wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    pffff heb net een poosje in bed gelegen... tja nog 100 keer naar die testen gekeken... tezz het ziet er bij mij uit als jouw sensitest 11 dpo... vanaf 40 cm zie je het streepje nog steeds.. dat kan toch in combinatie met die knal ovu test geen indrooglijntje zijn? ze bleven bij mij vorige maand echt spierwit , dit streepje zag ik bjna meteen...

en meteen een dillema... voel er helemaal nik voor om me morgen bij de tandarts te laten behandelen... verdoving en een foto... dat lijkt me niet goed toch? maarja zo doorgaan kan ook niet..

kelly heb jij advies?

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    zonder verdoving.... even doorbijten...

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    neeeeee dat kan echt niet.. dan heb jij nog nooit een wortelkanaal behandeling gehad! :confused: :confused: maarja wat moet dat moet he...he bah... nou wil ik helemaal niet meer hahahhaah

xxx jose

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Ja dat heb ik wel... ik was 7 en heb geen verdoving gehad...
    De hele tijd gehuild... en mijn zeer gevoelige tandarts zei letterlijk: niet huilen dit doet geen pijn!

Maar ben het met je eens dat is wel heel erg pijnlijk...

5. Niet meer actief

bridge, GEFELICITEERD!, wat geweldig!

joseetje, spannnend...ik hoop dat je volgende test gaat knallen!

Meiden ik wens jullie een fijne herfstvakantie!
    Ik moet nu nog ff werken en dan om 9 uur bellen of ik vanmiddag nog een echo kan krijgen [-o< En daarna lekker een midweekje weg!
    Ik probeer wel om af en toe even online te komen...ik wil natuurlijk die positieve testen niet missen! ;)

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden.

vandaag weer 3 verschillende testen gedaan, de matcare midstream, sensitest dipstick en de sensitestmidstream.... allemaal licht positief!
    maar niet echt donkerder dan gisteravond.... maarja het is ook nog maar 7 uur later geweest...

pppffff ik denk toch echt dat ik zwanger ben... heb nu in totaal een positieve ovu test en 6 zwangerschapstesten en op allemaal is een licht maar duidelijk streepje te zien... dat kan toch niet 6 keer een indrooglijntje zijn?

ik ga nu wachten met testen tot m,n nod, dat is donderdag...
    oja en een berg testen inslaan...

ik zal proberen vanmiddag een foto ervan te maken

xxxx jose

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi Jose,

als er lijntjes komen, dan zijn er lijntjes....ga daar maar van uit.

voorzichtig aan......gefeliciteerd!

wat doe je nu met de tandarts?

ik heb in mijn 1e zwangerschap een ontsteking gehad van mijn tandvlees, en al mijn tanden beginnen los te staan, 1 week voor de bevalling....
    heb iom de gyn toch een behandeling ondergaan, want zo het kraambed ingaan was ook geen optie....

groetjes

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Zo even lekker weer een nachtje er tussen uit geweest dit weekend. Helaas wel ongi geworden zaterdag. Wel netjes op dag 33 dus cyclus is weer netjes. Wel even slikken hoor. Had toch stiekem gehoopt dat de opertie niet meer nodig was.

Naatje, voor jou ook balen zeg, dikke knuffel. Hoop dat je nog terecht kan.

Bridge: gefeliciteerd meid. Wat heerlijk.

Joseetje: Ik heb vannacht gedroomd dat ik op ZP kwam en zag staan dat je zwanger was.....en wat zie ik alleemaal licht positieve testen. Wat spannend zeg!

Zo ik ga zo maar even de opnameplanning bellen. Slik. :(

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Mijn temp is een soort vrije val aan het maken...
    Zaterdag: 37,2 (ik heb nooit hoger gezien als 37,1)
    Zondag: 37,0 (nog steeds prima)
    Vandaag: 36,8 (bij deze temp werd ik vorige maand ongesteld...)

