Jeetje...het is wel stil hier vandaag zeg. Jullie zien mij niet altijd, maar ik lees bijna elke dag met jullie mee. Komt zeker omdat jullie vrijwel allemaal op het wachtbankje zitten. Klopt het dus toch dat als je veel met elkaar omgaat je cyclus gelijk gaat lopen...hihihi. Hier zijn de klusdagen weer begonnen. Ik gebruik geen ovutesten meer ofzo, dus voor het geval mijn ei deze maand eerder besluit tekomen maar weer begonnen. De afgelopen 3 keer met clomid was keurig 33 dage en dag 34 ongie. De pendels geven niet veel hoop voor deze keer, maar we zullen zien. Ik was ook al aan het tellen.....stel dat het wel raak is, dan kunnen we het weer met de kerst vertellen.....net als bij mijn zoontje. Dat zou toch wel leuk zijn.....dream dream dream. Heeft er al iemand "last" van eventuele zwangerschapskwaaltjes? @All.....voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel. Groetjes Winnie.
@Winnie, hier helemaal geen kwaaltjes. Helemaal rustig dus. Ach ja zit pas op 5 DPO. Als je zwanger bent ga je dus ook rond dezelfde tijd bevallen Ik probeer niet meer allemaal scenario's te bedenken hoe en wanneer ik het mensen ga vertellen... Iedere keer is dat een extra teleurstelling... eerst ben je ongi en een paar weken later is het moment waar je allemaal plannen voor had gemaakt... Meiden jullie zijn schatten!
Winnie, tis idd rustig, we houden stilte voor de ROZE storm! jojoba, dat doet echt zeer, balen he! dikke knuf!
Ja inderdaad Caecilia. Hoe voel jij je, nog last van enige kwaaltjes? Ik weet het niet hier hoor. Heb wel vanalles, maar kan ook bij een eventuele ongi horen, dus ga me er niet te veel op spitsen. En naatje en joseetje? Hoe gaat het met jullie? Het wordt volgende week een spannende week. Liefs Jojoba
jojoba, hier nog steeds niet lekker en zere (.)(.), ik zit nu 10 dagen na de pregnyl. Ik verwacht eigenlijk dat mijn klachten in weekend zullen gaan verdwijnen, dan is de pregnyl uit mijn lichaam. Mochten de klachten aanhouden, dan heb ik goede hoop... Volgende week moeten we hier gewoon volop roze gaan kleuren! [-o<
jeetje ceacillia ! dat meen je niet dat je bij die bank je spaargeld had staan? jeetje wat erg..... geen wonder dat je misselijk bent... zou ik ook flink doodziek van zijn. he winny de pooh.... alles goed meid? gezellig dat je even komt buurten... waarom gebruik je nou precies geen ovu testen meer? omdat je cyclus redelijk stabiel is? zora fijn dat je goede afleiding hebt.... en wedsttijden rijden is zeker goed om de zinnen even te verzetten.... Naatje ik hoop dat je je na de uitwerking van de pregyl nog steeds zwanger voelt meid... Jojoba spannend deze maand, zou het alsnog helemaal puur natuur zijn gegaan he? hier nog steeds de rust zelve... heb nog steeds last van dikke plakkerige witte afscheiding bleeh.... en nog geen zere borsten waar ik wel erg blij om ben... als ik terug denk lijkt het erop dat ik rond de innesteltijd last heb gehad van krampen en steken... die zijn nu al een dag of 2 weg... ik weet het gewoon niet.... ik moet ook zeggen dat ik er niet zo mee bezig ben.... het lijkt wel alsof er een stemmetje in m,n hoofd zegt.... je hebt jezelf al 4 keer gefopt, schei daar toch mee uit..... wat ik wel erg vind is dat m,n man voor zware hoofdpijn klachten naar de dokter is gegaan.... en hij heeft verteld dat we in de mmm zitten want hij heeft een andere dokter.... ze achten het niet onwaarschijnlijk dat het onbewuste stress is.. en dat vind ik wel heel erg... want hij doet naar mij toe altijd alsof alles zeker te weten goed gaat komen... jose
Sterkte met je mannetje Joseetje. Erg vervelend. Jojoba bah! blaasontstekeing hoop dat het snel weg is hoor. Ik heb het nog nooit gehad dus zou niet weten wat het is. Naatje, spannend hoor, hoop dat de symptomen aanhouden. Ceacilia daar wordt je niet vrolijk van nee dat je spaargeld daar staat. Hier dag 32, ongi waar ben je?
