wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meissies,

Even een snel berichtje want ik heb visite. Alles is goed gegaan, staat in mijn eigen topic.

Liefs Zora

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Meiden,

Curretage is achter de rug. Viel heel erg mee. Werd snel geholpen en heb niet zoveel last gehad van de narcose. hooguit een beetje duf.
    We kunnen het boek langzaamaan dicht gaan doen. Hoeven niet meer terug naar het ziekenhuis, maar lekker terug naar de kliniek!

Zora, fijn dat het achter de rug is. Hoop dat je alleen niet zo lang hoeft te wachten op duidelijkheid. Dat van die eileiders kerken ik ook niet. Hoop op goed nieuws voor jullie!

Naatje, wat jammer. Misschien met een verhoogde dosis wel een ei! Duim voor je meid! Bij mij was het altijd precies andersom. Wel een ei (of zelfs 2) maar minimale dikte van het baarmoederslijmvlies.

Fijn weekend allemaal,
    Liefs Elke

3. Niet meer actief

Elke, fijn dat het erg mee is gevallen en dat je nu weer lekeer terug kan naar de kliniek. Al had ik liever gehad natuurlijk dat dit allemaal niet nodig had hoeven zijn!

En wat betreft mijn eigenwijze eitjes, ik zal ze is wat strenger gaan toespreken....wie weet helpt het ;)

4. Ede

Ede Lid

19 sep 2008
    41
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ach Elke wat fijn voor je dat het is meegevallen.
    Wat een toestand ook dat je vier weken loopt te knoeien om het kijt te raken en dan alsnog naar het ziekenhuis moet om het te laten verwijderen.
    Pittig hoor. Zorg jegoed voor jezelf en voor een goed herstel? Rustig aan meis! Met ons gaat het goed, beetje vaag wanneer ik mijn eisprong heb. Vanmorgen ineens veel pijn aan mijn rechtereierstok. Vorr de zekerheid toch nog even geklust en vorige week donderdag ook al steken gehad in dezelfde eierstok. We zien wel.
    Afwachten maar weer.

@zora heerlijk dat je het nu achter de rug hebt.
    Nu maar weer even bijkomen. Sterkte meis.

@Naatje Jammer dat het niet aanslaat! je lichaam kan erg vreemd reageren daar sta ik bij mezelf ook nog vaak genoeg van te kijken.

Ga even naar de gratis testen kijken.
    Fijne dag vandaag en tot horens.

Groetsels Esde

5. Ede

Ede Lid

19 sep 2008
    41
    0
    0
    @ryanne succes met wachten. Spannend. Duurt veel te lang soms.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Elke: Fijn dat het achter de rug is en meegevallen is meid.

7. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    ik ga deze week ook beginnen met de clomid ik ben benieuwd hoe ik er op reageer.....

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Welkom hier en succes Miek.

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Elke wat fijn dat het is meegevallen... nou ja meevallen... het blijft natuurlijk een heftig iets maar ik begrijp dat het nu echt goed is weggehaald.. fijn dat je terug kunt naar de kliniek..

Naatje ik hoop voor je dat er meer gaat groeien... maak je mar geen zorgen hoor.. het moet gewoon ff goed op jou afgestemd worden... ieder mens is anders..

Miek welkom hier... altijd spannend als je met clomid gaat beginnen. hopelijk ben je snel zwanger..

ceacillia hoe is het meid... al flink aan het klussen geslagen? ik hou de deal vast hoor! ronde 5 dat word em, ik strooi alvast wat hcg,tjes naar je toe !

nou hubbie is weer thuis...... heerlijk...
    gisteren eindelijk zonder dat schoonma het kon horen (want die zat in haar eigen huis) over de zwangerschap gepraat en gefantaseerd.. hij is zo ontzettend blij... ik ben overladen met cadeaus en word op handen gedragen! vind het wel ontzettend leuk hoor! het is zo jammer als je er net achter komt dat je zwanger bent als je man er dan niet is...

xxxx jose

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Elke,, hopelijk kun je dit moeilijke hoofdstuk nu eindelijk sluiten.

