hoi redu, gezellig dat je met ons mee komt schrijven. wat ben je al lang bezig zeg....pppffff kan me voorstellen dat het geduld een beetje op begint te raken.... wat vervelend van die cyste.... zag alles er verder goed uit? of hebben ze dat niet meteen onderzocht. ik hoop voor je dat je snel ongesteld word ( nou ja dat hoop ik natuurlijk eigenlijk niet) dan kun je met clomid beginnen als ik het goed begrijp? nou we zijn hier allemaal clomidbabes..... als je vragen hebt brand maar los. groetjes jose
Moge meiden! @Redu, welkom hier. Hoop dat je cyclus snel komt. Anders zou ik na meer dan 35 dagen gewoon het zh bellen. Dan kunnen ze kijken of je al een ei hebt gehad deze maand en zoniet kunnen ze je cyclusafbrekende medicatie geven zodat je ongesteld wordt en met Clomid mag beginnen! Ik weet nog dat het bij mijn zoon ook 6 maanden duurde voordat ik van het zh eindelijk de pillen kreeg die ik wilde... Zien jullie mijn banner ei ei ei vandaag! Hihi denk dat ie gisteren al geweest is Dus even inschuiven op het wachtbankje! Wil er ook bij
Meiden, nog een stukje opschuiven op het wachtbankje, ik kom er ook bij, al is het voor spek en bonen. Heb geen iee wanneer ongi komt (of niet) maar denk dat het daar op het bankje gezelliger is. Ik duim voor jullie! Redu welkom, wat een tegenslagen zeg, hoop dat het voor jullie nu wat voorspoediger zal gaan end at je snel ongi wordt.
Redu, welkom hier!. Ik hoop dat je ongi snel komt en je met de clomid kan beginnen. Caecilia, neem lekker plaats op het bankje, de 2 weken aftellen is weer begonnen. Zora, gezellie we hebben nog plaats hoor! En ik hoop eigenlijk dat je niet voor spek en bonen bij ons aansluit all, ik heb best wat last van de prygnyl, ben misselijk en heb pijn aan mijn (.)(.) Maar mij hoor je niet klagen, ik hoop juist dat deze klachten de komende weken zullen blijven
hoi meiden. oh ik zie dat het druk is op het wachtebankje... ceacellia. naatje, zora ,ik, marykay, jojoba, ik vergeet vast mensen..... lekker druk zo... nou hier zeker het ei geweest. ... pijn is zo goed als weg. gisteravond nog goed geklust en daarna de hele nacht plat....het is zo handig mijn bed is electrisch verstelbaar dus ik kantel hem dan gewoon een beetje met beentjes omhoog... kans maximaal benut zou ik zeggen. vanavond nog een keer klussen en dan zit het er weer op met gericht klussen...heb ook vruchtbaar slijm ontdekt... gelukkig maar.... begon me al weer bijna druk te maken... nou echt hoor... gisteren was alles nog ok en natuurlijk na m,n ei ben ik weer een stuiterbal van ongeduld....... ik krijg de emoticon er niet bij maar het moet die op en neer springende zijn zeg maar hahahhahah gr jose
Goedemorgen, Ik kom er ook bij het bankje, wordt al gezellig druk zie ik.. Hoop dat we allemaal in roze gaan over ongeveer 14 dagen. Redu: welkom! Hoop ook dat je cyclus snel komt en dat je verder mag met de clomid. Zora: wat een teleurstelling moet dat geweest zijn zeg. Ik hoop dat je snel terecht kunt voor de laparoscopie. Sterkte meid... Ryanne: hoe gaat het met jou, zag dat vandaag je NOD is. Marykay: klinkt goed! Veel plezier op vakantie en tot over 2 weekjes met hopelijk goed nieuws! Joseetje, Naatje, Caecilia: jullie ook veel succes op het wachtbankje! Liefs Jojoba
fijn dat jullie zo meeleven. ik wens jullie ook allemaal veel sterkte en hoop dat het reultaat er straks mag zijn dan is het wachten het vast allemaal waard geweest. Heb vandaag nog naar de gyn gebeld maar die was vrij vandaag dus mag morgen terug bellen en dan zien we wel weer. Is er nog iemand die veel buikpijn heeft zonder eisprong, de eitjes groeien nl wel maar springen niet dus worden extreem groot. dat zal de buikpijn wel veroorzaken denk ik. ik denk aan jullie en leef met jullie mee. succes allemaal!
hallo redu, ik had dat ook, nou ja niet precies hetzelfde... deze maand kwam het ei erg laat,,, had ook de hele week al enorme drukkende pijn in flank... eisprong deed deze keer ook erg zeer, uren zelfs.... dus ik kan me voorstellen als je ei erg groot is en niet springt dat dit voor eierstokpijn/ buikpijn kan zorgen groetjes jose
@Redu: welkom hier! Wat raar dat je na al die tijd nog niet aan de clomid mag. Of heb je soms erg veel kans op overstimulatie. Lijkt me toch dat er wel wat aan te doen moet zijn. Ik had ook altijd veel eipijn. Gelukkig sprong m'n ei (oiv clomid dan) uiteindelijk wel. Hoop dat je gauw ongi wordt zodat je er goed tegenaan kan! @All: Zit nou opeens iedereen tegelijk op het wachtbankje? Nou, veel plezier dan maar met z'n allen! Dat wordt weer lekker spannend over 2 weken
Tezz mooie bank! Bedankt voor een heerlijk wachtplekje! Vanavond nog even extra klussen. Had vandaag toch nog wat drukkend gevoel weet niet of het ei is/was maar we gooen er gewoon nog een extra klusbeurt tegenaan! @Joseetje, heel herkenbaar! Nu ben ik de rust zelve komt allemaal wel goed gevoel. Maar over een dag of 2 dan word het wachten me aweer teveel en stuiter ik gezellig 2 weken met je mee! Meiden als we nu eens allemaal aan het eind van deze ronde zwanger zijn! Hihi kunnen we topic bijna wel sluiten
ooohhhhwww tezzzz wat een mooi bankje hahahahahhahah ik moet er wel om lachen hoor... vind het reuze gezellig met iedereen op het bankje.. eigenlijk moet er nog een koelkast met lekkere hapjes bij, ceacillia mijn drukkende pijn is weg, ovu test is weer nagatief... maar gisteravond was de test nog positief en een ei kan 12 tot 24 uur blijven leven... dus wij ook vanavond nog even klussen voor de zekerheid... hubbie begint het smeppen nu ook door te krijgen .... gezellig dat je met me mee stuitert... oja mijn beste vriendin had 1e afspraak gyn.... ze heeft ook pco en als haar ei springt net zoveel kans als ieder ander.... waarom zegt mijn gyn dat soort dingen nou niet? ik zat daar zo over te twijfelen.. wacht, wacht, wacht.... ik heb 17 oktober als nod gedaan. is 2 dagen te laat... voor de zekerheid gr jose
oja statistisch gezien moeten er zeker 2 zwanger worden... nou f.ck de statistieken..... we gaan allemaal in het roze!
ik heb vandaag weer een echo gehad en alles zag er goed uit. Ik had weer wat last van rozeverlies maar dat was ook normaal volgens de verloskundige! Kindje is nu 2,4 cm klein en alles deed het allemaal erg goed! 23 oktober mag ik nog een keer komen en dan ben ik 12 week dus dat is echt super! hoe is het met de rest? Liefs Ylona