Ook ik voel me iedere ochtend lichtelijk misselijk, maar goed dat kan misschien ook aan iets anders liggen denk ik dan maar. Het zou idd wel mooi zijn deze maand, dan zou het toch nog natuurlijk gaan. Maar ik verwacht eigenlijk dat het niets is deze maand. Ze zeggen wel dat je vruchtbaarder bent na een miskraam, maar weet niet of dat ook bij een vroege geldt? Caecillia: dat mee je niet! Oh wat balen meid, snap dat je daar flink misselijk van wordt. Joseetje: ik heb precies hetzelfde als jij, ik zie wel waar het eindigt. Je kunt ook niets anders doen dan afwachten. Maar onbewust ga je toch op alles letten . Liefs Jojoba
@Joseetje...Veel succes met je mannetje. Hopenlijk voelt ie zich snel beter. Mijn man kan ook zo lekker alles opkroppen. Ik lok dan meestal een klein ruzietje uit zodat hij tenminste gaat praten. Niks lekkerder als samen een potje janken. Lucht heerlijk op. Wij gebruiken geen ovutesten meer, omdat ik er gewoon teveel mee bezig was. Ook heb een heel regelmatige cyclus nu met de clomid + we doen het gewoon vanaf dag 14 om de dag. En tegen de eisprong mss een keertje extra. Hopenlijk is het dan een keer raak. Het geeft gewoon wat meer rust in het bed laat ik maar zeggen. @All. Klinkt bij een aantal best goed die symptoompjes. Hopenlijk eind volgende week hopenlijk inderdaad een ROZE storm. Mijn duimen draaien voor jullie allemaal. Groetjes Winnie.
Meiden, lief dat jullie zo schrikken. Ik heb er spaargeld staan maar ik was steeds van plan er meer heen te storten maar was daar nog niet aan toegekomen. Dus het zijn zuurverdiende euro's maar het is ongeveer een maandsalaris en gelukkig heb ik bij andere banken veel meer geld. Dus mak je om mij geen zorgen! Ik ken wel een aantal mensen die veel zwaarder gedupeerd zijn....
@Caecilia: blijft kl*te dat je gewoon een maandsalaris kwijt bent hoor! Jij blij dat je niet nog meer had gestort @All: oooooooooooooh! Vind het zo spannend hier! En ik zit al hoog op mijn roze wolkie omdat ik gisteravond eindelijk ons frumpie heb gevoelt! Zal ff wat roze wolkenplukjes hier rondstrooien oke? (Aangezien hcg nu wel gedaald is ) *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** ***********************************
He meiden! Mijn duimen draaien nog steeds overuren hoor! Ik wilde het jullie niet onthouden: de echo was gisteren helemaal oke en naar alle waarschijnlijkheid krijgen we een meisje!!! Had ik echt niet verwacht, mijn gevoel zei toch echt een jongen haha. De echoscopiste nam nog wel een slag om de arm omdat het een erg beweeglijk en eigenwijs kindje was, dus ze kon ons geen 100% garantie geven ( daarom laten we zaterdag nog een pretecho maken om het geslacht nogmaals te bepalen) Ik zal vanavond nog even proberen de foto's in mijn album te krijgen! xxx en zet hem op op die bank he, lekker broeden...
Kelly, wat leuk een "meisje"! Tezzz, ik vang ook graag wat vlokjes van jou. *vang* *vang* Joseetje, wat sneu voor je man, hopelijk gaat het gauw wat beter met hem. Hier heb ik er ook eentje op de bank zitten die altijd stoer doet en zegt dat hij zich niet zo druk maakt, maar ondertussen. Liefs Jojoba
wauw kelly nu word het toch wel heel erg echt. nog even en dan houd je je kleine meissie in je armen..... nou ik kan ook wel wat hcg,tjes gebruiken.... ik wil ook zo graag een echo waarop een beebje te zien is.... [-o< ja jojoba, die mannen he? gr jose
meissies ik heb de echo's in het album weten te plakken, dus wie nieuwsgierig is.......... En ik zal nog wat roze strooien:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
He meiden, Allemaal nog wachtende? Al bijna testen? Spannend hoor. Leef met jullie mee. Hoe is het met Elke? Hey meid is er al wat gebeurt? Wij zijn alweer druk aan de klus volgend weekend zou ik volgens mijn schema weer een eisprong moeten hebben maar was vandaag alweer zo labiel dat het ook al eerder zou kunnen zijn. We gaan voor rose. Suces iedereen en tot horens. Groetjes Esde