MARYKAY GEFELICITEERD MEID!!! Ik hoef jou nu niet meer te vragen of je een goeie vakantie hebt gehad Er blijft hier bijna niemand meer over..
Marykay gefeliciteerd! kom je ook aan de andere kant meekletsen? (Joseetje heet namelijk bij de zwangeren-clubs een topic geopend 'zwanger na clomid')
Marykay! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! oh wat goed.. wat ben ik daar blij om! en al 6 weken wauw! je bent gewoon super vruchtbaar kennelijk als dat ei eenmaal maar wil! oh wat goed meid... ben zo blij voor je! xxxx jose
@Mary-kay, ik wist het al voor je vakantie! Gefeliciteerd! @Esde, voor een innestelling heb je niet 3 tampons in 4 uur nodig en nee ik ben echt gewoon ongi. Ik wist al dagen dat het eraan zat te komen...
Wow Marykay, dat is nog eens leuk terugkomen van vakantie. Iemand vroeg hoe het met mij ging? (Sorry weet niet meer wie). De ene dag gaat beter als de andere. Ooooh wat heb ik een hekel aan dat wachtbankje. Heb vandaag ook echt zo'n emo-dag. Kan janken om alles. Ook ga ik me weer van alles inbeelden. Kan natuurlijk helemaal nog niet. Ik heb pas afgelopen maandag mijn ei gehad, maar ja...zeg dat maar eens tegen jezelf. Sorry dames moest het even kwijt. Groetjes Winnie.
hallo allemaal... zo net hubbie op schiphol uit de auto gegooid ppffff hij gaat lekker naar griekenland en ik moet werken zucht....... esde hee meid.... fijn om weer wat van je te horen! marykay ik wist eigelijk ook al dat je vast zwanger zou zijn.... puur voorgevoel.. weet je al wanneer je 1e echo is...? ik ga die van mij verzetten want hubbie kan niet mee.... ik dacht dat ze geen echo gingen maken maar dat doen ze wel.. nou dan wil hij natuurlijk wel erg graag mee. ik vind het erg vroeg... maar de kwaaltjes beginnen nu al... heb steeds brandend maagzuur... komt nog door de progesteron schijnt... xxxx jose
Heey hoi allemaal, Ik heb niet alles gelezen, maar ik zie hier geweldig nieuws! Joseetje.......... GEFElICITEERD!!!!!! Wat geweldig zeg, en idd zoals Marykay schrijft, de 5e ronde is blijkbaar een geluksronde haha. Geniet ervan! En Marykay.......... Joehoe! GEWELDIG GEFELICITEERD! Ook ik had er al een goed gevoel over, maar ja, je weet het nooit. Nu is het echt, en tijd om te genieten! Ik moet zeggen ik ben blij dat er hier weer eens goed nieuws voorbij komt. Ik reageer hier niet meer zo vaak, dat is niet omdat het me niet interesseert, maar ik voel me soms wel wat schuldig. Ik wil jullie niet steeds confronteren met het zwanger zijn. Ik gun het jullie allemaal zo, dus ik hoop dat de roze golf weer goed doorzet hier. Hier gaat het verder prima, de tijd vliegt voorbij, ben alweer bijna 18 weken en we genieten met volle teugen. Vorige week een echo gehad en het is al echt een mensje, heel anders dan de eerse echo. Ongelovelijk hoe snel dat gaat. Meiden, ik blijf voor jullie duimen en hopen dat jullie ook heel snel zullen volgen! Liefs Ravi
Mary Kay, Wat een super nieuws PROFICIAT All, hier is alles achter de rug. Gisteren na 3 weken de natuur zijn werk te laten toen en geen resultaat, bij de gyn toch besloten tot het opwekken van de miskraam dmv Cytotec. Gisteren om 13.30 4 tabletten ingebracht en rond een uur of vijf werd de buikpijn wat heviger en rond half 9 in een keer een grote golf en toen werd het vruchtje geboren. Heel goed herkenbaar. Het hoofdje, oogjes, armpjes en beentjes. Heel heftig om het te zien. Daarna in een paar delen een enorme vruchtzak (was vandaag eigenlijk ook al 12 weken). Kon het niet over mn hart verkrijgen om het vruchtje door te spoelen. We hebben er heel goed naar gekeken. Het was heel mooi rose, echt een minikindje. We hebben het dus in de tuin bij onze plataan begraven. Daarna nog wel wat krampen gehad, maar wel goed kunnen slapen. Nu nog bloedverlies. Voelt zo ontzettend dubbel. verdrietig, maar ook blij dat alles nu achter de rug is... Liefs
Marykay: GEFELICITEERD! Heb je op vakantie getest? Ik had er ook al een goed voorgevoel over. Joseetje: niks aantrekken van die wijsneuzen die van die domme opmerkingen geven. En gewoon gezellig met ons mee blijven kletsen hoor. Ravi, fijn dat het zo goed gaat, geniet ervan. Esde: leuk dat je weer even langskwam. Winnie Pooh: Voor jou een dikke knuffel meid. Jojoba: Spannend nog geen ongi te bekennen. Ik duim heel hard voor je.
