wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Zora: stel jezelf voor als kaboutertje, dan past het vást! :)

@Ylona: wat fijn dat alles goed gaat! Ons Frumpie was 2,6 cm bij 9 wk en 3 dagen, dus dat komt wel mooi overeen met jullie beebje lijkt me zo ;) Hoop dat je niet te veel kwaaltjes hebt en dat de komende weken voorbij vliegen! Ik vond het tot de 12 weken zoooooooooo lang duren! En nou ben ik opeens alweer 18 weken! :confused:

@Joseetje: ja, als je eitje maar springt he? Maakt niet uit hoe het zo ver komt, áls het maar zover komt ;) Ik besefde eigenlijk pas hoe aan het begin van de mmm we nog staan als we álleen maar' clomid slikken, toen ik mijn gegevens moest invullen bij de vk. Ik moest invullen of ik 'natuurlijk' zwanger was geraakt of via iui of ivf o.i.d. En ook al slik je clomid, je raakt dus toch 'natuurlijk' zwanger. Voor mijn gevoel zat ik al echt midden in de mmm, maar eigenlijk is clomid alleen maar een stimulatie-middel. Die eitjes moeten toch zelf springen!

Daarom ben ik ook zo blij dat er nu zo veel lekker op het wachtbankje zitten! Want jullie hebben nu idd net zo veel kans als ieder ander! :D Ik hoop zoooo dat het resultaat ook minimaal het gemiddelde is! :D
    Iedereen veel succes deze komende weken! Doe kalm aan en laat je niet gek maken ;)

Liefs Tezzz

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hahahahah nou je mag bij mij op schoot hoor! onder de voorwaarde dat je een zak paprikachips meeneemd! :)

ylona wat goed joh dat het allemaal lekker gaat....zoals je kunt lezen 4 miskramen hier... we waren net zo blij dat we flink in het roze gingen, dus we kunnen wel wat van jouw hcg,tjes gebruiken :cry: :cry:

gr jose

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Komt helemal goed! Ik ben gel op paprikachips. mag het alleen niet zo vaak meer eten ivm afvallen maar dit keer maak ik een uitzondering. :)

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja ik ben ook zo gek op chips.... heb ik nog liever dan chocolade en snoepjes... oja en ik ben gek op kaas..... ( lekker belangrijk) tja van dat wachten word je gewoon een beetje melig he? hahahaha vandaag kwam ik erachter dat 2 klokken in huis ineens niet meer lopen.... toen dacht ik he? is dit een teken van bovenaf dat het gelukt is? mmmmm ga ik tegen niemand zeggen anders denken ze dat ik gek word van de MMM [-X

gr jose

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha Joseetje.

Ik hou helemaal niet van chocola, snoep, koek en taart (gelukkig moest er nog eens bijkomen). ;)

Maar ik ben echt gek (niet gel zoals hierboven :) ) op chips. En je zult het niet geloven ook op kaas. :whistle: Heerlijk. Of een plakje worst vind ik ook lekker. ;)

En tsjaa, het gaat nergens over maar je moet toch iets doen om de tijd vol te praten.. :)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    'k Zie het al...lekker in de wachtstand met z'n allen ;) :)

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hahahhahah het niveau daald ..... heerlijk ff slap lullen...
    ja tezzz we staan ik de wachtstand. pppfff het lijkt wel komkommertijd zoals mijn hubbie altijd zegt

gr jose

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    huh? :rolleyes: 'Komkommertijd' is toch juist tíjdens de vruchtbare dagen? ;)

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oja? mijn man noemt komkommertijd altijd de zomerperiode dat er niks op tv is en hij zit te wachten tot het herfstpogramma en paul de leeuw enzo weer komt, wachten wachten wachten.... dus voor mij is dit komkommertijd... snap je het nog? :rolleyes: :(:

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Joseetje: :) :) :) ik weet wel wat komkommertijd betekent, maar moest gewoon aan een ander soort komkommertijd denken! :) (waar lijkt een komkommer op? ;) )

11. Niet meer actief

Ylona, wat fijn te lezen dat alles goed gat met jullie uk, op naar een een mooie 12 weken echo :)

Ik ben weer wakker na een nachtje terminalenachtzorg..pff eigenlijk zou ik het liefste het hele weekend bij willen komen, maar helaas zit dat er niet in. Ik heb zaterdag en zondag een gebrokendienst, dus nog ff doorbijten...

