He meiden, @Elke kreeg kippevel bij het lezen van je verhaal meid! Jemig wat heftig. kan me voorstellen dat je het begraven hebt. Zou ik ook doen. @mary kay Ben je gister helemaal vergeten te feliciteren dus bij deze meid Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Super. @Ceacillia nee inderdaad zoveel tampons per zoveel tijd is geen innesteling. Wel enorm balen dat je nu niet in het rose staat. Succes meis voor de volgende ronde. @Jojoba ben enorme benieuwd als je morgen gaat testen of er wat uit komt! Heb er zelf een goed gevoel over. @Joseetje wat schrikken zeg van die aanrijding. Ben je al een beetje de schrik te boven? Rustig aan. @all we hebben onze vruchtbare dagen weer achter de rug. Mijn temperatuur schiet ook omhoog en das een goed teken. We willen er vanaf nu niet zo mee bezig zijn en van alles gaan voelen wat ik vaker heb gevoeld en er ook gewoon gemenstrueerd werd. We wachten gewoon rustig totdat ik niet ga menstrueren. Mag ik wel bij Winnie op de wachtbank? Succes meiden, Denk aan jullie. Groetsels Esde
Nou hier nog steeds geen ongi en heb na Joseetjes positieve verhaal over ovulatietesten ook maar eens ovulatietestje gedaan vanavond. En wat denk je: er kwam ook een streepje op te staan die eigenlijk bijna net zo donker was als de controlestreep? Ik heb geprobeerd om het in mijn album te zetten, maar helaas niet gelukt. Nou vind ik het helemaal spannend. Morgen toch maar even een testje doen.
@Jojoba: kijk eens naar mijn rijtje testen. De bovenste is de ovu-test die ik als allereerste heb gedaan Oeijajoei wat spannend! Kan niet wachten tot morgen!
Goedemorgen lieve meiden, Joseetje, wat een pech, zo'n ongeluk! Denk idd niet dat het kwaad kan voor je beepje. Die zweeft heerlijk in zn vruchtzak Jojoba, als ik dat zo hoor klinkt het wel errug positief. Heb ook wel eens een ovutestje gedaan, maar die sloegen dan nooit pos uit! Heb er echt goede kijk op bij jou, dus kom maar snel met die pos test. Marykay, ben je alweer gewend aan het idee van zwanger zijn? Vind je het meer spannend of lukt het ook lekker te genieten. mij lijkt dat een volgende zwangerschap wel heel moeilijk... Tezz, een schitterende wachtbank. kan niet wachten tot ik daar weer op plaats kan nemen. Jij bent een aanwinst voor ons forum . Je bent altijd zo pos en bemoedigend > SUPER! Esde, spring maar lekker op die mooie rose bank! Spannend hoor, wanneer zou je eigenlijk ongesteld moeten worden? Caecilia, erg he, die zeurende mensen. Bleh! Snappen niet dat ze daar anderen mee kwetsen Leonizzie, succes met de duphaston! Nog een paar weekjes en dan draai je volop mee, met echo's clomid en testen. Hoop voor jou dat het maar kort hoeft te zijn! Zora, hoe is het met je? Naatje, was het lekker? Er eventjes tussenuit. Fijn hoor dat je maandag nog bij Geertgen terecht kon! Hoorde op een ander forum dat Milla er nu ook naar toe gaat. Wordt een drukke bedoening daar hihi Liefs Elke
Elke, ja het was heerlijk er even tussenuit te zijn! En wat betreft Geertgen, echt fijn daar. Ze maakte er helemaal geen probleem van om me maandag er tussen te plannen. Ze vonden het ook jammer om deze cyclus over te moeten slaan. En idd Milla heeft donderdag een intake daar...ik hoop dat ze het net zo fijn gaat vinden daar als ons! Maar hoe voel jij je nu...trek je het een beetje? Dikke knuffie voor jou! Jojoba...spannend, heb je goed nieuws?
Jojoba! Je laat ons in spanning zitten meid. Ik ben de hele dag weggeweest en dacht; Nou maar eens even kijken of er nog nieuwtjes zijn, maar weinig activiteit vandaag... Ik hoop het zo voor je!
jojoba alles wel goed meid? ik hoop dat je gewoon erg druk bent met van alles of dat je pc stuk is... en dat je niet verdrietig bent en daarom niet schrijft... al zou ik dat natuurlijk echt begrijpen.. xxxx jose
Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gelaten. Ik had vanmorgen geen testen meer, dus moest er eerst eentje halen. Ben erg druk geweest vandaag, dus kon niet eerder testen als 18:00 uur. Heb 2 testen gedaan, een digitale van clearblue en een etos test. En ja hoor.... ZWANGER!!!! We zijn zo blij, maar ben nog wel voorzichtig. M'n moeder die van de mmm af wist (zij was de enige die ik het verteld heb) was helemaal door het dolle heen. En we zijn natuurlijk ontzettend blij dat het nu gelukt is zonder clomid. Niet te geloven hé! Ongelovelijk ook dat er deze week zoveel positief hebben getest. Hopelijk gebeurt het ook snel bij de andere dames. Zal heel hard voor jullie duimen! [-o< p.s. als ik 11 september mijn miskraam heb gehad, dan heb ik nu 5 weken later getest. 2 weken geleden had ik een positieve test op woensdag, dus ben nu 3 dagen overtijd. Zou dus een cyclus hebben van 35 dagen dit keer. Wat moet ik nu aanhouden hoe lang ik dan zwanger ben? Is het dan 4 weken en 3 dagen. Liefs Jojoba
@Jojoba: Eindelijk! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! GEFELICIFLAPSTEERD!!!!!!!! Als je zeker weet wanneer je je ei hebt gehad kun je idd daar 2 weken bij optellen. YES YES YES! Ben zo blij voor je!
het word inderdaad een beetje stil... de hoogste tijd dus dat jullie allemaal naar de andere kant komen! jojoba ik heb je al op het andere topic gefelicitteerd maar nogmaals meid... echt geweldig! gr Jose
JOJOBA PROFICIAT MEISSIE Echt helemaal super, over een paar weekjes naar de gyn en dan weet je pracies hoe ver je bent. Lekker genieten meid! Liefs
OHHHH Jojoba! Gefeliciteerd meid wat een heerlijk fantastisch nieuws! Ben heel blij voor je.! Lekker genieten hoor dit weekend! Jammer dat we met zulk nieuws niet een flesje champagne kunnen opentrekken terwijl het dat wel waard is eigenlijk haha.