Zit volgens ff op 10 dpo maar baal toch echt stevig...

10. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hoi hoi,

Joseetje: spannend hoor :) , maar denk echt wel dat je zwanger bent joh! Een streepje is een streepje zeggen ze toch altijd, en je bent nog aan de vroege kant.

Caecilia: dikke knuffel, hoop dat het toch nog goed komt (weet niet echt hoe het tempen werkt).

Hier had ik gisterenavond en vanmorgen een hele grote dip. Heb het idee dat ik nooit zwanger wordt. Tuurlijk ben ik nu al een keertje zwanger geweest, heel kort maar toch. Maar ik baal er zo van op dit moment dat ik soms echt in een dip zit. Van de week kwam er weer iemand vertellen dat ze voor de derde keer zwanger is. Tuurlijk ben hartstikke blij voor haar, maar bij hun is het al 3 keer in 1 keer raak geweest en dan denk ik "wij zouden nu eerst zwanger moeten zijn". Ik voel me soms zo'n slecht mens als ik dit denk...

*zucht* sorry voor het gezeur meiden, zit er even doorheen. Ik weet dat ik donderdag even moeten afwachten, maar heb geen goede hoop voor deze keer en het duurt me toch echt allemaal veel te lang en heb zo'n hekel aan elke keer afwachten, pfffff...

Liefs Jojoba

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Knuffel Jojoba, probeer nog even hoop te houden. Kop op.

Snap het wel hoor, mijn zus is volgende maand uitgerekend, zie nu al tegen de kraamvisite op. Zucht...

Ziekenhuis belt mij weer terug, bah ik hou ook niet van wachten.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Joseetje: ehm...6 lichtpositieve testen? volgens mij is dat 'zwanger' hoor ;) Als ik jou was zou ik het maar melden bij je ta. Verdoving mag (maar liever niet), foto's met een loden schort (of niet laten maken). Succes! Enne...stiekem alvast gefeliciteerd hoor! ;)

13. @ Joseetje Spannend! Ik ga je toch alvast voorzichtig feliciteren!

@ Bridge gefeliciteerd!
    @ Elke wat balen meid dat het er nog steeds zit? Moet je blijven afwachten?

@ Zora Knuffel voor jou.
    @ Naatje een paar hele fijne dagen. Altijd heerlijk er ff tussenuit.

Hier vanochtend naar de gyn. geweest. Clomid heeft te goed z'n werk gedaan dus kans is groot dat er overstimulatie is. Had vandaag 5 eieren (haha ziet er stom uit zo he) waarvan 1 14 mm 1 13 mm was, 2 11 mm en eentje kleiner.

Moet woensdag en vrijdag weer terug en anders is deze ronde helaas weer voorbij nog voordat hij eigenlijk begonnen is

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hallo allemaal,
    Had op een ander topic contact met Zora en haar gevolgd naar hier, wil me hier graag gaan aansluiten. Het eerste gedeelte van dit Forum, PCO, heb ik. Weet dit sinds 2005 maar wilde toen nog geen kindje dus verder niks gedaan, behalve weer aan de pil. Begin dit jaar gestopt met de pil en een cyclus om de 6 a7 weken. Wat onderzoeken gehad waaronder eileideronderzoek die goed was en zaadonderzoek vriendje ook goed. (pff pak van zijn hart, hij was de hele dag in een uiterst goede stemming haha) Ben nu doorverwezen naar de fertilteitsspecialtist waar ik morgen mijn eerste afspraak heb. Ik hoop dat ik me dan ook bij het tweede gedeelte kan aanluiten en kan gaan beginnen met clomid. Maar misschien duurt dat nog wel even. Mijn gyn. zei namelijk vorige maand dat ze nog geen hormonen gingen geven aangezien ik een cyclus heb, maar nu verwees ze me ineens wel weer door. Mijn laatste menstruatie 1,5 week geleden vond ik trouwens niet eens op een menstruatie lijken (vergeleken met de andere keren, gewoon bloedverlies 4 a 5 dagen) heel licht bloedverlies 3 dagen en alleen bij het afvegen naar een wcbezoek, er is geen tampon aan te pas gekomen.
    Hier maak ik me dan weer zorgen om, worden mijn eitjes van mindere kwaliteit ofzo? Ben dus blij dat ik morgenochtend een afspraak heb, maar ook nerveus.
    Fijn dat er zo'n forum is en om te zien hoe positief jullie zijn en elkaar steunen. Zeker nu er het afgelopenjaar en nu nog steeds zo'n babyboom heerst, iig in mijn omgeving en ik niemand ken met PCO.

