Jaa vanmorgen was temp eindelijk zoveel omhoog dat ik nu zeker weet dat ik dag 16/17 ei heb gehad! Officieel lid van het wachtbankjes team!
jippie ceacilia! Moet zeggen dat ik al wel erg met jullie mee zit te wachten hoor Het voordeel van nods op verschillende dagen is dat je dan steeds naar een dag kan toeleven. Nou duurt het veel te lang! En ik wacht alleen maar op jullie nod, niet eens op de mijne! Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat de komende week voorbij vliegt! Op naar roze!
Hoi meiden, Hier ook weer een teken van leven bij mij. @ Caecilia: Yeeh! Fijn dat je dat nu zeker weet, hup officieel op het wachtbankje dan! Duim duim.... @ Joseetje: Tsja je weet niet meer wat e moet voelen he en wat nou goed is en wat nou niet. Maar fijn dat je zelf zo rustig bent. Ik duim duim duim voor je hoor! Voor alle meiden trouwens. @ Jojoba: Dat klinkt ook veelbelovend meid, maar inderdaad je weet het niet. Ons lichaam is een complex iets. Hoepn dat de tijd maar snel voorbij gat. ook voor jou natuurlijk duim duim duim. @ Redu: Fijn dat je ongi besloten heeft zelf te komen. Nu kun je weer verder. @ Ylona: Fijn dat het zo goed gaat meis. @ Elke: Meid dikke knuffel en wat kanp dat je de beslissing neemt om af te wachten. Lijkt me heel moeilijk. Vooral als je je nog zwanger voelt. Sterkte. @ Naatje: Pff terminale nachtzorg, pittig hoor. Respect voor je dat je dat doet. Hier een beetje vertwijfeling. Weet dus nog steeds niet zeker of ik een ei heb gehad. Mijn (.)(.) doen nog steeds niet zeer en normaal wel altijd na mijn eisprong. Zou het door de HSG komen? Of zou mijn cyclus dit keer langer gaan duren door de HSG? Vervelend die onzekerheid. En dan hoor ik gister ook nog van een goede vriendin dat er twee meiden (waarvan 1 in twee maanden zwanger) uit onze vriendengroep zitten vissen bij andere vriendinnen ( er zijn er 3 die van onze situatie weten) waarom ik nog niet zwanger ben en dat ik zo graag jong kinderen wilde en nog neit niet zwanger ben. Kom nou, vraag het dan recht in mijn gezicht. En als je vermoed dat het bij ons moeizaam gaat toon dan respect en hou er over op, dan vertel ik het wel als ik er aan toe ben. Al denk ik dat ik er nooit aan toe ben om het tegen die twee te verrtellen. Bah vissen en roddelen naar en over andermans leed, echt walgelijk.
er is weer plaats op het wachtbankje want ik ben er van het weekend afgekukelt. Vandaag alweer dag 3 dus weer beginnen met de Clomid. Maandag eerste FM. Caecilia mag wel op mijn plekje zitten, t is al lekker warm. Ben aan het werk dus kan niet bijlezen, doe ik vanavond. Nu hup naar de apotheek en lekker naar huis. Fijne avond all
@Ryanne, bedankt voor je plekje... vind het wel rot dat je het niet hebt ingeruild voor een roze wolk....
Het is weer even zo'n dag... De buurvrouw is zaterdag bevallen van haar 3de en ik krijg net een mail van een meisje wat ik ken van zwgym waar ik voor de vakantie wekelijks mee ging zwemmen. Ik had haar sinds de vakantie niet meer gezien dus had haar gemaild... Ze is 20 weken zwanger en heeft zich in de tussentijd bereord gevoeld. Vindt het geweldig voor haar. Ze heeft eerder dit jaar een mk gehad.... maar die dag besloot ik weer naar het zh te gaan.... en zij is inmiddels alweer 20 weken... en hier helemaal niets...
