Zora, ja balen om zo een ronde voorbij te moeten laten gaan, maar ik hoop dat jullie wens snel vervuld mag worden! Redu, ik snap heel goed dat je af en toe even afstand moet doen van de situatie...Ik hoop dat je snel positief mag testen! Spannend!
Terug uit het zh. De samenlevingstest was positief! En zowel hubbie als ik hebben zwemmertjes onder de microscoop gezien. Dus dat is goed nieuws. Op mijn linkereierstok (de kant waar ik al dacht dat een ei aan het groeien was...) zit een ei van 22 milimeter. Dus die springt deze week. Verder afgesproken dat we deze ronde nog Clomid doen en indien nodig nog 1 ronde. In die 6de ronde moet ik dan naar het zh voor prikinstructie. Mocht het tot een volgende ronde komen dan ga ik spuiten ipv hormonen slikken. Tevens dan pregnyl voor het opwekken van de eisprong. Wordt dan veel intensiever omdat ik moet spuiten(toch wel wat anders dan een pil slikken) en omdat ik in de eerste helft van de cyclus een keer of 4 naar het zh moet... Nu ja we zien wel. Eerst deze ronde!
Goed nieuws Caecilia! Super! LAten we hopen dat het niet zo ver komt dat je moet gaan spuiten. We gaan er gewoon van uit dat deze ronde raak is. Succes!
Caecilia, wat een goed nieuws! En een mooi ei, dus we gaan er gewoon vanuit dat een prikinstructie niet meer nodig zal zijn!
goed nieuws ceacilia, ik hoop dat het spuiten niet nodig is. Ik duim voor je dat het deze ronde raak is. groetjes redu
Goedemorgen meiden, Mannetje en ik hebben stiekem toch geklust gisteren. Heb geen idee wanneer mijn ei is en hoe mijn cyclus is na de operatie maar vond het toch zonde om de ronde helemaal voorbij te laten gaan. Daarbij is het al een tijdje terug, dus..... Het mag eigenlijk nog niet maar ja, ik voel me goed. Ga zaterdag ook gewoon weer paardrijden, doe het wel rustig aan hoor.... Hier nog nieuws?
hallo allemaal.. Winny ik hoop voor jou dat het deze ronde raak zal zijn... Zora fijn dat je zo goed als weer opgeknapt bent... maar waarom mag je eigenlijk niet klussen? dat is ook jammer als je ei komt.... ben je erg bezorgd over de hobbeltjes die ze hebben gezien of heb je zelf al enig idee wat het zou kunnen zijn? fijn dat je in ieder geval eerder terrecht kan... ik vond het al zo lang... Naatje, nou meid je hebt de eitjes misschien iets te streng toegesproken hahahah trap maar weer op de rem dan he? ik hoop dat je lekker snel de iui krijgt en dat de poging niet hoeft te worden afgebroken. Redu groot gelijk hoor als je het even niet meer ziet zitten... ik raakte op een gegeven moment helemaal geobsedeerd door het internet...en van alles werd ik alleen maar bezorder... natuurlijk denken we niet dat het aan ons ligt ...vind het alleen maar goed als je ff afstand neemd. Ceacillia wat goed zeg die positieve samenlevingstest... maar ik begrijp niet waarom je al bijna over moet op spuiten? was je baarmoederslijmvlies opbouw niet ok? een heleboel mensen zijn toch na 5 of 6 rondes nog niet zwanger? ook als ze niks mankeren? ik lees uit je berichtje niet dat je het erg vind klopt dat? nou ja dat is mischien ook mijn eigen afkeer tegen naalden esde ik hoop voor jou ook alle goeds meid...zwanger 2009 in he? nou hier een beetje pech hahah heb eergisteravond een keelontsteking en een fikse griep gekregen.. voor het eerst in 6 jaar notabene...dus ik heb me ziek gemeld, ben naar de huisarts gegaan en lig al 2 dagen in bed.... moet zeggen dat dat vele slapen heerlijk is.... heb wel enorme last van misselijkheid.. mijn baan is nogal veeleisend en zwaar dus ik ben blij dat ik me ziek heb gemeld.. normaal heb ik daar altijd moeite mee maar nu pak ik mooi m,n rust... en aangezien het ook lukt om klokkie rond te slapen zal het wel nodig zijn xxxxxx jose
Staat op het formulier dat je mee naar huis krijgt, ik denk ivm kans op infectie en overbelasting: * een aantal weken niet klussen * aantal weken niet sporten * aantal weken niet stofzuigen, ramen lappen, boodschappen tillen etc. en nog een aantal van die dingen.... Gezien de ervaringen van anderen ben ik sowieso al heel snel opgeknapt. En de wonden zijn mooi dicht, heb geen pijn meer, dus ik dacht ik waag het erop. En met sporten luister ik gewoon goed naar mijn lichaam. Ga paardje vanavond gewoon longeren en zaterdag klim ik erop. Gaat het niet dan stop ik gewoon. Dat opbollen van de eileiders heb geen idee. Ik heb maar 1 dingetje op internet erover gevonden een bericht hier op ZP. Daar stond dat er kleine vernauwingen inzaten en dat ze daarom opbolden. Ik weet het dus niet, wacht maar af, dat zijn wel wel gewend hier, wachten, wachten en nog eens wachten. Gelukkig maar een weekje.... Balen dat je ziek bent, maar inderdaad wel lekker zo dat je je rust kan pakken.
