wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. haan

haan Actief lid

Apr 10, 2007
    135
    0
    0
    Lotje: al durven testen?

Daan: balen zeg dat ie negatief was. Ik zou het nog een paar dagen aankijken...Misschien komt er nog een ongi.
    Ik moest altijd weer gewoon wachten op de volgende afspraak. Daarom vind ik het bij mij ook allemaal zo lang duren.
    Dan wist ik op 9 jan dat de Clomid 50mg niets deed en 22 januari ging ik pas weer naar het ziekenhuis.

Lovely: Wat erg!Hier zijn geen woorden voor! Heel veel sterkte!

Tezz: geeft een goed gevoel hè? Dat je nu met Clomid kan gaan starten!

Marykay: Hebben de duiveltjes al doorgezet of toch niet?

Het blijft hier spannend wanneer de eerste zwangere zich gaat melden!
    Ik zit voorlopig nog even op het langdurende wachtbankje...

Fijne avond

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    He Meiden,

Vandaag weer gewerkt, gelukkig studiedag zodat ik rustig kon inkomen :D

Lovely> in 1 woord verschrikkelijk! Ik wens je heel veel sterkte!

Lot> en en en en.... ;)

Daan> Balen meissie, echt niet leuk... Duim voor je in de komende ronde!

Haan> wachten duurt zo laaaaaaaaaaaaaaang he> succes meid :)

Marykay > spannend> ik hoop op het beste voor je!

Tezz > succes met de clomid. Misschien heb je maar heel weinig bijwerkingen.

All> mijn banner klopt niet meer. Daar mag ik over twee dagen al testen. Mijn gyn heeft gezegd dat ik voor zondag ongesteld moet worden. Dus ik ga ook heel braaf proberen om tot zondag te wachten tot testen (goed voornemen toch ;) )

Groetjes

3. Lotje2

Lotje2 Actief lid

Feb 28, 2008
    362
    0
    0
    Hey ladies,

Lovely, wat verschrikkelijk zeg! heel erg veel sterkte!

Daan, balen, maar de hoop is deze ronde nog niet voorbij hoor... Spannend voor je!

Marykay, weet je al wanneer je gaat testen?

Elke, goed hoor dat je tot zondag wacht. Ik zou eigenlijk tot zaterdag moeten wachten, maar dat lukt mij echt niet hoor.

Ik heb tijdens mijn pauze de gyn proberen te bereiken voor mijn bloeduitslag maar steeds bezet :( Ik weet dus nog niets.
    Morgen heb ik een gesprek met de firtualiteitsassistente dus ik hoor het dan wel. Ik denk dat ik morgen(avond) mijn 1e testje ga wagen.

4. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Hallo allemaal,

Bedankt voor de steun. Ik baal er echt heel erg van... Vanmiddag had ik wat bruin :oops: bij het afvegen, dus het gaat nu waarschijnlijk doorzetten. Laat nu maar komen, dan kan ik weer snel de volgende ronde in. Morgen maar even bellen met de fertiliteitsarts, ik moet namelijk binnen 3 dagen na de ongesteldheid een uitgangsecho krijgen, kijken ze of alles daadwerkelijk weg is voordat de Clomid begint. Beetje erg vies vind ik dat altijd..

Lot, jammer dat je de uitslag nog niet weet! Succes met testen morgenavond! Ik ben al druk aan het duimen voor je!

Elke, succes met wachten tot zondag! Ik ga duimen voor je..

Haan, jeetje dan moet je echt iedere keer lang wachten.. Dan duurt het allemaal wel erg lang. Veel succes op het wachtbankje de komende weken!

Tezz, succes met de Clomid.

Marykay, balen zeg! Je hebt dus hetzelfde als mij, ook bruin bij het afvegen.. Jij dus ook een uitgangsecho. Ik vind het echt heel genant. In welk ziekenhuis zit jij eigenlijk?

Lovely, heel veel sterkte. Hier zijn geen woorden voor!

GR. Daan

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Meiden ff spoed spoed spoed Dit is mijn tweede ronde met clomid. IN de bijsluiter staat dat ik de 5de dag van mijn cyclus moet beginnen maar de vorige ronde ben ik op dag 3 begonnen en dat was ook wat de gyn zei of heb ik het nou helemaal fout Moet het nou op dag 3 of 5?

Alvast bedankt

6. Lotje2

Lotje2 Actief lid

Feb 28, 2008
    362
    0
    0
    Tirtilisko, normaal is tussen dag 3 en dag 5 beginnen.
    Als je vorige keer op dag 3 bent begonnen en je zeker weet dat je niet zwanger bent zou ik gewoon nu ook op dag 3 beginnen. (Hoe korter immers de cyclus denk ik). Je zou desnoods ook tot morgen kunnen wachten en de gyn bellen, maar als je zeker weet dat je niet zwanger bent kan beginnen op dag 3 denk ik geen kwaad.

