wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Zora: heel veel succes morgen!

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ceacillia ik hoop op een mooi ei met veel eipijn ( vind ik altijd een fijne bevestiging)

Ryanne vind je het al spannend op het wachtebankje?

zora ik wil je heel erg veel succes wensen... het komt allemaal goed echt waar...

Naatje voel je al iets groeien? als ze vrijdag groot zijn gaat het zeker ineens best hard allemaal? dan moet de pregyl erin denk ik? oe spannend hoor!

hier alles goed.. ben een stuk rustiger..

vandaag het eerste misselijke dagje gehad... was de muur aan het verven in het huis van m,n ma en de zon scheen naar binnen en het was warm.... bleeehhh echt supervermoeiend... ik werd om 08:30 wakker en was om 11:00 alweer gaar...maar heel gek gaar.. m,n koppie is lekker fris en actief maar m,n lijf sleept er achteraan zeg maar...lichamelijk moe..

gr Jose

3. Ede

Ede Lid

19 sep 2008
    41
    0
    0
    He meiden,

@Elke wat een narigheid meid! Getsie wanneer moet je naar het ziekenhuis?
    Denk aan je hoor! Succes.

@Zora heel veel succes morgen meis.

@ceacillia hoop dat je je ei gaat voelen en dat het raak zal zijn deze maand. Succes.

@Joseetje super goed om te horen dat je misselijk bent joh! Dat is een goed teken. Succes meis!

@ alle zwangeren het is jullie ook gelukt dus komen wij er ook achteraan.

@Ryanne ook al op de wachtbank? Wanneer is je nod? Die van mij volgende week donderdag.
    Spannend! gaan we samen aftellen?

Fijne avond en tot horens.

Groetjes Esde

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    spannend ede..... ik hoop op mooi nieuws volgende week donderdag!

gr Jose

5. Niet meer actief

Leonnizzie, mijn cylclussen waren heel verschillend met clomid.
    1e cyclus 50mg ei op cd 10 totale cyclus 23 dagen
    2e cyclus 50mg ei op cd 19 totale cyclus 33 dagen
    3e cyclus 100mg ei op cd 18 totale cyclus 32 dagen
    4e cyclus 100mg ei op cd 29 dmv pregnyl injectie totale cyclus 39 dagen

joseetje, wat en goed teken he dat je misselijk bent...is een fijne bevestiging!

Ik voel mijn stokjes sinds gister een beetje actief worden, dus ik denk dat er wel wat aan het groeien is. Het is idd zo dat als ze groot genoeg zijn dat het dan ineens heel snel zal gaan, pregenyl en inseminatie laten dan niet lang meer op zich wachten..oh ik vind het echt spannend!

Zora, ik denk aan je!

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    leonizzie mijn cyclussen waren ook erg verschillend. als je cyclus onder de 34 a 35 dagen blijft is het goed zeiden ze tegen mij.. het leek er even op dat mijn cyclussen steeds langer werden... maar uiteindelijk was er toch weer een cyclus van 29 dagen tussen. gebruik je ovu testjes? die hebben mij echt enorm geholpen vooral omdat we een beetje moeite hadden met het verplichte klussen

gr Jose

7. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    hoi allemaal ik heb zelf ook de pregnyl spuit gehad en voel helemaal niets ik gebruik dit in cominatie met clomid 50 mg daar voelde ik ook niets van maar die deed ook goed zijn werk dus nog even afwachten donderdag is mijn NOD spannend! liefs patricia

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Vandaag weer eerste dag na de Clomid. Wachten maar :)
    Morgen begint de klusperiode weer. Vol goede moed ... zeg maar....

9. Niet meer actief

patricia,spannend! heel veel succes!

Caecilia, klusser de klus...maak er wat moois van! ;)

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Dank jullie wel voor de antwoorden! Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik gebruik geen ovu testen. Eerst had dat weinig zin aangezien mijn cyclus zolang was. Daarnaast hoefde ik het nooit echt precies te weten aangezien wij dagelijks seks hebben (tja... dat klikt gewoon nog erg goed) we proberen het nu om de dag te doen hihi. Ik ga nu beginnen met temperaturen.
    Ben benieuwd hoe het Zora vandaag is vergaan.

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Meiden,

Goedemorgen, over twee uurtjes lig ik in de ok.
    Hoop dat ze alles goed weg kunnen halen ZONDER wat te beschadigen :)
    Ga er vanuit dat de ingreep an sich niet zoveel voorsteld en hoop in de loop van de middag weer thuis te zijn.
    Dan mag dit zwarte boek dicht, 4 weken na het slechte nieuws...

