wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Joseetje wat een heerlijk nieuws! Raar he dat je dan ineens dat streepje op die test staat! Maar van HARTE GEFELICITEERD!

Ik heb gisteren het hartje gehoord via de angelsound. Erg mooi. Ik kon het alleen gisteravond horen naar veel gezoek. Vanochtend lukte het niet meer.

Meiden die nog aan het klussen zijn of aan het wachten kop op!

Liefs Ylona

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hallo allemaal..

nou hier een helse nacht gehad... jullie zullen wel denken wat een geklaag maar een zenuwontsteking doet zoooooon pijn... ik kon er niet eens van genieten dat ik eindelijk zwanger ben...

gelukkig flink onderzoek gedaan en alle 3 de verdovingsampullen van de tandarts meegenomen naar de apotheek en na heel lang wachten in de apotheek hebben ze een van de 3 aangewezen die wel gebruikt mag worden.... sjonge je zou toch denken dat een tandarts dat wel weet?

grrrrr kon het niet goed verdoofd worden.. nu even de tanden op elkaar.. nu heeft hij het opengemaakt en ik moet het uitspuiten met water met spul... ppppfffff wat een verlossing... dus nu ben ik echt blij...

vanmorgen weer een test gedaan... deze was echt heel duidelijk, heb hem in m,n album gezet... nu moet ik echt stoppen met testen hahahha
    morgen ga ik naar de huisarts want ik wil meedoen met moeders voor moeders..

ylona wat super dat je het hartje hebt gehoord.

ceacillia weet je zejer dat de duivels zullen komen... ik bedoel.. ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger...

groetjes Jose

3. Milla

Milla Niet meer actief

@ Joseetje, als je mee wilt doen met moeders voor moeders kun je je via de website aanmelden daarvoor hoef je niet naar de huisarts.

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hij is echt super duidelijk Joseetje, het lijkt me zo wonderlijk als er gewoon een keer 2 streepjes staan.

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    oh das makkelijk... maar ik ga denk ik zowieso fff naar de huisarts... hij is zo betrokken geweest.
    en ik heb eigenlijk geen idee wat ik nu moet doen? ik moet toch ook het ziekenhuis bellen?

vandaag toen de druk van de ontsteking was kon ik eindelijk iets vast eten.... had hubbie me om me te verwennen een broodje carpaccio gegeven.mmmm heerlijk dacht ik ...van onze keurslager.... ik neem een hap ..en ineens denk ik o nee
    en ik spuug het zo uit.... ben nog niet helemaal aan het idee gewend..

hubbie keek me aan? ja dat mag nu niet meer.

gr jose

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Joseetje: oh, zo herkenbaar wat je schrijft! :) Toen ik het net wist bestelde ik een broodje gezond. Nooit meer aan gedacht dat ze bij ons stekkie daar een heleboel rosbief op gooien! :confused: zooo jammer van die rosbief! :(

7. Niet meer actief

meiden even snel een berichtje van mij via mobielinternet.

Ik moet joseetje toch even feliciteren, wil niet tot vrijdag wachten. GEFELICITEERD op naar een mooie echo!

En wij zijn van start gegaan met onze eerste IUI. Gistermiddag een goede uitgangsecho gehad en de eerste injectie gonal f gezet...maandag heb ik de eerste fm.

tot vrijdag meiden...ik neem weer een lekkere duik in het zwembad :)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Naatje: oh wat fijn dat je gistermiddag nog terecht kon! Hopen dat de spuiten lekker aan slaan! Nog veel plezier op je vakantie! :D

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Naatje, wat goed dat je mag beginnen.

@Joseetje, ik temperatuur en die heeft me nog nooit voorgelogen. Zo'n lage temp betekend maar 1 ding...

@Tezz, wat ben je lekker postief meid.

Vandaag de hele dag goed verdrietig...
    Heb van het zh een nieuw recept Clomid gekregen en moet me op dag 14 melden voor een samenlevingstest... (zie ik niet echt het nut van want we hebben samen een kind... maar ach we zien wel...)

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    oooohh naatje wat spannend, en wat lief dat je me even komt feliciteren..
    fijn dat jullie eindelijk met iui kunnen beginnen.

Zora het is inderdaad super raar.... zomaar 2 streepjes.. ik vind het zowieso allemaal raar gegaan...ik was zo super rustig deze maand en dat is niets voor mij... zou mijn lichaam het na de bevruchting onbewust al hebben geweten? als ik terug lees dat lees ik niet meer dat gestress en het eindeloos stellen van vragen omdat ik allemaal beren op de weg zie...
    ik vind het heel bijzonder..hoop dat jullie dit ook allemaal mee mogen maken...

xxxx jose

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ceacillia m,n berichtje kwam meteen met die van jou..
    wat vervelend allemaal zeg.... hoeveel clomid heb je nu gehad?
    ja vind ik ook een beetje vreemd van die smnlevtst... je hebt toch al een kind?
    trouwens die test is omstreden want hij is niet betrouwbaar, wat rottig zeg... wat zegt je man ervan?