Vandaag weer dag 10 dus het begint weer een beetje te voelen alsof het opschiet ;)
    Mijn temp is nog steeds vreemd laag normale 0-lijn volgens ff is 36,76 daar ben ik deze ronde nog niet geweest! Svhommel nu tussen de 36,4 en 36,7 en die laatste is maar 1 dag geweest. Vind het erg vreemd want meestal heb ik ei met 36,5. Vanmorgen had ik dat ook en 2 dagen terug zelfs 36,4... Neem aan dat ik de komende dagen iets omhoog ga anders wordt een ei onvindbaar...
    Nu ja woensdag naar het zh dan weet ik zowiezo meer!

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Meiden,

Vandaag ook weeR een vreemde gewaarwording:
    Ik ben blij met een neg zwangerschapstest :confused:

Het hcg hormoon kan wel tot 2 maanden in je lijf blijven en tot
    het weg is doen je eierstokken niks. Je kunt pas verder als die test
    negatief is. Ik zei wel tegen mijn man: dit is wel de laatste keer dat ik blij ben met een negatieve test :oops:
    Je bent maanden bezig om die test pos te krijgen en nu blij met een negatieve :(

OP NAAR EEN NIEUWE RONDE!

Jose, wat fijn dat je mannetje er weer is!

Caecilia, ik hoop op een mooi ei!

Miek, welkom bij ons cluppie :D

Ryanne, hoe is het op het wachtbankje?

Esde, ben benieuwd, laten we hopen dat er een mooi ei gesprongen is. Wanneer is je NOD?

Naatje, heb je je eitjes alweer toe gesproken? Ik mag ook weer lekker terug naar de kliniek. Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn om dr R weer te zien hihi. Zal deze week eens bellen voor een afspraak.

Liefs Elke

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Dat is zeker een vreemde gewaarwording Elke. Wel fijn dat je zo snel negatief test, kan je weer lekker verder. Vind dat je er goed mee omgaat hoor.

Joseetje fijn dat je mannetje er is en je lekker in de watten legt, lekker van genieten, lijkt me heerlijk.

Mieke welkom hier, ook ik begin deze maan aan mijn 1e ronde Clomid.

Donderdag mijn laatste pilletje Duphaston genomen en gisteren al heel keurig ongi geworden. Ik kan dus morgen beginnen met mijn eerste Clomid. Ben benieuwd of ik daar ook goed op reageer. Wilde ook graag een Banner ondanks dat ik niet precies weet hoe de cyclus verloopt dus ga gewoon even uit van het ideale kan ik hem altijd aanpassen haha.

13. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik lees al een paar weekjes mee hier en reageer ook wel eens, graag zou ik me een beetje bij jullie willen aansluiten.
    Even kort mijn verhaal..

Juni 2007 gestopt met de pil (half jaar niet ongesteld geworden)
    Dec 2007 naar gyn, pcos
    Jan 2008 gestart met Clomid, geen reactie.
    Mei 2008 Puregon helaas overstimulatie
    Juli 2008 Kijkoperatie + LEO behandeling

Helaas geen eigen cyclus door gekregen. Opnieuw aan 100mg Clomid, toen juist weer overstimulatie. Nu aan de Provera en dan starten met 50 mg Clomid. Heb er heel veel vertrouwen in dat het deze ronde goed gaat!

Groetjes Erika

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Erikaatje, welkom hier!

@Elke, wat gek zeg opeens hopen op een negatieve test... Hopenlijk wordt de komende ronde net als bij een aantal anderen hier voor jou meteen succesvol!

Mijn temp is vanmorgen eindelijk weer een beetje normaal... ben echt blij dat ik woensdag een fm heb want anders zou ik geen idee hebben hoe deze ronde gaat...

15. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Caecilia: je zit er weer helemaal in zie ik, hopelijk wordt dit jou ronde en zie je woensdag heel veel folikels klaarliggen. Succes!

Erikaatje en Miek: welkom hier en heel veel succes!

Leonizzie: dat is snel dat je al ongi bent geworden van de Duphaston, heel veel succes met de clomid en hopelijk ben jij ook snel in het roze.

Elke: gelukkig dat het allemaal goed is gegaan met de curretage, kun je in ieder geval dit hoofdstuk sluiten en aan een nieuwe beginnen. In ieder geval positief dat je zwangerschapstest negatief is (klinkt inderdaad een beetje raar :( ). Hopelijk ben je heel snel weer zwanger meid! [-o<

Esde: voor jou schiet het nu op hé, zal heel hard voor je duimen dat jij ook deze keer in het roze gaat. Heb je al last van kwaaltjes? [-o<

Ryanne: ook heel veel succes op het wachtbankje. Voel je ook al iets?