hoi meiden Ryanne jammer dat je van het wachtbankje bent ik denk aan je. Caecilia het is ook moeilijk als iedereen om je heen zwanger raakt en het lukt zelf niet. ik heb dat ook wel je gunt het een ander ook erg, maar is ook moeilijk omdat je zelf zo graag wil. voor de meiden op het wachtbankje ik denk aan jullie en duim voor jullie. Vandaag heeft mijn man contact gehad met de gyn, ik kon zelf niet bellen want ben net met mijn nieuwe baan begonnen.(is zo lullig om afspraak te maken voor follikelmeting terwijl je collega's mee kunnen luisteren). Nou kan ik dinsdagmiddag komen, ben benieuwd of er weer een cyste zit! Een week is zo lang dan, maar daar weten jullie alles van. groetjes redu
jojoba, je klachten geven goede hoop, maar idd is het geen garantie. Waarom moeten we elke maand die lange 2 weken wachten?!? ](*,) Zora, kan me voorstellen dat je het walgelijk vindt dat die meiden zo met jou gevoelens omspringen en liever roddelen over andermans leed, dan er over te praten. Helaas heel herkenbaar.... Ryanne, wat balen he dat je van het bankje bent afgekukelt...maar zo als elke maand hoeden we de moed er in, heel veel succes deze nieuwe ronde! Caecilia, Ik begrijp dat het moeilijk is, je wil zelf zo graag...dikke knuf! redu, kan me voorstellen dat je niet meteen bij je nieuwe collega's wil gaan zitten bellen, dat heb je slim opgelost! Ik hoop dat je echo er goed uit zal zien en dat er geen cyste zit. all, hier echt beroerd ale: en pijnlijke (.)(.) van de pregnyl. Het is zo moeilijk om dan niet te gaan dagdromen, voel me echt zwanger...maar ik weet dat het van de pregnyl komt, zit tot 12 dagen na de injectie nog in je lichaam.
Ryanne: balen meid, dikke knuffel van hier.. Redu: spannend vanmiddag, succes! Caecilia: weet precies hoe je je voelt. Gisteren hoorde ik ook dat een vriendin van mij van de derde in verwachting is. Bah ik baalde zo erg, nu gaat het wel weer, maar de eerste paar uur bah! En ik verwacht eigenlijk binnenkort nog een vriendin die komt vertellen dat ze van de derde in verwachting is. Zo oneerlijk. Hun hoeven elkaar maar aan te kijken en ze zijn zwanger. Zora: wat een onzekerheid hé, wel of geen eisprong. Inderdaad geen respect als ze achter je rug om zitten te roddelen over jouw problemen. Je zou ze toch @#@#%%^ Tezzz: wat lief dat je zo met ons meeleeft... Hoe gaat het met jou? Groeit je buik al goed? Joseetje, Naatje en de andere op het wachtbankje: hoe gaat het met jullie. Liefs Jojoba
Alle wachtbankjewarmhouders ik duim voor jullie. Mag best weer wat rose komen! Nog een weekje naatje we helpen je er door. Hoop dat je je snel beter voelt. redu het is alweer bijna woensdag dus 2 daagjes zijn al voorbij. Zie je wel hoe snel het gaat caecilia dikke knuffel voor jou. Hier ordt ook iedereen met de bosjes zwanger. Behalve wij Zit ook bij een ander topic en daar kwam de vraag: wanneer gaat je eitje groeien? *vanaf het moment dat je ongi word *vanaf het moment dat de ongi over is *of geen van beide en wat is het dan wel _________________ Ik was nl. gister bij de gyn. (op dag 3) en ze zag een ei van 7.7 Nu zei iemand in dit topic dat er pas een ei ging groeien als je ongie over was? Weet iemand het antwoord?
hoi meiden.... hier een beetje druk geweest... wel met leuke dingen.. Jojoba dat klinkt goed hoor... ik hoop het zo voor je meid.. zora wat naar van die vriendinnen.... dat zijn gewoon echt de pijnlijke momenten... naatje ,,ja pregyl kan gekke dingen met je doen maar wie weet.... ryanne balen dat je van het bankje bent gevallen.... hoop op meer geluk de volgende ronde. ceacillia... ja bij mij in de straat ook net 2 bevallen.... gelukkig zat er een huis tussen..... onze huizen zijn zo gehorig dat ik haar praktisch zou kunnen horen bevallen.... ik geloof dat dat net iets teveel van het goede zou zijn.... redu op naar een FM.... ik hoop dat alles ok is. nou hier ben ik nog steeds de rust zelf........ ben zelf superrustig en beheersd gebleven terwijl manlief onredelijk was.... ik heb geen zere boobs.... die heb ik altijd. ik heb steekjes in mijn onderbuik en hele dikke witte afscheiding.... dat is ook niks voor mij.... ik dacht een heel klein drupje roze te hebben gezien maar dat was echt ieneminie... en kan ook een drukfout in het toilletpapier zijn geweest want daar stonden roze bloementjes op ..... dus ja..... ik had wel bedacht dat als ik nu zwanger ben dat we het met de kerst kunnen vertellen.... dat zou toch zo super zijn.. ik weet het gewoon niet.... oja mannetje is op vakantie in griekenland met z,n ma als verjaardagskado voor haar..... precies op m,n nod...... en ik ga pas testen als ik echt ernstig overtijd ben.... m,inimaal 4 dagen ofzo ,al uitgaande van een Lf van 16 dagen....is hij er straks niet en hij wil dat ik dan wacht met testen..... dilema dilema dilema.... mischien test ik wel stiekem xx jose
haha Jose dat heb ik ook gedaan. Stiekum getest toen mannetje sliep en het was raak. HaD hem niet wakker gemaakt omdat ik het niet geloofde.. S middgas nog een test gedaan en toen heb ik hem toch maar gebeld..