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Keek net even op het NOD forum. Heb mezelf deze maand er bewust niet opgezet. Vindt het toch moeilijk al die meiden te zien die binnen 1 maand zwanger zijn... Zie nu dat er een heel stel bekenden opeens deze maand zwanger zijn.... Ook 1 die al meer dan 5 jaar bezig was!
    Super en toch doet het even pijn...

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Denk dat ei geweest is op dag 16/17 vanmorgen was mijn temp eindelijk wat omhoog!

14. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden,
    weer nieuws op het front.
    ik had donderdag de gyn gebeld en zou iets voorschrijven om menstruatie op te wekken nu kwam het vanmorgen toch vanzelf, wel na 36 dagen dus erg laat.
    Nu maandag de gyn maar weer bellen om op de tiende dag een echo te maken. Spannend!
    Hoop dat bij jullie alles goed gaat !

groetjes redu

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meiden...

Redu spannend voor een echo.. ik neem aan dat het een uitgangsecho is om te kijken of je kunt starten?
    wel goed dat je ongie vanzelf kwam... er is dus wel nog iets van een cyclus... bij mij gebeurde er gewoon helemaal niks...

ceacillia ik snap je wel... je bent heel blij als het iemand na 5 jaar eindelijk lukt... maar dat wil niet zeggen dat je zelf niet verdrietig of jaloers mag zijn... wat zij heeft wil jij het allerliefst op dit moment.... ik heb me lang schuldig gevoeld over dit soort gedachten... maar ik doe het niet langer om me daar schuldig over te voelen... zo voel ik het nu eenmaal..en dat maakt ons echt geen slecht mens ofzo.....

Naatje.. jeetje terminale zorg... dat lijkt me altijd zo ontzettend heftig... gebroken diensten zijn wel klote zeg...heb je daar zelf een keus in of word het van hogerhand opgelegd?

nou hier gisteren totaal weggeregend bij leidens ontzet... was niet het leuke gehoopte feestje dat ik even nodig had... tja.. de herfst is echt begonnen...

ik voel niks... af en toe steekjes... boobs doen niet pijn ( alle vorige cyclussen deden die echt heel zeer ) ik ben eigenlijk heel erg rustig....
    ik wacht het maar gewoon af..
    maak het thuis lekker knus met hubbie...

gr jose

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He meiden,

Laat even weer iets van me horen. Gaat redelijk goed. We proberen zo positief mogelijk te blijven. Donderdag bij de gyn geweest en wachten zowiezo nog twee weken af. Hopen dat mijn lijf zelf het werk gaat doen. Al denkt mijn lijf momenteel dat ik nog steeds zwanger ben: misselijk, zere (.)(.), opgeblazen buik...

Het is hier wel erg druk op het wachtbankje. Dat kan niet anders dan goed nieuws betekenen de komende tijd :D

Redu, fijn als je lijf het zelf doet en je de provera niet hoeft te gebruiken.

Lovely, fijn dat je weer hier bent!

Ylona, proficiat met je mooie echo. Echt super! Bewoog het beepje ook al?