Goh Elke, wat heftig zeg. Heel veel sterkte toegewenst. Ik duim voor je dat het nu snel wel goed mag gaan.
Hier nog geen ongi te bekennen, loop echt 100x naar de wc. Als ik het morgen nog niet ben gooi ik er toch maar een testje tegenaan. Vanmorgen was ik wat misselijk toen ik opstond en heb nog steeds pijn aan mijn borsten, vooral de zijkant. Winnie Pooh: dikke knuffel meid, wie weet ben je deze ronde wel zwanger. Wachten duurt idd lang. Esde: wat leuk dat je weer eens op dit forum komt kijken. Succes met je ei Zora: de laparoscopie komt nu echt dichtbij hé. Zie je er erg tegen op? Hoe laat moet je in het zkh zijn? Heb je het je ouders inmiddels al verteld? Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Jojoba
Jojoba: Het klinkt goed, Van hoeveel cyclusdagen ben je uitgegaan voor je banner? Ja zie er wel tegenop, maar laat het maar over me heen komen. Krijg een kalmeringspil in het ziekenhuis dat scheelt weer. Woensdag moet ik bellen hoe laat ik moet, dat zal ik hier dan nog wel even posten. Ga straks om 13.00 uur naar mijn moeder om het te vertellen. Mijn vader is dan nog niet thuis, mijn zusje misschien wel maar met vrouwen onder elkaar is het misschien nog iets makkelijker. Dan kan mijn moeder het aan mijn vader vertellen of als hij vroeg thuis is dat we het samen vertellen. Duim voor me.
Elke, wat heftig maar toch ook fijn dat je het letterlijk en figuurlijk nu een plekje kan geven. Wat wonderlijk hé om het vruchtje te zien, al had je het 100.000 x liever nog levend in je buik gehad. Ik had dat ook heel sterk toen ik mijn rose boontje bekeek totaal verwonderd hoe snel het al een minimensje is. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Ik denk dat je de data nooit zult vergeten. Ik zou vandaag 12w en 4d zijn en heb dan nu het grote geluk dat ik alweer 6w en 4d ben, maar vergeten zal ik de 1ste nooit. Heel veel sterkte meis.
Vanaf mijn miskraam gerekend (op 11 september) 35 dagen. Had dinsdag 30 sept en woensdag 1 okt een positieve ovulatietest, dus zou ik woensdag of donderdag ongesteld moeten worden. Mijn duimen draaien alvast voor je Zora. Succes vanmiddag met het vertellen tegen je ouders.
@ Marykay GEFELICITEERD! @ Elke dikke knuffel @ Zora heel veel succes vanmiddag. Als je het verteld valt er echt een last van je schouders af!
Dank je Jojoba, Ja ik heb echt een goed gevoel erover bij jou. Bedankt voor het duimen. Duim ook nog steeds heel hard voor jou. Ongi blijf weg.....