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Ik sluit me helemaal bij Lot aan.

Het kan geen kwaad, ben zelf ook op dag5 gestart :)

Succes!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Tirtilisko: bij mij zei de gyn ook op dag 3 te starten. Denk dat je uit moet gaan van wat de gyn zegt. Staat volgens mij ook op de bijsluiter, dat je op dag 5 begint TENZIJ de arts anders voorschrijft.

@Daan: lekker is anders zeg, zo'n uitgangsecho :( Is het al verder doorgezet?

@Lotje: baluh dat je niemand te pakken kon krijgen. Ik hoop van harte voor je dat je morgen roze kleurt!

9. Ravi

Ravi Actief lid

Feb 27, 2008
    394
    0
    0
    juf
    Jaaaaa! Ik ben vanacht tante geworden!
    Het is een meisje en ze heet Silke.

Hoe gaat het hier? Vind het zo spannend....

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Ravi,

Wat een super nieuws!!

Proficiat met je nichtje Silke :baby: !

Werkse allemaal vandaag!

Groetjes Elke

11. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Ravi, gefeliciteerd! Alles goed met je zus en zwager en de kleine?
    Geniet er lekker van!

12. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Lotje, klopt je banner nog? Ben je inmiddels :evil: geworden?

Tezz, en al bijwerkingen van de Clomid?

ELke, wanneer ga jij testen? Heb je al verschijnselen? Ik ga duimen!

13. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
    Ik weet het ff niet meer. Zo spannend. Ik heb er gister toch een testje tegen aangegooid ik wilde weten of het nou innesteling is of niet want dan kan ik verder. De test was negatief, maar echt bloed zie ik ook niet alleen af en toe licht beige afscheiding. :(: Mijn NOD komt zo wel heel dichtbij.
    Mijn (.)(.) zijn nu ook zeer gevoelig.
    Mijn vriend heb ik vanochtend voor een klus in Oostenrijk bij zijn werk afgezet. Hij komt pas zaterdag thuis. Ik heb hem beloofd niet voor zaterdag meer te testen. Hij wil het als allereerste persoonlijk van mij horen. Ik mag het ook niet vast hier neerzetten. Niet dat hij hier leest maar hij zat gister wel op me te mopperen dat ik me te veel door het forum laat leiden. Ik las dat cola ook niet goed is en zei dat tegen hem hij werd helemaal pissig op me. :( :confused: Jullie voelen precies wat ik mee maak en wat clomid enzo met je doet. Bij hem lijkt het meer van ik geloof het pas als je een postieve test in je handen hebt tot die tijd krijg ik alleen maar grapjes naar mijn hoofd. Ik hou het er maar op dat hij het ook heel spannend vind, maar zich heel anders uit dan ik.

@Ravi gefeliciteerd met je nichtje! Superleuk!

@Daan, ja die vreselijke uitgangsecho op dag 3. Ik doe al of ik er niet ben. Ik kijk wel naar het schermpje hoor, maar verder ook erg veel naar het plafond. De vorige x kwam er een hele scheut met het echoding mee terug. Ik schaamde dood en zei ook dan moet je me niet op dag 3 van me cyclus vragen! Maar ja zij zijn heel wat gewend en realiseren zich heel goed dat dat kan gebeuren, maar zo genant :oops: :oops:
    Ik ben in behandeling in st Lucas in A'dam. Hoe gaat het bij jou als dag 3 nu in het weekend valt. Ik mag uiterlijk op dag5 ook nog komen en kan dan 's avonds meteen met clomid beginnen als er geen cystes zijn. Maar hopelijk is het niet nodig.

@Elke een heel goed voornemen. Probeer het vol te houden. Ik zou niet voor zaterdag testen. Ik heb toch gedaan een weet nu nog niets. Misschien dat ik ook pas zondagochtend test.

@Lot, heb je ze eindelijk te pakken gekregen. Ik ben zo benieuwd!

14. Lotje2

Lotje2 Actief lid

Feb 28, 2008
    362
    0
    0
    Nou slecht nieuws! ik had vanochtend een negatieve test en ik ben nu net echt ongi geworden! Ik ben echt zo verdrietig :cry:

uit mijn bloedonderzoek bleek wel dat ik een goede eisprong heb gehad gelukkig. Morgen moet mijn mannetje zijn zaadjes inleveren! ik ben echt een beetje bang voor de uitslag (die krijgen we over een week). Hebben jullie dat allemaal al gedaan? Hoe was bij jullie die uitslag?

