wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Joseetje: vanaf hier dan nu een echte officiële

HARTELIJK GEFELICIFLAPSTEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!

paracetamolletjes mogen wel hoor ;) En er is ook wel antibiotica die mag (maar daarvoor moet je ha idd wel even navragen). Ik hoop dat de ab gaat helpen. Volgens mij mag je na het eerste trimester eventueel wel een verdoving hoor. Dus je zou het eventueel verderop in je zwangerschap kunnen doen.

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Nou Joseetje, Ik zal niet zo twijfelen als ik jou was, want er zitten toch duidelijk streepjes op die test. 1 aspirine gaat je niet van de pijn af helpen, waarschijnlijk voel je het niet eens, dus ik zou hem gewoon niet nemen tenzij de huisarts zegt dat het geen kwaad kan. Wat is dat balen zeg, zijn er geen huis tuin en keukenmiddeltjes, die de pijn kunnen verzachten? Behalve een glas sterke alcohol dan...

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hahaha alcohol das een goeie, daarvan staat hier genoeg... maarja voorlopig moet ik dat laten staan... wat ik helemaal niet erg vind

jemig... door jullie felicitaties is het ineens wel heel erg echt.... heb net gewoon heel erg hard zitten brullen.... al die spanning en onzekerheid van afgelopen maande eruit..

heerlijk.... zo dat lucht op, mond doet vreselijk zeer.... tja wat doe je eraan ( steeds de trap op en neer lopen om naar die testen te kijken... dan vergeet ik de pijn)

gr jose

4. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

JOSEETJE GEFELICITEERD!!!!! HIJ IS ECHT DUIDELIJK POSITIEF HOOR!

Kan er niks aan doen, maar nu ben ik echt jaloers op jou hoor :oops:... Hoop dat we allemaal snel mogen volgen!

Liefs Jojoba

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, noem je dat vage teste? Overduidelijk vind ik ze! Gefeliciteerd!
    Staat onze deal nog?

@Jojoba, hier ook jaloers hoor. Je gunt het een ander maar je wilt zelf zo graag...

Hier vandaag krampjes en veel witte afscheiding... Denk echt dat het deze ronde over en uit is.
    (banner klopt niet zit op 10 dpo)

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    je ceacillia onze deal staat zeker nog...

jojoba echt waar.... heb vertrouwen...

jose

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Joseetje: staat je goed, die banner ;)

@Caecilia: hé hé hé! Jij ben nog niet rood hoor! Beetje vertrouwen houden hoor!

Kennen jullie de PUPO-stand? Zet die stand maar gauw aan dan!

en als je 'm niet kent: Pregnant Untill Proven Otherwise ;) PUPO!

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    He Joseetje heb je het je man/vriend al verteld? en hoe reageerde hij? Spannend hoor.

Vraagje heeft iemand van jullie een dieet gevolgd? Of een dieet speciaal voor als PCO hebt? Ik begin me er nu een beetje in te verdiepen maar tjee...
    Wat ik begrijp is dat teveel koolhydraten en suikers niet goed voor ons. Volstaat het dan om gewoon iets minder brood en aardappels te eten, of moet je het echt schrappen? (weet niet hoe ik dan een werkdag door moet komen).
    Daarnaast zou koffie uit den boze zijn (ok dat zou moeten lukken) maar blijken thee of groene thee weer geen goede alternatieven want die werken de opname van foliumzuur weer tegen die je juist ook nodig hebt voor een betere vruchtbaarheid. Teveel sapjes zijn ook niet goed ivm de suikers en nou zou kraanwater (waar ik echt heel veel van drink) ook niet goed zijn want; aangezien zoveel vrouwen de pil slikken die dus met de urine in de riolering komen bevat ons water heel veel oestrogeen, wat niet gefilterd wordt. zucht....
    Nou hoef ik niet meteen fanatiek te doen hoor, maar zou graag weten hoe andere dit aanpakken. Ook qua eten.
    Alvast bedankt!

9. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

:confused: Is thee/groene thee niet goed? Ik drink heel veel groene thee..

