wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Jojoba VAN HARTE GEFELICITEERD!
    We hadden allemaal al een goed gevoel en dat komt het helemaal goed. Heb vertrouwen in je eigen lichaam!

Liefs Ylona

2. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Ha Jojoba van harte gefeliciteerd meid echt super!

3. Ede

Ede Lid

Sep 19, 2008
    41
    0
    0
    He Jojoba SUPERRRR MEID!
    GEFELICITEERD!

Groetjes Esde

4. Niet meer actief

jojoba...JOEHOEEEEEEEEEE!!!! GEFELICITEERD!

5. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
    Joehoe Jojoba
    Ik wist ook zeker dat je zwanger zou zijn. Wat geweldig hé dat je lichaam het nu op eigen kracht heeft gedaan. Zit er toch nog iets positiefs aan de vmk. Dat gevoel heb ik bij mezelf ook heel sterk. Gek hé dat je ook bijna gerekend continu zwanger bent geweest. Mijn zw-schap rekent vanaf 1 sept de dag dat ik de echo had en pas op 6 sept verloor ik het vruchtje, doordat we de 2 weken 'kado' krijgen ben ik nu eigenlijk al 13 weken zwanger.

Nee, nog niet helemaal en ik vind het ook heel eng. Ik ben nu wel verder dan de vorige keer. Toen begon het bloedverlies al op de dag dat ik van de gyn te horen kreeg dat ik toch echt zwanger was. Ik kijk erg uit naar vrijdag de 1ste echo! Ik ben in zekere zin blij met mijn ochtendmisselijkheid als een bevestiging. Maar dat zegt ook niet alles en het broekloeren is hier ook nog volop aan de gang. Ik moet nu ook heel vaak plassen, dus dat geeft me wel de gelegenheid om te kijken. Ik hoop dat als ik de 12 weken voorbij ben dan echt kan genieten.

@all ik hoop dat jullie snel naar de andere kant komen. Ik ben heel hard aan het duimen!

6. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Thanx meiden voor jullie felicitaties!

Elke: hoe gaat het nu met je? Kun je het een beetje handelen?

Naatje: hoe was je vakantie? En hoe gaat het met de iui?

Het wordt idd wel een beetje stil hier. Hopelijk mogen we jullie snel begroeten aan de andere kant! Succes allemaal!

Liefs Jojoba

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meiden...

ceacillia zittend de eerste clomids er weer in... je weet het he ronde 5 is de geluksronde.... onze deal blijft gewoon staan maar ik heb hem een beetje aangepast... de nieuwe deal is Jose en ceacillia worden zwanger in de 5e ronde goed? en voor de rest van de andere meiden duim ik natuurlijk keihard dat 5 rondes niet nodig zullen zijn!

Elke hoe gaat het meid.... nu ik zelf zwanger ben moet ik de hele tijd aan je denken... je ziet hoe ontzettend vlug het bij de anderen is gegaan... hopelijk zit jij ook snel weer op de goede weg..

Zora ik heb je topic fffomhoog gehaald... nog een paar daagjes... ik vroeg me af krijg je de uitslag meteen als je weer wakker bent? ik neem aan dat zoeits onder narcose gaat toch?

naatje ik las dat ze je er toch tussen hebben gedaan wat ontzettend fijn... ik krijg ook een heel goed gevoel bij die kliniek... weet ook niet waarom, ze weten echt waar ze het over hebben zeg maar....

xxxxx jose

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, afgesproken! Nieuwe deal klinkt helemaal goed!

De eerste 2 Clomid heb ik alweer geslikt... pfff duurt weer lang allemaal. Ik heb de 29ste een afspraak bij het zh voor de samenlevingstest. Verwacht er niet veel van maar iig heb ik dan een fm op dag 14 dus dat is ook vast iets!

Verder merk ik dat het eerste verdriet van een niet geslaagde poging weer weg is. Nu een soort gelaten gevoel. Ik moet wachten en heb er even niet zo'n zin meer in... Vorige ronde begon ik eigenlijk heel positief.... nu even niet zo.

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hier een hoop elende... heb de puf niet het hele verhaal nog een keer te doen... moeten jullie maar ff op ons zwangeren topic kijken....

jose

10. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi jose

heb even op het zwangeretopic gekeken.
    wat een ellende zeg, ik duim voor je dat alles ok is.

groetjes redu

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, wat een verhaal... meis ik denk dat je het beste kan onderzoeken of je drager bent... sterkte!

12. Niet meer actief

joseetje, jee meis..kan me voorstellen dat de paniek een beetje is toegeslagen...ik duim dat alles oke is! Dikke knuf!

