WAuw Jojoba en Haan Gefeliciteerd!!! Bedankt Tezz voor het opschudden van de kussens in de bank. Ik ben er helemaal in weggezakt en hoop dat het roze afgeeft. Wie komt er bij me zitten. Nou Zora...spannend allemaal. Hopenlijk doet het zijn werk goed en heb je daarna snel een positief resultaat. Groetjes Winnie.
Zora wat fijn dat je het verteld hebt...het zal best even schrikken geweest zijn voor ze. ik hoop voor je op een goede uitslag. lusske dit word gewoon jouw ronde, naatje en ceacillia dat geld voor jullie ook.. ik deel de mening van tezz ,haan je doet ons allemaal versteld staan. Elke alles goed meid.... lukt het een beetje om je op je werk te concetreren... ik merk aan mezelf dat bij slecht nieuws werken extra zwaar word... maar mschien heb jij juist wel goede afleiding? het lijkt me druk druk druk voor de klas staan. Naatje wat goed dat het allemaal toch vlug gaat.... ik hoop voor je op een mooi ei. of misschien wel 2. ik ben vanmorgen naar de dokter geweest... ze beaamde dat er nogal wat tegenstrijdigheden zitten in het familieverloop en de diagnose van overerving..... het kost meestal veel tijd om dat allemaal uit te zoeken... ze ging met de gyn overleggen hoe en wat.... ik wil geen vlokkentest want ze kunnen aan mijn chromosomen zien of ik drager ben... gr Jose
He Joseetje...wat vervelend dat je je met zoiets vervelends bezig moet houden. Nou heb ik misschien iets gemist, maar om wat voor erfelijke ziekte gaat het? Als ik vragen mag? Veel sterkte in ieder geval.
Zora, fijn dat je het nu ook met je ouders kan delen...ik wens je heel veel succes donderdag en hoop dat jullie een goede uitslag zullen krijgen!
hoi dames, ik hoop voor iedereen dat het binnenkort raak is , en voor diegene waar het al raak is....geniet ervan.... ben vanochtend even bij de ha geweest, omdat ik een uitnodiging heb gekregen om een uitstrijkje te laten maken, omdat ik deze maand 30 word . Omdat ik niet weet of ik zwanger ben, moet ik afwachten en eind van de week even testen, mocht ik zwanger zijn, dan pas een uitstrijkje 6 maanden na de bevalling , en mocht ik mijn ongi krijgen, dan na mijnongi en voor ei een uitstrijkje laten . hoop natuurlijk op dat 1e... heb haar verteld dat ik mijn ovulatie in de gaten had, en dat ik misselijk/duizelig rond de innestelingsdag was, en nu alleen nog veel boertjes laten en gevoelige tepels, en zij meende dat ik later moest testen, ivm een niet zo regelmatige cyclus, en mocht ik toch die verdomde op bezoek krijgen, dan was het wrs een zeer prille zwangerschap die niet goed is gegaan.... ze hoopte me binnenkort terug te zien met een postieve test...
Zora, wat een fijne reactie. Hele opluchting denk ik hé. Ik wens je alvast heel veel succes donderdag. Luukske: spannend hoor, hoop ook dat jij in het roze bent. Wie weet, afgelopen week waren er 6 in totaal . Naatje: heb je je fm al gehad? En hoe zag het eruit? Ik zit hier de hele dag zo wat op de wc en niet alleen om te plassen hoor , maar vooral omdat het de vorige keer op deze dag met bloeden begon. Vind het zo spannend allemaal, hoop dat het deze keer goed gaat hoor. Zal blij zijn als de echo is geweest. Liefs Jojoba
jojoba, ik kan me voorstellen dat je blij bent als je de echo hebt gehad...is heel dubbel allemaal. Maar jullie kleintje blijft vast lekker warm zitten op zijn plekje om over 35 weken lekker warm in jullie armen te komen liggen! Ik ben nog niet geweest voor de fm, ik moet er om 14.30u zijn...ben echt benieuwd!
