wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ede

Ede Lid

Sep 19, 2008
    41
    0
    0
    He jojoba vervelend van je blaasontsteking.
    Hoe is het nu? Heb je een kuur?
    Succes.

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Even nog een goed berricht voor het slapen gaan! Bos zegt dat ik linksom of rechtsom mijn geld terugkrijg! Joepie!

3. Niet meer actief

Joseetje, lijkt me moeilijk voor jou om te waten dat je mannetje het moeilijker heeft dan hij wil toegeven. Maar helaas wel herkenbaar..mannen!

Tezzz, vang vang!

Kelly, wat leuk waarschijnlijk een meisje, wat speciaal om dat te weten...maakt het volgens mij een stukje echter.
    En ook bij jou vang ik graag nog war roze...vang, vang!

all, hier is de pregnyl volgens mij mijn lichaam uit...weg misselijkheid, weg pijnlijke (.)(.)...maar we houden moed! ;)

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Leuk Kelly, een meisje!

Tezzz en Kelly ik vang ook wat misschien helpt het.

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Moge meiden,

Hier weer een beetje misselijk... maar dat heb ik wel vaker in dit stadium van mijn cyclus dus... zegt helemaal niets...
    Bij de zw van mijn zoon werd ik 3 dagen voor NOD 's avonds misselijk en 2 dagen ervoor middenop de dag. Als dat gebeurd ga ik pas hopen ;)

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ceacillia wat fijn dat je je geld terug krijgt... ik zag het vanmorgen en dacht meteen aan je hahah, verder wat betreft die klachten..... afwachten is het enige wat we kunnen doen.

Naat je ja het is moeilijk.... het is een beetje zoals een vliegtuig in nood.... zolang de piloot bij pech zegt dat het allemaal dik in orde is gaat alles goed maar zodra de passagiers merken dat de piloot in paniek is is het hele vliegtuig in rep en roer...... dat heb ik een beetje met mijn man... hij was mijn veilige ankerpunt van vertrouwen... nu blijkt dat hij er niet gerust op is... maarja ik ben voor mijn doen behoorlijk jing jang deze cyclus en dat verbaasd me.....

jojoba hoe gaat het met je blaasontsteking... heb je antibiotica? meestal helpt dat snel.

elke gebeurd er al iets met je lichaam? ik denk iedere dag wel even aan je..... vind het zo naar..

nou marykay is nog lekker op vakantie... laten we hopen op goed nieuws bij terugkomst, weet iemand wanneeer ze terug komt?

wie zitten er nu precies op het bankje? ik, jojoba, marykay, ceacillia en naatje en zora? jeetje...

gr jose

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    zoals jullie misschien wel kunnen zien is mijn pc ernstig van slag.
    een van de regels is op mijn scherm van links naar rechts zeker een meter?

gr jose

8. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Dat is niet alleen bij jou hoor joseetje. Volgens mij zit het in de pagina.

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Het komt door het strooien van Kelly. :D

10. Niet meer actief

hahah en ik maar denken dat het aan mijn laptop lag...

joseetje, je hebt het heel mooi omschreven, zo is het idd!

Dit staat in het onderschrift van marykay... deze blinkie blijft iets langer staan ben met vakantie van 2-16okt, kan 17okt pas wijzigen...dus we moeten nog een dikke week wachten

11. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Sorry dames voor het uit zijn voegen halen van de pagina! Weet niet hoe het is gekomen......krijg het alleen niet meer veranderd! Maar het komt inderdaad door mijn roze gestrooi, haha. Hoop dat het op de volgende pagina over is!

12. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Ja zit nu op de volgende pagina en het is weg! Nogmaals sorry!

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Mary-kay komt volgens mij helemaal roze terug!

Joseetje, vind het eigenlijk wel logisch dat jij nu sterk staat. Wisselt elkaar vaak af in een relatie. Waarschijnlijk ben je juist nu sterk om hem op te vangen of laat hij nu zien wat hem dwars zit omdat jij sterk staat.. zoiets...

14. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

Apr 23, 2008
    242
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik vind het echt superspannend, ben zo benieuwd wie er allemaal in het roze mag volgende week!