@Zora, groot gelijk! Als je je goed voelt is het zonde van je kansen! @Joseetje, mijn gyn geeft aan dat er statistisch gezien maar weinig mensen na 8 rondes met Clomid nog zwanger raken. Dus gaan ze na 6 a 8 rondes bij ons over op andere medicatie. Ik heb er zelf voor gekozen om dit al na 6 te doen. Ik heb helemaal geen naalden angst (dat blijkt wel )
@ caecilia wat een goed nieuws. s6 met klussen deze week Hoop niet dat voor iedereen ronde 5 een geluksronde is want dan moet ik nog drie rondes wachten @ zora wat fijn dat het weer goed met je gaat. @ Esde al getest? Kan iemand me vertellen hoe de ovu test eruit moet zien als je hem als zw test wil gebruiken? Moetende twee lijnen dan even dik zijn?
in mijn album staat een foto,,, hij is niet helemaal duidelijk.. bij mij werd de lijn 4 dagen voor nod even donker als de controlelijn..spannend meid.. ik was je even in mijn vorige berichtje vergeten maar jij bent echt bijna bij nod... ik duim voor je ceacillia tjee dat wist ik niet... dat je statistich gezien met clomid na 8 rondes minder kansen had... mijn gyn had het volgens mij gewoon nog 6 maanden doorgegeven volgens mij.. ze zei dat ook duidelijk toen ik eraan begon dat het nog steeds lang kon gaan duren... nou ja meid als jij er blij mee bent dan ben ik het ook voor je.... ik had zelf een beetje last van kop in het zand... zo lang mogelijk spuiten uitstelen was mijn idee ,maarja die weerzin van naalden he? jij hebt dat gelukkig niet. maar ik kan me wel voorstellen dat het naar is allemaal... vooral omdat je er zeker van was dat het na 2 rondes weer zou lukken... nou ja onze deal staat nog hoor! er is een mooi ei in de maak ...dit word em.. zora ohja... dat is waarschijnlijk gewoon omdat de wond nog vers is... nou als je een beetje voorzichtig doet en je ei komt... zet hem op hoor! heb je in ieder geval het idee nog een beetje bezig te zijn. gr Jose
Zora, wat herkenbaar...hubbie en ik hebben in feb ook in de cyclus na mijn laproscopie geklust, terwijl het eigelijk nog niet mocht Volgens mij heeb het idd te maken de wondjes, maar als je gewoon voorzichtig doet kan het vast geen kwaad. Ik weet wel dat je het zeker niet moet doen als je nog bloedverlies hebt na een laproscopie ivm infectie gevaar. Dus meid als je je goed voelt...groot gelijk! joseetje, jeeej wat balen dat je ziek bent...laat je mar lekker verwennen door je hubbie! Ryanne, ik hoop ook voor jou dat je geluksronde deze ronde zal zijn! Hier weinig nieuws te melden, ik hoop zo dat we morgen goed nieuws krijgen en dat zaterdag de IUI zal zijn...is dit eindelijk onze geluksronde?
dit is mijn 3e dag aan de clomid maar heb gelukkig weinig bijwerkingen alleen als ik die pil inneem heb ik 2 uurtjes last of ik een blok beton in mijn maag heb voor de rest niets..... wat betekend eigenlijk dat PCO ?
Kunt het Googlen Miek staat een hele uitleg. Heb de foto van mn ovu test in mn album gezet. Wanneer heb je een echo Josee?
*breekt even in* Ryanne, weet niet of je mijn andere berichtje hebt gezien, maar ik zie op de foto van de ZW-test ook een streepje! Ik heb HELE goede hoop voor je meis! *breekt weer uit*
@Ryanne: lijkt toch verdomd veel op een heeeeeel vaag tweede streepje hoor! 'k heb goeie hoop! (Ik heb trouwens ook nog tests in mijn album staan. Bovenste en onderste zijn ovutests ) @All: haaaai! Ff niet geweest. Ik kreeg maandagmiddag vreselijk blaas/buikpijn. Maandagavond laat toch maar naar de ha-post gegaan en bleek blaasontsteking te hebben. Zit nu aan de ab, maar heb best veel koorts. Voel me dus niet zo lekker en heb de afgelopen dagen errug kalm aan gedaan. Frumpie heeft er gelukkig niet veel last van. Ben gisteren bij de vk geweest en alles is verder prima. Ik voel 'm gelukkig nou ook elke dag wel een paar keer, wat een hele geruststelling is (zeker met die koorts). Iedereen knuffies van mij! Kan me met die koorts helaas nog minder goed concentreren dan anders, dus mijn geheugen laat me compleet in de steek nu. Als ik me beter voel zal ik weer uitgebreider reageren Liefs Tezzz