13. haan

haan Actief lid

Apr 10, 2007
    135
    0
    0
    Hallo dames,

Sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen!
    Ik ben op vakantie geweest...
    En daarna druk, druk, druk...
    Toen alle rust was neergedaald en het gewone leven ging beginnen, werd ik weer helemaal down.
    Daarom ben ik hier niet veel te zien geweest.
    Ik zat er helemaal doorheen. Gisteren nog een uur zitten huilen, ik zag het niet meer zitten, ik was het zooo zat...

Vanochtend uit het niets getest en wat blijkt:
    IK BEN ZWANGER!
    2 weken geleden nog negatief getest, dus ik denk dat ik 4, max 5 weken ben nu!

Heel spannend allemaal...
    Heb allemaal krampen onderin mijn buik, zere borsten en ik ben moe!

Nu hopen dat alles goed blijft gaan!

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    jeeeeeetjeee! gefeliciteerd Haan! oh meid..wat ontzettend goed!
    jee er is hier echt een roze golf aan de gang... je bent de 6e... wauw....
    wat zul je ontzettend blij zijn!

gr Jose

15. Jojoba27

WAAAAUWW HAAN, ontzettend gefeliciteerd joh wat goed!!! :p

Echt een roze golf hier inderdaad, jeetje zeg!

16. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik wil er ook graag bij ;)

17. Jojoba27

oeh Luukske het wordt spannend voor jou zeg, heb je al kwaaltjes o.i.d.?

Caecilia: meestal als je weer bent begonnen met de clomid is het weer in volle gang gezet en zit je er weer helemaal in. Hoe langer het allemaal duurt, des te meer ongeduldiger wordt je natuurlijk, maar dit wordt jouw ronde, ik voel het! :)

Naatje: ik zie dat je morgen je eerste fm hebt, succes meid!

Zora: hoe gaat het met je? Heb je het inmiddels tegen je ouders verteld, hoe reageerde ze?

Ryanne: hoe gaat het met jou? Heb je al een eisprong gehad?

Weltrusten allemaal!

Liefs Jojoba

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :confused:

:confused:

ik ben sprakeloos!

WAUW! GEFELICITEERD! :D

Wat een week zeg! WAUW! :confused:

19. Niet meer actief

haan, joehoe, er is hier echt een roze golf! Gefeliciteerd!

jojoba, ik heb idd vandaag mijn eerste fm, ik ben heel benieuwd of er al wat aan het groeien is...

luukske, ik snap heel goed dat je ook bij de roze golf wil horen...ik zie dat je bijna mag testen, ik hoop dus dat je er snel bij zal horen! ;)

20. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Zo meiden, een heel leuk en druk weekend gehad, dus vandaar niet online geweest. Maar ik heb net alles bijgelezen en.....

Jojoba: Ik wist het! GEFELICITEERD MEID.

Haan: Ook jij GEFELICITEERD, geniet ervan!

Naatje: Goed dat je weer op de lijst staat hoor. Ik sta er toch ook bij en heb nog nooit clomid gebruikt. Super dat jullie er nog tussen konden in de kliniek. Succes! :D Is allemaal wel spannend.

Joseetje: pfff het zit je ook niet mee, een aanrijding en nu weer slecht nieuws. Dikke knuffel meis en misschien is het beebje gewoon kerngezond. Daar duim ik voor.

Esde: Succes op het wachtbankje, ik duim voor je.

Elke: Voel je je alweer iets beter meid. Hoop dat nieuwe beebje niet lang op zich laat wachten.

Tezzz: Jij bent inderdaad altijd positief en opbeurend. En weer de mooie bank opgeduikeld. :D

Caecilia: succes deze ronde meid, hoop dat dit jouw ronde is.

Luukske: Spannend meid, wanneer ga je testen?

Leonizzie: Gewoon veel kletsen ook al gebeurd er niet veel. :)

Marykay: hoop dat de tijd vliegt en het snel vrijdag is.

Ryanne: Hoe is het met jou meid? Goed gevoel over deze ronde?

Iedereen die ik vergeet: Dike knuffel.

Mijn ouders zijn eindelijk op de hoogte, uiteindelijk heeft hubbie het verteld ik barste natuurlijk meteen in tranen uit. Mijn ouders reageerden heel lief, maar schrokken wel ze dachten dat we helemaal nog niet met kinderen bezig waren. Ze waren wel allebei erg verdrietig. Mijn vader heeft chinees gehaald en daarna hebben we gezellig samen gegeten. Mijn zusje was er later ook en die weet het nu ook. En broer en zus wisten het l dus nu weet hele gezin het, wel fijn gevoel. Mijn moeder komt woensdag nog even langs en als ik geopereerd ben boden mijn ouders al aan om te komen koken en eten te brengen enz. dus wel heel leuk allemaal en fijn dat ze ons kunnen steunen.

Woensdag moet ik bellen hoe laat ik aan de beurt ben. En ik krijg inderdaad na de operatie meteen de uitslag. :D

Liefs Zora

Share This Page