Zora heb je al een datum gekregen?
    Ik wens iedereen heel veel succes en hoop dat ik over een tijdje ook een baner met mijn cyclus heb, want daar valt nu geen pijl op te trekken..!

15. Leonie heel veel succes en sterkte en hier kun je alles kwijt.

16. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Leonizzie: (helaas) welkom hier en heel veel succes, hopelijk mag je snel beginnen met clomid.

Ryanne: :confused: 5 eitjes! Wat veel zeg. Hopelijk groeien ze niet allemaal helemaal door, anders heb je nog kans op een vijfling :) hahaha.

Zora: jammer dat je toch ongi bent geworden, je hoopt toch altijd dat een operatie dan toch niet nodig is en dat je stiekem toch zwanger bent geworden. Weet je al wanneer je wordt geopereerd?

Luukske: jij ook welkom trouwens en heel veel succes!

Liefs Jojoba

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Pfff net gebeld en :confused: help ik kan volgende week donderdag 23 oktober al terecht. Morgenochtend heb ik het intake gesprek met de anesthesist. Pfff moest meteen een aantal afspraken omgooien.

En ik moet mijn afdelingsmanager nog inlichten en mijn ouders. Zo word ik nu dus even voor het blok gezet met zo'n korte tijd. :confused: Maar snel doen dan.

Leonizzie: Leuk dat je hier ook mee komt kletsen welkom. :D

Ryanne: hoop dat het niet overstimulatie wordt meid maar dat deze ronde gewoon mee gaat tellen. Knuffel.

Elke: Was jou net helemaal vergeten :oops: : Maar een hele dikke knuffel voor jou en hoop dat je lichaam het snel zelf gaat doen.

Liefs Zora

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden...

check m,n album... wat denken jullie? wauw ik ben echt helemaal van het pad af... doe allemaal gekke dingen ... het kan toch niet zo zijn dat al die testen het fout hebben toch? in het echt zijn ze veel duidelijker..

jojoba,, echt waar als het kennelijk bij mij kan, terwijl ik echt ( en daar heb ik me nooit zo over uitgesproken) ervan overtuigd was dat het nooit zou lukken... het gaat jou lukken... je lijf kan het want dat heeft het laten zien..

zora balen dat je ongie bent geworden... wat grappig dat je over me hebt gedroomd...

nou hier verder niet zo leuk... ik besterf het echt van de pijn maar tandarts wil geen verdoving geven en kan geen foto maken... ik mag officieel niet eens pijnstillers... en ik heb het heet.... hij gaat proberen om antibiotica voor te schrijven maar ik moest bij m,n huisarts checken of die mochten... en die moet dat weer met de apotheek overleggen...
    dus ik ben heel erg blij maar voel me ook erg beroerd...

ppffff weet het ff niet meer.... 1 asperientje moet toch kunnen?

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Joseetje: Ik zeg GEFELICITEERD! Die testen zijn VET positief. SUPER MEID!

Wel balen dat je net nu vergaat van de pijn in je mond. (kan het dan nooit van een leien dakje gaan?)

Liefs Zora

20. Jose GEFELICITEERD!

Deel Deze Pagina