan en Lotje, houden jullie het nog vol op het wachtbankje? Naatje, ik hoop dat je megafollikels mooi benut zijn sterkte op het wachtbankje. Caecilia, hopelijk hebben de zwemmers van je man jouw ei ook gevonden. Het is gezellig druk zo op het wachtbankje. Bridge moet je echt wachten tot je ongi wordt of zou je ook zwanger kunnen zijn? Jojoba, toch weer zo snel spannend voor je! Het klinkt misschien gek, maar dat is dan toch een klein voordeel van de vmk dat je van jezelf extra vruchtbaar bent. O meid ik hoop het zo voor je. Mijn ei is ook 2 weken na de mk gesprongen ik zou dan nu een cyclus van 28 dagen moeten hebben en de 1ste cyclus na de LEO was 35 dagen. Hoe verdrietig de mk ook is zit er ook nog een positieve kant aan. En we hopen natuurlijk extra positief Voor mij nu nog 1 dagje en dan gaan we met vakantie! Joehoe we vliegen al om 6.30u dus echt midden in de nacht naar Schiphol gelukkig wonen we in Amsterdam. Maar ook nog 1 dagje en dat ik kan zeggen dat ik overtijd ben! Of waarschijnlijk ben ik het al een paar dagen het is nu precies 2 weken dat ik in mijn nopjes loop ik denk dat mijn ei de 14e of 15e sep is gesprongen. Ik voel me zwanger, dan denken jullie nu natuurlijk test dan weet je het zeker! Maar sinds mei 2007 heb ik zoveel testen gedaan die altijd negatief (of 3 echt supervaag) waren dat ik bang ben om te testen. Mijn gyn zei ook de vorige keer toen ik van die vage testen had dat ze ook niet goed zijn een bloedtest geeft echt uitsluitsel. Dus nu als ik test wil ook een echt superpositieve test! Daarom wachten we echt nog zeker een week en misschien wel 2 weken. Maar wat ik al zei ik voel me wel zwanger, ik loop nog steeds in mijn nopjes, mijn boobs zijn zo pijnlijk als wat, ik heb al 4 dagen het gevoel alsof ik iedere avond teveel gedronken heb en ik ben moe! De vorige keer had ik alleen maar zere boobs. Dus wat denken jullie?
echt waar? Is dat al 7 maand geleden? Ik ben op 2 maart voor het eerst naar de ha gestapt. Een week later kon ik terecht bij de gyn soms gaat de tijd opeens zoooo snel!
Dank je Marykay. Ik zal hier ook nog even een update geven over mijn ziekenhuisbezoekje. Maar eerst wil ik je even een fantastische vakantie toewensen, geniet ervan en je symptonen klinken veelbelovend dus ik hoop dat ik je mag feliciteren als je terug komt. De uitslag van de HSG was toch twijfelachtig dus nu moet ik binnenkort onder het mes. Brrr. Ik krijg dus een laparoscopie waarbij ze ook mijn eileiders doorspuiten. Aan de hand daarvan gaan ze kijken of we nog in aanmerking komen voor IUI en anders IVF. Voor de operatie kunnen we hopelijk binenn twee mannden terecht. Ik kom nu wel een beetje in de knoei op mijn werk, dus moet het binnenkort maar gaan vertellen. Deze uitslag viel echt tegen dit hadden we niet verwacht. Dus ben weer even in een dip beland. Liefs Zora
@ jojoba en Caecilia goed klussen he meiden @ Lovely wat een naar verhaal. Dikke knuffel @ Marykay een hee fijne vakantie! @ Zora wat vreselijk meid. Een dikke knuffel ook voor jou
jeetje Zora.... wat een ontzettende tegenvaller..... wat was er dan precies niet goed? waren ze verstopt? jeetje ik kan me voorstellen dat dit ontzettend naar is om te horen... en dat dan in zo,n gesprek ook het woord ifv valt.... bah dat is anders dan je had gehoopt te horen vandaag... en 2 maanden wachten is ook lang zeg........ ik hoop dat het nog steeds iui word voor jullie... ja het word op een gegeven moment lastig op je werk om het verborgen te houden.. denk je dat je collega,s je een beetje zullen steunen? Marykay dat klinkt goed meid..... ik ga ook niet meer testen... ( zei ik vorige keer ook) ik hoop het van harte... mooie cyclus is het inderdaad ook ja, helemaal volgens het boekje. Jojoba ik hoop het voor jou ook.... hoera een ei uit jezelf! dat geeft een mens weer moed he? hier vandaag nog steeds een knallende ovu test... net iets donkerder dan gisteravond... voel nu ipv een drukkend gevoel echt een paar venijnige steken. gisteren om 23:30 geklust en vanavond om die tijd nog een keer.. dan moet het toch echt goed komen dus meiden ,schuif een kontje op, dan kom ik erbij op het bankje en dan deze maand allemaal roze.... gr jose