@Ryanne, wanneer een eitje begint te groeien is bij iedereen anders. Mijn zus heeft bijv. van haar gyn gehoord dat bij haar het eitje al start met groeien in de vorige cyclus. Daardoor is ze soms nog ongi tijdens de vruchtbare dagen... Hier weer een dagje verder. Heb er geen gevoel bij deze maand... das ook gek. Vanavond hadden we frietjes gehaald. loopt prompt bij de snackbar die vriendin die 20 weken is binnen. ik had haar terug gemaild dat het met ons niet zo lekker ging en verteld waarom. Haar net gefeliciteerd... ze zei direct. ik heb je mail gelezen en vind het zo rot voor je. Ik stond direct met tranen in mijn ogen midden in de snackbar... Ze gaf me heel lief een knuffel en zei... daar hebben we het vrijdag wel over (dan gaan we samen zwemmen). Vond het zo lief van haar!
HE meiden! Ik zie dat bijna iedereen op het wachtbankje zit! Mijn duimpies draaien overuren en ik blijf jullie volgen de komende weken! Ik ga voor veel roze voor jullie! Joseetje: jouw kwaaltjes ( afscheiding bijv) en jouw juist niet aanwezige kwaaltjes ( de niet pijnlijke boobs) waren bij mij precies zo, oh ik hoop zo dat raak is deze maand!Maar dat geldt echt voor jullie allemaal En Joseetje ik heb ook stiekum getest toen mijn man een weekendje weg was, waarna ik hem op vaderdag kon verrassen! ik heb morgen alweer de 20-weken echo: ben echt zo benieuwd en vind t zo spannend........Hoop dat alles oke is en dat ik jullie morgen kan vertellen of ik opnieuw in ga! of in blauw.......
He meiden, Heb nu echt een hele tijd niets van me laten horen, dat was niet de bedoeling. Er zitten een hoop van jullie in spanning. Succes meiden! @ryanne balen als er dan weer zo'n ronde voorbij is omdat je dat ongi word. @elke ik wil je heel veel sterkte toewensen heb er echt bewondering voor dat je zo positief blijft. Het is erg moeilijk voor je. Denk aan je. @jojoba ook alweer voor een nieuwe ronde. Meid ik wens je een succesvolle eisprong en bevruchting toe. @Zora moeilijk is dat als iemand niet begrijpt waar jij in zit. Heb het zelf ook met mijn eigen zus. En wat denk je? zelf is ze met twee maanden zwanger. Oneerlijk gewoon. @Ceacillia wat heerlijk dat je vriendin er zo mee om gaat. Erg goed van haar. Hoop dat het voor jou ook snel raak is. Succes meis. @naatje wat vervelend dat je zo beroerd bent, hoop dat het aanslaat. Wens je heel veel succes toe. @all Werd vorige week zondag echt goed ongesteld en das niet verkeerd eindelijk een normale cyclus. Daar zijn we al heel erg blij mee. We gaan gewoon door naar de volgende ronde en zijn alweer druk aan het klussen. Groetsels Esde
hoi dames, heb even een paar vraagjes: hebben jullie allemaal een korte cyclusduur,sinds je Clomid gebruikt, of hebben sommige van jullie een langere? dus een late eisprong? gebruikt iemand van jullie ovu testen?(ik weet dat de meesten gewoon in het ziekenhuis op controle gaan, maar toch). ik ben 3,5 jaar geleden zwanger geraakt middels Clomid 100 (eerste 3 van 50 negatief, en 1e van 100 was meteen raak!), en heb een zoontje van bijna 3 jaar. Nu zal ik wrs weer aan de Clomid moeten, maar heb gewoon nog een hoop vragen. heb volgens mij namelijk gisteren mijn ei gehad(qua klachten), maar mijn ovu testen blijven steeds vaag roze, dus niet echt een duidelijke postieve lijn of negatief, zoals hij eigenlijk na de eisprong zou moeten zijn. verder heb ik last van een opgeblazen gevoel in mijn buik, rugklachten en een trekkend gevoel in mijn bovenbenen..... weet gewoon niet wat ik ervan moet denken! groetjes
oh ja, ik heb PCO, ben daarvoor bijna 5 jaar geleden geopereerd, en daarna geen/bijna geen eigen cyclus gehad..... ben afgelopen mei bij gyn geweest, maar niet echt iets van cystes oid te zien.... moet om de 3 maanden provera nemen, ipv de pil, om "schoon"te worden.
