Naatje: Hoop dat de follikels een flinke groeispurt maken voor vrijdag. Redu: klinkt goed hoor, misschien innesteling? Spannend meid. Thanks voor jullie lieve berichtjes meiden. Nog 2 nachtjes slapen.... Liefs zora
Hallo, Dankjulliewel voor al jullie lieve reacties! En dat terwijl ik de laatste tijd zo weinig van me liet horen. Ik kon gewoon even niet meer. Luuske: ruimte genoeg nog hoor op de roze wolk! Je bent van harte welkom! Zora: fijn dat je gezin nu op de hoogte is gesteld. Dat geeft denk ik wel een ondersteunend gevoel nu, helemaal met de operatie die eraan komt. Ryanne: hoe was de follikelmeting? Weetjewel: Succes met provera en clomid! Hopelijk ben jij ook snel in het roze! Naatje: ik ga duimen draaien dat de follikels a.s. vrijdag een heeel stuk zijn gegroeid! Elke: wat erg voor je! Gaat het nog met je? Red je het nog een beetje? Dikke knuffel!
Elke, oh meis wat erg...dikke knuf! haan, dat je even weinig van je hebt laten horen is toch heel begrijpelijk...we zijn allemaal super blij dat je nu zo'n mooi nieuws met ons kan delen!
hoi hoi hoop idd binnenkort ook op die roze wolk mee te mogen dromen...haha.... vanavond wat steekjes mijn mijn borsten gehad, en wat rommelige buik, maar geen te bekennen....
Nee ze gaan inderdaad niet dmv een echo kijken of er wat bezig gaat. Pas tussen dag 25 en 30 moet ik terug komen en als de provera niet werkt moet ik weer bellen. Ik zal morgenmiddag eens het topic doorlezen, de laatste 20 pagina's dan, dan weet ik ook wat er hier speelt! Liefs.
jeetje elke wat vertel je nou... wat ontzettend vervelend... je zou toch denken dat na wat er zeg maar uitgekomen is dat het dan goed is... ik vind het zo naar voor je.... heel veel sterkte meid.... een curretage is iets naars... ik vind het ook een naar woord trouwens... Naatje ik hoop dat ze volgende keer lekker gegroeid zijn ...... haan ,dat begrijpen we echt wel.... op een gegeven moment is het gewoon teveel en dan moet je ff stoppen er zo mee bezig te zijn... Zora het komt nu dichtbij....ik kan me voorstellen dat het spannend is... nou hier een echte jank dag...ik voelde me de hele dag rot...elendig.. bang... gespannen... maar vanavond kwam ik ineens tot een inzicht... niemand pakt dit kind van me af als het niet gezond blijkt te zijn...ik ga ervoor knokken en als het de aandoening heeft dan doe ik er alles aan het leven zo goed mogelijk te maken...ik hoop alleen dat m,n man er net zo over denkt.. samen staan we sterk...ik heb nu al een moedergevoel blijkt... zo snel gaat dat kennelijk.. snapte nooit wat ze daarmee bedoelen xxx jose
joseetje, ja dat moedergevoel begint meteen vanaf de positieve test...zodra je weet dat er een wondertje in je groeid wil je het met je leven beschermen...dikke knuf!
@Elke: jeetje...da's nou absoluut niet wat je wilde horen! Sterkte meid. Wanneer gaat het gebeuren? @Joseetje: fijn he...mamma voelen?
@Zora, meis wat goed dat je het nu aan je hele familie hebt verteld. Fijn dat ze zo lief voor jullie zijn! @Naatje, wat een tegenvaller weer. Hoop dat die kleine eitjes als de donder gaan groeien! @Weetjewel, welkom hier. @Elke, gatver... het stapelt zich wel op bij jou... Sterkte meid! @All, ik ben alweer over de helft van de pillen. Vandaag de hele dag hoofdpijn en slecht zicht, net alsof mijn lenzen heel vies waren... Niet echt een fijne dag dus.... zie nog even op tegen de klus dagen etc. Maar ja die beginnen vrijdag weer dan ziet alles er vast weer anders uit. Deze week erg lage temp. Was vanmorgen 36,4! Normale middenlijn is bij mij 36,7 dus meestal heb ik ei bnij 36,5 dus ik ben echt nu heel koelbloedig
@Elke, jakkes wat een naar nieuws zeg. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Wanneer moet je naar het ziekenhuis? Ik hoop maar dat het daarna echt achter de rug is en dat je weer snel hersteld. Heel veel sterkte meid. Liefs Ravi xx
Elke meid, wat een rotnieuws nu allemaal weer. Het houdt niet op bij je.. Heel veel sterkte en een heel dikke knuffel. Denk aan je. Liefs Jojoba
Caecilia, vervelend he die bijwerkingen, dat is ook een reden dat dat ik blij ben dat ik nu mag spuiten ipv clomid. Ik had ook heel veel bijwerkingen van de clomid en nu met de gonal f heb ik nergens last van...meis ik hoop dat je hoofdpijn snel verdwenen zal zijn!
Joseetje, kop op he! Goed van je hoor meid dat je die gedachte hebt. Het is en blijft je kindje wat er ook gebeurt.
@ Elke dikke knuffel voor jou meisje! Heel veel sterkte en s6. Weet je al wanneer je moet? gister fm gehad en mn ei was het weekend gesprongen. Maak maar plaats op t bankje Maandag prikken.