wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    ha ryanne ik zie op je zwangerschapstest ook een vage streep hoor!

2. @ tezz heel veel beterschap meid!

3. Niet meer actief

Ryanne, ik zie ook een streepje...dat ziet er goed uit!

Tezzz, beterschap meid!

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    oh meid...... ik geloof.... je bent volgens mij echt zwanger! jeetje ik zie echt op alle testen streepjes hoor! zo zagen de eerste testen van mij er ook uit!

wat goed!

mijn eerste echo is volgende week vrijdag... ik ben dan 7 weken.

xxxx jose

ps waarom is mijn banner ineens verdwenen?

5. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Ryanne: ik zie ook echt op alle testen een tweede streepje hoor! Volgens mij ben je ZWANGER! :)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Ryanne: jahaaaaaaaaaa....die laatste test doet 't 'm! Die had ik vanmiddag nog niet gezien! Volgens mij ben je idd Z W A N G E R!

@All: bedankt voor het beterschap wensen! Voel me op dit moment niet meer zo koortsig als gisteravond, dus hopelijk is de piek voorbij en heb ik het ergste gehad. Nog maar ff kalm aan doen dus, want heb absoluut geen zin in herhaling van deze week! ;)

7. Ede

Ede Lid

Sep 19, 2008
    41
    0
    0
    he meiden,

Heb getest en overduidelijk negatief. Ben mijn lichaam goed zat nu! Bleh!
    kan er niet meer tegen.
    @joseetje wat vervelend van je griepie. Beterschap meid.

@ryanne gefeliciteerd meid zie ook een streep.
    Super.

Groetjes esde

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Esde knuffel meid dat is och altijd weer een teleurstelling.

Ryanne ik zie op de kruidvat test ook echt een streepje, dus alvast een voorzichtige felicitatie hoor.

9. check mn album aaahhhhhhh

10. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    van harte gefeliciteerd meid, super !

11. Niet meer actief

Joehoe, overduidelijk ZWANGER! Gefeliciteerd meid!

12. Niet meer actief

Esde, verdorie...dikke knuf!

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ryanne jaaaaaaaaahhhhhhhhh gefeliciteerd! zie je ik wist het... die testen verkleuren echt niet zomaar hoor!

ede houd moed meis.... ik dacht ook dat het nooit zou gaan lukken. die gevoelens heft iedereen. ik ben ook zo boos geweest op m,n lijf. het komt goed!

gr Jose

14. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

RYANNE GEFELICITEERD!! GENIET ERVAN MEID! \:D/

Redu: heb je nogmaals getest?

Esde: dikke knuffel meid, erg jammer weer...

Zora, Naatje en de rest: hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles wel prima. Vandaag weer wat misselijk, maar nog niet kotsmisselijk geweest. Borsten doen nog steeds zeer. En heb de hele tijd onder in mijn buik een zeurderig, trekkerig gevoel. Broeken zitten wel een beetje vervelend, ben blij als ik 's avonds mijn huisbroek aan mag trekken, dit komt vooral omdat mijn buik een beetje opgezet is door de zeurderige pijntjes. Ongikrampjes heb ik eigenlijk bijna niet gehad, terwijl ik die de vorige keer wel had, dus hoop dat dat een goed teken is.

Liefs Jojoba

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ryanne GEFELICITEERD! Wat een fijn nieuws. Afgelopen maand zijn er dan wel wat succesjes geboekt zeg, dat geeft hoop. Hoe voel je je meid?

Ede wat een vervelend nieuws. Gaat het een beetje met je? De moed niet opgeven hoor! Het is wel dubbel, in 1 dag ben je mensen aan het feliciteren en is het naar voor anderen.

Naatje, is spannende dag vandaag voor jou als ik het goed begrijp. Dus vandaag weet je of je morgen mag? SPANNEND! Hou ons op de hoogte. Ik zal voor je duimen.