xx jose

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi hoi.
    Nou aan de gyn gevraagd en zij zei dat ik niet op dieet hoefde ofzo maar dat het verstandig is gewoon meerdere kleine maaltijden per dag te eten voor je suikerspiegel.
    Verder kan ik me dan ook voegen bij het 2e gedeelte; ik mag aan de Clomid (gosh had nooit gedachten dat ik blij zou worden van het idee dat ik aan de hormonen mag...). Ik hoefde er niet eens naar te vragen ze zei het eigenlijk meteen. Heb nu eerst 10 tabletjes duphaston meegekregen om mijn menstruatie op te wekken en kan ik vanaf dag 3 beginnen met Clomid en temp. Dat temperaturen zal ik vast mee gaan oefenen. Er ligt namelijk al een tijdje een therm. naast mijn bed, maar ik vergeet het steeds of denk ach, heeft toch niet zoveel zin nu. Maar nu gaan we dan echt aan de slag.
    Nu het zo reeel wordt (hopelijk) vind ik het ineens ook heel eng vragen als; ik wil het zo graag maar kan ik het ook (goede moeder zijn)? waarom wil ik het zo graag? Ben ik er echt aan toe? Zo maf is dat? HEb altijd geweten dat ik moeder wilde worden en helemaal met mijn vriend en nu we hier zijn ga ik me dit afvragen? heeft iemand anders dit ook gehad?
    Nog een vraagje, ze had het erover dat we over enige tijd een samenlevingstest kunnen doen. Nu weet ik wat dat is, maar hoe gaat dat in zijn werk? Hoe testen ze dat?

Fijne avond iedereen

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, ik ga wel voor die test maar zal dan mijn twijfel wel bespreken. Ach ja anders heb ik iig een gesprek met de gyn en een echo op dag 14. Das ook al mooi!
    Ik ben nog niet bij de apotheek geweest.. dus nog geen idee hoeveel Clomid...

@Leonizzie, mooi dat je aan de Clomid mag.
    Bij de smanelevingstest gaan ze kijken of het zaad van je partner goed leeft in jou bmslijmvlies.
    Je moet de avond ervoor gemeenschap hebben en dan halen ze met een wattenstaafje wat bmslijm bij je weg en kijken onder de microscoop of daar levende zaadcellen inzitten.
    Dit moet wel in je vruchtbare dagen gebeuren anders dan kunnen de zaadjes zowiezo niet leven.

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hoi Leonizzie... herkenbaar hoor..

m,n eerste ronde clomid ( en ook echt de 1e kans in 15 maanden) lag ik ineens klaarwakker in m,n bed... jeetje dacht ik toen straks ben ik zwanger... wat als ik me bedenkt... kan ik het wel.... wil ik eigenlijk wel een kind want ik vind een baby wel leuk .... maarja die worden ook groot..

kijk het is niet zomaar een beslissing.. maar wij hadden de maanden ervoor te horen gekregen dat het waarschijnlijk ivf zou worden door een slechte zaadtest ( zaad was dood door narcose en morfeine) mijn wereld storte echt in... die 3 maanden waren de verdrietigste van mijn leven... dus daardoor wist ik "ik wil dit echt en ik ben er klaar voor" nieuwe dingen zijn altijd eng...ik had verwacht dat ik best gespannen en bezorgd zou zijn als ik zwanger zou raken... omdat ik neig naar onrust/paniek en daar vroeger ook voor behandeld ben.. maar nu.... ik ben helemaal relaxed, totaal ontspannen...

ik denk dat iedereen zich zulke dingen afvraagt en gelukkig maar want anders zou iedereen impulsief aan kinderen beginnnen.

gr Jose

15. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    He Joseetje!

GEFELICITEERD!

ik hoopte het echt voor je en onderbewust wist ik gewoon bijna zeker dat het dit keer raak was, want de kwaaltjes waren allemaal hetzelfde als bij mij!

Mijn reactie op de tandarts en je vervelende ontsteking komt te laat zie ik helaas........maar ik had je wel kunnen vertellen dat je bepaalde verdoving idd wel mag hebben en dat je antibiotica mag hebben ( zeer waarschijnlijk heb je amoxicilline gekregen of niet?) Ik hoop dat de pijn eindelijk weg is nu! Kun je lekker met je mannetje gaan genieten! Oh ik ben zelf ook helemaal blij omdat het j\ullie gelukt is hihi......

Brigde: jij ook gefeliciteerd!

16. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    en wat betreft pijnstilling tijdens zwangerschap: je mag gewoon paracetamol, maar geen ibuprofen bijvoorbeeld!

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hoi kelly, ja heb amoxilinne gehad en een verdovingsampul serastine? of zoiets serastesse? ben ik wel erg bezorgd om geweest... tandarts vertelde namelijk na het zetten van de verdoving dat hij ze door elkaar had gehaald omdat de namen zo op elkaar leken... hij zei echt dat dat niet uitmaakt... heb er nu eentje gehad waar adrenaline in schijnt te zitten?

nou ja pijn is weg... ik hoef geen paracetamols meer....
    denk jij dat die verdoving schadelijk is?

gr jose

18. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Joseetje: heb je al een pbtje gestuurd maar bij deze nogmaals dat het geen kwaad kan hoor die ene verdoving die je hebt gehad! Wel slordig van de tandarts!
    Ben in ieder geval blij dat je van je pijn af bent!

19. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden

Allereerst Gefeliciteerd jose
    Geniet er maar lekker van.

Hier ook nog nieuws, ik ben vandaag bij de gyn geweest voor een follikelmeting op dag 11 van mijn cyclus.
    Wat bleek eitje was al gesprongen, dus erg vroeg, nog tijdens mijn menstruatie.
    denk dus dat deze maand weer gemiste kans is.
    maar mag nu wel met clomid beginnen bij mijn volgende ongi en moet anders over 4 weken weer bellen als ik niet ongesteld wordt en niet zwanger ben.
    de gyn zei wel tegen me dat alles na de ok er goed uit ziet en dat hij er van overtuigd is dat het gaat lukken.
    hij zag dat ik me zorgen maakte maar zei dat het goed kwam, daar hou ik me dan maar aan vast.

alle meiden op het wachtbankje sterkte toegewenst!

groetjes redu

20. bridge

bridge Lid

Jul 14, 2008
    30
    0
    0
    dankjewel allemaal

jose proficiat

groetjes bridge

Share This Page