Zora, hoe is jouw ingreep geweest? Viel het mee of tegen en konden ze er al iets over zeggen?

Patricia, ik had ook nooit last van de pregnyl, alleen een beurse plek op mn buik. Spannend joh, nog een weekje wachten!

Caecilia, zet m op met klussen :D

Jose, ben je al een beetje gewend aan het heerlijke idee van het beepje in je buik? Welke stappen gaan jullie nu verder ondernemen richting het genetisch onderzoek (misschien heb je dat al beschreven, maar heb ik het gemist sorry..)

Esde, hoe is het met jou?

Haan en Marykay, hoe bevalt de roze wolk? Denk toch wel beter dan het wachtbankje hihi..

Tezz, wil je bij de 20 weken echo ook het geslacht weten?

Liefs Elke

12. Niet meer actief

Elke, heel veel sterkte Elke...dikke knuf!

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    naatje heel veel succes vandaag met de fm

elke ik wil je heel veel sterkte wensen voor vandaag...maak je er maar geen zorgen over dat ze iets beschadigen meis.... het was geen bbz daar zie je vaak dat dat wel gebeurd maar als het goed is is dit een zuigcurretage toch? dan kun je idd dit zwarte hoofdstuk afsluiten...

je vroeg hoe het nu met mij zit.. maandag ga ik naar het lumc met mijn moeder naar klinische genetica... daar ga ik uitleggen wat mij zo ongerust maakt en wil ik graag uit zijn/haar mond horen hoe het nu echt zit en of informatie van 30 jaar terug nu echt wel betrouwbaar is....
    maar ik moet je eerlijk zeggen...... m,n moeder en ik weten het antwoord eigenlijk al... er is nks aan de hand al ben ik waarschijnlijk wel drager.... ik ben gewoon uit het niets heeeeelemaal in paniek geraakt... mischien nog de schock van het plotseling zwanger zijn terwijl ik dacht dat het nooit zou gaan lukken?

ik weet niet goed wat er nu is gebeurd... alleen dat ik koortsachtig ben gaan zoeken naar informatie en in ieder stukje tekst iets zag waar ik bang van werd... en daarbij alle feiten uit onze stamboom heb laten varen... namelijk dat niemand heeft heeft of er ooit van had gehoord voordat m,n ma en tante het kregen....

xxxx jose

14. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Elke, succes vandaag meid :( en dat je dit hoofdstuk nu mag gaan sluiten en weer verder kunt. Sterkte vandaag!

Naatje: jij ook veel succes vandaag met je fm. Hopelijk zijn de eitjes goed doorgegroeid.

Hier eigenlijk gewoon zijn gangetje. Wat vlagen misselijkheid en last van mijn borsten. Soms wat steekjes in mijn buik en erg moe.

Liefs Jojoba

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He Elke heel veel sterkte vandaag!
    Joseetje geniet je verder wel van je zwangerschap? volgens mij hoef je je niet druk te maken hoor meid, maar kan voorstellen dat het even schrikken is. Hoe voel je verder? Krijg je al echte kwaaltjes?

16. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    heee leonizzie.... ja ik geniet met volle teugen.. vond het wel erg jammer dat hubbie er afgelopen week niet was...
    bah stond net in het tuincentrum.... is me nog nooit eerder opgevallen maar wat stinken die planten zeg..... bleehhh ben al zuur en al heel snel weer weg gegaan... en uit de blower van m,n auto kwam weer hemaworst hahhahah

wil iemand mijn kortingscode voor ovu testen van sensitest mischien hebben?

groetjes Jose

17. Niet meer actief

18. Elke heel veel sterkte vandaag!

@ Esde Mijn NOD is 4 nov. dus heb nog even te gaan. Maandag bloedprikken. Jij mag al bijna testen zie ik

19. Niet meer actief

Ik kom net terug van de tweede follikelmeting, helaas heb ik helemala niet gereageerd op de lage dosering gonal f. Het baarmoederslijmvlies was wel gegroeid van 5,4 naar 8,7. De gonal f wordt nu opgehoogd van 37,5 naar 75IE en dinsdag moet ik terugkomen voor de derde follikelmeting, ik hoop dat de IUI dan in zicht gaat komen...

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Elke, sterkte vandaag!

@Naatje, meis wat enorm balen! Ik hoop dat dit nu de juiste dosering voor je is!

@Zora, hoe is het gisteren gegaan?

Deel Deze Pagina