Zora: ben blij dat het helemaal goed is gegaan. Maar wat duurt dat idd lang zeg voordat je weer naar de gyn mag. Hopelijk kunnen jullie eerder en snel weer verder.

Naatje: hopelijk gaat het met de ophoging beter en heb je snel hele mooie folikels klaarliggen!

Hier gaat alles prima. Nog 2 weken en 1 dag tot de echo. Vind het zo spannend. Heb nog steeds veel last van mijn borsten en ben met vlagen misselijk. Gisteren had ik een humeur om op te schieten :) , vond mijn hubbie erg gezellig. Het is nog steeds heel erg onwerkelijk allemaal.

Spreek jullie weer.

Liefs Jojoba

16. Niet meer actief

Elke, fijn dat je lichaam er weer klaar voor is om opnieuwd opweg te gaan naar een positieve test...ik hoop dat je die maar snel in handen mag hebben!

Leonizzie, fijn dat je morgen kan gaan starten...succes!

Erikaatje, Welkom hier!

Caecilia,spannend...succes woensdag!

Jojoba,fijn dat je humeur in goede stemming is, kan me voorstellen dat hubbie dat erg fijn vindt ;)

all, vandaag de derde dag dat ik de opgehoogde gonal f moet spuiten en heb mijn follikels gister goed toegesproken...ik hoop nu toch echt dat ze willen gaan groeien [-o<

17. Niet meer actief

Vandaag zijn hubbie en ik 11 jaar getrouwd en afgelopen zaterdag was het 6 jaar jaar geleden dat we ons huwelijk kerkelijk hebben laten inzegenen. Dit hebben we in het weekend al gevierd met de kids. We zijn vrijdagavond eerst gaan eten bij de Mac en darna zijn we naar de film geweest, het pad der 7 zonden van Anubis. We hebben echt een hele fijne avond gehad!
    Zaterdagochtend kreeg ik ook nog een bos rozen van mijn hubbie, echt super mooi! :)

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    kijk dat zijn tussendoor leuke dingen...
    spreek die follilkels maar goed toe,,,, dat ze maar erg hard hun best doen en lief zijn voor de zaadjes..

Zora hoe is het met je.... ben je een beetje bijgekomen na de operatie?

groetjes Jose

xxxx jose

19. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Hoi....wilde hier ook even melden dat ik vandaag weer ongie ben geworden. :cry: Enige positieve is dat het weer keurig op dezelfde dag begint.
    Op naar november. Hopenlijk krijgen de pendels dan toch gelijk.

Groetjes Winnie.

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    He Bah Winnie, knuffel meid.

Joseetje: je hebt dus al lekker zwangerschapskwaaltjes, heerlijk. En lekker je mannetje om je heen nu.

Naatje: Gefeliciteerd meid, dat is al een poosje, 11 jaar, hoop dat je follikels nu een groeispurt hebben gehad.

Esde en Ryanne: Succes op het wachtbankje. Ik duim voor jullie.

Elke: Inderdaad raar dat je nog eens blij zou zijn met een negatieve test. Ik wens je heel veel succes met de nieuwe start en hopelijk is het meteen een goede start.

Erikaatje: Welkom hier, klets gezellig (nog meer) mee.

Leonizzie: Vandaag je eerste clomid: Succes deze ronde meid.

Jojoba : Fijn dat het goed gaat, ik hoop dat de twee weken tot je echo om zullen vliegen voor je.

Zo, even kleine update. Morgen ga ik weer aan het werk. Straks ga ik weer voor het eerst de deur uit voor een kleine boodschap. Vanmiddag komt er nog een vriendinnetje langs. Ik heb zaterdagochtend mijn laatste pijnstiller geslikt en heb verder eigenlijk niet veel pijn meer, niet noemenswaardig. Ook maar 2 dagen een heel klein beetje gevloeid. Al met al is het me echt meegevallen. Denk alleen dat we deze ronde nog maar niet klussen want dat zie ik nog niet zitten komende week en hubbie al helemaal niet haha.

Hubbie heeft ziekenhuis gebeld voor een afspraak en er was een fout gemaakt. Ze zeiden tegen ons dat we pas over 2 maanden terug mochten komen. Maar gelukkig hebben we nu voor volgende week vrijdag een afspraak.

Liefs Zora

Deel Deze Pagina