Caecilia: In Open zenuw vertellen meer dan veertig mensen hoe zij het gesprek met anderen over hun vruchtbaarheidsproblemen zijn aangegaan, wat het hen heeft gebracht, hoe ze omgaan met goedbedoelde opmerkingen of lastige vragen en hoe ze reageren op zwangerschappen van anderen. Mensen uit hun omgeving vertellen op hun beurt hoe zij de vruchtbaarheidsproblematiek van hun dierbaren ervaren en hoe ze er zo goed mogelijk mee om proberen te gaan. enne....geen bloed geeft moed he! Ik duim voor je.
Ah neeee Cicilia, dat meen je niet. Hele dikke knuffel hoor .. Zora: interessant boekje, lijkt me idd ook erg indrukwekkend. Hier nóg niets te zien, we wachten nog rustig af, de dag is nog lang... Liefs Jojoba P.s. ik zag net op het andere topic waar de zwangeren zitten onder ons dat Lovely weer zwanger is!
morgen all, @ caecilia wat balen zeg! @ Jojoba laat de ongie lekker wegblijven oke @ zora hup weer aan de klus Gister fm gehad en er zijn 1 of 2 follikels aan het groeien de rest is klein gebleven of gekrompen. Had een andere dokter en vond m maar raar. De gyn. waar ik normaal ga zoomt altijd in, met secuur en had er veel gezien. Hij keek ff kort, printte het uit en ging meten. Mte 10 min, stond ik buiten. Morgen terug en hopelijk is ie gegroeid.
@Caecilia: dat is gewoonweg KL*TE! Sterkte meis! @Jojoba: ik wacht in spanning met je mee @Ryanne: Wat zit er toch een hoop verschil in gyns he? Het valt me op dat zelfs dezelfde gyn per keer kan verschillen. Ach, zij zullen ook wel soms een goeie en soms een nare dag hebben denk ik dan maar In elk geval goed dat je 2 dominante eitjes hebt. Hopelijk springen ze snel, dan maak je weer kans. Ben net supersnel naar het zwangertopic gezoeft! Lovely is idd weer zwanger, maar het is allemaal nog erg onzeker of het deze keer wél goed zal zitten. Spannend hoor!
net bij de apotheek geweest. Ik heb 4 rondes Clomid meegekregen. Vanavond nog even een afspraak maken voor dag 14 in het zh (kan via internet). Maar eerst met man en zoon uit eten naar tapasrestaurantje hier vlakbij. Even iets leuks doen!
@Suzanne: onder 'zwanger'-clubs @Caecilia: toch fijn dat je meteen voor 4 keer weer hebt meegekregen. De gyn zal er toch wel veel vertrouwen in hebben denk ik dan Eet smakelijk! @Jojoba: al nieuws?
twas even zoeken, maar kheb m. Meiden, ik blijf ook hier spieken, maar eigenlijk hoop ik jullie gewoon bij het andere topic tegen te komen!
Nee nog geen nieuws hier. Duivels zijn nóg niet in aantocht. Voel wel elke keer vanalles en denk dat ik dan ongi ben geworden, maar het is er nog niet. Wachten "rustig" af. Caecilia: smakelijk en geniet ervan! Wat goed dat je nog 4 rondes hebt meegekregen.