Mijn 20 weken echo was ook goed, jeetje wat gaat het dan snel, als het eenmaal zover is.
    Om jullie dat ook allemaal mee te laten maken strooi ik ook nog wat roze ( kan nooit kwaad toch?)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

sterkte nog even de laatste dagen!

liefs

15. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Hihihi nu is de pagina weer door alle xx jes heel breed ;)

Maar ik vang er met liefde wat van op!

Tnx!

16. Niet meer actief

Vanmorgen ben ik onaangenaam verrast toen ik wakker werd, helaas ben ik ongi geworden :( . Ik had gister ook al het gevoel dat de pregnyl uit mijn lichaam was, al mijn klachten waren sinds gister ineens verdwenen.
    Normaal mogen we nu starten met onze eerste IUI, alleen is dat nu maar de vraag of dat kan. We vertrekken maandag voor ons midweekje weg en ik moet een uitgangsecho maken op cyclusdag 1,2,3 of 4. Nou het weekend zijn dag 1 en 2, maandag dag 3 en dinsdag dag 4. Helaas ben ik er dinsdag dus al niet meer, nu maar hopen dat we maandagmiddag voor dat we vertrekken nog terecht kunnen. Anders moeten we helaas een cyclus wachten voordat we kunnen starten...tjonge ik baal hier zo van ](*,)

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    jeetje naatje.... dat is balen zeg.... sjonge,,, en dan precies weg als je voor de echo moest... maar heb ik het nu mis of ben je erg vroeg ongie geworden?

nou die pagina klopt nog steeds niet... nu zeker de schuld van suzanne met haar gestrooi ;) ;) nee hoor strooi maar lekker.... ik vang graag iets op..

nou hier weet ik het niet... ik heb een schoonmaak opruim woede.... en meestal is dat geen goed teken en m,n borsten ga ik met de dag meer en meer voelen... ook al een licht krampend gevoel gehad... mijn intuiti zegt me dat het deze ronde over en uit is..... heb nog wel die witte afscheiding...

jeetje dan moet ik gewoon aan de laatste ronde clomid... ik heb dat echt voor me uit zitten schuiven... bij iedere eerste clomid die ik neem een klein gebedje of het de laatste keer mag zijn......ik moet daarna terug naar het ziekenhuis,, gatsie...

xxxxx jose

18. Niet meer actief

ja idd ik ben veelste vroeg ongi geworden...ik had het pas dinsdag of woensdag moeten worden. Ik dacht dus en dan had ik vrijdagmiddag als we terug kwamen voor de echo kunnen gaan. Dat was dan dag 3 of 4 geweest.
    Ik ga er ook echt niet vanuit dat er maandagmiddag nog een plekje zal zijn voro een uitgangsecho, dus ik baal echt!

19. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Naatje: :( balen zeg, hopelijk kun je toch nog voor die echo terug. Raar dat je veels te vroeg ongi bent geworden (?). Dikke knuffel en hopelijk komt het snel allemaal goed.

Joseetje: voor jou schiet het ook al op hé, succes nog met wachten de laatste dagen.

Caecilia: jij ook succes met wachten. Het wordt allemaal spannend hiero deze week.

Kelly en Suzanne: ik vang ook graag wat van jullie roze strooisel. Hopelijk gaan er veel in het roze volgende week.

Elke: al verder nieuws?

Hier heb ik donderdagavond en vrijdagavond flinke steken in onderbuik gehad. Nu komt het en gaat het weer. De zijkant van mijn borsten voelen wat beurs en (.)(.) zijn wat gevoelig. Verder eigenlijk niet zo heel veel. Nog 5 dagen wachten weer, wat duurt wachten toch lang.
    De klachten die ik nu heb heb ik ook vaak voor mijn ongi. Helaas lijken alle klachten zo op elkaar, dus je kunt toch niets anders doen dan afwachten.

Succes allemaal en een fijn weekend!

Liefs Jojoba xx

20. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

Apr 23, 2008
    242
    0
    0
    was net de pagina weer goed, heb ik het weer verprutst :oops: , ach, als het maar werkt :D !

Share This Page