Joseetje, klusser de klus...ik hoop dat je de pendelaars kan laten zien dat hun pendel niet klopt marykay, wat spannend, ik hoop dat je gevoel het goed heeft! Ik wens jullie een hele fijne vakantie en ik hoop dat je met een vet positieve test terug komt! Zora, tjonge kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, dit had je zeker niet verwacht. Dikke knuf! Ik hoop dat de laproscopie straks beter nieuws zal brengen en dat jullie toch eerst mogen starten met IUI. all, ik heb het gevoel dat mijn eitjes gisteravond gesprongen zijn, ik had echt steken in mijn onderbuik. Gister geklust en vanavond ook nog maar een keer. Nu dus op het wachtbankje en hopen... [-o<
Spannend meiden op het wachtbankje. Joseetje, ook goed je best doen vanavond he.. Ik heb bijna allemaal mannelijke collega's, en ik werk er net 5 maanden dus ga ze het niet allemaal vertellen. Denk voorlopig alleen mijn afdelingsmanager. Die zal er wel begrip voor hebben. De HSG en de rontgenfoto de volgende dag had uitgewezen dat mijn eileiders toch niet overal helemaal goed doorgankelijk waren er was hier en daar wat vloeistof achtergebeven. Dus vandaar....ik mag bellen voor een afspraak als ik ongi ben maar ze weten niet zeker of ze dan plek hebben dus misschien doen ze het dan de volgende cyclus dat is nog even afwachten. Nou wachters ik duim voor jullie. En een aantal van jullie: Veel plezier tijdens de klus.
jeetje zora wat vervelend..... ik dacht dat ze soms redelijk makkelijk eileiders konden doorspuiten dus nog geen paniek...... hopelijk komt het allemaal op zijn pootjes terrecht. hier flinke eipijn auwwwww... hoelang duurd zoiets zeg.....als ik buk of kracht zet ooeeeffff dan gaat het gewoon niet. en het gekke is dat het links en rechts is? ik heb afgelopen week al steeds een megadrukkend gevoel in m,n eierstokken gehad,,,, zouden het er 2 zijn geweest? ik heb niet echt vruchtbaar slijm ondekt, nu heb ik ook niet de hele tijd zin om dat te gaan onderzoeken.... ja een keer een sliert maar verder niets... waar zit dat slijm eigenlijk? wat hoger in de vagina toch? gr jose
@Zora, dat valt zeker even tegen. Hoop dat je heel snel terrecht kunt voor de laparoscopie! @Marykay, meis wat leest je stukje geweldig! Ik heb er een upergevoel over! Fijne vakantie! Hier nog net niet op het wachtbankje maar ik kom eraan hoor! Vandaag nog steeds drukkend gevoel in linkereileider. Dus hopenlijk springt ie vannacht! Temp is nog steeds gelijk aan de laatste dagen... dus ben benieuwd!
Hallo meiden, ik hoop dat ik me ook bij jullie aan mag sluiten. Ik ben 29 en al ruim 2 jaar aan het proberen zwanger te raken, dit wil niet lukken, omdat ik ook pco heb. vorige maand is er een cyste van 7 cm uit mijn eierstok verwijderd en nu moet ik wachten tot ik ongesteld voor ik de gyn mag bellen, maar ben al weer paar dagen overtijd en heb niet het idee dat ik ongi ga worden. Ik wordt er zo moedeloos van dat ik iedere keer niet met clomid mag beginnen, dan een cyste dan de schildklier niet goed. Sorry voor mijn klaagverhaal hoor! Vind het fijn om jullie ervaringen te lezen. Groetjes redu