Jojoba en Haan : NOG GEFELICITEERD! GENIETEN HE! Elke: heel veel sterkte met de curettage, het is niet leuk om te horen te krijgen na alle ellende dat je nog meer moet doorstaan terwijl je graag verder wil.....dikke knuffel meid! Alle wachtenden: succes met wachten he, het roze is hier goed aanwezig maar er kan nog veeeeeeeeeeeeeel meer bij!
Zora ik heb het ook tegen mijn ouders verteld toen ik de kijkoperatie kreeg, dat we graag kinderen wilde, maar het niet lukte. Ze vinden het allemaal zo erg! Laat je maar lekker verwennen door je ouders! Heel veel succes, hopelijk een goede uitslag!
Ryanne hoera! op het wachtebankje.. ik duim voor je voor een moiie test... je ziet het ..het lukt iedereen uiteindelijk om zwanger te worden, bij de een duurd het wat langer dan bij de ander... komt helemaal goed! ceacillia wat vervelend van die bijwerkingen... ik heb het 1 keer gehad dat troebele kijken..maar dat duurde maar een dag. ik snap dat het verplichte klussen een beetje begint tegen te staan..dat had ik ook maarja toch doe je het he? moet zeggen dat ik nu al een tijdje niet heb geklust... was er even helemaal klaar mee en hubbie ook hahha, tja als hij thuiskomt............. Naatje voel je je nou anders van dat spuiten? jij hebt natuurlijk voor de ivf ook al moeten spuiten en dit gaat natuurlijk veel minder heftig.. ik hoop voor je dat er 1 of 2 mooie eitjes zitten vrijdag... Zora. het komt nu echt dichtbij he.... eventjes nog dan heb je die hindernis ook weer genomen en been je een stapje dichter bij je beeb... wie zegt trouwens dat 2009 jouw jaar word? ik vind dat 2008 gewoon jouw jaar moet gaan worden, al is het maar op de valreep xxxxx jose
Vandaag minder last van de Clomid gehad. Mijn huid reageerd wel heel erg deze ronde. Allemaal hele dikke bulten op mijn kin... maar dan wel pijnlijk en groot maar heel diep dus kappot krijg ik ze niet... Morgen alweer de laatste Clomid...
joseetje, ja ik voel me nu anders met het spuiten dan met de clomid, ik heb nu helemaal geen bijwerkingen. Bij de ivf heb ik decapetyl icm puregon moeten spuiten, van de puregon had ik ook geen bijwerkingen toen maar van de decapeptyl had ik flinke opvliegers.
wat lief van jullie allemaal! @ Caecilia nu hopen dat de bijwerkingen snel weg zijn. Ik heb ook veel puistjes van de CLOMID GEKREGEN. wEL ALLEMAAL kleine. @ Zora mocht ik niet meer langskomen vandaag wil ik je alvast heel veel sterkte toenwensen morgen! Laat je daarna maar lekker verwennen door je hubbie! Hoop dat je snel laat weten hoe het is gegaan. @ Jojoba ja we zitten in de 5e week. Nu kun je bellen voor een echo @ Elke wanneer is de curetage? Fijne dag allemaal!
Dank jullie wel meiden, de zenuwen beginnen nu wel een beetje toe te slaan. Maar ik laat het gewoon over me heen komen en we zien wel.
Tis rustig hier. Ik heb net het ziekenhuis gebeld en moet om 12.15 uur aanwezig zijn en word 13.45 uur geholpen.
Zora ik wil je alvast heel veel succes en sterkte wensen voor morgen. Ik hoop dat de narcose dit keer heel erg meevalt. 12.15u dat is wel lekker ik moest al om 7u 's ochtends in het ziekenhuis zijn en ik ben niet zo'n ochtendmens, maar ja of je nou ook zo lekker slaapt voor zo'n ingreep. Ik ga heel hard voor je duimen voor een goede uitslag. liefs marykay
Ja het is zeker rustig hier. Spannend Zorra, mag je daarna wel meteen naar huis eigenlijk? Dat zal wel fijn zijn. Weet iemand wanneer je de laatste pil Duphaston hebt geslikt hoeveel dagen het duurt voordat je ongesteld wordt? Lees dat niet in de bijsluiter ofzo. Daarnaast heeft mijn gyn gezegd dat ik op de derde dag van mijn menstruatie moet beginnen met Clomid 5 dagen, maar in de bijsluiter staat in principe op dag 5 en dat las ik hier ergens op het forum ook. Of is dat voor iedereen verschillend?
Leoni, ik heb 2x duphaston gebruikt de 1ste x brak de ongi al bijna door de 10 dagen heen werd het toen ook meteen 1 dag na de laatste pil, maar de 2de keer duurde het helaas 2 weken. Ik had voor mijn LEO ongesteld moeten zijn, maar ik werd het op de operatietafel. Gelukkig was ik onder narcose! Met de clomid is idd per ziekenhuis verschillend ik slikte het altijd vanaf dag 5 maar er zijn hier ook veel meiden die op dag 3 moesten beginnen. Hou maar aan wat de gyn zegt. Heel veel succes ik hoop dat je snel ongesteld word en je eindelijk echt kan beginnen en goed op de clomid reageert. Ik weet dat gevoel nog goed.
Zora: heel veel succes morgen en laat je idd maar lekker verwennen door je hubbie daarna. Sterkte! Liefs Jojoba
Nou met al jullie wensen moet het zeker goed komen. Zodra ik me goed voel laat ik jullie weten hoe het is gegaan. Thanks meiden! Jullie zijn geweldig! Liefs Zora
Bedankt voor jullie antwoord. Nog even verder vragen, wanneer je begint op dag 3 ga je vanaf dan tellen wanneer je vruchtbare periode is? Ik moet ook gaan tempen enzo. Maar is het dan de eerste maand afwachten hoelang je cyclus is? of kan je er dan vanuit gaan dat ong 2 weken na je 1e menstruatiedag je eisprong is? Ja ik vraag dit allemaal omdat ik dus 1 x Clomid heb gebruikt een aantal jaar terug omdat ik toen helemaal niet ongi werd en ze wilden kijken of ik daar wel goed op reageerde. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren maar naar mijn idee slikte ik een paar dagen Clomid en werd toen een paar dagen later al ongi. En dat lijkt me dus nu niet de bedoeling toch? Ik ben ook wel een rund soms hoor. Wanneer ik daar bij de gyn zit dan lijk ik het allemaal te snappen en stel ook mijn vragen, maar na een paar dagen thuis ga ik me dan dingen afvragen die ik me toen helemaal niet had bedacht...
@Zora, sterkte morgen! @Leonizze, je ei is ergens tussen dag 13 en 20 als de Clomid goed aanslaat. Wij beginnen altijd op dag 9 en dan om de dag totdat mijn ei heel duidelijk is geweest volgens de temp en dan een paar dagen later. Dus meestal om de dag vanaf dag 9 tot dag 23 ofzo.... All, de Clomid is weer op! Nu wachten op een ei!