Jojoba, dus je had al ongesteld moeten zijn? Ik heb er een heel goed gevoel over die pijn aan je borsten en vooral de zijkanten dat had/heb ik ook heel erg. Heb je vlak na je eisprong ook veel dik wit slijmverlies gehad? Mijn duimen draaien en ga je morgen dus testen? Zora, heel veel sterkte en succes vanmiddag ik hoop dat het heel erg meevalt en dat ze erg met je meeleven. Winnie, sterkte in die vreselijke ww je zit er nu vrij eenzaam op. Ik moest erg lachen om de berichten rond de mooie rose bank van Tezz. Caecilia, is dit nu toevallig dan je 5de ronde met clomid? Ik hoop het mijn duimen draaien voor je. Esde, veel klusplezier en al weer bijna op het wachtbankje gezellig bij Winnie. Succes! Bedankt voor jullie felicitaties! Ik heb idd een supervakantie gehad, maar ik moet bekennen dat ik pas afgelopen dinsdag voor het eerst getest heb! Ja, ja ik heb het lang volgehouden. Ondanks dat ik het ik eigenlijk wel wist durfde ik niet te testen ik wilde zoiezo het punt waar het de vorige keer misging voorbij zijn. Nadat punt bleef ik toch bang voor een negatieve test en dat zou me teveel onrust geven. Dus eigenlijk wisten we het al, maar toch ik heb vol in de zon gelegen (gelukkig geen zw-masker), heel af en toe een wijntje gedronken (na 6 weken zit het aan je bloedbaan) en zelfs nog een rood stukje vlees gegeten omdat het we ook niet zeker wisten. Stom hé want daarnaast at ik ook vis terwijl ik daar niet van hou, maar om het rode vlees weer te vermijden. Maar we zijn helemaal gelukkig en was het zeker een super vakantie. (voor de foto's van mijn testen klik hieronder op de button website). Het gevoel van iedere dag een zware kater heb ik de hele vakantie doorgehad en de vlagen met misselijkheid beginnen ook al frequenter te worden dat is echt sinds een week. Ik blijf hier zeker meelezen en jullie steunen, maar Kelly, Suzanne, Tezz, Ravi, Ylona en Joseetje ik kom nu ook naar de andere kant/club! O ja volgende week vrijdag heb ik mijn eerste echo!
Naam: Lotje Leeftijd: 29 Bezig sinds: medio juni 2007 Kinderen: ga voor de 1e NOD: 1 september? Bijzonderheden: 2 april 08 bij mannetje geen zaadjes gevonden Daarom nu KID. Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: Nog niet bekend Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje Uitgerekend: eind juni Bijzonderheden: 5e ronde clomid zwanger!! Volgend bezoek gyn: ?? Voor: 1ste echo Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: 1 mei 2009 Bijzonderheden: zwanger na 3e ronde Gonal F 37,5 IE maar helaas gestopt met groeien bij 9w1d Volgend bezoek gyn: ?? Voor: ?? Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 3e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt Volgend bezoek gyn: 29 augustus Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 8 juni 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk maar gelukkig meteen weer zwanger Volgend bezoek gyn: 24 okt Voor: 1ste echo Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 25 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: rond 8 oktober? Bijzonderheden: HSG achter de rug, vervolgens waarschijnlijk IUI icm Clomid, ondertussen 6 kilo afvallen. . Volgend bezoek fert.arts: 1-10 10.30 uur Voor: uitslag HSG, verder behandelplan spannend! . Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: ?? Bijzonderheden:5 clomid kuren 100 mg (1ste 3 met 50 mg)(zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) 09/09/08 positief getest-helaas een vmk met 5wk+1d Volgend bezoek gyn: telefonische afspraak 24/09 Voor: HCG en zwangerschapstest uitslag Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur Voor: controle 20 weken Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo) Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 10 en 8 NOD:? Bijzonderheden: 4de ronde clomid nu 100mg, volgende ronde start IUI met gonal f/pregnyl Volgend bezoek gyn:15/9 Voor:follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...!! Volgend bezoek gyn: 6 oktober Voor: 20 weken echo en controle Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 4e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen, 2de 34, 3de 29 Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: +/- 15 oktober 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 mg Clomid! Volgend bezoek gyn: geen afspraak staan Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Natasja1981 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2008 Kinderen: 1 na 36 rondes(uiteindelijk 2rondes clomid) NOD: 20 augustus Bijzonderheden: 50 mg clomid, 1ste ronde Volgend bezoek gyn: - Voor: - Naam: Esde Leeftijd: 31 Bezig sinds: Medio maart Kinderen: Geen. Klussen voor de eerste NOD: 25 Juli Bijzonderheden: 9 september 1e afspraak fertiliteit Volgend bezoek gyn: Nog niet bekend Voor: ?? Naam: Winnie Pooh Leeftijd: 29 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 1 zoon van 2 jaar NOD: ? Bijzonderheden: 3de ronde clomid Volgend bezoek gyn: rond 25 sept (mits ik zwanger ben natuurlijk) Voor: ?? -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)]