wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Naatje: Wat fijn dat jullie toch nog tussendoor konden meid. Geniet verder nog even lekker daar.....

Bridge: Weet eigenlijk helemaal niet meer of ik jou had gefeliciteerd, zo niet alsnog gefeliciteerd, geniet ervan.

Leonizzie: Fijn dat je mag beginnen met clomid, dan heb je in ieder geval niet het gevoel dat er niets gebeurd. En die gevoelens zijn heel normaal hoor, die heb ik ook gehad, en zelfs nu nog wel eens.

Caecilia: Wat een tegenvaller zeg dat ze dan weer zo'n test willen gaan doen. Knuffel meid.

Redu: Jammer dat je ei zo vroeg is gesprongen. Wel fijn dat je gyn. er vertrouwen in heeft. Dat geeft je zelf ook meer vertrouwen.

Ben gisteren naar mijn ouders geweest om het te vertellen en heb het gewoon niet verteld. Ik kreeg het gewoon iet uit mijn mond, vind het zo moeilijk. Nu maar met mezelf afgesproken dat ik vrijdagmiddag ga als alleen mijn moeder thuis is dan vertel ik het eerst tegen haar. Gister waren mijn moeder, vader en zusje er en dan voel ik me te kwetsbaar ofzo. terwijl ik wel een goede band met mijn ouders heb, maar ja...het is best wel een persoonlijk onderwerp....zucht....

Ik heb voor mijn afdelingsmanager een mail gemaakt, die ga ik zo ook versturen vind ik ook doodeng. Ik heb wel een beetje een omslachtig mailtje gemaakt, waarin ik de operatie noem en dat het noodzakelijk is voor onze toekomstige kinderwens. Dus heb het een beetje in het midden gehouden.

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, meis het vertellen aan mensen is heel moeilijk. Maar meestal kun je daarna heel veel steun van deze mensen krijgen. En dat heb je nodig met alles wat er gebeurd!

Hier dag 12 dpo. Vorige maand werd ik ongesteld op 13dpo. Vanmorgen was temp 0,1 omhoog naar 36,7 maar ja 0 lijn is 36,76.... dus nog eronder...
    We wachten weer verder....

3. @ Caecilia spannend morgen testen *duim duim(
    @ Zora is moeilijk he meid. Hier weet ook bijna niemand het. Is goed dat je de mail zo in het midden laat, hoeft er bij de manager niet al te diep op in te gaan toch..

Ik moet zo naar Zh voor tweede Fm meting. Hoop dat niet alle follikels gegroeid zijn. Ben zo benieuwd...

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Ryanne, ik duim voor je meid.

Caecilia: Spannend hoor meid, wie weet?

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zo mijn afdelingsmanager is net bij me geweest. Hij reageerde super lief. En hij houdt verder zijn mond. aan zijn reactie te merken heeft hij wel een beetje door dat we in de MMM zitten, mar hij zei je moet vertellen wat je zelf wil en meer niet, ook niet op de rest van je afdeling. Dus ik laat het nog een beetje in het midden.

Pfff hoge woord is eruit, nu mij ouders nog.

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, fijn dat je manager zo goed reageerd. Veel succes met het aan je ouders vertellen.
    Ik vond dit ook zo lastig omdat je fantasien hebt hoe je ze gaat vertellen dat ze opa en oma worden... niet dat je in de MMM zit...

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo allemaal.

ceacillia ik hoop zo voor je dat jet toch gelukt is deze ronde... ik moet je zeggen dat ik vrijdag getempt heb en die was bij mij toen 36.8 ofzo... dat was voor mijn doen erg laag maar toch ben ik zwanger.

Zora goed van je dat je het op je werk hebt verteld... en wat betreft je familie... ik kan me voorstellen dat het heel erg moeilijk is... het is ook niet niks allemaal....

Bridge nogmaals gefeliciteerd.... kun je het al een beetje bevatten?

redu bedankt voor je felicitatie, fijn dat je met clomid verder kunt.wel erg lastig dat je ei zo vroeg is gesprongen? betekent dit dat je er nogal super op reageerd? fijn he? als ze dan zeggen dat ze verwachten dat het allemaal goed zal komen..... mijn gyn heeft dat nooit gezegd...en dat vond ik zo erg..

elke hoe is het met je meis.... zet de miskraam door? ik zit echt vaak aan je te denken....

nou hier vanmorgen 2 testen gedaan en deze 2 meegenomen naar dokter... nou daar was geen twijfel over mogelijk zei hij...hij was super blij... ging meteen zelf naar de gyn bellen om een afspraak te maken? ok die staat dus voor 7 november.... ik ben dan pas 7 weken... geen idee wat ze dan gaan doen? weet iemand dat?
    verder een heel pakketje meegekregen.. echt leuk allemaal..

ik heb alleen steeds kleine krampjes... als ik niet zou weten dat ik zwanger was zou ik denken dat ik ongie moet worden? vooral links?

nou ja het zal wel goed zijn..

xxxxx jose

8. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Joseetje...jij bent toch ook met clomid zwanger geraakt hè?
    Het is heel normaal bij een zwangerschap die niet geheel natuurlijk is ontstaan dat ze vroeg gaan kijken.
    Ik ben ook nooit naar de huisarts gegaan, maar heb gelijk de gyn gebeld toen ik voor de eerste keer zwanger bleek.
    Ze gaan dan kijken of er een hartje klopt en natuurlijk of het er één of twee zijn. Een meerlingzwangerschap komt namelijk vaker voor met clomid. Veel succes verder en geniet ervan.

9. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    hoi iedereen ik heb net mijn eerste clomid kuur achter de rug 50 mg morgen is dag 11 van mijn cyclus en moet ik naar het ziekenhuis ben ook doorverwezen omdat ik pco heb ben benieuwd wat ik te horen krijg morgen .... :)

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, met 7 weken kun je het hartje zien kloppen. Extra controle omdat de zw met behulp van tot stand is gekomen. Waarschijnlijk mag je dan 2 weken daarna nogmaals! Zie het als bonus, zo zag ik het anderen zien dit pas met 12 weken en na al die elende krijg je 2 echo's en weet je zeker dat het goed zit!

@Patricia, welkom!

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    huh? met 7 weken kun je toch het hartje nog niet horen kloppen?
    poeh vind het nu al spannend...
    ik hoop maar dat het goed gaat... door al die miskramen die hier zijn geweest besef ik me hoe pril het allemaal is......

Patricia welkom hier... het is altijd naar de diagnose pco te krijgen... gelukkig word bijna iedereen zwanger....

kelly en tezzz en suzanne... waar schrijven jullie.. ik zweef nu tussen de zwangeren van het pco topic maar ik wil met jullie meekletsen? voelt veel vertrouwder..

xxxx jose

12. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Hoi Joseetje,
    ik schrijf nog nergens, misschien kunnen we toch een eigen topic gaan starten: Zwanger na clomid. Zo komen we vanzelf het hele clubje weer tegen.
    Hoe maak je zo'n nieuw topic, iemand enig idee?

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    volgens mij gewoon "nieuw onderwerp kiezen? zal ik het proberen?

ik ga het fff proberen

gr Jose

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    het is gelukt... het heet zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

zo nu iedereen heel snel over naar de andere kant!

xxxx jose

15. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, je kan het hartje niet horen maar wel zien knipperen!

Wel af en toe hier nog komen spieken he meiden!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja, hallo! Net als het hier zo spannend is zeker niet meer langs komen? ECHT NIET!

@Joseetje: heb het topic gevonden hoor! Bij mij kreeg ik trouwens pas een echo met 9 weken omdat ze eerder niet genoeg konden zien zeiden ze. En aangezien wij geen extra tests meer wilden, moet ik gewoon wachten tot de 20-weken-echo voor een tweede blik op ons frumpie ;) (Nog een weeeeeeeeeeeeeeeeek :()

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Temp is vandaag weer 0,2 graden lager dan gisteren... 36,5... Vorige maand kwamen de duivels al met 36,8... dus...

18. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

hoi hoi,

Joseetje: hoe is het daar op die roze wolk. Niet te bevatten zeker. Ik weet nog toen ik teste, ik vond het zo onwerkelijk. Spannend hoor dat je 7 november een echo hebt. Leuk leuk leuk :)

Caecilia: spannend hoor vandaag, kan nog 2 kanten op toch?

Patricia1987: welkom hier en succes vandaag. Hopelijk heb je een mooi ei! :)

Winnie Pooh: hoe gaat het met jou?

Redu: idd lastig dat je ei zo vroeg is gesprongen. Gelukkig is je gyn erg enthousiast en positief.

Elke: heeft de miskraam al doorgezet?

Zora: lijkt me idd moeilijk om het tegen mensen te zeggen dat je in de mmm zit. Wel super hoe je manager reageerde! Echt lief!

Ryanne: hoe is het gegaan gisteren met je fm meting?

Hier nog geen ongi te bekennen. Denk wel dat het komt vandaag. Ben al een paar dagen niet vooruit te branden en hartstikke moe. Lag al 3 dagen heel vroeg op bed. Meestal betekend dit dat de ongi eraan zit te komen. En heb ook al wat hoofdpijn. Ongipijn is er nog niet.

Hopelijk zitten we allemaal snel aan de andere kant bij de zwangeren. Succes iedereen!

Liefs Jojoba

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend voor jullie Caecilia en Jojoba, hoop dat ongi wegblijft.

Patricia, welkom hier.

Joseetje, spannend hoor hoop dat de tijd snel om is zodat je het hartje kan gaan beluisteren.

Elke hoe is het met jou meid. Denk aan je hoor. Dikke knuffel.

Zo ongi is gelukkig weer weg. Verder niet veel te melden.

Heb het boekje 'open zenuw' gekocht en gelzen gisteren. Zat echt met tranene in mijn ogen en werd er een beetje verdrietig van. Kent iemand hier dat boekje?

Liefs Zora

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, nee geen bekend boekje. Waar gaat het over?

@Jojoba, ik hoop dat je voortekens iets anders dan ongi betekenen!

De duivels zijn er nog niet maar met deze temp kan het echt maar 1 kant op hoor!

Deel Deze Pagina