hoi luuske... welkom hier. ik gebruik wel ovu testen... ze staan in m,n album.. het kan heel goed zijn dat ze niet werken omdat je pco hebt.... dat komt vaker voor en staat ook in de bijsluiter van de testjes... ik hoop dat je snel zwanger zult zijn. Ik heb in m,n onderschrift pco staan maar heb de diagnose achterlijk genoeg nooit als zodanig gehad, althans de gyn was er erg vaag over... dus ik ga dat volgende keer natuurlijk vragen... vroeger 10 jaar geleden voordat ik aan de pil ging werd ik wel ongesteld... maar al zo snel daarna aan de pil... toen ik stopte met de pil 2 jaar geleden had ik een cyclus van 49 dagen van rond de 60 dagen en daarna niets meer..... cyclusloos.... ben nu aan 5e ronde clomid 50 mg bezig. mijn cyclussen zijn hierdoor weer netjes op gang gekomen en zijn tussen de 29 en 33 of 32 dagen ofzo.. jeetje kelly wat gaat dat toch hard.... wij begonnen tegelijkertijd.. pppfffff hield ik me zo keurig kalm en rustig schiet mijn hartslag toch omhoog toen ik jouw berichtje las dat jij die symptomen ook zo had..of niet had hahah ceacillia.... lieve meid een hele dikke bereknuffel voor jou........het komt zomaar ineens op als iemand iets zegt.... ik weet er alles van. waarom heb je er geen goed gevoel over deze ronde? je hebt toch goed geklust... nu niet onzeker worden hoor! [-X het is al een keer gelukt dus dat gebeurd gewoon nog een keer en over een poosje mischien nog wel een keer ,tenzij je nu twins krijgt. esde leuk om weer fff iets van je te horen meid... vroeg me al af waar je nou gebleven was. ryanne ik heb geen idee hoe het zit met de eigroei? ik had op dag 12 een ei van 10 mm op dag 14 was ie ineens 20 mm ... nou hier het bloemetjes wc papier vervangen voor een witte... zo kan ik een evt innestelbloeding niet over het hoofd zien.... en ja als ik echt overtijd ben ga ik wel testen.... is een leuke verassing als hij weer thuis komt groetjes jose
Kelly, oh 20w al weer! Nu gaat het aftellen beginnen... joseetje, hihi ik geloof dat ik ook stiekem zou testen, ik zou het niet vol kunnen houden Caecilia, wat lief van je vriendin...ik hoop dat jij haar ook snel goed nieuws kan vertellen! Esde, idd goed dat je een goede menstruatie hebt gehad...veel plezier met klussen Luukske, Welkom hier!
Hey meiden, Ryanne, knuffel wat jammer zeg. Op naar de volgende ronde maar. Esde, fijn dat je een goede menstruatie hebt gehad, veel klusplezier gewenst! Joseetje, jij maakt het wel spannend zeg, het klinkt allemaal goed.... Luukske welkom hier! Kelly Succes vandaag met de 20 weken echo. Lijkt me zo gaaf! Ceacilia: Nog neit de moed opgeven he, kom op, wat ontzettend lief van je vriendin. Hoop dat jullie vrijdag een goed gesprek hebben en dat ze een steun voor je mag (gaan) zijn. Naatje knuffel meid, lijkt me inderdaad verwarrend, maar wie weet? Jojoba, even een knuffel omdat het wachten zolang duurt. Hier nu op dag 31. Heb totaal geen symptonen helemaal niets, niets wijst erop dat ik ongi ga worden of zwanger ben (wat ik overigens niet geloof). Afwachten maar. Heb sinds kort een nieuw bijrijdpaardje en ben daar wel helemaal gelukkig mee. Het gaat super goed en het is echt een leuk paard. Misschien voorjaar 2009 wedstrijden starten als het goed gaat en als ik nog niet zwanger ben. Maar voor mij is het wel goed andere doelen neer te zetten voor als ik niet zwanger ben, dan kan ik daar lekker naar uitkijken, dus dat doe ik nu ook. Vanavond voor het laatst naar mijn oude bijrijdpaardje, met gemengde gevoelens. Maar ik mag van de eigenaresse haar opzoeken en rijden wanneer ik zou willen, dat is wel fijn. Deze week twee paarden gedaan dus elke dag er druk mee. Pfff, zou dus wel pittig worden als ik zelf een paardje koop.