Wat een kut zooi is het toch allemaal hè. :x

Daan en marykay, als jullie nog niet echt ongi zijn geworden lijkt mij dat een heel goed teken hoor! jullie hadden je ei volgens mij eerder dan ik. Hoop echt voor jullie dat het raak is.

En elke, jij al ongi of zwangerschapstekenen?

Ik krijg trouwens geen uitgangsecho; gelukkig blijft me dat bespaard! Ik mag over 3 dagen met clomid beginnen en op dag 10 krijg ik mijn 1e echo weer. Deze maand gaan ze het nog in de gaten houden en volgende maand moet ik het zonder de echos af.

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Lot,

:( :( :( :( :(

Wat super jammer! Ik snap heel goed dat je je verdrietig voelt!Verwen jezelf maar even goed :)
    Wel fijn om te horen dat je een goede eisprong gehad hebt.

Wij hebben het zaadonderzoek al bij het tweede bezoek gehad. Mannetje mocht thuis cupje vullen en het moest binnen een uur in de kliniek zijn. Kregen ook na een half uurtje de uitslag. Vroegen meteen of mijn mannetje geen interesse had om zaaddonor te worden hihi :D . Zijn zwemmers hebben nl een zeer hoge mobiliteit

Voel mezelf vandaag ook maar sipjes en heb niet echt een idee waarom en tegelijkertijd toch weer wel. Vind het toch wel weer spannend. Komend weekend weten we weer precies waar we aan toe zijn en dat zal waarschijnlijk weer een teleurstelling worden. Heb weinig tot geen symptomen...

Marykay, heel veel succes. Hoop op t allerbeste!

Fijne avond allemaal!

Liefs

16. Lotje2

Lotje2 Actief lid

Feb 28, 2008
    362
    0
    0
    Elke dat zijn zwemmertjes zo goed zijn is wel heeel fijn om te weten zeg! dan zit niks een lief klein beebje in de weg :) En zaaddonor haha! dat is een mooie! Hij liep waarschijnlijk naast zijn schoenen het ziekenhuis uit!

17. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
    Ah balen Lot ik had zo gehoopt dat je een positieve uitslag zou krijgen. Maar gelukkig wel een eisprong gehad!

Bij ons zijn zijn zwemmers nog niet onderzocht de gyneacoloog leek het nog niet nodig omdat alles met pco zo naar mij wees. Maar mocht het nu niet raak zijn dan doen we het wel. Ook wil ik dan graag een samenlevingstest en 1 echo om te zien of het baarmoederslijmvlies dik genoeg is.

18. haan

haan Actief lid

Apr 10, 2007
    135
    0
    0
    Goedeavond allemaal!

Allereerst Ravi gefeliciteerd met je nichtje!
    Gaaf gevoel is dat hè?
    Is alles goed met haar? Heeft de moeder de bevalling goed doorstaan?

Daan: heeft de ongi dus toch doorgezet! Balen, balen, balen! En zo'n uitgangsecho...je moet idd maar denken dat ze dat vaker en het is hun werk. zij zullen er waarschijnlijk niet zoveel van hebben. Maar ja, voor jezelf is het gewoon niet leuk!

Marykay: Misschien te vroeg getest?
    Mijn man liep ook wel eens te mopperen dat ik elke keer op het internet dingen aan het lezen was. Maar ja, heb er ook vaak nuttige informatie vandaag gehaald, waardoor we in het ziekenhuis meteen snapten waar het over ging enzo.
    Toen ik pas van jullie kreeg te horen dat een ovu-test op de een op de andere dag van niets naar superpositief kon gaan gaf mij dat hoop, maar hem ook wel een beetje. En jullie hadden gelijk!

Lotje: Ook voor jou vind ik zo balen! Gelukkig wel een eisprong! Dat is alvast goed nieuws!
    Bij onze eerste afspraak in het ziekenhuis, werd ons verteld dat mijn man zijn zaad moest inleveren. Hij mocht dit ook thuis vullen en dan binnen een half uur brengen. Hij had er 150 miljoen, volgens mij best wel veel!

Elke: Gek word je hè? Al die onzekerheid en maar wachten, wachten, wachten!
    Sterkte nog even die komende wachtdagen!

Hier geen bijzonderheden.
    Ik zit op het bankje keurig te wachten.
    Nog een dag of 11 geloof ik!

Zondag gaan wij lekker een paar dagen de sneeuw op zoeken. Heb daar heel veel zin in!
    Er even lekker tussenuit!