Jojoba en Han GEFELICITEERD! Blij dat er weer wat rose langskomt hier. @ Zora fijn dat je ouders het nu weten he. Kun je er fijn met iemand over praten. @ Caecilia hoe is het met de Clomid kwaaltjes? @ Naatje wat spannend veel s6 vanmiddag. Ik moet vanmiddag om 16.15 voor fm. Ik denk dat mn ei er nog zit want het steekt al het hele weekend. Vrijdag en zondag geklust en als mn ei er nog is vanavond nog maar eens. En verder kunnen we niet veel doen. Zullen weer lange weken worden dus maak maar plaats op het bankje
ha meiden, Heb jullie advies nodig. Ik verlies rozig slijm en voel me misselijk en duizelig. ik was de afgelopen week wel flink verkouden, misschien dat het daar wat mee te maken heeft. mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden dat ik nergens meer op durf te hopen en we hebben ook maar 1 keer geklust in de vruchtbare periode dus het kan toch bijna niet? Groetjes redu
ik had wel een vroege eisprong(was met dag 11 al gesprongen), maar zit nu nog maar op dag 17 van mijn cyclus dus is nog wel erg vroeg om te testen of niet?
Oh Redu, spannend hoor. Maar testen is inderdaad te vroeg. Misschien wel een innestelingsbloeding? Ryanne: ik weet nog niet wanneer ik mijn echo heb. Wil eerst tot 5 weken afwachten, omdat het daar de vorige keer misging. Ik weet dat ik nu ook een echoafspraak kan maken, maar is bijgeloof. Succes vanmiddag, hoop dat je ei snel springt! Naatje: ook jij succes vanmiddag! Voel me de hele dag al wat misselijk en vannacht ook al misselijk en pijnlijke boobs, vooral de zijkant. Dat is natuurlijk wel een goed teken, want pijnlijke boobs had ik vorige keer niet en mijn misselijkheid was vorige keer ook niet zo erg. Het zou wel heel toevallig zijn als het nu weer mis zou gaan toch, het kan natuurlijk wel, maar de kans is toch wel kleiner? Liefs Jojoba
Hoi dames, Ik heb vanmiddag officieel te horen gekregen dat ik pco heb, mijn gyn dacht het al, maar door de bloedtesten is het nu inderdaad vastgesteld. Omdat ik al maanden geen menstruatie heb gehad krijg ik nu eerst 7 dagen provera, mocht ik dan een bloeding krijgen dan moet op de 3e dag met clomid 50 mg beginnen en dat 5 dagen dan. Ook moet ik tempen, en dan tussen de 25e en 30e "cyclus" dag weer een afspraak met de gyn maken. Succes allemaal en de zwangeren natuurlijk, gefeliciteerd!
@Weetjewel: dan zit je hier precies goed! Wees wel alvast gewaarschuwd: ze worden hier de laatste tijd bij bosjes zwanger! Wat je overigens verteld is precies zoals ik ook gestart ben. Na een 'cyclus' van 136 dagen ben ik ook ongi geworden dm.v. 7 dagen provera. 2 dagen daarna werd ik ongi en daarna kon ik ook op dag 3 beginnen met clomid. Krijg je geen controles om te volgen of er een eitje groeit? Zo te lezen krijg je alleen een controle om te zien of je eisprong al is geweest. Al bekend met temperaturen? Succes! @Redu: hmm...6 dagen na je ei licht bloedverlies? Klinkt goehoed! @Ryanne: hoop dat je ei idd op springen staat! @All: knuffies!
Weetjewel, Welkom hier...al vast heel veel succes! jojoba, meis gaat vast helemaal goed komen...je klachten zijn erg hoop vol! all,vanmiddag heb ik de eerste follikelmeting gehad, er waren alleen nog maar hele kleine follikels te zien. Ook het baarmoederslijmvlies was nog erg dun 5,4mm, ik moet voorlopig dus nog even blijven doorspuiten. De gonal f willen ze niet ophogen omdat ik anders waarschijnlijk te veel follikels ga ontwikkelen, vrijdag moet ik terugkomen voor de tweede follikelmeting.
HAAN, WAT EEN SUPER GOED NIEUWS!! PROFICIAT Hier even wat minder nieuws. Moest vandaag naar de gyn om te kijken of de miskraam van afgelopen donderdag goed was verlopen. Met echo werd al snel duidelijk dat dit niet het geval was. Het was een "rommeltje" daarbinnen zoals de gyn aangaf... Met als gevolg, dat datgene dat ik vier weken lang heb proberen te vermijden, toch onvermijdelijk is geworden; een curretage Eerst het lange wachten om mijn lijf zelf de kans te geven. Toen die pijnlijke pillen met alle bloederige toestanden en het afscheid van het vruchtje en dan nu toch nog een curretage. Ben er helemaal klaar mee Ben helemaal toe aan iets fijns... Liefs Elke
Elke meid heel veel sterkte en kracht toegewenst. Hele dikke knuf voor je meis. Wat een tegenslag. Liefs Zora