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Ja dat dacht ik ook want ik drink het graag. Moet ook even diep gaan nadenken waar ik dat nu las. Het stond iig bij het stuk van geen koffie, maar dat dat geen goed alternatief is het remt de opname van foliumzuur, wat je natuurlijk slikt mocht je zwanger zijn, maar schijnbaar is foliumzuur ook goed voor het regelen van je cyclus. Foliumzuur blijkt ook voor mannen met een mindere zaadkwaliteit goed te zijn evenals zink en heel veel vitamine C. Heb dus een aantal maanden terug mijn vriend voor zijn spermatest aan de zwanger worden pillen van ETOS gedaan haha en een goed resultaat hihi

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Ja dat dacht ik ook want ik drink het graag. Moet ook even diep gaan nadenken waar ik dat nu las. Het stond iig bij het stuk van geen koffie, maar dat dat geen goed alternatief is het remt de opname van foliumzuur, wat je natuurlijk slikt mocht je zwanger zijn, maar schijnbaar is foliumzuur ook goed voor het regelen van je cyclus. Foliumzuur blijkt ook voor mannen met een mindere zaadkwaliteit goed te zijn evenals zink en heel veel vitamine C. Heb dus een aantal maanden terug mijn vriend voor zijn spermatest aan de zwanger worden pillen van ETOS gedaan haha en een goed resultaat hihi

12. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    En dat is twee :D ,
    Joseetje, die lijntjes zijn niet vaag, dit zijn hele mooie positieve testen en dat al voor je nod!
    Dat is een felicitatie waard, dus bij deze: GEFELICITEERD!!!.

Wie volgt?

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Joseetje

PROFICIAT, WAT EEN SUPER NIEUWS :D

Ik zit hier helemaal met kippenvel WOW

Liefs

ps Heb het idee dat de miskraam hier aan het starten is, heb wat rood slijmverlies :oops: en wat krampen. Hoop het zo!

14. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    elke, het klinkt raar, maar ik hoop het ook voor je, dan kun je weer verder!
    Sterkte!

knuffel

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi leonizizie,,, ja man is blij maar nog wel voorzichtig blij....
    we zijn erg dankbaar dat het eindelijk is gelukt!

koffie en thee drink ik niet want ik lust het niet zo erg...

poeh, gelukkig een antibioticakuur gehad en paracetamol mag gewoon als je het maar met mate gebruikt, gelukkig maar want het was/is niet te harden..

bedankt voor al jullie lieve felicitaties, dat maakt het nog echter.. kan het nog steeds niet geloven.

Elke ik hoop dat je gelijk hebt... en dat het vruchtje er zelf uit komt.

xxxx jose

16. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    AAAAAAAAAAHHHHHH Jose!

Gefeliciteerd!!!

Meisje ga er lekker van genieten!

P.s. de banner staat goed ;) !

17. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    WAAAUUUWWWW! JOSEETJE!

Hartelijk gefeliciteerd en geniet ervan.

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hier is het nu echt wachten op de duivels.... Zaterdag was mijn temp 37,2 vandaag 36,6 en daarmee onder mijn 0 lijn... Ik ga zo het zh bellen voor een afspraak. Ben nog wel niet ongesteld maar dat gaat zeker gebeuren...

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Caecilia: bel jij maar lekker meid ;) Over 2 daagjes mag je ze lekker weer afbellen ;) PUPO!

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Elke: Hoop voor je dat het doorzet. Sterkte.

@ Joseetje: Hoe is het daar op die roze wolk?

@ Caecilia: Nog even hoop houden hoor, kop op.

@ Leonizzie: Ik eet gewoon wat ik lekker vind. Ik pas wel een beetje op voor mijn lijn. Maar drink de hele dag groene thee op mijn werk. Ik hou niet van koffie en andere thee. En ik eet gewoon twee boterhammen per dag en 1 of 2 keer in de week pasta. Ik wil er namelijk niet te veel mee bezig zijn. is nu al erg genoeg. :D ;)

Deel Deze Pagina