Fijne avond allemaal

19. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

Feb 6, 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Wow meiden, er is alweer lekker veel geschreven zeg!

Haan> Nou, als dat gevoel in je buik nu plotseling weg is lijkt het er toch wel op dat je een eisprong hebt gehad! En ik heb geen ervaring met ovu testen, maar eerst een positieve en later een negatieve lijkt er inderdaad op dat er wel een eisprong is geweest!

Tezz> Ik had ook een vrij heftige menstruatie na de Provera. Heftiger dan anders in ieder geval! Hoop dat het inmiddels al wat afgezakt is. De gyn heeft mij ook aangeraden om de Clomid voor het slapen gaan te slikken, inderdaad omdat je dan overdag minder last hebt van eventuele opvliegers. Van de 50 mg heb ik overigens niets gemerkt! Ik moest na mijn Clomid periode ongeveer om de 3 dagen naar het ziekenhuis voor een echo.

Daan> Ontzettend balen meid, dat je ongie bent geworden :cry: :cry: :cry: . En logisch dat je op een positieve test had gehoopt! Hopelijk is het de volgende ronde echt raak! Ik duim voor je! Tsja, en die echo’s tijdens de menstruatie zijn ook niet mijn favoriet, ik neem altijd een maandverbandje van always met van die freshelle doekjes eraan mee. Voordat ik het kamertje binnen moet ga ik dan altijd gauw nog ff naar het toilet en wissel ik mijn tampon om voor een maandverbandje! Maargoed, het blijft gênant inderdaad.

Lotje> Meid, ook voor jou: Wat ontzettend balen zeg :cry: :cry: :cry: ! Ik leef echt met je mee en ga ook heel hard voor je duimen! Wij hebben twee weken geleden voor de tweede keer de zwemmers van mijn man ingeleverd en hebben daar de uitslag nog niet van. De eerste keer was de uitslag niet zo goed namelijk. Weinig beweeglijkheid ( maar 3 % ), volume en hoeveelheid was wel heel goed. Echter bij de samenlevingstest hebben ze wel heel veel goed bewegende zaadjes gevonden dus ik denk dat de uitslag deze keer beter zal zijn!

Ravi> Hoe gaat het met jou? Heb je veel last van bijwerkingen van de Clomid of valt het mee? Gefeliciteerd met je nichtje!

Lovely> Gecondoleerd meid, wat vreselijk voor je! Ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen!

Marykay> Haha, best herkenbaar hoe je vriend zich gedraagt! Die van mij vind het heel leuk dat ik mijn ei zo kwijt kan op het forum maar is soms ook wel een beetje bang dat ik teveel doorsla ofzo! Gelukkig valt dat mijn inziens reuze mee ;) Ik hoop voor je dat je ongie niet doorzet en dat je binnenkort een positieve test in handen hebt!

Elke> Dus jij zit nog wat langer op het wachtbankje! Wat ontzettend spannend! ( hou je je nog steeds aan je goede voornemen of heb je inmiddels al een testje gewaagd? ;)

Hier is nog niet veel gebeurd. De gyn heeft nog niet gebeld met de uitslag van mijn progesteronwaarden en ik ben ook nog niet ongie geworden. Begin inmiddels wel weer erg ongeduldig te worden en begin ook bang te worden dat mijn ongie heel lang op zich laat wachten…ik denk dat ik vanaf nu nog hooguit twee weken wacht op mijn ongie en dan bel ik gewoon met het ziekenhuis. Dan maar weer Provera ofzo, dan weet ik tenminste zeker dat ik ongie wordt. Vre-se-lijk zeg, dat afwachten. Wordt er soms echt gek van! Je voelt je zo machteloos, je kunt helemaal niets doen om het te beïnvloeden. GRRRR……
    :x

20. Lotje2

Lotje2 Actief lid

Feb 28, 2008
    362
    0
    0
    Ik ben nu echt even aldoor aan het huilen. :cry: :cry: Een beetje overdreven, maar zal wel door de ongi komen.
    Ik hoor net dat nog een vriendin van me(waarschijnlijk) zwanger is. Ze was pas net gestopt met de pil. Ik ben natuurlijk heel blij voor haar maar (zo stom van mezelf) ik ben door dat nieuws wel extra in tranen gebarsten. Ik wou dat ik even niet geconfronteerd hoefde te worden met al die dikke buiken en babys om me heen. Bijna al mijn vriendinnen zijn nu zwanger of hebben (net) een baby. Zelfs een goeie vriendin die ook mijn collega is is zwanger. Daar wordt ik dus ELKE dag mee geconfronteerd. Ik baal gewoon echt even heel erg. Jullie snappen me tenminste.

Share This Page