Vandaag mijn laatste pilletje Clomid genomen. Ook nergens last van gehad. Voel me prima, ben eigenlijk heel rustig en vriendelijk (natuurlijk nog lage dosering) en normaal ben ik dat helemaal niet haha. Had eigenlijk meer last van de duph. Toen had ik een paar daagjes lichte hoofdpijn en stond ik soms kokkend boven de pot, waardoor mijn vriend dacht dat dat positief was, terwijl ik probeerde uit te leggen dat het waarschijnlijk bijwerkingen waren. Ben benieuwd hoe mijn cyclus verloopt. Ben aan het temp. maar heb me eigenlijk nog niet echt verdiept wat een beetje normaal is. De 1e dag begon ik met 36.7 en vandaag na 6 dagen zit ik al op 37.2. Weet niet of dat goed is en zo hoort? Ik zie het wel.
    Liefs

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    WHIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEE!
    YES YES YES 10 WINDJES IN EEN FLES!

GEFELICITEERD MEID! JIJ BENT HARTSTIKKE ZWANGERRRRRRRRRRR!

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Van harte meid! Geniet ervan!

18. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hier gaat het redelijk, ben natuurlijk super blij voor alle zwangeren maar wil zelf ook zo graag. Deze maand al 21 maanden gestopt met de pil. Op naar de 2 jaar. :rolleyes:

Omdat ik een de laatste tijd steeds meer rode vlekjes op mijn bovenbenen tegenkwam ben ik naar de huisarts gegaan, doorverwezen naar dermatoloog waar ik nu 2 x ben geweest. Ze dachten in eerste instantie niets bijzonders maar toch een bioptie gedaan en blijkt een huidziekte te zijn. Gelukkig wel in een lichte vorm. aar kan wel erger worden maar dat moeten we afwachten. Ze gaan nu bloedonderzoek doen om te kijken of het ook inwendig voorkomt bij mij en dan moet ik dus ook naar een internist. aar omdat ik een lichte vorm is is dat waarschijnlijk niet zo ( nog niet). Ik krijg 20-11 de uitslag. Moest in ieder geval wel meteen een epipen en medicijnen halen want ik kan zeer allergisch reageren op wespen en bijensteken en bepaalde medicijnen. (vorige week bij operatie zei ik nog nee hoor nergens allergisch voor. ;) ) Dus dit komt er ook nog eens bij, niet zo leuk....

19. Dank jullie wel allemaal. Het is nog moeilijk te geloven.

@ Zora jeetje meid wat een pech ook. Houd het nu nooit eens op?

@ Esde geen bloed geeft moed, ik duim nog steeds voor je!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Zora: heb je ook jeuk aan je vlekjes, of dat niet? Zelf heb ik psoriasis, da's een soort schilfertjesziekte. Vreselijk naar gezicht, maar gelukkig voornamelijk op m'n hoofd (en wenkbrauwen :(). Ik krijg niet gauw jeuk eraan, maar áls het jeukt krab ik m'n huid dus wel meteen kapot :( Voor de rest heb ik er weinig last van gelukkig. Heb het al vanaf m'n 9de ofzo, dus ben er al lang aan gewend ;)
    Vooral vervelend dat je nou dus weer extra onderzoeken hebt. Daar zit je ECHT niet op te wachten natuurlijk! Bah.

Hier had ik zooo gehoopt dat ik eindelijk van al die inwendige onderzoeken af was, maar helaas...ik mag volgende week weer fijn naar de ha voor een inwendig onderzoekje :( Bij manlief is (behalve eczeem) een schimmelinfectie geconstateerd vanmorgen. Ik heb weinig last, maar de kans is groot dat íe dat dus van mij heeft (want hoe zou ik anders aan die blaasontsteking komen waarschijnlijk?). Moest er toch al heen om m'n urine te laten checken, kan er dus fijn een onderzoekje bij tegenaan gooien. Jippie :(

gedeelde smart is halve smart...zeg maar ;)

Share This Page