he meiden. ceacillia wat balen zeg.... wel fijn dat je nog voor 4 rondes hebt meegekregen. nou je hebt vast niet voor 4 rondes nodig.. ronde 5 schijnt op dit topic de gelusronde te zijn? Jojoba dat is een goed teken,, een wegblijvende ongie.. als ik niet voor NOD had getest dan was ik ervan overtuigd geweest ongie te worden.. ik ben een beetje boos.... iemand ergens op deze site had geschreven"jeetje wat heb je vroeg getest... de kans is dan heel erg groot dat de innesteling dan alsnog niet goed is... ja schreef ze erbij het is niet leuk dat ik dit zeg..... nee is zeker niet leuk! pppffff ik mag er toch vanuit gaan dat asl ik gisteren 1 dag voor nod of mischien zelfs op nod een knalpositieve test had dat het goed is gegaan? pas na de innesteling ga je toch hcg aanmaken? nou jullie merken het al... er is maar weinig voor nodig om een blije net zwangere erg onzeker te maken... ik hoop dat er meer roze komt... ik kan jullie niet missen hoor! mag ik gewoon ook hier blijven schrijven? xxxxx jose
ik dacht ook ontzettend ongi te worden en toen testte ik positief, heb dat gevoel nog heel lang gehad hoor! Geniet maar lekker van je roze wolk, niet gaan doemdenken!
je ik geniet ook wel.. maar dan krijg je af en toe van die opmerkingen.... natuurlijk van iemand die al ruim 20 weken zwanger is... zeker vergeten hoe spannend het in het begin is... tjs.... gr Jose
Joseetje: daar moet je je niet mee bezig houden hoor, je bent zwanger en geniet ervan! En ik vind het echt kei leuk als je ook gewoon hier blijft mee schrijven..
Joehoe ik ben terug van vakantie en check mijn banner! Ik ben helemaal gelukkig! Joseetje, jippie gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik wist dat het nu jouw ronde zou zijn idd de 5de ronde is hier een geluksronde. Ravi had ook zou vroeg al positief getest en ook in haar 5de ronde en kijk hoe ver ze nu is. Ik weet nu ook dat de onzekerheden er altijd zullen zijn ik ben ook nog steeds aan het broekloeren. Ik ga nu even bijlezen!
@Joseetje: zal ik je eens wat zeggen? Ik ben nu (morgen) 20 weken en ik heb soms nog steekjes die precies voelen alsof ik ongi moet worden hoor! Ik was ook heel zenuwachtig voor mijn nod (heb ook 4 dagen te vroeg al getest) dat ik gewoon alsnog ongi zou worden. Je bent daar gewoon zo op voorbereid dat het heel erg wennen is als je het écht niet wordt. En het rekken en strekken van je bm voelt gewoon echt hetzelfde. HCG wordt idd pas aangemaakt ná een innesteling. En dat je streepjes al zo duidelijk zijn (en ook duidelijker zijn geworden) laat goed zien dat je gewoon ECHT zwanger bent. Ik heb ook ruim een week later nog een test gedaan hoor! Wou gewoon dat streepje zien knallen Zorgen maken hoort bij zwanger zijn. Is een voorbereiding op het moederschap Net zoals al het geduld wat we al hebben moeten opbrengen om zwanger te raken. Dat geduld zal je de rest van je leven goed kunnen gebruiken! @Jojoba: klinkt goed! Duim voor je!
He meiden, Hier zijn we weer even. Had afgelopen dinsdag even een half uurtje om een berichtje te plaatsen maar das helaas mislukt. @ceacillia heb je veel bloed meis? want het kan ook innestelen zijn?! @Josseetje Gefeliciteerd meid, eindelijk sta je in het rose. laat je niet door een ander gek maken maar geniet van je zwangerschap hoor! @Jojoba je maakt het wel weer spannend hoor! Heel veel succes met testen. @Zora succes meid. @Elke hoe is het nou? Is er al wat losgekomen? Moet enorm veel aan je denken. Denk aan jezelf hoor. @all voor degenen die ik vergeten ben ook succes allemaal, kan het soms allemaal niet meer bijbenen maar wil er nog wel graag bij horen. Ik vergeet jullie absoluut niet. Had vandaag onder mijn werk ineens een enorme steek in mijn linkereierstok, we denken aan een eisprong vorige maand ook in de derde week gehad. we zijn alweer goed aan het oefenen en hopen dat het deze maand raak zal zijn. Ik leef en lees met jullie mee. Groetjes Esde