Liefs

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he elke... fijn om even wat van je te horen.... ik heb veel aan je ( en jjoba, loveley en marykay) moeten denken afgelopen dagen.... mezelf afvragend hoe we van een mooi roze cluppie naar een verdrietig cluppie zijn gegaan.....

lijkt me heel confronterend die klachten... wat kan je lijf zichzelf voor de gek houden zeg...

hier alles rustig ...geen zere boobs.. die had ik afgelopen 4 cyclussen wel dus ik weet niet of dat nu goed of slecht nieuws is.... het is in ieder geval anders dan anders.....en ik ben nog steeds heel kalm en rustig.... ik snap er niets van....

hoe is het met de andere meiden op het wachtebankje?

gr jose

18. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Elke fijn dat je zo positief kan blijven. Ik hoop dat je lichaam zelf het werk gaat doen. Ik heb 2 jaar geleden met 9week een miskraam gehad en dat is echt heel rot!
    Mijn beebje bewoog idd af en toe even. Heel leuk om te zien!

Liefs Ylona

19. Niet meer actief

joseetje, Stom he dat je lichaam elke maand anders reageerd, maar je hoeft ook helemaal niets te voelen...ik duim voor je!
    De gebroken diensten zijn zeker geen keuze van mezelf maar van hogerhand, ik heb er echt een hekel aan :x Maar de terminalenachtzorg zorg is wel een keuze van mezelf, dit doe ik naast mijn contract als wijziekenverzorgster. Ik vind het echt heel dankbaar werk...

Redu, fijn dat je ongi vanzelf gekomen is, op naar de eerste follikelmeting!

Elke, wat knap dat je ondanks je verdriet toch positief probeert te denken...lijkt me heel moeilijk je zwanger te voelen en te moeten wachten of je lichaam zelf het werk gaat doen....
    Ik heb vorig jaar een miskraam gehad van 1 van een 2ling en een missed aborition van de 2e van 2ling. Ik heb na 2 dagen een spoedcurretge gekregen ivm een infectie.
    Ik denk aan je!..dikke knuf!

20. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Elke: dat lijkt me idd heel naar als je nog zwanger voelt enzo. Vind het knap van je dat je nog 2 weken kan wachten en dat je zo positief mogelijk blijft. Een hele dikke knuffel van mij, vind het zo erg voor jullie en leef ontzettend met je mee.. :( Nogmaals héél veel sterkte voor jullie.

Joseetje: ik heb dat idd ook dat ik iedere maand iets anders voel of helemaal niets. En elke keer ga je denken "hé dat had ik de vorige keer niet", maar dan toch loopt het weer klote af. Hoop voor jou echt heel erg dat je zwanger bent.

Redu: fijn dat je ongi vanzelf is gekomen, succes met de echo!

Caecilia: vind het idd ook altijd moeilijk als weer iemand is gekomen dat ze zwanger zijn, ook al zijn die personen ook heel lang bezig. Het is helemaal niet dat we het niet gunnen, maar je wilt zelf ook héél graag dat het altijd een teleurstelling is. Zou me er niet schuldig over voelen, volgens mij denken veel meer mensen er zo over.

Ik heb ook de steekjes in mijn onderbuik, vooral links. Gisteren wezen hardlopen en toen brandde mijn tepels echt enorm. Misschien komt het door de kou, maar nog nooit last van gehad eigenlijk. Verder was ik vanmorgen wat misselijk en ik slaap nog steeds enorm slecht. Wordt telkens 's nachts wakker en kan dan niet meer slapen of ik wordt 's morgens op een uitslaapdag heel vroeg wakker, terwijl ik anders heel lang kan uitslapen. Ook wordt ik elke keer wakker 's nachts dat ik moet plassen, terwijl ik dat ook nooit heb.

Maar goed heb van andere cyclussen geleerd dat je lichaam je ook weer heel erg voor de gek kan houden. We wachten rustig af en gaan nergens van uit, dan valt het ook niet tegen.

Echt leuk dat bijna heel dit forum nu op het wachtbankje zit. Met meerdere is toch gezelliger dan in je eentje. En hopelijk gaan we snel allemaal in het roze! :D

Deel Deze Pagina